Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
    <...>
    4. Visai neseniai atsiradęs pirmumo žymėjimas sankirtose su išvažiavimais iš kiemų ir teritorijų (Senamiestis, Arsenalo g.):
    Atvaizdas
    Džiugu, kad pagaliau nors kai kur atsiranda pirmumas dviračiams. Gal turėtų atsirasti ir vertikalūs ženklai su "duoti kelią dviračiams"? Tik neįsivaizduoju kaip jie galėtų atrodyt.

    Comment


      Tai užtenka to horizontalaus žymėjimo ir mažesnio formato šalutinio kelio trikampio kaip Olandijoje.
      Haga

      Paskutinis taisė Eimantas; 2012.08.26, 19:26.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Džiugu, kad pagaliau nors kai kur atsiranda pirmumas dviračiams. Gal turėtų atsirasti ir vertikalūs ženklai su "duoti kelią dviračiams"? Tik neįsivaizduoju kaip jie galėtų atrodyt.
        Kaip jau ir Eimantas minėjo, užtenka ir dabartinės sistemos su "trikampiukais" (horizontaliuoju ženklinimu), tik jie turėtų būti naudojami dažniau. O jei kalbėti apie idėjas ateičiai, visai neblogai būtų daug kur Europoje naudojama papildoma lentelė, naudojama kartu su ženklu "duoti kelią", įspėjanti (primenanti) praleisti ir dviratininkus:

        Pavyzdys Suomijoje:

        (Foto:Google StreetView)

        Comment


          Prie Minsko plento...



          Comment


            Po 2018 metų viską pataisys.Nes būtent tada nuo Nemėžio iki Liepkalnio g. rekonstruktruos.

            Comment


              Nežinau, ar savivaldybėje kas nors dviratininkus atstovauja, tačiau infrastruktūra tikrai galėtų būti geresnė čia. Šiandien teko įsitikinti greitai lekiojant iš vieno centro kampo į kitą. Dar pagalvojau apie tokį kelio ženklą kaip "Dviračių tako pabaiga". Visai praverstų, žinant kaip mėgsta nutrūkt takai. Šiaip, nei jokių nuorodų, yra takas konkrečia kryptimi ar ne. Eurovelo take jų galima rasti, bet kažkokie grybai ten. Manau, kad dviračių takas turėtų būti kažkas daugiau negu balta linija atskirtas šaligatvis su stulpais viduryje jo.

              Comment


                Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                Dar pagalvojau apie tokį kelio ženklą kaip "Dviračių tako pabaiga". Visai praverstų, žinant kaip mėgsta nutrūkt takai.
                Baltarusijoje yra toks ženklas, tačiau, kaip parodyta nuotraukoje, jį tikriausiai statytų prie kiekvienos sankirtos su keliu ir realiai jis nelabai ką padėtų, gal net klaidintų. Mano nuomone, veiksmingas jis būtų tik tokiu atveju, jei visi susikirtimai (ypač sankryžose) būtų ženklinami "kvadratėliais" (horizontaliuoju ženklinimu) ir takas formaliai taptų nenutrūkstantis. Tada ženklą jau būtų galima statyti "tikrojoje" tako pabaigoje.

                (Foto: http://makutello.blogspot.com/2010/08/blog-post_21.html)

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Po 2018 metų viską pataisys.Nes būtent tada nuo Nemėžio iki Liepkalnio g. rekonstruktruos.
                  Keik girdėjau turėtų ankščiau, atrodo iki 2014-15m. Iš kur duomenys, kad iki 2018?

                  Kur nuotraukose, net nežinau kur veda... Turbut naujas DAF pastatas statytas buvo, pagal taisykles, atnaujinus kelius teritorijoje, turįjo būti peščiųjų ir dviračių takai. Ten tik keli metrai jų.
                  Iš kitos pusės gan geras yra, eina iki pat Nemėžio. Tik nuo miesto pradedant važiuoti kiek jau "išvažinėtas.

                  Šiaip labai smagu būtų turėti dviračių taką palei Minsko plentą naujajš ir senąji iki pat Medininkų, juk tiek dviratininkų pravažiuoja!
                  Paskutinis taisė Resutas; 2012.08.31, 01:41. Priežastis: klaida

                  Comment


                    Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                    Baltarusijoje yra toks ženklas, tačiau, kaip parodyta nuotraukoje, jį tikriausiai statytų prie kiekvienos sankirtos su keliu ir realiai jis nelabai ką padėtų, gal net klaidintų. Mano nuomone, veiksmingas jis būtų tik tokiu atveju, jei visi susikirtimai (ypač sankryžose) būtų ženklinami "kvadratėliais" (horizontaliuoju ženklinimu) ir takas formaliai taptų nenutrūkstantis. Tada ženklą jau būtų galima statyti "tikrojoje" tako pabaigoje.
                    Atvaizdas

                    (Foto: http://makutello.blogspot.com/2010/08/blog-post_21.html)
                    O kam čia ta ištisinė linija? Pavojinga lenkti? Esu matęs nuotraukas forume iš Baltarusijos.
                    Tačiau kokia situacija su informaciniais ženklais dviračių takuose, pavyzdžiui Europoje?

                    Comment


                      Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                      O kam čia ta ištisinė linija? Pavojinga lenkti? Esu matęs nuotraukas forume iš Baltarusijos.
                      Tačiau kokia situacija su informaciniais ženklais dviračių takuose, pavyzdžiui Europoje?
                      Tiesą sakant, net neįsivaizduoju Čia jau matyt kažkoks baltarusių išmislas.
                      Europoje daug kur yra krypčių-atstumų ženklai, skirti dviratininkams. Pavyzdžiui, Nyderlanduose nuorodos dviratininkams yra raudonos spalvos:

                      Lietuvoje jų irgi yra, tačiau labai nedaug ir nevienodo dizaino (Kuršių Nerijoje - kaip sumažinti kelio ženklai, EuroVelo trasoje - rudos). Iš esmės dviratininkų nuorodomis būtų galima laikyti ir mėlynas nuorodas Vilniuje su gatvių, rajonų pavadinimais bei atstumais.

                      Comment


                        Kad nereikėtų nutraukti dviračio tako ties kiekviena sankryža, matyt pats laikas pakeisti KET suteikiant daugiau pirmenybės dviratininkams. Visas dviračio patogumas dingsta kai negali važiuoti pastoviu dideliu greičiu stoviniuodamas ties kiekviena sankryža, šaligatviu ir pan. Ką jau kalbėti jei visur kur priklauso laipiotum nuo dviračio ir jį vestumeisi...

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Kad nereikėtų nutraukti dviračio tako ties kiekviena sankryža, matyt pats laikas pakeisti KET suteikiant daugiau pirmenybės dviratininkams. Visas dviračio patogumas dingsta kai negali važiuoti pastoviu dideliu greičiu stoviniuodamas ties kiekviena sankryža, šaligatviu ir pan. Ką jau kalbėti jei visur kur priklauso laipiotum nuo dviračio ir jį vestumeisi...
                          Teoriškai KET keisti net ir nereikėtų, nes beveik visur ženklai "duoti kelią" sustatyti prieš šaligatvius/takus (dviratininkai gauna tokią pačią pirmenybę kaip ir kitos transporto priemonės). Problema tame, kad dėl kažkokių priežasčių šalia perėjų nėra žymimos sankirtos ir takai "trūkinėja".

                          Comment


                            http://www.vilnius.lt/index.php?1605655068

                            Comment


                              Būtų šaunu, jei kitą kartą nuorodą įdėtum taip - Iki 2020 metų Vilniuje planuojama įrengti apie 180 kilometrų naujų dviračių takų

                              Comment


                                Visgi žadama tiesti dviračių taką iki medininkų.

                                Žemelapio noroda: http://www.vilnius.lt/I/dviraciu2.html

                                Comment


                                  gal visus šaligatvius dabar padarys pėsčiųjų/dviračių takais? 180 km tai čia jau nemažai.

                                  Comment


                                    bus parengtas „Vilniaus miesto dviračių takų specialusis planas“, kuriam jau gautas 202 tūkstančių litų ES fondų lėšų finansavimas
                                    Panasu kolkas daryti niekas nieko apart plano parengima nesiruosia. As manau kad senasis planas yra pakankamai geras ir nera prasmes daryti naujo. Vietoj to reikia parengti dviraciu taku irenginejimo standartus.

                                    Comment


                                      Tai tame specialiajame plane ir galėtų atsirasti kažkokie reikalavimai. Valstybiniu mastu tai padaryti užtruktų ilgiau, tad bent jau Vilnius tikrai galėtų pasidaryti rimtą planą su reikalavimais, normomis ir t. t.
                                      N N N

                                      Comment


                                        Parašė miestas Rodyti pranešimą
                                        Fantastiškai sutvarkytas kelias! Apšvietimas, dviračių takai, estakados, viadukai, avarinės juostos, platus. Atrodo kaip Vokietija.
                                        Dėl dviračių takų tai tikrai liuks, nusimato labai puiki trasa, tik galėtų per visą aplinkelį padaryti, bo pagal planą jis kažkur vidury nutrūksta ..

                                        Comment


                                          Parašė Mariiuk Rodyti pranešimą
                                          Dėl dviračių takų tai tikrai liuks, nusimato labai puiki trasa, tik galėtų per visą aplinkelį padaryti, bo pagal planą jis kažkur vidury nutrūksta ..
                                          O kaip nuvažiuoti iki to tako? Kartu su fūromis ir kitu transportu Savanorių pr. arba Gariūnų g.?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X