Tai o kodėl tos sienelės tiesiog nesutvarko, nepanaikina, neatrodo, ka dčia daug darbo. Duokit įrankius ir pats sutvarkyčiau per dieną.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąkurios net nepažymėjo atšvaitu ar nenudažė brūkšniais kaip stulpelius iš tavo pateiktų Amsterdamo pavyzdžių, kad atkreipt dėmėsį į potencialų pavojų
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Taip padarytų, tai iškart užmėtytumėt akmenim, maždaug - "va žėkit kaip problemas sprendžia, papaišė kažką ir jau ale turi būt gerai"
- 1 patinka
Comment
-
Ta sienelė nukasus šlaitą, galėjo būti įrengta iš kairės pusės perbetonuojant upės krantinės esamus betoninius, ažūrinius šlaitus pačiame viršuje. Šlaitą upės pusėje buvo galima patvarkyt ne tik čia, bet ypač po Liubarto tiltu, kur išvis nutrūksta dviračių takas, nes netilpo. CCCP sugebėjo išbetonuoti 4,2 km (per abi puses 8,4 km), o va mes nutraukėm taką, nes tik pačiam viršuj sukelt vertikalios sienelės nesugebėjom 0,5 km ilgio? Tas sienas galima vijokliais apsodint ir plaukentiems laivu dar daugiau atsivertų žalumos.
Visgi, Upės g. be problemų praplatino taką į upės pusę su papildomu vertikaliu betonavimu:
Kalbant apie: „pjaut savo 35-40 km/h greičiu skersai-išilgai per visą miestą”, tai net pagal STR projektinis greitis numatytas 30 km/h. Vienas dalykas, kai dar dviratininkų labai mažai, bet kai reiks palei tas tvoras prasilenkt tarp krūvos kitų ir abejomis kryptimis judančių, tai pasimatys visas smagumas.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Kokiam kontekstui? Prie ko čia tas viadukas? Savaime aišku, kad ant jo, kaip ir ant bet kokio tilto, bet kurioj šaly bus turėklai ar tvoros... Kritikuojamas juk ne Narbuto viadukas, ant kurio tokia pati situacija kaip šitoj nuotraukoj iš Danijos, o vieta, kur niekas netrukdė padaryti normaliai.
Comment
-
Būtent, ir eilė dalykų buvo suderinta PP stadijoje statant viaduką virš T. Narbuto g. Pagal daug aukštesnius standartus nei čia Danijoje, kur net pėsčiųjų takas siauresnis nei ant mūsų viaduko. Visgi, spėkit kas buvo? Tech. projekto rengimo metu absoliučiai viskas pakoreguota į blogąją pusę. Į tokią blogąją pusę, apie kurią net negalėjau pagalvot – net asfaltas su plytelėmis dingo ir atsirado vientisa betono plokštė. Tiek pločiai susiaurėjo, tiek saugių atstumų nebeliko, tiek aukščių skirtumas išnyko ant pačio viaduko, tiek net asfalto su plytelėmis nebeliko. Kaip bebūtų, atidarymo metu apspistas žurnalistų meras iškilmingai kirpo juostą su išsišiepusiu statytoju.
P. S. Viadukas Danijoje turi draugiškus turėklus rankoms. Kontaktuotum ranka, kurią dar galėtum prispaust prie kūno absorbuodamas prisilietimą. Mūsų tų standartinių tvorelių atveju vairas užsisuktų momentaliai be galimybės išlaviruot.Paskutinis taisė dondc; 2020.07.24, 21:41.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Olimpiečių gatvės dviračių takas (Neries dešiniojo kranto projektas).
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.Išsaugotas medis
9. Išsaugotas medis
10.
11. Kiti išsaugoti medžiai, tačiau su pažeistom šaknim. Bordiūrai montuojami labai arti kamieno
12.
Paskutinis taisė Kaid; 2020.07.25, 21:13.
- 14 patinka
Comment
-
Erfurto g. dviračių takas
1. Esamas Architektų g. dviračių takas nesujungtas su nauju Erfurto g. taku
2. Nuo Architektų g. iki VT stotelės įrengti paprasti vejos bordiūrai, ne taip kaip kitur - skelti.
3.
4. Iki rekonstravimo IKI parkavimo aikštelė ir takas buvo viename lygyje, dabar visa aikštelė aprėminta bordiūrais.
5. Labai įdomiai atitraukti įspėjamieji paviršiai, per visą darbų zoną per vieną plytelę.
6.
7. Sutvarkys perėją, kuri seniau vedė nuo vejos iki vejos.
8. Ties (nebestatomu) baseinu
9.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąOlimpiečių gatvės dviračių takas (Neries dešiniojo kranto projektas).
5.
- 4 patinka
Comment
-
Nematau problemos kodėl turėtu Upės gatvėje nebūti sutvarkytos tvoros prie dviračių tako. Kažkodėl pas mus labai isterikuojama jeigu kur tik yra koks šlaitas tai tada jau neliečiama šventa karvė kai normaliose šalyse nukasa kiek riekia ir niekas problemos dėl to nekelia. Na bet pas mus net miesto centre dvirtakio nutesti negali nes "draustinis".
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
siknarankiai... Ir vel nuleido bordiura vietoj sulygiavimo su pakeltos perejos danga. Sioje vietoje po kiekvieno lietaus tenka sokineti per bala.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLaisvės pr. takas tokiu tempo po poros metų jau prašysis kapitalinio remonto ar ištisinio perasfaltavimo. Tiesą sakant, mane tai labiausiai neramina, nes ar savivaldybė turės tam pinigų ir noro viską tvarkyti?
Comment
-
Toks klausimas: o dienos ir metų pravažiavusių dviračių taku skaičiuoklės skaičiuoja tik dviratininkus? Ta prasme ar tai yra normalu, kad skaičiuoklės visiškai ignoruoja pravažiuojančius su paspirtukais, longbordais ir t.t., ar tai yra gedimas? Nes pastebėjau, kad kai važiuoju su dviračiu suveikia kokius 8 ar 9 kartus iš 10, su paspirtuku 0. Vakar taip sutapo, kad ilgai kalbėjau telefonu sėdėdamas prie skačiuoklės, pravažiavo 15 paspirtukingkų, nepaskaičiavo nei vieno.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąToks klausimas: o dienos ir metų pravažiavusių dviračių taku skaičiuoklės skaičiuoja tik dviratininkus? Ta prasme ar tai yra normalu, kad skaičiuoklės visiškai ignoruoja pravažiuojančius su paspirtukais, longbordais ir t.t., ar tai yra gedimas? Nes pastebėjau, kad kai važiuoju su dviračiu suveikia kokius 8 ar 9 kartus iš 10, su paspirtuku 0. Vakar taip sutapo, kad ilgai kalbėjau telefonu sėdėdamas prie skačiuoklės, pravažiavo 15 paspirtukingkų, nepaskaičiavo nei vieno.
- 2 patinka
Comment
Comment