Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąSenamiestyje iš viso jokių dviračių linijų neturi būti, jie važiuoti turi tiesiog važiuojamąja dalimi pirmenybės teise. Atrodo 21a., VMS administracija apie save kalba, kaip progresyvią, o sprendimai 20 a. vidurio.
- 3 patinka
Comment
-
Įdomiai savivaldybė išsprendė dviračių judėjimą vienpusio eismo gatvėse visomis kryptimis ten kur nėra vietos juostoms - uždėjo lentelę "išskyrus dviračiams" ne tik ant plytų bet ir ant vienpusio kelio ženklų. Nežinojau kad taip galima, na bet jeigu policija patvirtino, tai ok.
Gal estetiškai ir sutinku jog be juostų gražiau, bet eismo organizavimo prasme jos yra labai geras dalykas. Dauguma vairuotojų be jų nesupranta, jog iš priekio gali atvažiuoti dviratininkas, nesilaiko dešinės pusės, o kur plačiau ir nėra juostų - dažnai sustoja dėl visokių "gedimų" net ir kairėje pusėje, juostos panašu jog daugumą atbaido. Aš dabar beveik kasdien dviračiu pravažiuoju pro senamiestį ir tikrai jaučiu juostų naudą (kaip ir anksčiau, kur jos buvo, bet anksčiau rečiau ir važinėjau, o ir juostų buvo mažiau) ir be jų dviratininkams būtų blogiau.
Apart estetų mačiau tik nusiskundimą iš kažkokio pedanto, kur užkliuva, jog linija ištisinė ir ją kirsti draudžiama, bet toks yra dviračių juostų žymėjimas pagal KET ir parodytkite jūs man bent vieną dviratininką kuris buvo nubaustas už išvažiavimą iš dviračių juostos. Šiuo atveju daug svarbiau, kad vairuotojus ištisinė linija atbaidytų nuo lindimo į dviračių juostą, kažkoks kitoks žymėjimas tik painiotų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Dar kartą galima pasikartoti: linijomis atskiriamas dviračių eismas, vykstantis priešinga kryptimi automobilių eismui. Savivaldybė buvo teigusi, kad kitaip organizuoti priešpriešinio eismo neleidžia KET. Todėl yra "įrengiamos" vienkryptės dviračių juostos. Kur eismas vyksta auto judėjimo kryptimi - ten visur dviračiai gali važiuoti bendrame sraute.
Bet kokiu atveju jau išvardinau priežastis, kodėl juostos yra naudingos dviratininkams eismo organizavimo požiūriu (bet tik gatvėse kur įprastai vienpusis eismas, tarkim Vokiečių gatvėje kur eismas vyskta abejomis kryptimis juostų nereikia ir jų ten nėra).Paskutinis taisė themanual; 2020.07.13, 10:01.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąĮdomiai savivaldybė išsprendė dviračių judėjimą vienpusio eismo gatvėse visomis kryptimis ten kur nėra vietos juostoms - uždėjo lentelę "išskyrus dviračiams" ne tik ant plytų bet ir ant vienpusio kelio ženklų. Nežinojau kad taip galima, na bet jeigu policija patvirtino, tai ok.
Gal estetiškai ir sutinku jog be juostų gražiau, bet eismo organizavimo prasme jos yra labai geras dalykas. Dauguma vairuotojų be jų nesupranta, jog iš priekio gali atvažiuoti dviratininkas, nesilaiko dešinės pusės, o kur plačiau ir nėra juostų - dažnai sustoja dėl visokių "gedimų" net ir kairėje pusėje, juostos panašu jog daugumą atbaido. Aš dabar beveik kasdien dviračiu pravažiuoju pro senamiestį ir tikrai jaučiu juostų naudą (kaip ir anksčiau, kur jos buvo, bet anksčiau rečiau ir važinėjau, o ir juostų buvo mažiau) ir be jų dviratininkams būtų blogiau.
Apart estetų mačiau tik nusiskundimą iš kažkokio pedanto, kur užkliuva, jog linija ištisinė ir ją kirsti draudžiama, bet toks yra dviračių juostų žymėjimas pagal KET ir parodytkite jūs man bent vieną dviratininką kuris buvo nubaustas už išvažiavimą iš dviračių juostos. Šiuo atveju daug svarbiau, kad vairuotojus ištisinė linija atbaidytų nuo lindimo į dviračių juostą, kažkoks kitoks žymėjimas tik painiotų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Policija leido dėti lenteles "išskyrus dviračiams" ir ant vienpusio eismo ženklų, taip kad dabar galima ir ten kur nėra juostų! Savivaldybė taip teigė, nes policija anksčiau netvirtindavo tokio eismo organizavimo, bet kažkas taisyklėse arba policijoje pasikeitė reiškias
Bet kokiu atveju jau išvardinau priežastis, kodėl juostos yra naudingos dviratininkams eismo organizavimo požiūriu (bet tik gatvėse kur įprastai vienpusis eismas, tarkim Vokiečių gatvėje kur eismas vyskta abejomis kryptimis juostų nereikia ir jų ten nėra).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
"Išskyrus dviračius" lentelės buvo ir anksčiau, bet vos kelios. Nepaisant to, jos man atrodo neturi sąsajos su dviračių juostomis. Ta prasme, kai buvo juostos (pvz., Islandijos g.), tai juosta leisdavo važiuot, bet ženklas (plyta) - ne. Bet neimkit mano šito išaiškinimo už faktą. Nesidomėjau iki galo kaip ten viskas yra, tad gal ir klystu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe, berods esu matęs tik ant plytos. Bet vėl, neaišku kiek ant vienkrypčio ženklo tas papildomas ženklas duoda reikšmės - ką jis konkrečiai įgalina? Įdomu išties.
Comment
-
Sita istraukiau is to naujo daugiabuciu projekto Paribio gatveje.
Kas cia darosi su dviraciu taku projektavimu Lietuvoje? Kaip gali zmogus su sveiku protu projektuoti dviraciu takus kur dviratininkui reikia kirsti 2 skirtingas gatves vienoje sankryzoje kad testi kelione tiesiai. Dviraciu takai turi buti atskirti ir eismas turi judeti i ta pacia krypti su automobiliais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąSita istraukiau is to naujo daugiabuciu projekto Paribio gatveje.
Kas cia darosi su dviraciu taku projektavimu Lietuvoje? Kaip gali zmogus su sveiku protu projektuoti dviraciu takus kur dviratininkui reikia kirsti 2 skirtingas gatves vienoje sankryzoje kad testi kelione tiesiai. Dviraciu takai turi buti atskirti ir eismas turi judeti i ta pacia krypti su automobiliais.Paskutinis taisė themanual; 2020.07.14, 16:38.
- 1 patinka
Comment
-
Mano spėjimas būtų, kad dėl šios tvoros nebeužtenka ploto pratęsti dviračių taką tiesiai, todėl jis perkeliamas į kitą pusę. Nebandau pateisinti sprendimo, tiesiog eilinį kartą atrodo, kad dviračių takas yra "įpaišomas" į paveldėtą infrastruktūrą.
https://www.google.com/maps/@54.7020...7i13312!8i6656
Comment
-
Oho, mačiau, kad planuose pažymėta šiemet, bet tikrai nesitikėjau! Žinoma gaila, kad esminės atkarpos jungties su Gelvonų g. turbūt iki Šiaurinės g. statybų neties (preliminariai gal po 2 metų), bet daugiau nei 30ties metų senumo tako atnaujinimas įkvepia, kad ir juos prisimena. Šiuo taku vaikystėj mindavau aplink Fabijoniškes.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGeras, šito irgi nesitikėjau. Ten dar yra ir kita problema: nelegalus parkingas ant žolės/šaligatvio. Gelvonų g. identišką problemą visiškai išsprendė. Tikiuosi ir Stanevičiaus g. taip pat sėkmingai išspręs. Kai yra noras, visai nesunku.
Comment
Comment