Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Gaila, kad tas nepadaryta rekonstruojant Totorių ar Labdarių gatves.
    Kad padaryt normaliai reikia galvot, daryt projektus, žodžiu dirbt, o to nesinori, tad paprasčiau yra "padaryt remontą".

    Comment


      Senamiestyje iš viso jokių dviračių linijų neturi būti, jie važiuoti turi tiesiog važiuojamąja dalimi pirmenybės teise. Atrodo 21a., VMS administracija apie save kalba, kaip progresyvią, o sprendimai 20 a. vidurio.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Senamiestyje iš viso jokių dviračių linijų neturi būti, jie važiuoti turi tiesiog važiuojamąja dalimi pirmenybės teise. Atrodo 21a., VMS administracija apie save kalba, kaip progresyvią, o sprendimai 20 a. vidurio.
        Dar kartą galima pasikartoti: linijomis atskiriamas dviračių eismas, vykstantis priešinga kryptimi automobilių eismui. Savivaldybė buvo teigusi, kad kitaip organizuoti priešpriešinio eismo neleidžia KET. Todėl yra "įrengiamos" vienkryptės dviračių juostos. Kur eismas vyksta auto judėjimo kryptimi - ten visur dviračiai gali važiuoti bendrame sraute.

        Comment


          Įdomiai savivaldybė išsprendė dviračių judėjimą vienpusio eismo gatvėse visomis kryptimis ten kur nėra vietos juostoms - uždėjo lentelę "išskyrus dviračiams" ne tik ant plytų bet ir ant vienpusio kelio ženklų. Nežinojau kad taip galima, na bet jeigu policija patvirtino, tai ok.

          Gal estetiškai ir sutinku jog be juostų gražiau, bet eismo organizavimo prasme jos yra labai geras dalykas. Dauguma vairuotojų be jų nesupranta, jog iš priekio gali atvažiuoti dviratininkas, nesilaiko dešinės pusės, o kur plačiau ir nėra juostų - dažnai sustoja dėl visokių "gedimų" net ir kairėje pusėje, juostos panašu jog daugumą atbaido. Aš dabar beveik kasdien dviračiu pravažiuoju pro senamiestį ir tikrai jaučiu juostų naudą (kaip ir anksčiau, kur jos buvo, bet anksčiau rečiau ir važinėjau, o ir juostų buvo mažiau) ir be jų dviratininkams būtų blogiau.

          Apart estetų mačiau tik nusiskundimą iš kažkokio pedanto, kur užkliuva, jog linija ištisinė ir ją kirsti draudžiama, bet toks yra dviračių juostų žymėjimas pagal KET ir parodytkite jūs man bent vieną dviratininką kuris buvo nubaustas už išvažiavimą iš dviračių juostos. Šiuo atveju daug svarbiau, kad vairuotojus ištisinė linija atbaidytų nuo lindimo į dviračių juostą, kažkoks kitoks žymėjimas tik painiotų.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Dar kartą galima pasikartoti: linijomis atskiriamas dviračių eismas, vykstantis priešinga kryptimi automobilių eismui. Savivaldybė buvo teigusi, kad kitaip organizuoti priešpriešinio eismo neleidžia KET. Todėl yra "įrengiamos" vienkryptės dviračių juostos. Kur eismas vyksta auto judėjimo kryptimi - ten visur dviračiai gali važiuoti bendrame sraute.
            Policija leido dėti lenteles "išskyrus dviračiams" ir ant vienpusio eismo ženklų, taip kad dabar galima ir ten kur nėra juostų! Savivaldybė taip teigė, nes policija anksčiau netvirtindavo tokio eismo organizavimo, bet kažkas taisyklėse arba policijoje pasikeitė reiškias

            Bet kokiu atveju jau išvardinau priežastis, kodėl juostos yra naudingos dviratininkams eismo organizavimo požiūriu (bet tik gatvėse kur įprastai vienpusis eismas, tarkim Vokiečių gatvėje kur eismas vyskta abejomis kryptimis juostų nereikia ir jų ten nėra).
            Paskutinis taisė themanual; 2020.07.13, 10:01.

            Comment


              O ilgainiui juostas bus galima padaryti iš kitokios spalvos grindinio akmens.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                Įdomiai savivaldybė išsprendė dviračių judėjimą vienpusio eismo gatvėse visomis kryptimis ten kur nėra vietos juostoms - uždėjo lentelę "išskyrus dviračiams" ne tik ant plytų bet ir ant vienpusio kelio ženklų. Nežinojau kad taip galima, na bet jeigu policija patvirtino, tai ok.

                Gal estetiškai ir sutinku jog be juostų gražiau, bet eismo organizavimo prasme jos yra labai geras dalykas. Dauguma vairuotojų be jų nesupranta, jog iš priekio gali atvažiuoti dviratininkas, nesilaiko dešinės pusės, o kur plačiau ir nėra juostų - dažnai sustoja dėl visokių "gedimų" net ir kairėje pusėje, juostos panašu jog daugumą atbaido. Aš dabar beveik kasdien dviračiu pravažiuoju pro senamiestį ir tikrai jaučiu juostų naudą (kaip ir anksčiau, kur jos buvo, bet anksčiau rečiau ir važinėjau, o ir juostų buvo mažiau) ir be jų dviratininkams būtų blogiau.

                Apart estetų mačiau tik nusiskundimą iš kažkokio pedanto, kur užkliuva, jog linija ištisinė ir ją kirsti draudžiama, bet toks yra dviračių juostų žymėjimas pagal KET ir parodytkite jūs man bent vieną dviratininką kuris buvo nubaustas už išvažiavimą iš dviračių juostos. Šiuo atveju daug svarbiau, kad vairuotojus ištisinė linija atbaidytų nuo lindimo į dviračių juostą, kažkoks kitoks žymėjimas tik painiotų.
                Čia iš dalies panaši situacija kaip ir su perėjomis senamiestyje, arba turi būti ženklinimas, arba sudaromos eismo sąlygos, kad jų nereiktų. Puikūs pavyzdžiai buvo Vokiečių - Dominikonų ir Vilniaus - Klaipėdos sankryžos, ypač piko metu. Tai ten arba turėdavai lįsti po ratais (literaliai, nes tikrai ten nieks 20 km/h nevažiuodavo), arba stovėti prie gatvės 10 min, kol rasi tarpą prabėgt. Ir visiems vairuotojams vienodai, kad čia gyvenamoji zona. Tai jei šiuo atveju nebūtų atskirtų takų linijomis, važiuotų per visą plotį ir tikrai negalvotų, kad kitoje pusėje yra lentelė išskyrus dviračiams, ir kad kažkas gali atvažiuoti.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                  Policija leido dėti lenteles "išskyrus dviračiams" ir ant vienpusio eismo ženklų, taip kad dabar galima ir ten kur nėra juostų! Savivaldybė taip teigė, nes policija anksčiau netvirtindavo tokio eismo organizavimo, bet kažkas taisyklėse arba policijoje pasikeitė reiškias

                  Bet kokiu atveju jau išvardinau priežastis, kodėl juostos yra naudingos dviratininkams eismo organizavimo požiūriu (bet tik gatvėse kur įprastai vienpusis eismas, tarkim Vokiečių gatvėje kur eismas vyskta abejomis kryptimis juostų nereikia ir jų ten nėra).
                  "Išskyrus dviračius" lentelės buvo ir anksčiau, bet vos kelios. Nepaisant to, jos man atrodo neturi sąsajos su dviračių juostomis. Ta prasme, kai buvo juostos (pvz., Islandijos g.), tai juosta leisdavo važiuot, bet ženklas (plyta) - ne. Bet neimkit mano šito išaiškinimo už faktą. Nesidomėjau iki galo kaip ten viskas yra, tad gal ir klystu.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    "Išskyrus dviračius" lentelės buvo ir anksčiau, bet vos kelios. Nepaisant to, jos man atrodo neturi sąsajos su dviračių juostomis. Ta prasme, kai buvo juostos (pvz., Islandijos g.), tai juosta leisdavo važiuot, bet ženklas (plyta) - ne. Bet neimkit mano šito išaiškinimo už faktą. Nesidomėjau iki galo kaip ten viskas yra, tad gal ir klystu.
                    Bet jos buvo ant plytos ženklų, ar ir ant vienpusio eismo ženklų? Na išties nesvarbu, nes argumentai, jog taip ar kitaip negalima būdavo iš policijos pusės, dabar kažkaip jiems viskas tiko.

                    Comment


                      Ne, berods esu matęs tik ant plytos. Bet vėl, neaišku kiek ant vienkrypčio ženklo tas papildomas ženklas duoda reikšmės - ką jis konkrečiai įgalina? Įdomu išties.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Ne, berods esu matęs tik ant plytos. Bet vėl, neaišku kiek ant vienkrypčio ženklo tas papildomas ženklas duoda reikšmės - ką jis konkrečiai įgalina? Įdomu išties.
                        Na, perspėja eismo dalyvius, kad priešais gali atvažiuoti dviratininkai.

                        Comment


                          Sita istraukiau is to naujo daugiabuciu projekto Paribio gatveje.

                          Kas cia darosi su dviraciu taku projektavimu Lietuvoje? Kaip gali zmogus su sveiku protu projektuoti dviraciu takus kur dviratininkui reikia kirsti 2 skirtingas gatves vienoje sankryzoje kad testi kelione tiesiai. Dviraciu takai turi buti atskirti ir eismas turi judeti i ta pacia krypti su automobiliais.

                          Comment


                            /\ Reikia tik patikslint, kad naujas sprendinys yra čia:

                            Comment


                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                              Sita istraukiau is to naujo daugiabuciu projekto Paribio gatveje.

                              Kas cia darosi su dviraciu taku projektavimu Lietuvoje? Kaip gali zmogus su sveiku protu projektuoti dviraciu takus kur dviratininkui reikia kirsti 2 skirtingas gatves vienoje sankryzoje kad testi kelione tiesiai. Dviraciu takai turi buti atskirti ir eismas turi judeti i ta pacia krypti su automobiliais.
                              Čia tik jungtis tarp Miglos ir Pieninės gatvių, ji nieko bendro su automobilių judėjimu neturi. Kas mindavo Paribio gatve tas ir toliau ja važiuos įprastai, dabar nebėra privaloma naudotis dviračių taku, jeigu jis netinkamas. Edit: o kirtimas dukart sankryžos prie Miglos gatvės liks tik važiuojantiems nuo Šeškinės, nes man rodos pagal naują planą Miglos gatvė taps dviračių gatve ir atskiras takas nebus tiesiamas
                              Paskutinis taisė themanual; 2020.07.14, 16:38.

                              Comment


                                Mano spėjimas būtų, kad dėl šios tvoros nebeužtenka ploto pratęsti dviračių taką tiesiai, todėl jis perkeliamas į kitą pusę. Nebandau pateisinti sprendimo, tiesiog eilinį kartą atrodo, kad dviračių takas yra "įpaišomas" į paveldėtą infrastruktūrą.

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2020-07-15 at 10.56.23.png
Views:	653
Size:	362,9 kB
ID:	1815109
                                https://www.google.com/maps/@54.7020...7i13312!8i6656

                                Comment


                                  Pradėjo tvarkyti Stanevičiaus gatvės dviračių taką, gal kas žino ar trasa liks tokia pat? Vienoje atkarpoje lupo šaligatvį ir darbininkas sakė, jog vietoje jo bus dviračių takas

                                  Comment


                                    Oho, mačiau, kad planuose pažymėta šiemet, bet tikrai nesitikėjau! Žinoma gaila, kad esminės atkarpos jungties su Gelvonų g. turbūt iki Šiaurinės g. statybų neties (preliminariai gal po 2 metų), bet daugiau nei 30ties metų senumo tako atnaujinimas įkvepia, kad ir juos prisimena. Šiuo taku vaikystėj mindavau aplink Fabijoniškes.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Būtų išties gerai, jei sukeistų juos vietomis.

                                      EDIT: A. Nikitin patikslino, kad bus sukeisti vietomis takai.
                                      Paskutinis taisė Creatium; 2020.07.15, 17:41.

                                      Comment


                                        Geras, šito irgi nesitikėjau. Ten dar yra ir kita problema: nelegalus parkingas ant žolės/šaligatvio. Gelvonų g. identišką problemą visiškai išsprendė. Tikiuosi ir Stanevičiaus g. taip pat sėkmingai išspręs. Kai yra noras, visai nesunku.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Geras, šito irgi nesitikėjau. Ten dar yra ir kita problema: nelegalus parkingas ant žolės/šaligatvio. Gelvonų g. identišką problemą visiškai išsprendė. Tikiuosi ir Stanevičiaus g. taip pat sėkmingai išspręs. Kai yra noras, visai nesunku.
                                          Nebėra jau ten tų nelegalių parkavimo vietų, prie kiekvieno įvažiavimo stovi kuoliukai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X