Takas absoliučiai tragiškas, susilanksčiau stabdžių diskus per tuos nelygumus. O šiaip tai čia ir bus pagrindinė vakarinės Šeškinės, Pašilaičių ir dalies Fabijoniškių jungtis su Žvėrynu, miesto Centru. Būtų gerai, jei įkalnė būtų maksimaliai palyginta, kad statumas neviršytų 5% arba būtų kuo arčiau to skaičiaus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŠis takas buvo "paremontuotas" 2018 ar 2019 kai įrenginėjo naują vaikų žaidimų aikštelę, nebėra jis toks baisus dabar. Bent jau einant pėsčiomis. Aikų be pačio tako ten nieko daugiau nėra o vizualizacija atrodo gana gražiai.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Plentiniu kopti visai OK, bet leistis per daug nelygus: gruoblėtas ir gumbuotas asfaltas. Nedidelė bėda -- Siesikų + Želvos g. visai patogu leistis.
Parašė Blaze Rodyti pranešimąTakas absoliučiai tragiškas, susilanksčiau stabdžių diskus per tuos nelygumus. O šiaip tai čia ir bus pagrindinė vakarinės Šeškinės, Pašilaičių ir dalies Fabijoniškių jungtis su Žvėrynu, miesto Centru. Būtų gerai, jei įkalnė būtų maksimaliai palyginta, kad statumas neviršytų 5% arba būtų kuo arčiau to skaičiaus.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kaip minėjau aš ten einu pėsčiomis. Ratuotam tai sutinku ten takas perprastas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNebūtų idealu - kita pusė rėktų, kad įkišo dar vieną nereikalingą požeminę perėją.
- 6 patinka
Comment
-
Tikrai taip, tuneliai ypač dviračiams gerai, nes nekyla eismo saugumo rizika ties pervažom / šviesoforais (aš vis tiek kiek įmanoma per raudoną šaunu), tiek daug greitesnė ir lengvesnė kelionė, nes nereikia stabdyt ir vėl begėtis. Svarbu geras plotis ir nebūtų laiptų. Apšvietimą galima bandyt natūralų daryt, kai yra skiriamosios juostos, o jų pačių nedaugiau nei po dvi sujungtas. Pvz. tunelis prie „Litexpo” tamsus, bet ne tamsiausias esamas. Būtų „liukas” per vidurį, gal ir pakaktų šviesos. Didesnis plotis ir gylis dar natūraliai didintų apšvietą.
---
• S. Batoro g. jau pilnai įrengti atitvarai. Ties tiltu per upę – rimtesnės atramos. Visgi padarytas vienas skersinis bortas ties degaline prie Mildos g. Ta atkarpa link centro, kur anksčiau keli namai naudojosi dvirtakiu privažiuojant automobiliu prie namų, tai dabar su gyvenamosios zonos ženklais. Mašinos naudosis „dvirtakio asfaltu”. Negaila, svarbu atlaikytų, bet kažkam teks į šalikelę sukt. Įvažiavimas nuo gatvės ties sekančiu namu lyg ir panaikintas.
• Nemenčinės pl. Vilniaus ribose daroma pervaža. Neužfiksavau, gal prie stotelės Smėlynė? Tikėtina jokių plento rekonstrukcijos darbų nenusimato? Pradėjo, turbūt, „Lidl” teritoriją valyt, tai gal parekonstruos dalį dvirtakio.
• Manufaktūrų g. taku bus galima pervažiuot į kitą Drujos g. pusę:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą• Nemenčinės pl. Vilniaus ribose daroma pervaža. Neužfiksavau, gal prie stotelės Smėlynė? Tikėtina jokių plento rekonstrukcijos darbų nenusimato? Pradėjo, turbūt, „Lidl” teritoriją valyt, tai gal parekonstruos dalį dvirtakio.Lietuva visiems.
Comment
-
Algirdo g. rekonstrukcija beveik įpusėjus pirmo etapo darbų terminui. Atkarpoje tarp Geležinkelio ir Panerių g. dar ruošiami šaligatvio ir dviračių tako pagrindai:
Panerių-Kauno atkarpoje ties skveru pagaliau klojamas šaligatvis, taip pat ties Kauno-Algirdo namais panaikinus beprasmį dviračių taką šaligatvis praplatintas, paruoštas naujo dviračių tako pagrindas:
Kauno-Naugarduko atkarpos pradžioje ruošiami pagrindai, o už Šaltinių g. dar nėra pilnai pašalintas senas asfaltas:
- 10 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąAtrodo, automobiliniai, o ne dviratiniai nusklembti bortai. Man asmeniškai fainesni automobiliniai, tik brangesni šiek tiek.
Comment
-
Gal. Kaip bebūtų, po daug aiškinimosi internete, susidariau nuomonę, jog tiek automobiliniai, tiek dviratiniai yra vienodo laipsnio. Ar 30°, ar 45°. Įtariu 45°. Skirtumas toks, kad automobiliniai dvigubai platesni (15 cm, kaip standartiniai stačiakampiniai gatvių bortai) nei dvirtainiai (8 cm, kaip vejos bortai). Kampas jei toks pat, o plotis dvigubas, tai gaunas, jog ir aukštis dvigubas. Su automobiliniais tiesiog visa infrastruktūra dviračiams žymiai rimčiau atrodo, tad ir pėstiesiems mažiau noro „kišt koją į raudoną pragarą” .
Antras pliusas, kad projektuojant standartinį 6 plytelių pločio šaligatvį šalia dvirtakio (arba Pilaitės pr. 4 (ties VSD)) – su automobiliniais bortais išlošiamas papildomas atstumas nuo pėsčiųjų (7 cm)*. Didesnis saugumas ir komfortas. Senstelėjęs projektas, tai ir liko tie automobiliniai. Nespėjo pakeist į dviratinius.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Žalgirio g. dviračių takas. Vietomis šaligatvis atsiduria visai prie pastatų ir nebelieka to bijoto vejos atskyrimo.
https://citify.eu/zalgirio-g-dviraciu-takas/
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽalgirio g. dviračių takas. Vietomis šaligatvis atsiduria visai prie pastatų ir nebelieka to bijoto vejos atskyrimo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽalgirio g. dviračių takas. Vietomis šaligatvis atsiduria visai prie pastatų ir nebelieka to bijoto vejos atskyrimo.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Kaip padaryta dabar, tai atrodo kur kas logiškiau, negu buvo numatyta. Gali būti, kad taip bus bandoma išvengti dviračių tako vingiavimo arčiau sankryžos su Linkmenų g. Nors dabar sunku pasakyt, reikės pažiūrėt kai bus daugiau padaryta toje dalyje.
O dėl borto tikrai keista. Gal klaida, o gal ne.
Comment
Comment