Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pala, o kur šaligatvis?Paskutinis taisė ttttt; 2020.04.24, 12:23.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai... nuotraukoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąMatau techninį šaligatvį, dviračių taką ir nuogrindą. Nu tikrai nėra šaligatvio.
Comment
-
Aš iš pradžių vengiau komentuoti, nes galvoju ar aš ,,ant tiek'' nesuprantu kas čia vyksta ar kas čia padaryta.
Toje gatvės atkarpoje dvi eismo juostos, taip?
Jei taip, nu tai tada viskas aišku - negalima avtodievo dimensijos liesti, nes būsi prakeiktas tūkstančiui metų.
Kokį dievą Poderskis (ar kiti VMS veikėjai) garbina, aš tuomet nežinau...
https://vilnius.lt/lt/2020/01/13/gat...uonios-imones/
„Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.
Įmonės gaus savivaldybės suformuluotas projektavimo užduotis, kurių techniniam įvertinimui ir sąmatos parengimui turės savaitę laiko, o iš tos, kuri pasiūlys geriausią idėją bei kainą, ir bus perkama techninio projekto rengimo paslauga. Savivaldybės administracijos direktorius pabrėžia, kad projektai bus rengiami vadovaujantis ne tik Statybos techniniu reglamentu, bet ir savivaldybės pasitvirtintais standartais dėl pėsčiųjų, susisiekimo ir darnaus judumo principų.
''
https://vilnius.lt/lt/2020/03/04/skl...eiklos-planas/
,, Numatoma gerinti miesto saugumą taikant inovatyvias technologijas, tobulinti susisiekimo jungtis, užtikrinti gerą judėjimo kokybę. ''
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAš iš pradžių vengiau komentuoti, nes galvoju ar aš ,,ant tiek'' nesuprantu kas čia vyksta ar kas čia padaryta.
Toje gatvės atkarpoje dvi eismo juostos, taip?
Jei taip, nu tai tada viskas aišku - negalima avtodievo dimensijos liesti, nes būsi prakeiktas tūkstančiui metų.
Kokį dievą Poderskis (ar kiti VMS veikėjai) garbina, aš tuomet nežinau...
https://vilnius.lt/lt/2020/01/13/gat...uonios-imones/
„Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.
Įmonės gaus savivaldybės suformuluotas projektavimo užduotis, kurių techniniam įvertinimui ir sąmatos parengimui turės savaitę laiko, o iš tos, kuri pasiūlys geriausią idėją bei kainą, ir bus perkama techninio projekto rengimo paslauga. Savivaldybės administracijos direktorius pabrėžia, kad projektai bus rengiami vadovaujantis ne tik Statybos techniniu reglamentu, bet ir savivaldybės pasitvirtintais standartais dėl pėsčiųjų, susisiekimo ir darnaus judumo principų.
''
https://vilnius.lt/lt/2020/03/04/skl...eiklos-planas/
,, Numatoma gerinti miesto saugumą taikant inovatyvias technologijas, tobulinti susisiekimo jungtis, užtikrinti gerą judėjimo kokybę. ''
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNa Poderskio gynybai tik pasakysiu, kad šis projektas tikrai tikrai daug senesnis, nei pacituoti jo žodžiai. Buvo atvejų, kai pirko darbus ir pagal 10 metų senumo projektus.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kam pirkti darbus pagal blogą projektą ir įbetonuoti blogus sprendimus daugybei metų į priekį? Ypač kai nauji sprendimai ryškiai pablogina situaciją. Apart varnelės padėjimo, kad nutiesta kažkiek metrų dvirtakio.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na Poderskio gynybai tik pasakysiu, kad šis projektas tikrai tikrai daug senesnis, nei pacituoti jo žodžiai. Buvo atvejų, kai pirko darbus ir pagal 10 metų senumo projektus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kam pirkti darbus pagal blogą projektą ir įbetonuoti blogus sprendimus daugybei metų į priekį? Ypač kai nauji sprendimai ryškiai pablogina situaciją. Apart varnelės padėjimo, kad nutiesta kažkiek metrų dvirtakio.
- 1 patinka
Comment
-
Ąžuolyno g. (takuose) atliko minimalų, bet labai sveikintiną pakoregavimą. Vietoje stataus tvoros pamato užpylė adekvatų grindinį. Galima gan patogiai nesustojus praminti. Pasak tvarkaumiestą ten privatus sklypas, tai normali rekonstrukcija kol kas negalima. Vietos aerofoto
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Aš projekte nematau nieko panašaus į tai, ką jie padarė realybėje. Problema ne projekte, o kad jiems yra nusispjaut į projektus, čia toks naujas VMS trendas, aš jau daug kartų apie tai rašiau. Net jeigu projektas yra normalus, šitie genijai gali jį "pakoreguoti" kaip ką tik padarė Rinktinės gatvėje, arba tiesiog padaryti ne pagal projektą ir paskui pasakyt "nū bliamba, dabar jau nebeapsimoka kažką keist, sueis ir taip, nieko čia tokio, kad stulpai ant šaligatvio neatininka STR ir yra sunku praeit..." kaip buvo Giedraičių gatvėje.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
tas pats ivyko su dvirtakiu Pilaites prospekte, kur ji nuleido zemiau gatves prisidengiant kazkokia visiska nesamone, kad ten eina dujuotekis, virs kurio negali jie uzpilt zemes. Tai kaip b%4t salia visa gatve eina? Juk ne auksciau gatves buvo projekte o tiesiog lygiai su ja. Faktas, kad is pradziu kazkas paklojo duobeje saligatvi neziurejes i projekta, o paskui tingejo perdarinet. O kadangi ten visi vieni kitus pazista, gaunasi kad tiesiog dengia vienas kita (nezinau ar tai tiesa, bet kaip daugiau paaiskinti tokias situacijas nezinau).
- 1 patinka
Comment
-
Dar šiek tiek apie Linkmenų dvirtakį.
STR:
"Takuose įrengti objektai (apšvietimo atramos, kelio ženklai ir pan.) turi būti ne žemiau kaip 2,50 m virš tako paviršiaus ir ne arčiau kaip 0,50 m nuo tako krašto."
Parašė digital Rodyti pranešimąAš ir neturėjau omeny, kad tai dabartinės savivaldybės. Išvardinau skirtingų savivaldybių ambicijas. Šios - dvirtakiai.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąnebeliko vietos lauko kavinei
Laiko kavinės turi būti kaviniu kiemeliose ar aikštėse, ne ant šaligatvių.
Comment
-
Jau 5 mėnesius VMS nepavyksta išspręsti šių konteinerių Naugarduko dvirtakyje problemos (nors ir bandė, net pastatė 2 ratais ant šaligatvio) na bet hey, būkime sąžiningi, to nepavyktų ir bet kuriai kitai valdžiai, nes šita problema yra aiškiai per sudėtinga:
Nes nu patys suprantat... tie konteineriai... jie vis atsiranda ir atsiranda kaip grybai po lietaus. Štai va dar keli atsirado tame pačiame dvirtakyje, matomai derlinga vieta:
Ir jo, šiotose nuotraukose jūs matot prieš pusę metų "naujai nutiestą modernų dviračių taką", kurio kilometrai eina į Šimašiaus ataskaitas.
Užtat pasodint naujus medžius nusispjovę į STR savivaldybės profesionalai moka puikiausiai:
O būsimam Rinktinės take, kur neseniai išnaikino puikius prižiūrėtus krūmus, kad išsaugoti 2 stipriai pavargusius medžius, pastebėjau kai ką įdomaus. Palikti tarp krūmų augę 4 medžiai:
Krūmai trukdė dviračių takui, o medžiai netrukdo? O gal ir šiuos 4 nupjaus, kad išsaugoti tuos 2 iš kitos pusės? Manau viskas yra žymiai paprasčiau: idiotai darbininkai išnaikino krūmus, kad būtų patogiau tiesti apšvietimo stulpų laidus, o apie tai post factum sužinoję VMS činovnikai nusprendė apsimesti, kad fsio pod kontrolėm, viskas taip ir buvo sugalvota ir kad tai yra vardan medžių išsaugojimo.
- 6 patinka
Comment
-
Kam ten Naugarduko g tokio pločio šaligatvis su tvora pailtas? Panaikintų tvorą, duotų daugiau erdvės medžiams (naujus sodintų atitraukiant nuo asfalto). Gal apie senų pakeitimą irgi vertėtų galvoti naujus sodinant atokiau nuo asfalto. Čia dabar primena kaip aš ''pakovojau'' su naujų medžių sodinimu negeroj vietoj ties Paco 5...
Comment
Comment