Kaip teisingai pastebėjo Creatium, nors Žvėryne tankis mažesnis, bet žymiai didesnė tikimybė, kad ten, o ne Naujininkuose, važiuos iš Viršuliškių, Pilaitės, Karoliniškių. Tai man logika kaip ir aiški.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSvarbu ne tik tankis, bet potencialus naudotojų skaičius. Todėl takai atsiranda ir Žvėryne ar Šnipiškėse, nes jais naudosis ne tik žvėryniečiai ar šnipiškiečiai, bet ir Viršuliškių, Pilaitės, Karoliniškių, Žirmūnų, Šeškinės ir pan. rajonų gyventojai.
Kita vertus dviračių takas palei S. Batoro g. bus. Tai...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau iš visų miesto dalių turėtų būti dviračių susisiekimas su centru ar kitais rajonais, plius Naujininkai ne koks Nemėžis, yra arti centro ir tranzitas link oro uoto. Pažiūrėkite kaip atrodo infrastruktūra pvz. Skandinavijoje, net iš nuošalių privačių namų kvartalų galima dviračiu pasiekti centrą.
- 2 patinka
Comment
-
Mane labiau erzina nuolatinis STR saugos zonų nesilaikymas, to laipto ir turėklo. Jeigu būtų įrengę lietaus surinkimo latakėlį, tai net tekantis tas purvas tako nepasiektų. Tektų tik pravalyti kovelį kažkada. Žodžiu, praktiškai visuose projektuose daro tą patį blogai, nesuprantu, kodėl nieks nesikeičia. PP stadijoje kreipiamasi, tiesiogiai už darnų judumą atsakingiems iš „Susisiekimo paslaugų” pranešama, per „Tvarkau miestą” raportuojama statybos inspektoriams, viešoje erdvėje pakalbinami: meras, administracijos direktorius, krūva kitų. Skirtumas tik vienas – bent „Unitectus” praeitą kartą jau advokatą atsivedė į PP viešą svarstymą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSkirtumas tik vienas – bent „Unitectus” praeitą kartą jau advokatą atsivedė į PP viešą svarstymą.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąKuo Nemėžis prastesnis už Zujūnus?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Atsivedė aišku ne tam, kad atsižvelgtų į siūlymus (kokia ir yra PP paskirtis), o tam kad apgintų save, mėgindami įbauginti interesantus.
P. S. Neblogai pasitarnauja Creatium nutekinti dar nepaviešinti PP.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąŽiūrėkit koks grožis Senvagės take:
...
Comment
-
Taip, Pietinėje dalyje tikrai ne kiekvienoje gatvėje reikia dviračių tako, bet pagrindinės tikrai turėtų būti. Pvz. Dzūkų, Peleso g. viestos tikrai užtenka bent jau Naugarduko tipo papaišytiems dviračių takams. Liepkalnio g. ir Tukstantmečio yra rimtos arterijos kur būtinas rimtesnis dviračio takas. O kaip gi dėl susisiekimo į Oro uostą? Dabar paliekamas susijungimas per IKEA kaip pagrindinis, bet dviračiu čia gan nemažai papildomų km. reikalingas gražus takas per Dariaus ir Girėno g., F. Vaitkaus gatves.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai jie suprojektuoti juk, nuties. Ukmergės g. irgi dar nėra tako, Narbuto g. irgi nėra. Kareivių g. nėra. Antakalnio g. nėra. Pilna tų vietų, kur jų nėra.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Bet ar tikrai bent vienoje mano paminėtoje gatvėje kažkas planuojama? Nes neradau informacijos kažkaip nikeur. tame pastaba mano ir buvo, kad neplanuojama net, bet gal klystu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na, Dariaus ir Girėno g. suprojektuotas dviračių takas: https://citify.eu/dariaus-ir-gireno-g-dviraciu-takas/ Tik taip, ne iki pat oro uosto.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip. Bet aš tai kelčiau klausimą kiek apskritai būtų minančių į oro uostą dviračiu. Ir ar tai tikrai yra prioritetinė kryptis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Prioritetinė nėra, bet minančių tikrai atsirastų nemažai (pats su mielu noru rinkčiaus oranžinį dviratį, nei dvokiantį Citybee už stipriai perlenktą kainą, kad paskui dar belenkiek stovėt kamštyje) ir Vilnius galėtų pasidaryti sau nerealią reklamą, kad nuo oro uosto iki Senamiesčio tik 15 minučių su dviračių.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip. Bet aš tai kelčiau klausimą kiek apskritai būtų minančių į oro uostą dviračiu. Ir ar tai tikrai yra prioritetinė kryptis.
Na ir čia manau gal labiau prestižo reikalas. Ne kiekvienas miestas turi prabanga turėti oro uostą taip arti, ne protinga būtų neišnauduoti to Walkable/Cyclable City reklamai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip. Bet aš tai kelčiau klausimą kiek apskritai būtų minančių į oro uostą dviračiu. Ir ar tai tikrai yra prioritetinė kryptis.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Žiūrėkime plačiau, Naujininkų rajonas pakankamai didelis ir be orouosto yra krypčių ir labai daug dviratininkams nesaugių vietų. Pabandykite pvz. iš Naujininkų dviračiu nuvažiuoti iki Lazdynų... Kurioje vietoje sutiksite dviračių taką? O aš jums atsakysiu - Lazdynuose.
Comment
Comment