Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Medikai dalijasi sukrečiančiomis istorijomis: be priekinių dantų likusiems paspirtukininkams gydyti prireikia ir 10 tūkst. eurų
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-10-tukst-euru
Eismo įvykiai, per kuriuos nukenčia elektrinių paspirtukų vairuotojai, jau ne tik nebe naujiena, bet ir skaudi kasdienybė. Nors vieni nukritę nuo elektrinio paspirtuko atsiperka keliomis mėlynėmis, kitiems tenka laukti eilėje prie traumatologų kabinetų ar kone metus lankytis pas odontologus bei žandikaulių chirurgus, kad ir vėl galėtų nusišypsoti. Tiek medikai, tiek saugaus eismo ekspertai tvirtina – situacija itin prasta.
<...> Specialistas teigė, kad kolegos iš Veido ir žandikaulių skyriaus tokių pacientų sulaukia kone kasdien.
<...> „Šią savaitę į praktiką atliekančius studentus kreipėsi 25 metų mergina be 5 priekinių dantų ir lūžusia nosimi – prieš savaitę su draugu dviese važiavo Vilniaus centre e. paspirtuku.”
<...> Paspirtukai savo naudojimo paprastumu pralenkia dviračių nuomos populiarumą. Bet, deja, kol kas tai yra patogumas saugumo sąskaita. Ne veltui kai kuriuose miestuose jie buvo uždrausti, kol bus išspręstas saugumo klausimas.
<...> „Prieš kelerius metus traumos dėl elektrinių paspirtukų mūsų skyriuje buvo ganėtinai egzotiškas reiškinys, tačiau dabar kone kasdien sulaukiame 3–4 aukų, nukentėjusių važiuojant būtent elektriniu paspirtuku”, – aiškino A. Zubrickas [Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės Skubios pagalbos skyriaus vyresnysis gydytojas ortopedas-traumatologas].
Paskaitęs straipsnį pasipiktinau prisiminęs ne pagal STR dabar tiesiamus takus dėl pločių, nuolydžių ir apsaugos zonų, suglaustų takų, kai galima atskirti. Prisiminiau patikrinti senus pranešimus, kurių neįgyvendinimą apžvelgsiu.
2017-07-31 // https://tvarkaumiesta.lt/problem/33151 Pripažino reikalingumą įrenginėti atitvarus išilgai stotelių, bet pusėje naujų projektų jos neprojektuojamos. Kitoje pusėje projektuoja ne VMS paliepimu, bet piliečių prašymais.
2019-02-05 // https://tvarkaumiesta.lt/problem/70733 Pradėjo projektuoti stotelės paviljono perkėlimą. Naujas [kito asmens] pranešimas 2020-09-23 // https://tvarkaumiesta.lt/problem/162606 iki dabar nagrinėjamas dėl stotelės perkėlimo.
2019-03-13 // https://tvarkaumiesta.lt/problem/90054 Buvo paprašyta įrengti kuoliukus įvažiavime į kiemą, remiantis šviežiais pavyzdžiais kituose rajonuose. Atsakė: „Remiantis miesto praktika, kuoliukų įrengimas ties įvažiavimu/išvažiavimu parkavimo problemos neišsprenžia. Pažeidėjus galite fiksuoti savarankiškai per "Tvarkau miestą" platformą”. 2021-01-02 https://tvarkaumiesta.lt/problem/174527 Užfiksavau vieną, tai mentai laukė senaties ir nesprendė pranešimo, kol nepaskundžiau mentų vadams dėl viršytų terminų nagrinėjimui. 2019-02-23 https://tvarkaumiesta.lt/problem/90052 Paprašius pačių VMS skirti baudas asmenims keliantiems pavojų eismo saugumui, tai kažkodėl (savo samdomai įmonei) vietoj baudų, tik įspėjimai eina: „Atsakinga UAB „VSA Vilnius“ išardė ir pašalino sustumtą ant pėsčiųjų perėjos tako sniego krūvą. Minėta įmonė įspėta, kad tokiose vietose sustumti sniegą yra draudžiama.”
2019-03-22 https://tvarkaumiesta.lt/problem/94236 Matom jau virš 2-iejų m. nagrinėja, kaip patraukti per arti tako esantį stulpą. *
2018-07-13 https://tvarkaumiesta.lt/problem/57027 Išaiškino, kad parkinge šaligatvio nėra, tai vadinasi nėra ir pėsčiųjų. Jei VMS nutiesia taką su aklomis zonomis, tai reikia praktiškai sustoti su dviračiu ar vos ne persivesti pro tokias vietas. Valstybinės mokyklos tvoros kampą perdaryt į permatomą tvorą per sudėtinga užduotis.
2020-03-12 https://tvarkaumiesta.lt/problem/141405 Pranešimas apie kelio ženklinimą (nagrinėja iki dabar, nors neoficialiai žadėjo sutvarkyti praeitą pavasarį), bet matomoje nuotraukoje dėl apsaugos zonos FB buvo pažadėta per pusmetrį išilgai nuo tako iškasti gyvatvorę. Po poros metų pažadas pakartotas. *
2020-03-09 https://tvarkaumiesta.lt/problem/140965 Į siūlymą tiesiogiai neatsižvelgta, bet Žirnių g. žadėjo gerinti saugumą: „Matome didelį poreikį pažeidžiamiausių eismo dalyvių saugumo didinimui minėtoje atkarpoje ir ypač susikirtimo su važiuojamąja dalimi vietose (nuvažiavimuose), tad atsižvelgiant į šių metų eismo saugumo planus bei asignavimus planuosime papildomų saugos priemonių įrengimą dviračių tako kirtimo vietose.” *
2020-03-12 https://tvarkaumiesta.lt/problem/141399 Nuo olandų bando kopijuoti raudono asfalto atspalvį, bet ženklinimo nenukopijuoja. Neoficialiai eismo organizavimo skyriaus vadovas žadėjo ženklinti praėjusį pavasarį. *
2020-03-12 https://tvarkaumiesta.lt/problem/141401 Pėsčiųjų (ir dviračių) akivaizdūs saugumo interesai sprendžiami jau bent pusantrų metų. Pilną ženklinimą (tikėtina ir perėjos, ir trikampiukų) žadėta atlikti praeitą pavasarį. *
2020-08-19 https://tvarkaumiesta.lt/problem/157952 Projekte akivaizdžiai matėsi stulpai dvirtakyje. VMS deda parašus, nors patys sako, kad: „Stulpas dviračių take tikrai negali būti. ir nebus.” Na bet buvo, kol nepasirūpina piliečiai iš šalies. Kitame projekte ne taip gerai pavyko užtikrinti eismo saugumą ir stulpai per arti liko, el. skydinė neužtikrinanti net min. pločio praėjimo šaligatviu irgi liko 2020-07-02 https://tvarkaumiesta.lt/problem/149276
2020-11-19 https://tvarkaumiesta.lt/problem/163379 Buvo pasiūlyta rekonstruoti esamą taką, bet po privalomos atlikti inventorizacijos pasirodo VMS net nežino, kur yra takai, o kur ne: „Dviračių tako jungtis jungianti Ateities gatvės ir Laisvės prospekto dviračių takus ateityje bus įgyvendinta.” Kaip ir sakiau, pagal kelio ženklinimą (kitose vietose pilnai ryškus) ten takas jau yra.
Kas bijot kraujo neatidarykit nuorodos:
2021-05-04 https://tvarkaumiesta.lt/problem/188477 Tą vietą buvau identifikavęs viešai FB užkalbinęs visus atsakingus iš VMS. Išvadų nepadarė. Po metų žmogus pildė šį pranešimą su kraujo nuotraukomis. Paspaudus per FB papildomai pakalbinus policiją, ministeriją ir VMS, kažkodėl iškart ištaisė padėtį. Kodėl netaisė iki kūno sužalojimo?
* Nežinot ar darbai atlikti? Nevažinėju pats jau pusantro mėn., nes gydausi 5-ių metų senumo traumą dėl pavojingo dviračių tako.
Išvada: kaip automobilistai turi privalomą draudimą, tai rekomenduojama prieš pradėjus važinėti dviračiais ir paspirtukais iš anksto turėti 10 000 Eur gydymui.
P. S. Dar atsiranda pateisinančių nelegaliai suprojektuotus takus. Apgailėtina.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 14 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąP. S. Dar atsiranda pateisinančių nelegaliai suprojektuotus takus. Apgailėtina.
- 5 patinka
Comment
-
Manau, tokios priežastys:- paspirtukai jautresni duobėms, kelio nelygumams dėl mažų ratų;
- ekstremalioje situacijoje (pavyzdžiui pasigavus nelygumą ir mušant vairą ar paslydus dėl smėlio) sunkiau išvairuoti dėl siauro vairo;
- paspirtukų vairuotojai mažiau fiziškai patyrę už dviratininkus, t. y. bendrieji gebėjimai yra mažiau išvystyti (reakcija, pats transporto priemonės jautimas, nes ji nauja).
Spaudos rūmų takas užkabino dabar: labai gerai, kad atskirti takus sugalvojo, bet iš foto panašu, jog ten 1 m plotis. Būtų idealus, bent tokį plotį siūliydavau įvairių projektinių pasiūlymų metu, bet esu įsitikinęs, jog čia dar bandys įsmeigt medžius ir užsodint krūmokšnius. Tai vėl pažeis STR. Galim aspimest ir džiaugtis, kol maži srautai, bet pinigus sukiš į 3,5 m. pločio asfaltą, o realiai panaudotini bus tik 3 m. Nors ir bus pusmetriu plačiau nei dabar yra, bet magistralinio dvirtakio statuso nepasieks dėl saugos zonų, kurios pagal STR galioja ne tik medžiams, bet ir krūmams. Nesodinant želdynų ir palikus tik veją – vėl nebus taip gerai, nes pilnai buvo vietos padaryti viską idealiai. Daug vietos iki gatvės, daug ir už jos link pastato / parkingo.
Neseniai apželdino Konstitucijos pr. tech. šaligatvį. Gerai, bet nepaliko jokių tech. salelių. Kaip manot kur dės sniegą žiemą? Jau buvo ironiškų nuotraukų iš ankstensių žiemų, kai dvirtakį nuvalo, o šaligatvio ne, nes sniegą išveža tik iš Senamiesčio. Nežinau, ką jie ten galvoja.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Dondc - didelis darbas atliktas fiksuojant trūkumus, pagarba. Vienas "bet" - paspirtukininkai žalojasi ne vien dėl infrastruktūros trūkumų. Jei tai būtų pagrindinė priežastis - matytumėm panašius straipsnius ir apie dviratininkus, bet nematom.
Comment
-
Vilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594
Comment
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPati policija organizuoja apvažiavimą per dvirtakį.. Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPati policija organizuoja apvažiavimą per dvirtakį.. Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimądviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kad to net nebuvo minėta.
Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Taip, nes tik "automobilistas" gali sugalvoti, kad prie greitkelio reikia dviračių tako
Comment
-
Tai jis JAU eina.
https://goo.gl/maps/g86LCS5FL7KHCr667
https://goo.gl/maps/gHx7uyxBiJYUuv1D6
https://goo.gl/maps/qUP6rQJsw2eprdqQ8
Tik pačiose Grigiškėse jo ir nėra.
Nėra ir Grigiškės-Lentvaris. (ten tikrai gana vaizdingas galėtų būti)
P.S. Gal moderatoriai galėtų perkelti prie dvirtakių arba A1 temos.Paskutinis taisė Sula; 2021.10.21, 14:00.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTikėkimės persigalvos dar kažkelintą kartą ir šaligatvį pratęs dviem metrais tolyn, kad praėjimas nebūtų suprojektuotas tiesiai į šulinį. Nuo tokio nuolydžio gatvės prie didesnio lietaus ten per sekundę batas bus apsemtas vandens. Net KET įpareigoja gatves kirsti stačiai.
Yra žinių dėl Ozo g. dobilo? Po pastarojo persigalvojimo yra dar naujesnių persigalvojimų?
Nuovažoje iš Ozo gatvės link Geležinio Vilko g. bortai kiek dar vakar mačiau pakelti, įrengtas kryptinis apšvietimas, tai tikriausiai bus pakelta perėja.
Šitoje vietoje liko viena juosta, bortas vienoje vietoje toks pusiau nuleistas.
Nežinau tikslių planų ar brėžinių, tiesiog kasdien pravažiuodamas stebiu, kas ten vyksta.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Negu dviračių takai nedaromi bent tokie, kad atlaikytų automobilius? Juk pastoviai visur pasitaiko tokių situacijų, kad sunkiam transportui tenka užvažiuoti ant takų norint privažiuoti į kokį nors objektą, visokioms gaisrinėms, greitosioms ir pan., žiemą apskritai sniegą kasa traktoriukai.
Tai todėl po žiemos ir būna daugiausia sulaužymų nes nelegaliai važinėja traktoriai ir visiems gerai.
Parašė digital Rodyti pranešimąAišku, kad nebus perdaroma, nebent bus sugadinta.
- 1 patinka
Comment
Comment