Parašė rPn
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Vingiuojantis takas per miškelio šlaitą? Ar įsivaizduojat kiek medžių reikėtų dėl to iškirsti, jog įrengti normalaus pločio takus ant šlaito? Ir finale vėl atsirastų kas neleistų asfaltuoti, nes juk miškas. Jau ir taip visi iš eilės piktinasi savivaldybe dėl medžių nesaugojimo mieste, manau galima pamiršt ilgam bet kokius naujus takus miškeliuose. O esami irgi nėra alternatyva normaliems asfaltuotiems takams, jeigu nenori visas purvinas atvažiuoti į darbą prie bet kokio drėgnesnio oro.
Rekreacija gerai, bet rekreacijai reikia ilgų dviračių takų, o iš jungčių kurias įveiki per kelias min dviračiu nedaug naudos, o žalos gamtai daug. Geriau paliekam miškelį pėsčiųjų rekreacijai.
- 4 patinka
Comment
-
Puikios vizualizacijos, bet ten kur dviratininkas mina į kalną nepanašu į raudoną asfaltą, o per metro ar pusantro metro pločio skaldos miškų takelius (ant kurių dar reikės prasilenkinėti su mamytėmis ir jų vežimėliais, nes vežimėliai per laiptus nevažiuoja) tegu mina tie rekreaciniai dviratininkai Be to šita trasa veda link aukščiausios miškelio vietos, jeigu pro ten reiktų minti link Lazdynėlių prisidėtų 12(!) metrų sukilimo. Pasižiūrėkit beta.maps.lt jeigu netikit, reikia įsijungti reljefo sluoksnį.
Ir apskritai ten nėra tokios proskynos didelės jog tilptų vingiuojantis takas be medžių šalinimo, ko dabar jau niekas tikrai nedarys kai visuomenė piktinasi net šalinama invazine augalija. O jei jau tai daryti tuomet trasa turėtų eiti visai ne ten o nuo Pakalnutės darželio (kaip ir dabar, tik įstrižai link ten kur vizualizacijose prasideda takas į kalną) kad išvengti tų papildomų 12 metrų sukilimo.
Žodžiu aš sunkiai įsivaizduoju geresnę realiai įgyvendinamą jungtį, kuri būtų pakankamai tiesi, neturėtų bereikalingų sukilimų, būtų asfaltuota, pakankamai plati ir nereiktų ja dalintis su pėsčiaisiais stumiančiais vežimėlius ar tiesiog vengiančiais laiptų. Kad kažką bent panašaus sugalvot reikia arba labai medžių nemėgti, arba dviratininkų na arba kaip madinga dabar nemėgti savivaldybės, ir teigti jog visi jų sprendimai blogi, jei neatitinka prieš kelis metus sudarytų planų, ar reikalavimų, kurių taikymas čia net nesąmoningas, nes tai nėra Oslo g. takas
P.S. Pėsčiųjų trasos žinoma svarbu, jų lygio dviratinė rekreacija matyt irgi turi savo vietą (bent jau matom jog paklausa yra), bet man atrodo tai nieko neturi bendro su dviračių takais ir apie tai diskutuoti reiktų kitoje temojePaskutinis taisė themanual; 2021.09.02, 14:08.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąReikalavimas dėl takų netiesimo palei A kategorijos gatves yra nesąmonė.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąIr šiaip, kam savivaldybei tas dvirtakių planas jei tiesia ne ten ir ne tokiu prioritetu kaip planavo?
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ar tikrai galima vertint, kad takas eis palei A1 kategorijos gatvę? Ir taip ir ne. Jeigu 20 metrų takas eis palei gatvę, o tada nuo jos atitols - tai ar čia jau blogai ar dar ne?
O projektas viešintas visuomenei buvo.
Tai ir sakiau, kad PP buvo viešinti. Tame ir esmė, kad tako atšakos palei Oslo g. jame nebuvo, o įrengtas nuslėpus nuo visuomenės su įvairiais STR pažeidimais (saugos zonos, šoninės skiriamosios juostos plotis, nuolydžiai). Va kai pastatė nelegalią tako jungtį, viešino kitą PP – dabar statomą dvirtakio atkarpą.
Parašė rPn Rodyti pranešimąTai kaip supratau Narbuto g. takas 3 metus buvo vilkinamas savivaldybės, o paskutinis atidėjimas metams buvo, nes tas pats dondc paskundė dėl nuolydžių ir kitų istatymų nesilaikymų ir dabar vyksta perprojektavimas. Juk jau buvo net konkursas darbams paskelbtas.
Parašė themanual Rodyti pranešimąVingiuojantis takas per miškelio šlaitą? <...> Žalos gamtai daug.
Parašė themanual Rodyti pranešimąNa arba kaip madinga dabar nemėgti savivaldybės, ir teigti jog visi jų sprendimai blogi, jei neatitinka prieš kelis metus sudarytų planų, ar reikalavimų, kurių taikymas čia net nesąmoningas, nes tai nėra Oslo g. takas
Parašė Lakis Rodyti pranešimąMan visiškai vienodai ar nuolydis bus 5% ar 15%, nes šitoj vietoj nieko geriau nepadarysi, o ir nereikia.
↓↓↓
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kodėl negalėjo tako paleisti apačioje palei gatvę, o kam reikia viršun, jau užsukt zigzagu ties pėsčiųjų viaduku?
Šiaip, jei kas džiaugiasi „nemokamais pietumis”, tai tas lėšas privalėjo nukreipti tunelio platinimui ir / ar jungties pratęsimui nuo naujųjų biurų iki Architektų g. tako, kur ir numato dokumentai sujungimą. Tunelio rekonstrukcijos klausimai buvo kelti to pirmojo projekto PP. Buvo ką ten daryti dar ir be platinimų.
P. S. Jei jau taip visiems rūpi reljefai miške tarp medžių, kai nuo gatvės net nesimatytų, tai paskambinkit į Rusiją ir paklauskit ar iš Lazdynų neatims Lenino apdovanojimo dėl dabar statomo pylimo.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNepriėmė mano skundo nei dėl: T. Narbuto g., Oslo g., Žaliųjų Ežerų g. Nors pastabų ir pasipiktinimo FB buvo daug sulaukę ir iš kitų žmonių.
Labai super, bent vienas geras dalykas ka padarė VMS, tai kad nepriėmė skundo dėl Oslo g.
Ginthus atsakė, kaip buvo galima bent iš dalies gelbėti situaciją (mintis geresnė net už mano skaldos idėją, nes žmonės ir apačioje yra pratrypę taką, pusėje atkarpos jau yra asfalto keliukas su pagrindais, beje ties Verslo trikampiu takas irgi eina A kat. gatve kur net vejos ir jokio atstumo nuo gatvės nėra):
Paskutinis taisė digital; 2021.09.04, 17:30. Priežastis: pataisytas labai savotiškas rašymas cituotame tekste
Comment
-
Skundžiau ne VMS, žinoma. Kam taip meluot, kad nevaikšto žmonės? Automobilinis ar koks ten asfaltas pusiaukelėj nusuka į gatvę. Prieš viaduką vėl prasideda, jau siauras pėsčiųjų asfaltas. Išsididink nuotrauką spustelėjęs:Parašė dondc Rodyti pranešimą♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Dar kartą sakau, aš labai dažnai einu šiuo viaduku ir nei karto nemačiau čia vaikščiojančių žmonių. Tuo tarpu, nuo šiuo metu kasamo kalno esu matęs labai daug tiek pėsčiomis, tiek su dviračiais besileidžiančių žmonių.
P.S. net nežinau ar čia išvis žmonių išmindžiotas takelis, nes toliau jis baigiasi, o ir šalia matosi kaip ir dvigubas išmindžiojimas.
Comment
-
Skiriu tiems, kas pateisina nekokybiškus naujuosius takus. Linkiu nesusižeisi patiems ir nesulaukti parskrendančių akumuliatorinių priemonių jūsų kryptimi:
Važinėjantys elektriniais paspirtukais ignoruoja rekomendacijas
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...box=1630676457
Šalyje kasmet daugėja su elektriniais paspirtukais susijusių nelaimingų atsitikimų – per 8 šių metų mėnesius tokių draudiminių įvykių užfiksuota 43 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai ir 85 proc. daugiau nei 2019-aisiais.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSkiriu tiems, kas pateisina nekokybiškus naujuosius takus. Linkiu nesusižeisi patiems ir nesulaukti parskrendančių akumuliatorinių priemonių jūsų kryptimi:
Važinėjantys elektriniais paspirtukais ignoruoja rekomendacijas
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...box=1630676457
O vėl grįžtant prie naujų takų kokybės tai supraskite jog kokybė ir nekokybė yra spektras o ne binarinė ypatybė. Jeigu visur mieste būtų tie, kaip jūs sakote, nekokybiški nauji takai tai Vilnius būtų nuostabus miestas dviratininkams. Tam pačiam Amsterdame pilna takų su ištrupėjusiais kraštas, įskilimais ir stulpais per dešimt cm nuo tako.
Galima gąsdintis jog žiemą bus pilna traumų dėl keliais procentais viršijančio tako statumo, bet jei takas bus nevalytas tai taip pat sėkmingai bus galima griūvinėti ant serpantinų, tik jau ne dėl statumo, o dėl posūkių. Norvegijoje yra takų kurie eina serpantinais ir vis tiek yra statesni nes reljefas dar nedėkingesnis, bet žmonės kažkaip išgyvena. Be to yra Vilniuje takų iš seniau asfaltuotų, tarkim tarp Šeškinės ir Žvėryno, kur jis išvis belekaip status. Daug geriau užtikrinti tiek jo, tiek naujų takų valymą nei tarkim dabar lupti asfaltą ir berti skaldą, kurios normaliai net norėdamas gerai nenuvalysi, o žiemą pravažiavęs dar ir purvinas pasiliksi. Žinoma taip kaip dabar yra (ne)valoma yra kita diskusija, bet jei viską darysi su mintimi, jog žiemą bus nevaloma, tai tuomet po bet kuriuo taku turėsi dėti šildymą, kas visiškai neracionalu ir geriau jau bent jau daryti prielaidą, kad takas bus valomas.
Šiaip tai valio, kad siekiate tobulumo, būtų blogiau be tokių žmonių kaip jūs, bet racionalumas,irgi turi savo vietą, nes jei pridėtinė nauda menka, o dėl to reikia tarkim prakirsti mišką, tuomet kažkas turi sustabdyti žmogų siekiantį tobulumo. Taip pat kaip ir tais atvejais jeigu pridėtinės vertės išvis nėra ar ji net neigiama ir kažkas daroma tik tam kad atitiktų rekomendacijas, kurios galbūt ten net neturi būti taikomos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė bucaneer Rodyti pranešimą♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Gaila niekaip nesugeba stulpų atitraukt per reikalaujamą atstumą nuo dvirtakio. Nors jau yra gerų pavyzdžių mieste. Įdomiai žiūrisi įvažiavimo bortai tarp vejos (ar skiriamosios tech. juostos) ir gatvės. Suprantu dizainas tiesiog, kažkas unikalaus mieste. Atrodo gerai, nors, kiek pamenu Ginthus yra minėjęs, jog įvažiavimo bortai brangesni už gatvinius. Jei klystu, te pataiso mane.
p.s. beje bent senus nebeaktuslius ženklus nukabintų, katrie sako, kad gatvėje dar vis 3 eismo juostos
- 1 patinka
Comment
-
Jo Naujamiesčiui labai trūksta gamtos. Praktinės naudos gal daug nebūtų iš tų vejos „siaurų juostelių”, bet vizualiai labai pagyvintų. Gali būti, kad neįrengė tikslingai, pvz., jeigu bent ten kur siaura „šoninė juosta” numatė dar ir gaireles papildomai „apsaugai”. Pvz., kaip čia yra ne tik bortais atskirta, bet dar ir linija apsaugos zonai nuo bortų, o ties sankryža – gairelė:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Tam pačiam Amsterdame pilna takų su ištrupėjusiais kraštas, įskilimais ir stulpais per dešimt cm nuo tako.
- 2 patinka
Comment
Comment