Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Verslo centro U219 (Ukmergės g. 219) dviračių takas.

    Nuo Ukmergės g. 223 pastato nutiesė bendrą asfalto dangos taką.



    Toliau jau atskiri pėsčiųjų ir dviračių takai. Dviračių takas aprėmintas raudonos spalvos borteliais, nuovažos (deja) iš trinkelių.



    Nauja ir nematyta Vilniuje, nuvestas dviračių takas į požeminę parkavimo aikštelę (galbūt parkinge ir stovus įrengė?).









    Paskutinis taisė Kaid; 2020.04.29, 08:10.

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Kam ten Naugarduko g tokio pločio šaligatvis su tvora pailtas? Panaikintų tvorą, duotų daugiau erdvės medžiams (naujus sodintų atitraukiant nuo asfalto). Gal apie senų pakeitimą irgi vertėtų galvoti naujus sodinant atokiau nuo asfalto. Čia dabar primena kaip aš ''pakovojau'' su naujų medžių sodinimu negeroj vietoj ties Paco 5...
      Tvoros negslima naikinti, nes pagal "silovykų GOST'ą" visos mokslo įstaigos turi būti užtvertos - na kad pratintusi gyvent zonos sąlygomis.


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Verslo centro U219 (Ukmergės g. 219) dviračių takas.
      Klaidų neišvengta, bet pirmas įspūdis gan neblogas.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.29, 08:42.

      Comment


        Oho, ir net dvirtakis apėjo stotelę! O ne tiesiog dingo šalia jos ir vėl atsirado tolėliau Super

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

          Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako atkarpos L. Asanavičiūtės g. (nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g.), Vilniuje, projektavimą

          Ties Gerbutavičiaus gatve įrengs iškilią perėją-pervažą (nepamenu, kad būčiau tokią matęs). Jei teisingai suprantu - su dviratininkų pirmumu (kertant D kategorijos gatvę). Projekte neįžiūrėjau kelio ženklų, bet jei klystu, tai vertėtų žymėti trikampius dvirčių take.
          Yra tokių iškilių pervažų, nors pirmumo dviračiams ir nėra:
          https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
          Click image for larger version

Name:	export.jpg
Views:	125
Size:	493,8 kB
ID:	1799137

          Dėl trikampių: išsukant iš Gerbutavičiaus g. trikampiukų ant asfalto nėra, bet yra kelio ženklas duoti kelią dar prieš pervažą. Užtat įsukant į Gerbutavičiaus g. nei trikampiukų ant asfalto, nei kelio ženklo duoti kelią nėra (nors pagal KET, žinoma, vistiek pirmumas dviračių).

          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          #ambicija

          Click image for larger version Name:	IMG_3824.jpeg Views:	2 Size:	275,3 kB ID:	1798749
          Čia technologiškai gaunasi per didelis nuolydis (neišlaikant STR) ir / ar yra dar ten visokie dujotiekiai, tai bus gamtinė presuota danga. Aišku tarp stulpo ir kelio ženklo beveik garantuoju nėra pusės metro.

          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
          Verslo centro U219 (Ukmergės g. 219) dviračių takas.

          Nuo Ukmergės g. 223 pastato nutiesė bendrą asfalto dangos taką.


          Labai blogai. Neturi būti trinkelių dviračių eisme, tame bendrame take. Sėkmės per plikledį nepaslyst siauromis, kiečiau pripūstomis padangomis. Kelio ženklo stulpas visiškai liečia dviračių tako bortą dešinėje. Labai rikėtų ir tvorelės ties stotele, bent jau centro kryptimi.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Atnaujinimas iš Pilaitės pr.:

            Geroji dalis

            Click image for larger version  Name:	3292020165054.jpg Views:	1 Size:	212,0 kB ID:	1799149

            Click image for larger version  Name:	3292020165112.jpg Views:	1 Size:	212,2 kB ID:	1799150

            Blogoji dalis (naujom plytelėm atkirstas takas tarsi ženklas, kad užtruks su Narbuto dvirtakio pradžia? Arba kažkas iš ttttt stiliaus užstūmimų ant VMS)

            Click image for larger version  Name:	3292020164918.jpg Views:	1 Size:	245,7 kB ID:	1799151

            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Verslo centro U219 (Ukmergės g. 219) dviračių takas.

              Nuo Ukmergės g. 223 pastato nutiesė bendrą asfalto dangos taką.


              Ar įrengta vandens nuvedimo sistema, ar ten tiesiog nubėgs ir kaupsis bala?

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Blogoji dalis (naujom plytelėm atkirstas takas tarsi ženklas, kad užtruks su Narbuto dvirtakio pradžia? Arba kažkas iš ttttt stiliaus užstūmimų ant VMS)

                Click image for larger version Name:	3292020164918.jpg Views:	1 Size:	245,7 kB ID:	1799151
                Tiesiog darbų riba. Narbuto g. konkursas dar net nepaskelbtas, tai bent porą mėnesių laikys taip. O po to tas plyteles nurinkt nebus bėdos, panaudos kitur.

                Comment


                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                  Ar įrengta vandens nuvedimo sistema, ar ten tiesiog nubėgs ir kaupsis bala?
                  Deja, bet nėra, visas vanduo nuo kairėje esančios aikštelės ir tako subėgs į žemiausią tašką (aikštelės apatinis dešinys kampas) ir stovės. Laukiam liūčių, tada galima bus Grindą kviesti

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                    Verslo centro U219 (Ukmergės g. 219) dviračių takas.

                    Nuo Ukmergės g. 223 pastato nutiesė bendrą asfalto dangos taką.


                    Gal kas primintų - kodėl čia bendras takas, o ne atskiri? Gatvelė niekaip nepasislinko?

                    Click image for larger version Name:	3292020165112.jpg Views:	1 Size:	212,2 kB ID:	1799150

                    Žiūriu techninis šaligatvis vis galingėja... Ankščiau nebuvo, po to 0,375-0,5 metro, dabar jau ir 1,125 metro
                    Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2020.04.29, 18:10.

                    Comment


                      Tas Ukmergės gatvės dvirtakis yra dar vienas patvirtinimas, kad šiame mieste reikia oficialiai panaikint visus STR'us, nes tiesiog kam tie formalumai, jeigu vis tiek visiems ant jų yra nusispjaut... Beje, off topic, bet +1 į Pakalnio/Šimašiaus "Vilniuje daugiau nebeatsiras parkingų tarp gatvės ir pastatų" kolekciją ir puikus indelis į "Ukmergės gatvės viziją".

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                        Tas Ukmergės gatvės dvirtakis yra dar vienas patvirtinimas, kad šiame mieste reikia oficialiai panaikint visus STR'us, nes tiesiog kam tie formalumai, jeigu vis tiek visiems ant jų yra nusispjaut... Beje, off topic, bet +1 į Pakalnio/Šimašiaus "Vilniuje daugiau nebeatsiras parkingų tarp gatvės ir pastatų" kolekciją ir puikus indelis į "Ukmergės gatvės viziją".
                        Tą žadėjo tik labai mažoje centrinėje dalyje. O Šeškinė jau papuola į periferiją, kur "visvien visi su mašinom važinėja ir nei vieno pėsčiojo".

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Tą žadėjo tik labai mažoje centrinėje dalyje. O Šeškinė jau papuola į periferiją, kur "visvien visi su mašinom važinėja ir nei vieno pėsčiojo".
                          Būtent Pakalnis žadėjo ir žada visame mieste, o ne tik centre, dar kažkas neseniai rodė, kaip jis atrašinėjo, kad viskas taip ir yra daroma, kaip jis sakė ir sako. Na, žmogus gyvena kažkur toli savo realybėje... O kalbant būtent apie šią gatvę tai štai Šimašiaus priešrinkiminiai pažadai, asmeniškai buvau diskusijoje, kur jis sekė pasakas, kaip ši gatvė "sužmogiškės":



                          Bet, matomai, tam būtina iš pradžių padaryti blogai, kad paskui reiktų perdaryt, būtų daugiau darbo ir daugiau galimybių pasireklamuot darbų mastais...

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Čia technologiškai gaunasi per didelis nuolydis (neišlaikant STR) ir / ar yra dar ten visokie dujotiekiai, tai bus gamtinė presuota danga. Aišku tarp stulpo ir kelio ženklo beveik garantuoju nėra pusės metro.
                            Galėtų ir dėl nuolydžio pažiūrėt pro pirštus į STR Bet ir gruntinis takas jau labai ilgai nejuda iš vietos

                            Comment


                              Specialiai patikrinau planus: pasirodo nėra / nebėra tokios eilutės. Yra tik:
                              Įgyvendinti projektai (2018)
                              Miesto projektai Oslo g. dviračių takai 1.6 Biudžetas
                              Nors žadėjo tikrai ne kartą, gali būti, kad pamiršo arba tiesiog „nebe aktualu”.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Būtent Pakalnis žadėjo ir žada visame mieste, o ne tik centre, dar kažkas neseniai rodė, kaip jis atrašinėjo, kad viskas taip ir yra daroma, kaip jis sakė ir sako. Na, žmogus gyvena kažkur toli savo realybėje...
                                Tai pažadėti ir tesėti yra skirtingi dalykai

                                Comment


                                  Ar man vienam atrodo, kad Kalvarijų gatvėje reiktų ir netgi būtų įmanoma įrengti normalų dviračių taką tarp Kareivių ir Žalgirio gatvių? Nuo Žalgirio/Kalvarijų sankryžos tiek Rinktinės g., tiek Giedraičių g. takas daug arčiau ir patogiau būtų pasiekiamas, nei nuo Kareivių/Kalvarijų sankryžos Apkasų g. ir atitinkamai Širvintų g. dviračių trasos. Bet kažkaip toks takas Kalvarijų g. jokiuose planuose, kuriuos mačiau nefigūruoja.
                                  Paskutinis taisė themanual; 2020.05.01, 17:29.

                                  Comment


                                    Pakaktų, jeigu nuo Kareivių g./Kalvarijų g. sankryžos būtų nutiesta iki įvažiavimo į kiemą tarp Treinio g./Apkasų g. Tada kam reikia į NMC galėtų pro kiemus prasukt (gatvelės, kaip Žvėryne tarp individualių namų) ir įsiliet į Širvingų g., o kam reikia link Katedros galėtų pro dabar įrengiamus takus Apkasų g. ir Rinktinės g. (reiktų tik dar trumpos atrarpos tarp Kalvarijų g. ir VMI)

                                    Taip tiesiant susitaupytų kilometražas naujų takų ir būtų pigiau. Visgi, geras ir pasiūlytas variantas, jeigu tik bus jungtis tarp Giedraičių g. ir Apkasų g. palei Žalgirio g. Greičio prasme būtų greitesnis važiavimas.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Na taip, juk bus naujas takas Žalgirio gatvėje, kuris viską apjungs. Aš suprantu, jog numatytos kitos trasos ir Kalvarijų g. takas nebūtų prioritetas, tačiau manau jog jis irgi reikalingas, jeigu kuriame normalų dviračių takų tinklą. Važiuojant iš šiaurinės miesto dalies link NMC takas būtų greitesnis nei bandant pasiekti Širvintų g. per kiemų labirintus, o ir reljefas šiek tiek malonesnis grįžtant atgal (5% vs 7% įkalnė nuo Žalgirio g. į šiaurę). Galų gale nepamirškim, jog nemažai žmonių gyvena ir dirba Kalvarijų g.

                                      Comment


                                        Šiandien nusprendžiau pabėgiot kiek toliau ir nubėgau iki Šnipiškių, ta proga štai šiek tiek STR laikymosi estetikos VMS gynėjams, fanams ir kitaip prijaučiantiems:

                                        Giedraičių gatvė.





                                        Linkmenų.





                                        Visi gatvės stulpai tradiciškai neatitinka STR, nors šiuo atveju iki STR jiems trūksta apie 20-25cm ir iš labai didelio noro ir meilės VMS kai kurie gali pasakyti "nū ir taip sueis, ką jau čia...", bet tik priminsiu, kad tai yra naujas dviračių takas ir niekas netrukdė padaryti normaliai.



                                        O čia ne nuotrauka kreiva, o jie taip pastatė stulpą. Ir šiaip, apie bendrą kokybę... Nedariau nuotraukų, nes nenorėjau gadint bėgimo tempo, o kad nufotkint visą broką reiktų kokio pusvalandžio, bet visiems kas nesupranta apie kokią "šimašišką kokybę" nuolat kalbama ir pas juos kiemuose viskas daroma be priekaištų, labai patariu pasidaryt sau ekskursiją per Linkmenų gatvę. Sutrupėję naujo dvirtakio kraštai, belenkaip kreivai, su tarpais ir aukščio skirtumais suklotos trinkelės, kurios vietomis dar ir susikilusios, kreivi ir vietomis skilę bortai, viskas padaryta ant tiek, kaip sako Varlamovas, "na ot##bys", kad stebina net jau pripratusius prie šimašiškų kokybės standartų...



                                        Prieš metus, 2019 balandžio pradžioje, kreipiaus į savivaldybę dėl duobės dviračių take ties Kalvarijų Lidl, po 2 mėnesių man parašė, kad viskas ok, problema išspręsta. Patikėjau. Pasirodo štai koks buvo problemos sprendimas



                                        Ir šiaip visas ties Lidl esantis dviračių takas yra tiesiog pavyzdynis.





                                        Kai kuriems tai gali būti panašu į įprastą kelių ženklą, bet iš tikrųjų tai yra naujausios kartos aukštesnių nei 185cm paspirtukininkų nokautavimo aparatas.





                                        Na ir dar viena iš naujo Neries senavagės dvirtakio.



                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                          Šiandien nusprendžiau pabėgiot kiek toliau ir nubėgau iki Šnipiškių, ta proga štai šiek tiek STR laikymosi estetikos VMS gynėjams, fanams ir kitaip prijaučiantiems:


                                          Tai keičiasi laikai - kaltas jau nebe Landsbergis!

                                          p.s. priekaištai teisingi, bet priežastys IMHO neprasidėjo ir nepasibaigs su konkrečiu meru.
                                          Paskutinis taisė vėkas; 2020.05.02, 20:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X