Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
Dabar jei važiuoji dviračiu iš Lazdynų link Kirtimų, turi kirsti tas užlipimo/nulipimo į A1 rampas. Į Maxima bazę pėsčiomis pakliūti išvis nesmagu, Pirklių g. nėr šaligatvio kokiam puskilometry. Be to, šita perėja susies Grigiškių dvirtakį su Gariūnais/Lazdynais, dabar tenka pavingiuoti važiuiojamąja dalimi per Pirklių/Mamoničių g.
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ten jau seniau suplanuota požeminė perėja. Niekas iki viaduko nuo Maxima Bazės neina - ten net tako doro nėra.
Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
Šiaip tai darbai vyks visoje A1 nuo Gariūnų iki Kauno, tik atskiruose ruožuose. Todėl bus daug greičio ribojimų ir eismo nukreipimo į priešingą juostą. Dar prieš mėnesį buvo statomi ženklai ir ruošiamasi rekonstrukcijai, tai jau darbai daugelyje ruožų turėtų vykti.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/
Dabar jei važiuoji dviračiu iš Lazdynų link Kirtimų, turi kirsti tas užlipimo/nulipimo į A1 rampas. Į Maxima bazę pėsčiomis pakliūti išvis nesmagu, Pirklių g. nėr šaligatvio kokiam puskilometry. Be to, šita perėja susies Grigiškių dvirtakį su Gariūnais/Lazdynais, dabar tenka pavingiuoti važiuiojamąja dalimi per Pirklių/Mamoničių g.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąLink Kirtimų turbūt 99% srauto ir toliau važiuos esamu dvirtakiu. Pro Maximą nemažas lankas gaunasi. Bet Grigiškių kryptimi bus labai gerai.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Visad gerai turėt pasirinkimą. Spėju, jei su vaikais ir žmona mintum į Trakus, irgi pasirinktum ramesnį, saugesnį, vingiuotą maršrutą, kuriame netenka kirsti A1 rampų.
Comment
-
Projektuojamas jungiamasis takas nuo Šilo tilto link Vileišio tako (tuo pačiu rekonstruojant esamas trinkeles į dvirtakį)
https://vilnius.lt/wp-content/upload..._VP-19-155.pdf
Ne itin aišku, kas pavaizduota Pietinėje dalyje, eismas bendram sraute ar tik dviračiams skirta gatvės juosta? Klausimas, nes dvirtakis atsišakoja į dvi kryptis ir vėl į gatvę sueina.Paskutinis taisė Riedis; 2020.04.08, 17:03.
Comment
-
P. Vileišio g. bus bendro eismo su dviračių pirmenybe. Tai iš principo vienpusiai dviračių takai su trinkelių skiriamąja juosta, per kuriuos galės važiuot vietiniai gyventojai. Pločiai tokie, kad negalės lenkti. Tai čia tas ir pavaizduota. Ta gatvė turi turėti jungtį su kitomis gatvėmis, o dviračių takai turi atsiskirti į atskirą taką. Tai matyt tai ir sugalvojo sujungti, kaip pavaizduota.Paskutinis taisė Creatium; 2020.04.08, 18:38.
- 1 patinka
Comment
-
Kažkas naujo neseniai sutvarkytoje Naugarduko gatvėje.
Šimašius:
Šiandien daug naujienų, ir labai džiugu, kad ne visos jos susijusios su virusu. Darbai mieste tęsiasi. Vieną iš jų - Naugarduko gatvės humanizavimo projektą, ir kitus Naujamiestyje vykstančius pokyčius - pristatysime šiandien 17 val., ir visus kviečiu dalyvauti, susipažinti, klausti, komentuoti
Jei trumpai - siekiame, kad Naujamiestis taptų jaukesnis, žalesnis, su atkurtomis alėjomis, atsirastų kokybiškų viešųjų erdvių, su platesniais šaligatviais, su dviračių takais, ir daug kur siauresnėmis transporto juostomis, kad kelių gaideliai nelakstytų.
Kelias vizualizacijas prisegu, ir laukiu visų šiandien 17:00 stebėti transliaciją čia: http://zoom.us/j/581122101.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąLabai neblogas progresas Erfurto gatvėje per 3 savaites:
- 2 patinka
Comment
-
Plotis ten abiejų takų bus 2,5 metro. Tai kaip ir normaliai, kad nebūtų mėtymosi. Neturėtų kilt problemų. Šitas takas bus vienas tiesiausių.
Picusiaubas pasidalink foto Citify: https://citify.eu/erfurto-g-dviraciu-takas/Paskutinis taisė Creatium; 2020.04.18, 09:44.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąTECHNINĖ SPECIFIKACIJA. Gurių g. – Juodojo kelio ir Tolimosios g. – Juodojo kelio sankryžų rekonstravimas
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=509195
Įrengs 2 šviesoforines sankryžas, įsibėgėjimo ir posūkių juostas (Ginthus nepatiks manau ) ir keista, kad dviračių takas numatytas tik Tolimojoje gatvėje, nors bendrajame plane pažymėta, kad ir Juodajame kelyje ir Gurių g. turėtų būti.Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2020.04.19, 16:27.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąTECHNINĖ SPECIFIKACIJA. Gurių g. – Juodojo kelio ir Tolimosios g. – Juodojo kelio sankryžų rekonstravimas
Įrengs 2 šviesoforines sankryžas, įsibėgėjimo ir posūkių juostas (Ginthus nepatiks manau ) ir keista, kad dviračių takas numatytas tik Tolimojoje gatvėje, nors bendrajame plane pažymėta, kad ir Juodajame kelyje ir Gurių g. turėtų būti.
Realiai vietos atskiram dviračių takui ten dabar nėra, reiktų išpirkti dalį Juodojo kelio 33 adresu pažymėto sklypo, na o tokios papildomos procedūros aišku užtrunka ir brangina projektą.Paskutinis taisė adomazzz; 2020.04.20, 00:52.
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Realiai vietos atskiram dviračių takui ten dabar nėra, reiktų išpirkti dalį Juodojo kelio 33 adresu pažymėto sklypo, na o tokios papildomos procedūros aišku užtrunka ir brangina projektą.
P.S. tiesa dar ir tvorelėmis iš abiejų pusių aptvėrė. Kiekviena iš jų atima po 0,5m erdvės, tad dar 1m pločio ne tiems prioritetams. Taip kad vietos čia sočiai, nėra tik noro pagaliau išsivaduoti nuo sovietinio ugdymosi.Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.20, 07:26.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Keistas pareiškimas. Pagal darnaus judumo prioritetų piraminę, vienos neužtekti galėjo tik automobiliams, esantiems prioritetų gale, bet jiems kažkodėl vietos atsirado net 4 eismo juostoms. Taip kad ne vietos nėra, o prioritetai kiti.
P.S. tiesa dar ir tvorelėmis iš abiejų pusių aptvėrė. Kiekviena iš jų atima po 0,5m erdvės, tad dar 1m pločio ne tiems prioritetams. Taip kad vietos čia sočiai, nėra tik noro pagaliau išsivaduoti nuo sovietinio ugdymosi.
100 metrų dviračių tako atkarpa nuo Gurių g. Iki Tolimosios g. Labai stipriai dviratininkų gyvenimo kokybės nepagerintų, na o automobiliams reikia tų visų 4 juostų - jeigu sumažėtų bent viena juosta susidarytų avarinės situacijos ir kamščiai tarp sankryžų ( jau dabar piko valandomis būna spūstys nuo Gurių g. Sankryžos iki Tolimosios g.)
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Aš irgi esu už dviračių takus, bet šioje vietoje nesutinku, kadangi manau kad į kiekvieną atvejį reikia žiūrėti atskirai o ne aklai pagal darnaus judrumo piramidę ir skirtingose vietose dėl skirtingų priežasčių tie prioritetai susikeičia vietomis.
100 metrų dviračių tako atkarpa nuo Gurių g. Iki Tolimosios g. Labai stipriai dviratininkų gyvenimo kokybės nepagerintų, na o automobiliams reikia tų visų 4 juostų - jeigu sumažėtų bent viena juosta susidarytų avarinės situacijos ir kamščiai tarp sankryžų ( jau dabar piko valandomis būna spūstys nuo Gurių g. Sankryžos iki Tolimosios g.)
Kamščiai yra pats kvailiausias argumentas. Juostų skaičiaus didinimas jų niekaip nesprendžia. Tamsta apskritai suvokiat darnaus judumo principą?
O saugumo prasme - viskas atvirkščiai, nes čia tiesiog skatinami kryžminiai rikiavimaisi, tad saugumu net nekvepia.
- 1 patinka
Comment
-
Pažymėjo (užpylė termoplastiko ar pan.) Laisvės pr. dviračių tako pervažoje per Rygos g.
Pro: Teoriškai galima pervažiuoti nenulipus
Con: Iškilūs kvadratai kaip tarka (jei tenka prasilenkti ar apvažiuoti dangtį)
P.S. Pilaitės pr. nuo Spaudos iki Laisvės pr. didžioji dalis dvirtakio su tamsiuoju sluoksniu asfalto. Šaligatvis beveik visas.
- 5 patinka
Comment
Comment