Mano pasiūlymas dėl Sėlių g. sankryžos žiedo (nusiunčiau projektuotojams). Pilnai telpa olandiškas žiedas, tik vienoje vietoje reikėtų sienelę pabetonuoti dėl šlaito.
Panaikino statmeną parkavimą? Panašu, kad įrengs lygiagretų. Humanizavimas reiškiasi per "remontus". Šaligatvių-perėjų ir net dvirtakių be projektų. Visai įdomi nauja kryptis. Daug kur tilptų tada takai ir prasiplės darnesnio eismo logika.
Nesinorėtų, kad ėjimas į civilizuotą tvarią aplinką būtų sužlugdytas chebrytės, kuri vakarais parkuojasi ant vejos.
Vakare nerandate kur žolės parupšnoti ar nėra kur šuns/katės pašikinti?
Ir kiek dviračių/paspirtukų stovėjimo vietų įrengta einant į tvarią aplinką? Prie mokyklų, parduotuvių, poliklinikų? Tiek pat kiek ir vietų automobiliams prie daugiabučio?
Ir kiek dviračių/paspirtukų stovėjimo vietų įrengta einant į tvarią aplinką? Prie mokyklų, parduotuvių, poliklinikų? Tiek pat kiek ir vietų automobiliams prie daugiabučio?
Bent 1500 dviračių stovų buvo įrengta.
Automobilių vietų žaliaisiais koriais įrengta bent 1800.
Smulki naujiena iš Algirdo g.: po asfaltu randamas senas akmeninis grindinys. Dabar atidengtas būsimų iškilių salelių vietose, o tą, kuris buvo dviračių tako vietoje jau iškasė, pašalino ir supylė naują pagrindą. Gal po salelėmis grindinį paliks, nes techniniam šaligatviui lyg ir turėtų užtekti negilaus pagrindo. Šiaip nepanašu, kad pirmo etapo darbus spės baigti iki numatyto liepos 30 termino, nes bent jau Kauno-Naugarduko g. atkarpoje vyksta dar tik žemės darbai - nei asfalto, nei plytelių klojimas nepradėtas (nežinau kas vyksta gale link Geležinkelio g.).
Gaila tik kad prie daugiabučių tas skaičius yra arti nulio, jau nekalbant apie paprasčiausias rakinamas pavėsines dviračiams, kurios 100% paskatintų žmones dažniau naudotis dviračiais, kadangi nereiktų jų purvinų kiekvieną kartą tampyt siaurų komiblokų laiptinių laiptais į kokį 3-5 aukštą.
Gaila tik kad prie daugiabučių tas skaičius yra arti nulio, jau nekalbant apie paprasčiausias rakinamas pavėsines dviračiams, kurios 100% paskatintų žmones dažniau naudotis dviračiais, kadangi nereiktų jų purvinų kiekvieną kartą tampyt siaurų komiblokų laiptinių laiptais į kokį 3-5 aukštą.
Šiaip Antakalnyje atsirado pirmi keli municipaliniai dviračių parkingai. Reikia gal aktyviau juos naudoti, gal tada jų pastatys ir daugiau.
Šiaip Antakalnyje atsirado pirmi keli municipaliniai dviračių parkingai. Reikia gal aktyviau juos naudoti, gal tada jų pastatys ir daugiau.
Žinau apie vieną prie Petro ir Povilo žiedo, tai jis tokioj vietoj kur net nėra daugiabučių ir sunku suprasti kas pagal VMS turėtų juo naudotis ir kam jis ten reikalingas.
Žinau apie vieną prie Petro ir Povilo žiedo, tai jis tokioj vietoj kur net nėra daugiabučių ir sunku suprasti kas pagal VMS turėtų juo naudotis ir kam jis ten reikalingas.
Dar vieną mačiau prie Šilo tilto. Šiaip reikia tikėtis, kad projektas tik pilotinis ir po to jų daugiau atsiras ypač miegamuosiuose rajonuose, kur labiausiai reikia. Na ir dar prie stoties labai reiktų kombinuotiems autobusas/traukinys-dviratis kelionėms.
Kai man buvo 8 metai, aš nesunkiai savo sulankstomą "Minską" kasdien nuleisdavau ir užnešdavau į 3-ą aukštą.
Čia toks argumentas... Na matot koks jūs buvot šaunuolis kai jums buvo 8... Manau reikia suprasti, kad jūsų pavyzdy važinėjimas dviračiu ir buvo pagrindinis tikslas einant į lauką, o tarkim 50 kilogramų merginai su šviesiu paltu kiekvieną rytą einant į darbą tampyt pusę ar trečdalį jos svorio sveriantį purviną dviratį į trečią ar penktą aukštą nėra didžiausias malonumas, todėl ji geriau važinės į darbą su mašina.
Čia toks argumentas... Na matot koks jūs buvot šaunuolis kai jums buvo 8... Manau reikia suprasti, kad jūsų pavyzdy važinėjimas dviračiu ir buvo pagrindinis tikslas einant į lauką, o tarkim 50 kilogramų merginai su šviesiu paltu kiekvieną rytą einant į darbą tampyt pusę ar trečdalį jos svorio sveriantį purviną dviratį į trečią ar penktą aukštą nėra didžiausias malonumas, todėl ji geriau važinės į darbą su mašina.
Nepamirškite kad minskas buvo sulankstomas ir lengvai tilpo nešamas laiptinėje
Gaila tik kad prie daugiabučių tas skaičius yra arti nulio, jau nekalbant apie paprasčiausias rakinamas pavėsines dviračiams, kurios 100% paskatintų žmones dažniau naudotis dviračiais, kadangi nereiktų jų purvinų kiekvieną kartą tampyt siaurų komiblokų laiptinių laiptais į kokį 3-5 aukštą.
Prie mano namų (daugiabutis Rinktinės g.) prieš kelias dienas atsirado nauji dviračių stovai, normalūs tie lankstai ir ne vienoje vietoje, bet ir prie kaimynininių namų ir ne po vieną-du, o po 5-7 stovus. Prieš tai šaligatvius remontavo ir specialiai paliko didesnes aikšteles naujai išklotas, tada svarsčiau kam čia, turėjau slaptą viltį, kad gal dviračių stovams, dabar tai tapo realybe. Jei dar kokį stogelį sukonstruos, tai išvis bus pasaka.
Tiesa, kol kas jie stovi tušti, bet matyt žmonės bijo dėl saugumo. Aš irgi per naktį nesirįžčiau palikti, bet jei trumpai atvažiuoč pas ką nors į svečius, tada tikrai puiku. Galėsiu vėliau foto padaryt, atrodo tikrai gerai ir kokybiškai.
Gaila tik kad prie daugiabučių tas skaičius yra arti nulio, jau nekalbant apie paprasčiausias rakinamas pavėsines dviračiams, kurios 100% paskatintų žmones dažniau naudotis dviračiais, kadangi nereiktų jų purvinų kiekvieną kartą tampyt siaurų komiblokų laiptinių laiptais į kokį 3-5 aukštą.
Prie daugiabučių statyti paskatintų nebent nenupjaunamų grandinių dovanojimas.
Comment