Ten kažkokios problemos buvo, bet perasfaltavo visą taką. O ar daugiau buvo problemų nežinau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Goštauto tai tarp Žvėryno tilto ir Geležiako? Šitam buvo pirkimas - susiradau. Dėl Gelvonų ir Oslo ir pats nežinau kas ir kaip.
Beje, Šeškinės Saulės alėjoj taip neskilinėjo?
Dar lyg panašių sukilimų yra Žalgirio g. raudoname take ties Rimi. Bet tas apskritai senesnis ir statytas dar lyg ikišimašinėje takų eroje. Be to tie skilimai ten galimai kitokie, nei anuose trijuose, tai nesu tikras, ar jį verta dėti kartu. Nors šitas takas irgi akivaizdžiai nekokybiškas ir bele kaip skilinėja.Paskutinis taisė John; 2021.03.02, 16:59.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Goštauto tai tarp Žvėryno tilto ir Geležiako? Šitam buvo pirkimas - susiradau. Dėl Gelvonų ir Oslo ir pats nežinau kas ir kaip.
Beje, Šeškinės Saulės alėjoj taip neskilinėjo?
Jie eksperimentavo su tais remontais, nes pvz. Justiniškių g. atrodo pylė ne atskirais sluoksniais, o vieną raudoną darė arba raudono sluoksnis buvo žymiai storesnis. Ten skylimų dar nei vieno nemačiau.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Gaila, kad neturime ką lyginti. Remonto būdu veikiausiai reiškia, kad paėmė iš Vilniaus plano kokį tipinį konstruktyvą. Bet kuriuo atveju jau turiu vieną įtarimą. Ankstesniuose takuose, ypač tuose, kurie buvo daryti be bortelių, pagrindas paprastai būdavo daromas ženkliai platesnis už asfaltą. Jei koks traktorius ir prasivažiuodavo krašteliu, tai po žole viską atlaikydavo skaldos sluoksnis. Goštauto projekte borteliai po savimi net neturi skaldos pagrindo, o iš vejos pusės visai jokių pagrindų. Jei sunkesnis ratas užvažiuoja, bortelis nesunkiai suspaudžia netankintą žemę ir pavirsta šonan, atpalaiduodamas ir įrėmintą skaldą po asfaltu, na ir aišku trūkimai. Pareiškimai, kad konstruktyvas pritaikytas priežiūros mašinoms netenka prasmės, nes joms nepritaikytas kraštas-bortelis.Paskutinis taisė Ginthus; 2021.03.03, 12:55.
- 3 patinka
Comment
-
Kad jau prakalbom apie skilimus, šiandien pastebėjau panašius Graičiūno gatvės pačiam gale, tarp pramoninių kvartalų ir Vaidotų. Asfaltuota lyg 2019 m. rudenį, daug kur pakraščiai jau remontuoti bitumu ir skaldele, bet beveik visur pro tuos remontus mušasi nauji įtrūkimai. Matyt, tikrai VMS ar jų samdomi asfaltuotojai per daug pro pirštus žiūri į pagrindo paruošimą.
- 1 patinka
Comment
-
Latvijoje irgi skilinėja dvirtakiai, nors ir be bortų:
https://twitter.com/LocsKaspars/stat...272455/photo/1
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąKad jau prakalbom apie skilimus, šiandien pastebėjau panašius Graičiūno gatvės pačiam gale, tarp pramoninių kvartalų ir Vaidotų. Asfaltuota lyg 2019 m. rudenį, daug kur pakraščiai jau remontuoti bitumu ir skaldele, bet beveik visur pro tuos remontus mušasi nauji įtrūkimai. Matyt, tikrai VMS ar jų samdomi asfaltuotojai per daug pro pirštus žiūri į pagrindo paruošimą.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąLatvijoje irgi skilinėja dvirtakiai, nors ir be bortų:
https://twitter.com/LocsKaspars/stat...272455/photo/1Paskutinis taisė Ginthus; 2021.03.04, 08:28.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąČia iš vis be pagrindo bus, pažiūrėkit toliau, toks vaizdas, kad ant esamo žvyrkelio užklotas asfaltas. Darant su pagrindais ir planiruojant nuolydžius nesigautų tokie mini kalniukai ir įgaubtos kreivės. Lygiai taip pat pažiūrėjus į kelkraštį, matome kad jis vienam lygyje su pieva, kaip ir buvęs žvyrkelis (https://www.google.com/maps/@54.6057...7i13312!8i6656), darant su pagrindais, gatvė būtų aukčiau už pievą, ji nemirktų ir turėtų atramą (kadangi po kelkraščiais irgi įrenginėjamas smėlis ir skalda). Dabar to nėra ir skilinėja.
Tas pelkėtas kelias buvo užmestas plonu skaldos ir asfalto sluoksniu ir tiek žinių. Arčiau Vaidotų (nuo kapinių) padaryta daugmaž kaip priklauso.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNematytas sprendimas. V. Nasvyčio g.:
Comment
-
Atkarpa nuo Mindaugo tilto link žirmūnų. Panašu, kad be naujos dangos nieko ir nebedarys su šita problemine vieta, kur takas smarkiai per siauras (įskaitant pačią sankryžą).
Dar vienas pastebėjimas: panašu, kad šitą keliasdešimties metrų atkarpėlę nutiesė nekokybiškai su panašiomis problemomis, kaip Linkmenų gatvės takas, kur juntamai nelygi danga. Važiuojant juodu sluoksniu jaučiasi nelygumai ir galiu beveik garantuoti, kad ir raudonas sluoksnis bus nelygus. Už keliasdešimties metrų į Žirmūnų pusę prasideda žymiai lygesnė juodo sluoksnio danga. Aišku čia tik keliolika metrų, dėl kurių turbūt neverta daug aiškintis, bet visgi įdomu, kas lemia banguotą dangą?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąhe, tai kad prieš rekonstrukcijas viskas daugiau mažiau gerai buvo (apart tų beržų viduryje dvirtakio)
Paskutinis taisė John; 2021.03.05, 00:25.
- 1 patinka
Comment
-
Nieko čia ir nepadarysi geriau be visos sankryžos rekonstrukcijos. Kelias sankryžoje išplatėja, dvirtakis susiaurėja - kaip ir daugelyje kitų vietų Vilniuje. Aš matau tik vieną gerą sprendimą - iš visų pusių palikti tik po dvi juostas automobiliams ir įrengti sankryžoje žiedelį.
Pėstiesiems ir dviratininkams būtų greičiau įveikiama sankryža nelaukiant prieš šviesoforo, atsirastų vietos normalaus pločio šaligatviams ir dviračių takams ir net juostoms ant Mindaugo tilto. O automobiliams keturių juostų eismo gatvė atsiremianti stačiai į Senamiestį yra visiškai nebūtina, o ne piko metu net ir jie greičiau įveiktų nereguliuojamą sankryžą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAtkarpa nuo Mindaugo tilto link žirmūnų. Panašu, kad be naujos dangos nieko ir nebedarys su šita problemine vieta, kur takas smarkiai per siauras (įskaitant pačią sankryžą).
Dar vienas pastebėjimas: panašu, kad šitą keliasdešimties metrų atkarpėlę nutiesė nekokybiškai su panašiomis problemomis, kaip Linkmenų gatvės takas, kur juntamai nelygi danga. Važiuojant juodu sluoksniu jaučiasi nelygumai ir galiu beveik garantuoti, kad ir raudonas sluoksnis bus nelygus. Už keliasdešimties metrų į Žirmūnų pusę prasideda žymiai lygesnė juodo sluoksnio danga. Aišku čia tik keliolika metrų, dėl kurių turbūt neverta daug aiškintis, bet visgi įdomu, kas lemia banguotą dangą?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pažiūrėk į skaldos gabalus (iki 5-6cm) ir pasvarstykim, ar labai gerai galima juos išlyginti su 3-4cm asfalto?
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąNieko čia ir nepadarysi geriau be visos sankryžos rekonstrukcijos. Kelias sankryžoje išplatėja, dvirtakis susiaurėja - kaip ir daugelyje kitų vietų Vilniuje. Aš matau tik vieną gerą sprendimą - iš visų pusių palikti tik po dvi juostas automobiliams ir įrengti sankryžoje žiedelį.
Pėstiesiems ir dviratininkams būtų greičiau įveikiama sankryža nelaukiant prieš šviesoforo, atsirastų vietos normalaus pločio šaligatviams ir dviračių takams ir net juostoms ant Mindaugo tilto. O automobiliams keturių juostų eismo gatvė atsiremianti stačiai į Senamiestį yra visiškai nebūtina, o ne piko metu net ir jie greičiau įveiktų nereguliuojamą sankryžą.
Comment
Comment