Šiandien po kelių atidėjimų turėjo pagaliau atplėšti pasiūlymų vokus turbūt svarbiausiam dviračių takui Vilniuje (Narbuto g.). Įdomu kaip sekėsi
Aš šiandien galvojau, kodėl vysto būtent taką smoginėj dauboj? Šalia (tarp Ąžuolyno-Paribio g.) yra puiki vieta nuo triukšmo ir taršos atskirtam takui, kuris per Šimulionio gatvę lengvai jungiasi su esamu tinklu. Deja, dabar ten net leistis su dviračiu nesmagu, tokia biri ir išplauta danga.
Aš šiandien galvojau, kodėl vysto būtent taką smoginėj dauboj? Šalia (tarp Ąžuolyno-Paribio g.) yra puiki vieta nuo triukšmo ir taršos atskirtam takui, kuris per Šimulionio gatvę lengvai jungiasi su esamu tinklu. Deja, dabar ten net leistis su dviračiu nesmagu, tokia biri ir išplauta danga.
Tai kaip reikėtų važiuot iš Pilaitės arba Karoliniškių? Ratais kvadratais. Susisiekimo takai turėtų eit tiesiausia įmanoma kryptimi. Narbuto g. šiuo atveju tokia ir yra. Beje, projekte yra apželdinimas numatomas, tad gal tų problemų nebus tiek.
Šiandien po kelių atidėjimų turėjo pagaliau atplėšti pasiūlymų vokus turbūt svarbiausiam dviračių takui Vilniuje (Narbuto g.). Įdomu kaip sekėsi
Tikiuosi klystu, bet atrodo prasti popieriai (ataskaita)
Sprendimo priėmimo data 2020-09-18 Sprendimą nulėmusios priežastys
Pirkimas yra nutraukiamas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų komisijos sprendimu.
Papildau John : CVPP puslapyje į paiešką suvedžiau Narbuto gatvės (pažymėjęs varnelę "įtraukti pasibaigusius"). Ir po skelbimu yra nuoroda į atsakaitą. Ten tipiškai būna konkursą laimėjusi įmonė arba nutraukimo priežastys. Dabar pagrindas nėra aiškus.
Tikiuosi klystu, bet atrodo prasti popieriai (ataskaita)
Sprendimo priėmimo data 2020-09-18 Sprendimą nulėmusios priežastys
Pirkimas yra nutraukiamas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų komisijos sprendimu.
Tikiuosi klystu, bet atrodo prasti popieriai (ataskaita)
Sprendimo priėmimo data 2020-09-18 Sprendimą nulėmusios priežastys
Pirkimas yra nutraukiamas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų komisijos sprendimu.
Papildau John : CVPP puslapyje į paiešką suvedžiau Narbuto gatvės (pažymėjęs varnelę "įtraukti pasibaigusius"). Ir po skelbimu yra nuoroda į atsakaitą. Ten tipiškai būna konkursą laimėjusi įmonė arba nutraukimo priežastys. Dabar pagrindas nėra aiškus.
O koks buvo aktualios redakcijos pažadų terminas? Jau susipainiojau, nes dar nuo 2018 jie "tiesia" tą taką...
Kodėl Pietinė miesto dalis taip nuskriausta dviračių takais? Kodėl nieko nėra Naujojoje Vilnioje... Kodėl nieko nekalbama apie Dzūkų, Pelesos, Dariaus ir Girėno Kirtimuose, Liepkalnio, Tukstantmečio gatves...
Kodėl Pietinė miesto dalis taip nuskriausta dviračių takais? Kodėl nieko nėra Naujojoje Vilnioje... Kodėl nieko nekalbama apie Dzūkų, Pelesos, Dariaus ir Girėno Kirtimuose, Liepkalnio, Tukstantmečio gatves...
Jei atsakyti, tai manau, kad vilniečiai orientuojasi Lietuvos geografinio centro kryptimi - į šiaurės vakarus. Pietryčiuose - valstybinė siena kurią kirsti reikia vizos + psichologiškai suvokiama kaip kitakalbės zonos pradžia nuo kurios lietuvių grupės toliau nebegyvena. Šiaurės vakaruose nors yra mažumų, bet jos jau apsuptos lietuvių iš Širvintų ir Vilniaus pusės
Čia forume buvo pasipiktinimų kodėl Vilnius ypatingai plečiasi į šiaurės vakarus, o į pietryčius nelabai.
Kodėl Pietinė miesto dalis taip nuskriausta dviračių takais? Kodėl nieko nėra Naujojoje Vilnioje... Kodėl nieko nekalbama apie Dzūkų, Pelesos, Dariaus ir Girėno Kirtimuose, Liepkalnio, Tukstantmečio gatves...
nes tose teritorijose gyventojų tankumas labai mažas
nes tose teritorijose gyventojų tankumas labai mažas
Tik laiko klausimas, jeigu jis toks yra, nes ten tankumas auga taip pat kaip Avižieniai, Riešė, Tarandė, nors čia irgi tų naujų takų lygiai tiek pat, kiek pietrytinėje dalyje.
Kalnėnai, Nemėžis, Liepkalnis, Kuprioniškės - statosi kaip pasiutę, todėl argumentas dėl gyventojų tankio toks sakyčiau retorinis.
Tankis, kaip argumentas, neturėtų groti ir todėl, kad dviračiais per terotorijas važiuoja nebūtinai tų teritorijų gyventojai. Patys pasinagrinėkite kiek rajonų ar teritorijų pravažiuojate išvykę iš namų? Aš asmeniškai važinėjų po visą Vilnių ir aplink. Dviračių takai turi būti tiesiami kitu principu - alternatyviam susisiekimui, laisvalaikiui, sportui in advance. Kol nebuvo Žvėryno tako palei nerį, tame rajone praktiškai nesimatė dviratininkų. Kas darosi dabar - neprasilenksi. Pagalvokite, jeigu būtų nutiestas dviračių takas nuo Vingio parko iki Gariūnų palei Nerį..... Ar tai būtų stiprus traukos objektas? Manau vienareikšmiškai.
Kitas klausimas - kodėl stoties rajone nėra nei vieno dviračių tako, kai tankis vienas didesnių?
P.S. kiek yra matoma Citify - yra numatytas Dariaus ir Girėno dviračių takas, sujungsiantis su Naujamiesčiu. Nors tiek gerai, kad numatytas, apie kurį skalambyjama daugiau nei 3 metus.
Tankumas vis tiek žymiai mažesnis, nei ten, kur daugiabučiai aplink.
O jums atrodo, kad Naujininkuose mažai daugiabučių ir, ar tikrai mažiau nei pvz. Antakalnyje ar Žvėryne? Drįstu paprieštarauti
Gal kiek pasenę duomenys, bet skaičiai kalba patys už save ir aišku, kad ne tankyje čia problema.
Kodėl Pietinė miesto dalis taip nuskriausta dviračių takais? Kodėl nieko nėra Naujojoje Vilnioje... Kodėl nieko nekalbama apie Dzūkų, Pelesos, Dariaus ir Girėno Kirtimuose, Liepkalnio, Tukstantmečio gatves...
Bent kur apibraukei Vilkpėdėj, yra Burbiškių miškas su miško takais, labai kalvota, MTB rojus, bet asfaltinių takų nėra ir prasmės daryt. Bet šiaip sentimentui pritariu -- bent planuose visom kryptim turėtų būti maršrutai. Kuo Nemėžis prastesnis už Zujūnus?
Dar pridursiu, kad Šiaurės vakaruose žmonės statosi, nes arčiau jų gimtųjų vietų
Pietryčiuose irgi statosi, bet labiau sporadiškai (ar kaip čia išsireiškus), ne ištisai nauja statyba, manau.
Taip, tankis šiaurės vakaruose irgi didesnis, daugiabučių didžiausia masė, dar viena priežastis kodėl keliasi į šiaurės vakarinius priemiesčius, o ne į kitą miesto galą, kur suprask "baigiasi LT".
Viskas OK, tema paliesta klausimu - kodėl netiesiami dviračių takai miesto pietrytinėje dalyje. Buvo nuomonių, kad mažas tankis, tai bandau pagrįsti, kad ne tankyje esmė .
Nu tai kad mažesnis tankis ten, kur nuosavi namai, o ne daugiabučiai, čia gi akivaizdu. Tai kaip ir logiška, kad pirmiau tiesia ten, kur tankis didesnis.
Svarbu ne tik tankis, bet potencialus naudotojų skaičius. Todėl takai atsiranda ir Žvėryne ar Šnipiškėse, nes jais naudosis ne tik žvėryniečiai ar šnipiškiečiai, bet ir Viršuliškių, Pilaitės, Karoliniškių, Žirmūnų, Šeškinės ir pan. rajonų gyventojai.
Kita vertus dviračių takas palei S. Batoro g. bus. Tai...
Nu tai kad mažesnis tankis ten, kur nuosavi namai, o ne daugiabučiai, čia gi akivaizdu. Tai kaip ir logiška, kad pirmiau tiesia ten, kur tankis didesnis.
Tai pagal skaičius matosi, koks Naujininkų tankis ir jis didesnis ir už Žvėryną, ir už Antakalnį. Todėl Riesutui ir kilo klausimas, kodėl Naujininkuose nei vieno naujo dviračių tako. Ir kas sakė, kad jeigu jie būtų, tai jais naudosis tik Naujininkiečiai . Baigiam matuotis , o faktas tas, kad takų ten nėra, išskyrus Žirnių g. atkarpėlę ir šalia IKEA.
Comment