Beje, dar viena smagi smulkmena Manufaktūrų g. Pagaliau buvo sutelktos visos jėgos ir rasta drąsos tokiomis sąlygomis (kai dviračių takas yra ne atskiras, o liečiasi su šaligatviu) naudoti ženklą 411 - Dviračių takas, o ne tokiose situacijose pas mus įprastą 413 - Pėsčiųjų ir dviračių takas. Paskutiniu metu, kiek mačiau, praktiškai visuose takuose kišamas 413 ženklas, o 411 naudojamas labai atsargiai ir tik ten, kur dviračių takas eina atskirai. Tokias vietas Vilniuje galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti. Tai čia toks mažytis žingsnelis NL standartų ir tvarkos link. Labai norėtųsi tikėti, kad tai naujo trendo pradžia
Taip, aš irgi galvoju, kad šalia dviračių tako esantį šaligatvį by default taip ir traktuoti, panašiai kaip prie gatvių easnčius šaligatvius. Dviračių takas neturėtų būti lygus "pėsčiųjų eismas draudžiama". Tik jei yra numatyti šaligatviai, jais reikia ir eiti.
Judėtume link "Bendras pėsčiųjų ir dviračių takas" ženklo atsisakymo. Ten kur infrastruktūra neleidžia ar trukdo eiti pėsčiąjam, ženklinimas (nebent specifiškai nutaikytas į pėsčiuosius) neturėtų būti priežastis drausti jam eiti.
Kita tema, bet kažką panašaus galvočiau ir apie Lietuvos autostradose vietomis vis dar neiškeltas stoteles, kur žmones gali eiti per kelią ar šalia kelio. Jei neturi kaip pėstysis eiti, greitkelio ženklas nieko nekeičia. Tiesa, prie tokių ruožų ir norėtųsi tik greitkelio ženklo, o autostrados ženklas tik aukščiausios kokybės standartus atitinkančiuose ruožuose su galimybe važiuoti 140 km/h.
KET iš dviračių takų išbraukčiau punktą, kad draudžiama judėti pėstiesiems (nes tiesiog reikia mokėti pritaikyti infrastruktūrą pėstiesiems ir skatinti susisiekimą dviračiais). Už tą patį neribočiau pėsčiųjų judėjimo greitkeliuose, kur gali pasitaikyti stotelių. Dviračiams ir toliau būtų draudžiama važiuoti greitkeliais, nes nemotorinė transporto priemonė, leidžima tik persivesti į kitą kelio pusę, kur įrengtas ženklinimas.
Gal atšvaitiniai kuoliukai būtų saugiau, nes lengvesni?
Šiaip jau esmė tame, kad saugiau būtų nebent su 2 metrų gelžbetonio siena, nes didžiausias pavojus, kad minantį nutrenks barjerą peršokęs dideliu greičiu lekiantis BMW. Šalia tokių greitkelių dviračių takai apskritai turėtų būti įrengiami didesniu atstumu, o ne banaliai atitveriamas kelkraštis.
Šiaip jau esmė tame, kad saugiau būtų nebent su 2 metrų gelžbetonio siena, nes didžiausias pavojus, kad minantį nutrenks barjerą peršokęs dideliu greičiu lekiantis BMW. Šalia tokių greitkelių dviračių takai apskritai turėtų būti įrengiami didesniu atstumu, o ne banaliai atitveriamas kelkraštis.
Gal dar labiau pasiaurint juostas, kad paprasčiausiai tik visiški bepročiai (ligoniai) galėtų važiuoti daugiau kaip 70 km/h. Tada atsirastų šioks toks kelkraštis iki naujo dviračių tako.
Šiaip jau esmė tame, kad saugiau būtų nebent su 2 metrų gelžbetonio siena, nes didžiausias pavojus, kad minantį nutrenks barjerą peršokęs dideliu greičiu lekiantis BMW. Šalia tokių greitkelių dviračių takai apskritai turėtų būti įrengiami didesniu atstumu, o ne banaliai atitveriamas kelkraštis.
Batoro gatvėje Sašokai, Vovkos ir Igariokai iš Vileikos nevengia ir kokiais 140 paskraidyti į kebabinę nauju asfaltu. Manau iš principo būtų visai variantas įrengti vidutinio greičio matuoklį tame ruože.
Batoro gatvėje Sašokai, Vovkos ir Igariokai iš Vileikos nevengia ir kokiais 140 paskraidyti į kebabinę nauju asfaltu. Manau iš principo būtų visai variantas įrengti vidutinio greičio matuoklį tame ruože.
Arba bent trikojus kartais pastatyti vis kitoje vietoje. Apskritai juos retai tenka Vilniuje matyti, gaila, kad neprigijo.
Gal dar labiau pasiaurint juostas, kad paprasčiausiai tik visiški bepročiai (ligoniai) galėtų važiuoti daugiau kaip 70 km/h. Tada atsirastų šioks toks kelkraštis iki naujo dviračių tako.
Mintis gera. Nors atitvaro problemos ir nepataiso. Esmė, kad atitvaras turi saugoti objektus už savęs. Nuo smūgio jie visad išsilenkia. Tas sąlyginis išsilenkimas įrašytas jo charakteristikose ir tokiu atstumu nuo tako ir turėtų stovėti. Išsilenkimą gan efektyviai mažina statramsčių kiekis. Čia pasirinktas minimalus - kas 4m, o gali būti ir kas 2m ir kas 1,33m. Na o aštrūs kampai tako pusėje jau senai praeitas teismų etapas ir turėtų būti savaime suprantama, kaip ir minimalus atitvaro aukštis, kad dviratininkui neįkrist po ratais.
Arba bent trikojus kartais pastatyti vis kitoje vietoje. Apskritai juos retai tenka Vilniuje matyti, gaila, kad neprigijo.
Sprendžiant pagal informaciją visokiose FB grupėse, tai jie prigijo ir yra nuolat naudojami vis kitose vietose, kaip ir sakai. Tieisog to nepakanka. Vidutinio greičio matuokliai tuo požiūriu gerokai efektyvesni.
Sprendžiant pagal informaciją visokiose FB grupėse, tai jie prigijo ir yra nuolat naudojami vis kitose vietose, kaip ir sakai. Tieisog to nepakanka. Vidutinio greičio matuokliai tuo požiūriu gerokai efektyvesni.
Bet lakstančių vizualiai nelabai sumažėjo, arba tiesiog kai kuriems baudos nelabai baisios, sumoka tuos keliasdešimt Eur ir toliau laksto.
Padarė pigiausią variantą, kokį tik sugalvojo. Jei būtų darę projektą, tai veikiausiai net nebūtų praėjęs ekspertizės.
Vietoje, kur yra įvažiavimas prie namo ant kalno kažkas labai aštriu kampu pravažiavo per įvažiavimą ir pataikė tiesiai į antrą! nuo tos vietos naujai pastatytą apšvietimo stulpą...
Mintis gera. Nors atitvaro problemos ir nepataiso. Esmė, kad atitvaras turi saugoti objektus už savęs. Nuo smūgio jie visad išsilenkia. Tas sąlyginis išsilenkimas įrašytas jo charakteristikose ir tokiu atstumu nuo tako ir turėtų stovėti. Išsilenkimą gan efektyviai mažina statramsčių kiekis. Čia pasirinktas minimalus - kas 4m, o gali būti ir kas 2m ir kas 1,33m. Na o aštrūs kampai tako pusėje jau senai praeitas teismų etapas ir turėtų būti savaime suprantama, kaip ir minimalus atitvaro aukštis, kad dviratininkui neįkrist po ratais.
Teisybės dėlei, vienoje vietoje labai tankiai sustatyti statramsčiai. Ruožas trumpas, gal ten kur vingis, po viaduku. Po M. K. Čiurlionio g. viaduku mačiau tokius atitvarkus, dar papildomai iš vidinės pusės tokia pati plokštė pritvirtinta. Ten vingis, gal dėl to stiprino. S. Batoro g. dar galėtų iš vidaus tokią plokštę tvirtint, bet siaurėtų takas, kas vėl blogai. Tolėliau mačiau dėjo siaurutę jungiamąją juostelę tarps statramsčių. Turbūt ji gerina išlinkimo charakteristikas, bet aštrumas vis tiek lieka, jeigu plikledžio metu ar ant smėliuko paslydus arba sukontaktavus su kitu dviratininku iš viršaus virstų žmogus ant to atitvaro.
Juokingiausia, kad ten kažkoks Vileikos senūnaitis ar kažkas iš VMS konsultavosi su dviratininkais FB. Parinkinėjo trasą, diskutavo. Būtent dėl atitvarų aštrumo po kiek laiko buvo užtag'intas tas seniūnaitis, dar gerokai iki remonto darbų. Pasiūlyta daryti, kaip Narezkuose. Avarija yra taškinė, nuo visko neapsisaugosi, bet net esamu atveju tikėtina dviratininkas matytų atsitrenkiantį automobilį ir pakoreguotų savo trajektoriją per tą pusmetrį nuo išlinkimo. Aktualiau yra visos kelionės metu dvirtaininkui bijoti kabinti tas aštrias briaunas, ypač, kai reikia prasilenkti ar kur visiškai siaura, kaip pvz. Molėtų pl. senojoje dalyje.
Nelabai skaniam desertui trumpa atkarpėlė Karaliaučiaus g., įšaldant senesnio projekto "Karaliaučiaus kvartalas" klaidas (dvirtakio vieta, šaligatvio plotis ir gatvės bortas pervažoje)
P. S. Po kilusio ažiotažo Laisvės pr. atitraukė vedimo paviršių su rampomis toliau nuo paviljono konstrukcijos, sudėjo tvoras, o sankryžoj užkabino papildomą lentelę 856. Dviračių eismas, kas buvo žadėta PP metu:
P. S. Po kilusio ažiotažo Laisvės pr. atitraukė vedimo paviršių su rampomis toliau nuo paviljono konstrukcijos, sudėjo tvoras, o sankryžoj užkabino papildomą lentelę 856. Dviračių eismas, kas buvo žadėta PP metu:
Ar tai pirmosios Vilniuje papildomos lentelės (nr. 856)?
Ar tai pirmosios Vilniuje papildomos lentelės (nr. 856)?
Pirmoji Vilniuje Laisvės pr./Asanavičiūtės g., bet kombinacijoje su įspėjamuoju dviračių ženklu, bet su trikampiukais ant asfalto. Pirmoji Lietuvoje su duoti kelią ženklu, man žinoma, Marijampolėje. Tada John pramušė prie Licėjaus Vilniuje, kad pakabintų papildomai po duoti kelią ženklu, jau po darbų.
Nežinau ar dar kur yra, bet naujų viadukų statybos Pilaitės pr. PP (virš Vakarinio), projektuotojai atsisakė numatyti lentelę su duoti kelią, nes Vilniuje negali būti kitaip nei visoje Lietuvoje. Marijampolės ir Laisvės pr. pvz. jiems neįtiko. Sakė reik iškart visoje šalyje pakeist, kad vairuotojams nebūtų painiavos skirtingose vietovėse...
↓ Marijampolėje kombinacija tokia, kaip numato KET (papild. taisyklės (?)). Nežinau ar galima taip stumdyti lentelę, kaip Laisvės pr., pats net nesugalvoju, kur geriau ją dėt. Įtariu turėtų būti hierarchijos taisyklės oficialios, skirtingiems ženklų tipams.
Marijampolė aš užmačiau šitą kombinaciją rugsėjo mėnesį
Ir manau, kad lentelė turėtų būti po 203 (pagal KET - Vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamuoju ar prisijungiančiuoju keliu, o esant papildomai lentelei Nr. 843 „Pagrindinio kelio kryptis“, – važiuojančioms pagrindiniu keliu). O dviratis yra kaip ir transporto priemonė, tai entelė papildomai informuotų, kad vyksta dviračių eismas pagrindiniu keliu.
Comment