Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ateities g. yra Zuoko tikriausiai pirmas asfaltuotas takas. 2000-2002m. (nepamenu kada prie Spaudos rūmų gabalai nutiesti) Kartu su gatvės tiesimu/platinimu panašiais metais iki 2x2 padarytas. Šalia Jeruzalės g. prie Lidlo sąlyginai nauja atkarpa kartu su sankryžos rekonstrukcija. Visur kitur senųjų sankryžų nerekonstravo, tai takai ir nutrūksta. Takai, kurie nutiesti projektuojant "naujausius" to meto rajonus. Pradedant Pašilaičių žiedais, pereinant į Fabijoniškes ir baigiant Santariškėmis.
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.16, 16:16.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      Ateities g. yra Zuoko tikriausiai pirmas asfaltuotas takas. 2000-2002m. Kartu su gatvės tiesimu/platinimu panašiais metais iki 2x2 padarytas. Šalia Jeruzalės g. prie Lidlo sąlyginai nauja atkarpa kartu su sankryžos rekonstrukcija. Visur kitur senųjų sankryžų nerekonstravo, tai takai ir nutrūksta. Takai, kurie nutiesti projektuojant "naujausius" to meto rajonus. Pradedant Pašilaičių žiedais, pereinant į Fabijoniškes ir baigiant Santariškėmis.
      Turėjau tokį įtarimą, bet stilius labai priminė kitus Fabijoniškių takus. O kaip su taku einančiu Jeruzalės-Kalvarijų gatvėmis? Gal žinote, kelintų jis metų tiesimo?

      Comment


        Niekaip neradau šaltinio su metais, bet panašu, kad panašiu metu su Jeruzalės raudonų plytų daugiabučiais. 198x-199x? Yra ortofoto juodai baltas su to meto takais, tai ten jis jau buvo.

        Tą žemėlapį dėl kurio prisiregistravau forume dar bandau tobulinti ir atnaujinti, bet nemokamas Arcgis labai ribotas ir po atnaujinimo netekau dalies darbų. Šią vasarą manau pilnai pabaigsiu istorinį reportažą, tai paskelbsiu čia.
        Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.16, 16:24.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Nenoriu griauti iliuzijų, bet tokie sovietiniai takai apie kuriuos jūs kalbat yra tikrai ne visi: Pašilaičių, L.Giros, Stanevičiaus, Ateities ir galbūt Jeruzalės (nežinau metų) gatvėse. Viso apie 6.5 km.
          Nemenčinės pl. dar galim pridėt 15 km. Beje, be skersinių bortų, o bendras takas tik mažesnėje tako dalyje. Statyta 1975 m.

          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Ir vis tiek dauguma jų ties sankryžomis magiškai nutrūksta, o juos pakeičiantis šaligatvis buvo tiesimo laikais nenužemintas, tik įstatyti vis tiek statūs įstriži borteliai dar ir dabar daug kur gadinantys miesto dviračių ratus.
          Tarsi Šimašius neturi nutrūkusių takų: Šiaurės miestelyje ties sankryžomis (su projektais rengta), Laisvės pr. ties pora stotelių (pagal schemas statyta), tam pačiam įvažiavime į „Kardiolitą” paliktos senos šaligatvio plytelės dviračių pervažoje, nors kitur keitė; atliekant pervažos ženklinimą prie priparkuoto automobilio pusę ženklinimo nebuvo atlikta Asanavičiūtės g. nusukus iškart už Sodros – taip ir liko net pranešus (beje trinkelių įvažiavimas ir ten paliktas). Po Ukmergės g. estakada buvo asfaltuoti įvažiavimai į degalinę, tai dabar dviračių trinkelės.

          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Taip pat pėsčiųjų takas kažkodėl suprojektuotas arčiau gatvės nei dviračių. Beje jei nesumeluosiu, kai kurios atkarpos jau nepriklausomybės laikais buvo perasfaltuotos.
          Nejaugi? Tikrai buvo tokios progamėlės, kaip Tvarkau miestą ir per FB visi be sustojimo drožė savivaldybę su olandiškais pavyzdžiais. Kaip perasfaltuoja šiandien Šimašius matom Pašilaičių g. – jeigu buvo skersiniai įvažiavimo iškilūs bortai, juos ir paliko. Nors naujieji standartai aiškūs ir pačių priimti.

          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          O Gabijos ir Medeinos gatvėse esantys takai yra tik asfaltuoti pėsčiųjų takai su kai kuriose vietose dar tik neseniai išimtais statmenais bortais (dėl kurių sunku buvo juos laikyti bendrais takais ir dviračiams). Išimtis Žemynos gatvė, kur pusė rato yra tokia pat situacija, o likusioje pusėje yra ir asfaltas ir šaligatvis - suprask atskiri takai pėstiesiems ir dviračiams.
          Nutiestus sovietinius bendrus pėsčiųjų ir dviračių takus kritikuojam (nors būtent ten šalia daugiabučių šaligatviai, o asfaltuoti takai išoriniuose žieduose, kur nėra daugiabučių, matyt, buvo skirti būtent dviračiams). Nutiesus Šimašiui Plytinės g. surpojektuotą bendrą taką – liaupsinsim. Įdomiai. Nesakau, kad seni takai buvo tobuli, bet jeigu įrenginėjo aukštus bortus sankyžose, tai turėjo bent jau sistemą, tad jeigu buvo blogai, tai buvo visur blogai (kažkas forume juokavo, o galbūt rimtai akcentavo, kad įrengta specialiai, kad po karo nesimatytų invalidų. Galbūt taip mąstė mažinti dviračių greitį sankryžose). Tuo tarpu esami projektuotojai turėdami bendras rekomendacijas ir STR'us, prižiūrint tiems patiems savivaldybės auditoriams, ablsoliučiai visur viską skirtingai įrengia. Sovietmečiu jeigu buvo visi šaligatviai viename lygyje ties išvažiavimais iš kiemų, įrengiant įvažiavimo aukštus bortus ir trinkeles, tai didžiojoje dalyje miesto visur taip ir buvo, o dabar toje pačioje gatvėje galima po kelis skirtingus įvažiavimo variantus matyti.

          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Visur kitur takai yra taip pat bendri ir dar dažnai itin siauri. Taigi per 45 okupacijos metus šaunieji tarybiniai žmonės sugebėjo suprojektuoti ir nutiesti 6.5km priimtinų, bet vis tiek taisytinų (nutrūkimai ties sankryžomis kaip L.Giros ir Gedvydžių, L.Giros ir P.Žadeikos ir t.t.) dviračių takų. Tai arba jūs dviračiais nevažinėjant, arba jaučiat labai stiprią nostalgiją, nes kitaip tai labai sunku paaiškinti jūsų post'ą.
          O pas mus tikrai nesiaura pusėje sankryžų, tarp stulpų įterpus tas raudonas tako sąsmaukas ir dar su stulpeliais pačiame take (tarkim Lidl toje pačioje Ateities g.). Man sunkiau paaiškinti, kaip tie sovietiniai žmonės statė sąlyginai su mažiau tiek suprojektuoto, tiek statybinio broko, nei dabartiniai specialistai, kuriems absoliučiai su kiekvienu projekto viešinimu po kelis žmones rodo į tas pačias klaidas, į tuos pačius STR reikalavimus ir oficialias rekomendacijas, kurių labai dažnai vis nesilaikoma, o pastatoma su skylančiu asfaltu, kurį arba lopo (Goštauto g.), arba pilnai perasfaltuoja (Šeškinės skeveras).
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Na aš turbūt alternatyvioje visatoje gyvenu, nes aš vis tiek nieko gero sovietiniuose takuose nematau apart žalios juostos tarp pėsčiųjų ir dviračių tako (kas yra ir kai kuriuose naujuose takuose, pvz Upės g.), jau nekalbat apie tai jog šoniniai borteliai buvo taupomi ir įrengiami tik prie įvažiavimų, o kitur kur žemiau kraštai žole apželdavo, o kur aukščiau - kraštai nutrupėdavo.

            Ta skiriamoji žalia zona ir lygtais tik Pašilaičių g. take labiau apželdinta, kitur pagrinde žolė. Prie L.Giros ir Ateities sankryžos yra pasodinti medžiai, bet ten retas pėstysis naudojasi šaligatviu, kuris susiaurėja, netenka žalio atskyrimo nuo gatvės, ir dar jame sukalti stulpai. Toks labiau techninis šaligatvis ir tuomet jau dviračių takas yra labiau bendras pėsčiųjų ir dviratininkų takas, tai sunkiai gaunasi kalbėti apie žalią skiriamąją zoną, kai takas faktiškai bendras. Piečiau sankryžos yra keli krūmai, bet jie labiau skatina pėsčiuosius pasilikti dviračių take ir savo buvimu nekompensuoja tokios žalos. Iš tiesų taip pat kaip ir Pašilaičių gatvėje, kur dauguma pėsčiųjų renkasi dviračių taką ir atvažiuojant dviračiui nelabai turi kur ir pasitraukti. Taip, pėstieji nesilaiko KET, bet matyt egzistuoja ir priežastis, kodėl dviračių takas jiems patrauklenis. Taigi mano matomas vienintelis privalumas visiškai netenka prasmės ir atlieka neigiamą funkciją dėl atvirkščiai suprojektuotų dviračių ir pėsčiųjų trasų.

            O argumentas jog takai prie sankryžų nutrūksta yra privalumas, nes visur taip padaryta, tai ką aš žinau, nesupykit, bet tikrai skambat kaip pedantiškos infrastruktūros entuziastas, kuris ja praktikoje nesinaudoja. Olandijoje išprotėtumėte nuo takų įvairovės ir visokių želdinių bei stulpų prie pat takų.

            Tas pats ir su sovietiniais įvažiavmais į kiemus, kurie nors ir iš trinkelių ir vieno lygio bet pedantiškai gražu pažiūrėti, nes juk visi vienodi. Juk esmė ne tame, kad dviračių takas neturėtų nuolydžio ir pakilimo (kas labai minimalus diskomfortas dviratininkui, jeigu įgyvendinta normaliai su mažu procentu), o kad automobiliams reiktų pervažiuoti kalniuką, kuris ir pristabdytų ir primintų, jog kertamas takas, o ne dviračiai kerta įvažiavimą.

            Mačiau kad lygtais ateityje planuojami L. Giros, Fabijoniškių (tik kažkodėl ne Stanevičiaus) takų atnaujinimai, tai jei būtų mano valia ir būtų neriboti finansiniai ištekliai, tai tas visas sovietinis paveldas būtų išgriautas ir takai pertiesti platesni (3m vietoje dabartinių 2) ir dabartinių šaligatvių trasose, o pėsčiųjų takai sukloti ten, kur dabar yra dviračių takai (čia kalbu apie L. Giros taką, nes Fabijoniškių gatvės takams sovietiniai projektuotojai nesugebėjo užtikrinti pakankamai pločio netgi projektuodami visą rajoną nuo nulio ir dar kažkodėl jį padarė priešingoje gatvės pusėje nei naujieji daugiabučiai su didesniu gyventojų tankumu). Taip pat visi įvažiavimai pakelti, kad būtų kalniukas kitoms TP. Išsaugočiau (nors net netinkamas žodis, kai tai nėra sovietinis tos vietos unikumas ir visas projektas būtų naujas) skiriamąją žalią juostą, ir padaryčiau gal net platesnę, bei ją apželdinčiau. Tik turint omeny L. Giros tako stovį, tai gal ten tik sankryžas ir tvarkys, Stanevičiaus gatvės tako būklė daug prastesnė ir ten labiau reikėtų dangos atnaujinimo/pertiesimo.
            Paskutinis taisė themanual; 2020.05.16, 21:28.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
              Žirmūnų taką nutiesti buvo lengva, nes jis nekerta gatvių, tad projektas paprastas. Ir vis tiek pietinėje dalyje naudotos trinkelės, o vienoje vietoje vaizdas toks:
              https://www.google.com/maps/@54.6991...7i13312!8i6656

              Ateities gatvėje takas nutrūksta po Geležinio Vilko viadukais. Ateities stotelėje turi išsitekti lipantys į autobusą, pėstieji ir dviratininkai, nes trukdo (nelegali?) tvora. https://www.google.com/maps/@54.7370...7i13312!8i6656

              Ir čia tik kelios problemos. Aš nesakau, kad dabar takai tobuli. Bet c'mon. Labai daug teigiamų pokyčių atėjo būtent su nauja miesto valdžia.

              Comment


                Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                Žirmūnų taką nutiesti buvo lengva, nes jis nekerta gatvių, tad projektas paprastas. Ir vis tiek pietinėje dalyje naudotos trinkelės, o vienoje vietoje vaizdas toks:
                https://www.google.com/maps/@54.6991...7i13312!8i6656

                Ateities gatvėje takas nutrūksta po Geležinio Vilko viadukais. Ateities stotelėje turi išsitekti lipantys į autobusą, pėstieji ir dviratininkai, nes trukdo (nelegali?) tvora. https://www.google.com/maps/@54.7370...7i13312!8i6656

                Ir čia tik kelios problemos. Aš nesakau, kad dabar takai tobuli. Bet c'mon. Labai daug teigiamų pokyčių atėjo būtent su nauja miesto valdžia.
                Taip taip, viskas su tuo ok ir nieko neginčyju. Tiesiog buvo bandančių kabinėtis prie mano paminėjimo, kad "prie šios miesto valdžios" takai yra dažniausiai brokuoti su bandymu priešpastatyti ankstesnių administracijų darbus, nors to nei dariau, nei galvojau daryti. Bet kadangi buvo pareikštas pageidavimas paminėti ankstesnių VMS administracijų takus su nebrokuota asfalto danga, nu tai ir buvo padaryta. Nieko daugiau.

                Šiaip aišku kad dabar bendrai paėmus takų tiesimas atrodo geriau, nei anksčiau. Bet aš akcentuoju būtent dangos brokus (skilinėjimai, nelygumai), kurie nutinka vėl ir vėl ir vėl su kiekvienu projektu. Kažkas, ko su 2000-2015 tiestais takais nebuvo arba buvo žymiai mažiau. Ir nemaža dalis tų takų dangos (ne projekto logikos ar kitų subjektyvių elementų, bet specifiškai dangos ) iki šiol tebėra puikios būklės. Tiesiog įdomu, kas pasikeitė dangos klojimo technologijoje ir kodėl problemos kartojasi jau 5 metus su kiekvienu projektu, nepaisant kaskart išaiškėjančio broko. Gal pasikeitė reikalavimai, kuriuos nustato užsakovas? O gal nebevykdoma kokybės kontrolė? Gal skirama ženkliai mažiau pinigų su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis? Tiesiog smalsu, kas atsitiko? Nes kai klaidos kartojasi ne du, ne penkis, ne dešimt, o keliasdešimt kartų su praktiškai kiekvienu projektu, nepaisant ankstesnių problemų identifikavimo ir detalaus aptarinėjimo su VMS, neišvengiamai pasidaro smalsu, kur problema ir ką būtų galima daryti geriau.
                Paskutinis taisė John; 2020.05.17, 01:06.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Tiesiog įdomu, kas pasikeitė dangos klojimo technologijoje ir kodėl problemos kartojasi jau 5 metus su kiekvienu projektu, nepaisant kaskart išaiškėjančio broko.
                  Raudono asfalto viršutinis sluoksnis, ne kartą jau aptarta. Šiaip jau ne visi takai su įskilimais, ir tie kur buvo Laisvės pr. take kiek žinau sutvarkyti.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Raudono asfalto viršutinis sluoksnis, ne kartą jau aptarta. Šiaip jau ne visi takai su įskilimais, ir tie kur buvo Laisvės pr. take kiek žinau sutvarkyti.
                    O Linkmenų tako nelygumas irgi dėl tos pačios priežasties?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      O Linkmenų tako nelygumas irgi dėl tos pačios priežasties?
                      Gal pagrindas, gal klotuvas, bet tikėtiniausia, kad volas "pasistengė". Anksčiau klodavo vienu sluoksniu 6, 8 ar net 10cm. Tai tokiam sluoksniui suvoluot naudojamas rimtas volas. Dabar kloja kokius 4+2,5cm (atkreipiu dėmesį, kad ir asfaltas kitos sudėties). Tai viršutiniam sluoksniui reikia parinkti atitinkamo svorio volą, bei pravažiavimų skaičių. Jei važiuos per labai karštą - gali atsirasti išspaudimai, jei per vėsų - įtrūkimai.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        O Linkmenų tako nelygumas irgi dėl tos pačios priežasties?
                        O argi tokie dalykai "kartojasi jau 5 metus"? Kiek pamenu, čia pirmas toks atvejis.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          O argi tokie dalykai "kartojasi jau 5 metus"? Kiek pamenu, čia pirmas toks atvejis.
                          Specifiškai toks atvejis nesikartoja, bet elementari projektų valdymo logika sakytų, kad jeigu darai 20+ beveik identiškų projektų per kelis metus ir taisai klaidas, tai neilgai trukus turėtų klaidų nelikti ir naujuose projektuose naudojama tik tai, kas buvo gerai ankstesniuose projektuose. Gerų projektų buvo, kur nebuvo nei asfalto skilinėjimų, nei nelygumų, nei kitokių pastebimuų defektų. Dėl to nei iš šen nei iš ten atsiradę anksčiau nematyti defetkai iškart kelia klausimų. Ne tai, kad klausimų, bet truputį wtf?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Gal pagrindas, gal klotuvas, bet tikėtiniausia, kad volas "pasistengė". Anksčiau klodavo vienu sluoksniu 6, 8 ar net 10cm. Tai tokiam sluoksniui suvoluot naudojamas rimtas volas. Dabar kloja kokius 4+2,5cm (atkreipiu dėmesį, kad ir asfaltas kitos sudėties). Tai viršutiniam sluoksniui reikia parinkti atitinkamo svorio volą, bei pravažiavimų skaičių. Jei važiuos per labai karštą - gali atsirasti išspaudimai, jei per vėsų - įtrūkimai.
                            Įdomi teorija. Bet kaip paaiškinti tą faktą, kad viena tako pusė (dešinė, važiuojant link Konstitucijos pr.) yra pastebimai nelygesnė, nei kita? Naudojo skirtingus volus?

                            Foto aiškiai matosi skirtingos asfalto juostos. Kairėje pusėje matosi šiek tiek tamsesnė dalis, kuri ir yra labiausiai banguota.
                            Paskutinis taisė John; 2020.05.17, 11:22.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Specifiškai toks atvejis nesikartoja, bet elementari projektų valdymo logika sakytų, kad jeigu darai 20+ beveik identiškų projektų per kelis metus ir taisai klaidas, tai neilgai trukus turėtų klaidų nelikti ir naujuose projektuose naudojama tik tai, kas buvo gerai ankstesniuose projektuose. Gerų projektų buvo, kur nebuvo nei asfalto skilinėjimų, nei nelygumų, nei kitokių pastebimuų defektų. Dėl to nei iš šen nei iš ten atsiradę anksčiau nematyti defetkai iškart kelia klausimų. Ne tai, kad klausimų, bet truputį wtf?
                              Kas nedirba, tas nedaro klaidų. Gal pabandė pakeisti technologijas, o gal rangovas š sumalė.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Kas nedirba, tas nedaro klaidų. Gal pabandė pakeisti technologijas, o gal rangovas š sumalė.
                                Tai vat būtų labai įdomu išgirsti aiškią VMS komunikaciją su paaiškinimais, kas nutiko, o ne tylėjimą.

                                Comment


                                  O čia yra jų atstovų?

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    O čia yra jų atstovų?
                                    O jiems čia kas nors adresuojama?

                                    Comment


                                      Kaip ir:
                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Tai vat būtų labai įdomu išgirsti aiškią VMS komunikaciją su paaiškinimais, kas nutiko, o ne tylėjimą.

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Pašilaičių g.: https://www.google.com/maps/@54.7309...7i13312!8i6656
                                        Medeinos g.: https://www.google.com/maps/@54.7254...7i13312!8i6656
                                        Gabijos g.: https://www.google.com/maps/@54.7352...7i13312!8i6656
                                        Žemynos g.: https://www.google.com/maps/@54.7235...7i13312!8i6656
                                        Mokslininkų g.: https://www.google.com/maps/@54.7499...7i13312!8i6656
                                        Santariškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7610...7i13312!8i6656
                                        Molėtų pl.: https://www.google.com/maps/@54.7685...7i13312!8i6656
                                        L. Giros g.: https://www.google.com/maps/@54.7393...7i13312!8i6656
                                        Ateities g.: https://www.google.com/maps/@54.7306...7i13312!8i6656
                                        Fabijoniškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7269...7i13312!8i6656
                                        Stanevičiaus g.: https://www.google.com/maps/@54.7298...7i13312!8i6656
                                        Ozo g.: https://www.google.com/maps/@54.7128...7i13312!8i6656
                                        Kalvarijų g.: https://www.google.com/maps/@54.7189...7i13312!8i6656
                                        Jeruzalės g.: https://www.google.com/maps/@54.7425...7i13312!8i6656
                                        Žaliųjų Ežerų g.: https://www.google.com/maps/@54.7523...7i13312!8i6656
                                        Nemenčinės pl.: https://www.google.com/maps/@54.7415...7i13312!8i6656
                                        S. Batoro g.: https://www.google.com/maps/@54.6896...7i13312!8i6656
                                        Siesikų g./Miglos g.: https://www.google.com/maps/@54.7097...7i13312!8i6656
                                        Ožkinių g.: https://www.google.com/maps/@54.7662...7i13312!8i6656
                                        Kirtimų g., Gariūnų g.: https://www.google.com/maps/@54.6508...7i13312!8i6656
                                        A1: https://www.google.com/maps/@54.6576...7i13312!8i6656
                                        Eišiškių pl.: https://www.google.com/maps/@54.6520...7i13312!8i6656
                                        Žirnių g.: https://www.google.com/maps/@54.6550...7i13312!8i6656
                                        Vingio parkas (Šimašius tik perasfaltavo ant senų pagrindų): https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                                        Geležinio Vilko g.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                                        Zuoko vienintelis raudonas Pilaitės pr.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                                        Minsko pl.: https://www.google.com/maps/@54.6487...7i13312!8i6656
                                        Manau būtų sąžininga sudaryt sąrašą iš vien tikrų dviračių takų (be bendrų ar nupaišytų ant šaligatvio/gatvės), nes pvz tie pirmi Pašilaičiuose, kiek pamanu, net nėra dviračių takai, o labiau bendri pėsčiųjų/dviračių.

                                        Pridėčiau:

                                        Olimpiečių g. https://www.google.com/maps/@54.6903...7i13312!8i6656

                                        Žvejų g. (street view jo dar nėra) https://www.google.com/maps/@54.6919...7i13312!8i6656

                                        Vrublevskio-Arsenalo g. https://www.google.com/maps/@54.6875...7i13312!8i6656

                                        Maironio g. https://www.google.com/maps/@54.6776...7i13312!8i6656

                                        Drujos g. https://www.google.com/maps/@54.6728...7i13312!8i6656

                                        Gerulaičio g. https://www.google.com/maps/@54.7172...7i13312!8i6656

                                        Ralio g. https://www.google.com/maps/@54.7155...7i13312!8i6656

                                        Visi "Ozo parko" rajono takai https://www.google.com/maps/@54.7191...7i13312!8i6656

                                        P.S. Žinoma gi dar pats akivaizdžiausias:

                                        Gedimino pr. https://www.google.com/maps/@54.6868...7i13312!8i6656
                                        Paskutinis taisė ttttt; 2020.05.17, 12:13.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Įdomi teorija. Bet kaip paaiškinti tą faktą, kad viena tako pusė (dešinė, važiuojant link Konstitucijos pr.) yra pastebimai nelygesnė, nei kita? Naudojo skirtingus volus?

                                          Foto aiškiai matosi skirtingos asfalto juostos. Kairėje pusėje matosi šiek tiek tamsesnė dalis, kuri ir yra labiausiai banguota.
                                          Gan dažnai naudojami du. Prie didesnių apimčių vienas nesuspėja.
                                          Neatmetu ir blogo klotuvo galimybės. Šitoks variantas su banguotu ir patamsėjusiu vienu kraštu - jau ne pirmas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X