Parašė Picusiaubas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąGudeliuose sustatyti kuoliukai. Panašu kad pagaliau bus jungtis su taku link Gariūnų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąRemonto būdu daro tą jungtį (Pagaliau!!!), tai sužinosim eigoje. Turbūt kažkas panašaus kaip Pilaitės pr. per VA, kur tiltas neliečiamas, o nuvažiavimai/užvažiavimai perdaromi. Vietos turėtų užtekti perdaryti laiptus į nuolydį, nors gal tiesiog šalia taką nuties ir nelies šaligatvio
Papildymas: perdarinėja kartu su šaligatviu, gal visai nebeliks laiptų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Nuolydis toje vietoje apie 9%. Įdomu ar bus pandusai ar nespręs niekaip...
Asmeniškai nemanau kad pandusas toje vietoje būtinai reikalingas. Formaliai gal neatitiktų nuolydžio reikalavimų. Bet žiūrint iš praktinės pusės, kiek yra žmonių negalinčių ant lengviausio bėgio įvažiuoti į tą kalniuką? Blogiausiu atveju galima nulipti nuo dviračio ir įsivaryti. Ten tikrai nėra ilga atkarpa. O pandusai jeigu būtų tokie kaip prie Narbuto viaduko (tikrai netikiu kad padarytų kažką geriau) tai.. Dar nepatogesnis variantas negu varytis dviratį į kalną.Paskutinis taisė Picusiaubas; 2021.04.22, 11:42.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Kalbu apie tokio tipo pandusus, kur kas kažkiek įrengiamos poilsio aikštelės.
Tokios aikštelės naudingos žmonėms su negalia vežimėliuose ir jas verta įrenginėti tik jeigu tako nuolydis pilnai atitiktų reikalavimus (ko šioje vietoje nepadarysi be serpantino). Dabar gi iš tų aikštelių jokios naudos žmonėms su negalia nes jie vis tiek jų negalės pasiekti dėl per didelio gradiento tarp tų aikštelių.
Mintis prastumdyti žemes sumažinant gradientą bet prailginant įkalnę yra gera, nes 9% vidutiniam dviratininkui reikalautų itin žemos pavaros, o judėjimas tokai pavara nedideliu greičiu irgi nekomfortiškas. Bet kažin ar tai bus daroma.Paskutinis taisė themanual; 2021.04.22, 12:08.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Važiuoti dviračiu per tokias įkalnes su "poilsio" aikštelėmis yra nekomfortiška (reikia arba pastoviai bėgį keisti arba kadensą, priešingu atveju judėjimo greitis pastoviai trūkčios) ir priklausomai nuo jo ilgio maksimalus gradientas gali net nesumažėti ir išlikti tie patys 9%, tik atsiras "poilsio" atkarpos su šiek tiek mažesniu gradientu.
Tokios aikštelės naudingos žmonėms su negalia vežimėliuose ir jas verta įrenginėti tik jeigu tako nuolydis pilnai atitiktų reikalavimus (ko šioje vietoje nepadarysi be serpantino). Dabar gi iš tų aikštelių jokios naudos žmonėms su negalia nes jie vis tiek jų negalės pasiekti dėl per didelio gradiento tarp tų aikštelių.
Mintis prastumdyti žemes sumažinant gradientą bet prailginant įkalnę yra gera, nes 9% vidutiniam dviratininkui reikalautų itin žemos pavaros, o judėjimas tokai pavara nedideliu greičiu irgi nekomfortiškas. Bet kažin ar tai bus daroma.
Kodėl tokios aikštelės naudingos tik žmonėms su negalia? Todėl, kad yra fiziškai sunku užkilti į statų ir ilgą kalną. Tas pats galioja ir dviratininkui, ir pėsčiąjam. O būtent šioje vietoje yra bendras pėsčiųjų - dviračių takas.
Pagyvensim pamatysim, ką ten išbursPaskutinis taisė Kaid; 2021.04.22, 12:43.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Nuolydis toje vietoje apie 9%. Įdomu ar bus pandusai ar nespręs niekaip...
Palei Žarijų g. take link Viados degalinės yra vienoj vietoj 11%, tiesa, neilgai, gal poros metrų aukščio skirtumas. Stojau ir matavau appsu telefone.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kad ne, mano įrašai rodo apie 40 m atkarpą virš 11%, maksimalus gradientas pagal kompiuteriuką su barometriniu sensorium siekia 14-18%.
Palei Žarijų g. take link Viados degalinės yra vienoj vietoj 11%, tiesa, neilgai, gal poros metrų aukščio skirtumas. Stojau ir matavau appsu telefone.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Aš ir nesakau, kad tai yra komfortiška. Pandusas būtų šiokia tokia išeitis nuimti pastovų krūvį (juk ne visi yra sportininkai, siekaintys 20 kmh greičiu užkilti į kalną).
Kodėl tokios aikštelės naudingos tik žmonėms su negalia? Todėl, kad yra fiziškai sunku užkilti į statų ir ilgą kalną. Tas pats galioja ir dviratininkui, ir pėsčiąjam. O būtent šioje vietoje yra bendras pėsčiųjų - dviračių takas.
Pagyvensim pamatysim, ką ten išbursPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Aš pilnai tikiu, kad vietomis 11 ar 14 % ten yra. 9 % gavau paėmus nuo apačios iki viršaus.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai čia nedaug, jei aš ne sportininkas įvažiuoju net į šią įkalnę, reiškia viskas ok.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Truputį kitas stataus kilimo atstumas. 40 m vs apie 350 m
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet ir statumas visai kitas. Kaip važinėtumėte dviračiu, jei gyventumėte Norvegijoje?
Tenka ir Vilniuje važiuoti iš taško A į tašką B visą laiką tik įkalne, be jokiu riedėjimų Pvz.: Žaliasis tiltas - Liepkalnis ar Žvėrynas - Kalnėnai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai čia nedaug, jei aš ne sportininkas įvažiuoju net į šią įkalnę, reiškia viskas ok.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Kalbu apie tokio tipo pandusus, kur kas kažkiek įrengiamos poilsio aikštelės.
Parašė alga Rodyti pranešimą
Onos Šimaitės g. tik 10 m. aukščio skirtumo per 50 m, kaip įbėgti į trečią aukštą. Prie Gudelių g. stačioji dalis 24 m aukščio, kaip įbėgt į 8 aukštą. Palyginimui, viso baisiojo aistras keliančio Narbuto kalno aukščių skirtumas yra apie 35 m, Naugarduko g. kalno 25 m.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia neįgaliesiems su vežimėliu? Nes dviračiams tai čia kaip tik yra nepatogumas per tokius kalnelius važiuoti.
Tipo jeigu nesi sportininkas neįmanoma įbėgti į 8 aukštą? Pasirodo aš sportininkas
168. Vietose, kuriuose nėra galimybių įrengti dviračių tako leistinais nuolydžiais pagal 39 lentelės reikalavimus, turi būti įrengiami laiptai su dviračių panduso juosta (≥0,30 m) arba grioveliu dviračiui vestis.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Tai BMW'istams stotelių paviljonai taip pat nėra patogu. Brangus remontas po to. STR numato ne kas įmanoma / neįmanoma, o kas protinga ir pagrįsta. Suprantu, norėtųsi ne kaskadinio nusileidimo, bet laiptų su grioveliu?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Comment
Comment