Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žirnių g. su Liepkalnio sankryžos rekonstrukcija buvo nuskusta dalis dviračių tako nuo Nestes degalinės link IKEA viaduko. Prieš kelias savaites paklojo naują dangą, bet ne rudą. Įdomu kokia bus spala visų dviračių takų aplink Liepkalnio sankryžą. Ankstesnis Žirnių g. buvo irgi juodas.

    Click image for larger version

Name:	20210426_195528.jpg
Views:	939
Size:	1,51 MB
ID:	1880973

    Comment


      Bendrus pėsčiųjų-dviračių daro juodus, o dvirtakius raudonus. Aplink Liepkalnio sankryžą dar link Lydos pl. turbūt bus juodas ir toliau link Nemėžio baigias raudonas atskirtas ir tęsiasi bendras juodas.
      Paskutinis taisė Riedis; 2021.04.27, 09:38.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Ši atkarpa dešiniau turi ir šaligatvį pėstiesiems, bet aišku, dėl tos atkarpos nedarys skirtingų spalvų ir tako paskirties ženklinimo.

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Click image for larger version  Name:	Ozo.jpg Views:	425 Size:	279,2 kB ID:	1879544
          Po savaitės. Papildoma perpektyva ir esamas takas:

          Click image for larger version  Name:	IMG_20210428_163508.jpg Views:	0 Size:	861,7 kB ID:	1881407

          Click image for larger version  Name:	IMG_20210428_163537.jpg Views:	0 Size:	484,1 kB ID:	1881408
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Ten būtina, kad padarytų iškilusią perėją, nes važinėjama 60-70 km/h ir grėsmė būti nutrenktam labai didelė.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą
              Ten būtina, kad padarytų iškilusią perėją, nes važinėjama 60-70 km/h ir grėsmė būti nutrenktam labai didelė.
              Ir stipriai siaurint, nes jei važiuoju normaliu greičiu, tai būtinai taikosi aplenkti.

              Comment


                Ozo g. pėstiesiems ir dviratininkams daug kur pavojinga. Pavyzdžiui šitos vietos

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-04-29 101706.png
Views:	681
Size:	1,42 MB
ID:	1881556
                Nors ten ir daug žmonių eina nuo stotelės, bet problema tiesiog ignoruojama savivaldybės

                Comment


                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                  Ozo g. pėstiesiems ir dviratininkams daug kur pavojinga. Pavyzdžiui šitos vietos

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-04-29 101706.png
Views:	681
Size:	1,42 MB
ID:	1881556
                  Nors ten ir daug žmonių eina nuo stotelės, bet problema tiesiog ignoruojama savivaldybės
                  Dar nuolat būna vaikštančių arba stumiančių dviratį ties ta vieta kur prasideda nuovaža nuo Ukmergės gatvės. Galima trijose vietose numušt kėglius vienu pradriftinimu.

                  Comment


                    Ir kai bus perdaryta Ozo-Ukmergės sankryža į visišką dobilą, tai situacija turbūt dar labiau pablogės

                    Comment


                      Dobilo sankryžos mieste absoliutus nesusipratimas, ypač pėstiesiems ir dviratininkams. Įsiliejantys iš Ukmergės, arba kitoje sankryžoje, GV į Ozo g. tikrai važiuoja daugiau negu 50. Lyg ir žadėjo į pietus nuo Ozo g. viaduko statyti viaduką pėstiesiems, bet kadangi žmonės nėra linkę vaikščioti kvadratais, tai visvien bus vaikštančių palei gatvę, kas yra greičiausia, o problema nebus sprendžiama.

                      Comment


                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                        Dobilo sankryžos mieste absoliutus nesusipratimas, ypač pėstiesiems ir dviratininkams. Įsiliejantys iš Ukmergės, arba kitoje sankryžoje, GV į Ozo g. tikrai važiuoja daugiau negu 50. Lyg ir žadėjo į pietus nuo Ozo g. viaduko statyti viaduką pėstiesiems, bet kadangi žmonės nėra linkę vaikščioti kvadratais, tai visvien bus vaikštančių palei gatvę, kas yra greičiausia, o problema nebus sprendžiama.
                        Dobilo sankryžos yra reliktas 7-8 dešimtmečio planavimo, kada visa miesto infrastruktūra buvo statoma tam, kad visi tik automobiliais važinės.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Dobilo sankryžos yra reliktas 7-8 dešimtmečio planavimo, kada visa miesto infrastruktūra buvo statoma tam, kad visi tik automobiliais važinės.
                          Net vien apie automobilius galvojant, ji neberekomenduojama. Dėl susikertančių srautų tarp lapelių esant aukštesniam intensyvumui kyla konfliktai, kenčia tiek saugumas tiek pralaidumas. JAV ir Vokietijoj greitkeliuose 7-8 dešimtmečio dobilus rekonstruoja į kitas formas.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Net vien apie automobilius galvojant, ji neberekomenduojama. Dėl susikertančių srautų tarp lapelių esant aukštesniam intensyvumui kyla konfliktai, kenčia tiek saugumas tiek pralaidumas. JAV ir Vokietijoj greitkeliuose 7-8 dešimtmečio dobilus rekonstruoja į kitas formas.
                            Visus Vilniaus dobilus reiktų rekonstruoti į deimantus arba dalines dobilo sankryžas. Keletas naujų šviesoforų nepakenks.

                            Comment


                              Magistralė A1 / E85/Mamoničių g. (nuo Grigiškių ties Gariūnais). Asfaltuota paskutinė atkarpa. Tunelyje dar nėra apšvietimo, užtverta tvorom, kurios patrauktos pralindimui.

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210429_184354.jpg
Views:	394
Size:	1,28 MB
ID:	1881847

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210429_184320.jpg
Views:	1525
Size:	1,40 MB
ID:	1881848

                              Šiandieninės technologijos neleidžia kabinti kelio ženklo ant el. stulpo už 15 cm, deja:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210429_184438.jpg
Views:	386
Size:	959,4 kB
ID:	1881849

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210429_184532.jpg
Views:	1106
Size:	1,07 MB
ID:	1881850
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                Gudeliuose sustatyti kuoliukai. Panašu kad pagaliau bus jungtis su taku link Gariūnų.
                                Click image for larger version

Name:	image_109915.jpg
Views:	361
Size:	10,7 kB
ID:	1881855 Click image for larger version

Name:	image_109916.jpg
Views:	354
Size:	12,2 kB
ID:	1881856
                                Kol kas galima kilti nauju keliuku ir aukščiausioje vietoje asfaltu. Daug sklandesnis ir lengvesnis kylimas (ne žiemos metu). Pamačius nuolydžių skirtumus, manau, ateity niekad nesinaudosiu naująja keliuko viršukalne ir pakylimui naudosiu lietaus lataką, žiemą – šalia latako:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210429_190032.jpg
Views:	374
Size:	1,47 MB
ID:	1881857

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210429_190118.jpg
Views:	380
Size:	1,34 MB
ID:	1881858
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210429_184320.jpg Views:	26 Size:	1,40 MB ID:	1881848
                                  Bendram pėsčiųjų-dviračių lygios dangos su gatve jau nebereik? Kas čia per ratlaužiai...

                                  Nelabai suprantu ir tos trombuotos žemės paskirtį tarp lietaus surinkimo ir tako. Jei techninė salelė dangčiams tai dar dar, bet ar vanduo neplaus iš to ruožo žemių tai neesu tikras.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                    Nelabai suprantu ir tos trombuotos žemės paskirtį tarp lietaus surinkimo ir tako. Jei techninė salelė dangčiams tai dar dar, bet ar vanduo neplaus iš to ruožo žemių tai neesu tikras.
                                    Ten sustiprintas kelkraštis su skalda. Gal traktavo kaip apsaugos zoną?

                                    Comment


                                      Gal kas žino, tai yra ar nėra jau dviračių takas palei visą Batoro g iki N Vilnios?

                                      Comment


                                        Taip yra, liko tik keli labai smulkūs sutvarkymai.

                                        Comment


                                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                          Bendram pėsčiųjų-dviračių lygios dangos su gatve jau nebereik? Kas čia per ratlaužiai...
                                          Šiandien jau išpjauti asfalto kraštai, matyt, sulygins.

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210430_191916.jpg
Views:	1456
Size:	3,14 MB
ID:	1882086

                                          Comment

                                          Working...
                                          X