Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Gal galėtum pateikti savivaldybei raštą dėl šio atvejo? Pridėtum foto... Jei ne, tuomet teks man turbūt pasirūpint, tik gaila laiko mažai tam turiu ir taip be miego gyvas
    Nėra prasmės dėl to gaišti laiką, nes savivaldybėje apie tai kuo puikiausiai žino. Taip pat žino, kad dviračių takas gyvenamojoje zonoje yra toks pats prasmingas kaip ir autostrada ar perėjos. Gyv. zonoje pirmumas pėsčiųjų ir baigta. Tačiau Kamaitis šventai įsitikinęs, kad jis vienintelis teisingai suvokia KET ir perėjos kiemuose reikalingos, nes taip pėstieji mažiau trukdo vairuotojams.

    Comment


      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
      Nėra prasmės dėl to gaišti laiką, nes savivaldybėje apie tai kuo puikiausiai žino. Taip pat žino, kad dviračių takas gyvenamojoje zonoje yra toks pats prasmingas kaip ir autostrada ar perėjos. Gyv. zonoje pirmumas pėsčiųjų ir baigta.
      Išties, Gedimino pr. (nuo Katedros link Jogailos g.) yra ženklų "gyvenamoji zona" - taigi dviračiu važiuot jau patampa galima. Bet tuomet išeina, kad važiuot dviračiams ir pėstiesiems vaikščiot galima bet kur.

      Bet juk tai nesaugu (greitas dviratis važiuoja ne ką lėčiau nei mašina mieste) ir pėstiesiems, ir dviratininkams - ar aš klystu?

      Comment


        Dėl tų "plytų", tai reikia papildomos lentelės "Išskyrus dviračius", kaip Nyderlanduose ir Belgijoje.

        Comment


          Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
          Dėl tų "plytų", tai reikia papildomos lentelės "Išskyrus dviračius", kaip Nyderlanduose ir Belgijoje.
          Atvaizdas
          Reikia į savivaldybę parašyti, gal kas iš dviračio fanų užsiimtu?

          Comment


            Dabar galima teikti pasiūlymus dėl KET pakeitimų. Lietuvos dviratininkų bendrija jau parašė Susisiekimo ministerijai dėl šio ženklo, belieka tik laukti atsakymo.
            Šaltinis: http://www.sumin.lt/files/uploads//KET-5_priedas.pdf

            Comment


              Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
              Dėl tų "plytų", tai reikia papildomos lentelės "Išskyrus dviračius", kaip Nyderlanduose ir Belgijoje.
              Atvaizdas
              Išties, paprastas ir elegantiškas sprendimas. Netgi manau, kad tokia lentelė ("išskyrus kažką") būtų naudinga ne tik dviračiams.

              Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
              Dabar galima teikti pasiūlymus dėl KET pakeitimų. Lietuvos dviratininkų bendrija jau parašė Susisiekimo ministerijai dėl šio ženklo, belieka tik laukti atsakymo.
              Šaltinis: http://www.sumin.lt/files/uploads//KET-5_priedas.pdf
              Perskaičiau tuos pasiūlymus. Dauguma jų tikrai logiški.

              Išskyrus vieną - leidimą dviratininkams važinėti šaligatviais. Taip, tai būtų esamos situacijos įteisinimas. Bet kartu tai būtų susitaikymas su esama padėtimi, ir pripažinimas, kad geriau nebus ir nereikia.

              Būtų išties gėdinga, jei patys dviratininkai pripažintų, kad dviratis -ne pilnavertė transporto priemonė, o tik žaislas, kuriuo važinėja vaikai ir kai kurie pričiuožę suaugusieji.
              Paskutinis taisė c2h5oh; 2012.03.23, 08:32.

              Comment


                Vilnius dviratininkams atrodo beviltiškai
                http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#axzz1pP0HroSl

                Comment


                  Įdėja atrodo tai visai neblogai, tikėkimes taip ir nutiks

                  A.Zuoko vizija: dviračių nuoma, bevielis internetas ir kavinė viename – jau šią vasarą

                  Vilniaus meras Artūras Zuokas ir toliau puoselėja dviračių infrastruktūros plėtros idėją. Sostinės galva žada, jog jau šią vasarą mieste atsiras nauji paviljonai, kuriame veiks ne tik elektrinių dviračių nuomos ir pakrovimo punktai, bet ir kavinės bei bevielio interneto zonos. Ir visa tai – kartu su antrąsyk sostinės gyventojams pasirodysiančiais oranžiniais dviračiais.
                  Štai keletas nuotraukų:













                  Ir kaip manot?

                  Comment


                    Įdomu, po kelių valandų šį kartą dings tie dviračiai?
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      tai kad lyg ne už dyką šįkart?

                      Comment


                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                        tai kad lyg ne už dyką šįkart?
                        Jo, beto reiks asmens dokumentų pasiimant ir dar gali būti visokių gps įtaisyta. Nors pirma reiktų dviračių takų normalesnių ir daugiau, kad būtų kur važinėti
                        Flickr

                        Comment


                          Čia labiau ne dviračiai, o elektroleriai (mopedai). Nuomai reikia vairuotojo pažymėjimo (bet kokios kategorijos), asmens dokumento ir kreditinės kortelės su 500 Lt užstatu. Paskui tą užstatą grąžina.

                          Comment


                            Viskas kaip ir gerai, bet užstatas tai, atsiprašant, nesąmoningas.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Viskas kaip ir gerai, bet užstatas tai, atsiprašant, nesąmoningas.
                              Jo, nebeapsimokės vogti
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kuo važinės tie elektriniai dviračiai? Tais "takais", kurie dabar nupiešti ant šaligatvių? Kur ties kiekvienu susikirtimu su gatve bus privaloma nulipti ir persistumti?

                                Pavyzdys iš Vokiečių gatvės - eina dviračių takas šaligatvio viduriu, pasiekia gatvę ir baigiasi. Toliau per gatvę eina paprasta pėsčiųjų perėja. Kitoje gatvės pusėje dviračių takas prasideda vėl.

                                To negalima net ir pavadinti aplaidumu ar klaida. Juk išties, jeigu dviratininkai čia per gatvę važiuotų nenulipdami - tai būtų žiauriai nesaugu. Tiesiog pats takas nupieštas bilekur ir bilekaip.

                                Comment


                                  Pagal KET tie "dviračiai" takais važinėti NEGALI, nes jie teoriškai yra motorinės transporto priemonės (mopedai). Savivaldybė jau rudenį pastebėjo šią bėdą ir sakė bandys kažką daryti (tartis su ministerija dėl taisyklių keitimo ir pan.). Nyderlanduose tokie elektroleriai vadinami snorfiets (mopedai iki 25 km/h), tik nežinau ar reikia jiems pažymėjimo, ar ne.

                                  Comment


                                    Sostinės savivaldybės valdininkai nepasinaudojo proga už ES milijonus mieste nutiesti pavyzdinę dviračių trasą.

                                    Susisiekimo ministerijos konkurse miestas nedalyvavo, nes esą nespėjo parengti projekto.

                                    http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#axzz1rYYrfX1S

                                    Comment




                                      Bekurdamas laužą šiandien netyčiomis radau toki 1988 metų straipsnį. Paskaičius susidarė įspūdis kad tuomet buvo dėta daugiau pastangų sprendžiant dviračių takų klausimą, nors žinoma straipsnyje gerokai jaučiasi ir sovietų propaganda.

                                      Comment


                                        Kalbėdami apie dviračių takus Vilniuje, dažniausiai pastebime jų trūkumus (nesujungtos trasos, stulpai tako viduryje, prastas ženklinimas ir kt.). Visgi, yra ir gerų pavyzdžių, tik jie vis dar gana reti. Žinoma, norėtųsi, kad jie taptų kasdienybe Keletas nuotraukų, darytų šiandien:
                                        1. Dviračių šviesoforai (Šeškinė, Ozo g.):

                                        2. Veidrodis pavojingame posūkyje (EuroVelo-11 trasa, Žirmūnai):

                                        3. Naujai priimtose taisyklėse įteisintas labai reikalingas, tik dar mažai kur naudojamas ženklas "išskyrus dviračius" (Šnipiškės, Maišiagalos g.):

                                        4. Visai neseniai atsiradęs pirmumo žymėjimas sankirtose su išvažiavimais iš kiemų ir teritorijų (Senamiestis, Arsenalo g.):
                                        Paskutinis taisė Martlarkis; 2012.07.23, 16:33.

                                        Comment


                                          Sveiki,
                                          noriu paklausti, gal kas žino ar yra bet kokių planų, tiesti dviračių taką palei Minsko plenta, arba senajį Minsko kelią?

                                          Žinau, kad yra nutiestas dviračių takas iki Nemežio, kažkiek toliau už miesto ribos. Dviračių takaskai kuriomis vietomis gan labai prastos kokybės artėjant prie Vilniaus, tačiau, kiek žinau ten turėtų rekonstruoti pati kelią iki miesto ribos, tai į tą turėtų iėiti ir tas dviračių takas. Bet kaip dėl toliau, ar yra kokių planų tiesti iki sienos, iki Medininkų, nes yra labai jau populiari dviratininkų dėl uakščiausių taškų, pilies Medininkuose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X