Čia kur 2020 asfaltuojamų gatvių sąrašas:Ištisinis asfaltavimas, tai spėjų vėl be jokių projektų? Jai taip, nu tai ble dėl Čiurlionio g. Taip ten verkiant reik rekonstrukcijos, tik normalios, susiaurinant gatvę ir padarant normalius magistralinius dviračių takus. Čiurlionio gatvė turėtų būti tranzitinė dviračiams, kur dviračių takas surinktų visą Senamiestį ir viršutinį Naujamiestį, kurie juda link Vingio parko. Jeigu vėl įsovietins tokią gatvę tai....
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Klystat, atsidariau žemėlapį iš jūsų nuorodos tai visi šitie suplanuoti 2020 metams:
Dešinysis Neries krantas - prieš rinkimus buvo meluota, kad sutvarkys visą krantinę + dvirtakį iki 2019 pabaigos. Ar spės 2020? Gal.
Kairysis Neries krantas ir P. Vileišio g. - 2018 metais ruošiesi pradėti darbus ir 2020 vasarį vilniečiai jau "turėjo džiaugtis atnaujinta krantine ir dviračių takais", kadangi darbai dar net neprasidėjo, labai abejoju, kad pabaigs anksčiau 2021 vasaros.
T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr. - darbai turėjo prasidėti dar 2018 pavasarį ir jeigu ne jau dabar, tai 2020 vasarą jis tikrai turėjo būti nutiestas. Realybėje jis bus nutiestas tik 2021 rudenį jeigu tikėti VMS planais (o visi mes puikiai matome, kaip būna su jų planais...).
Žirmūnų trikampis - dar praeitais metais turėjo būti baigtas visas Žirmūnų trikampio projektas kartu su dvirtakiais. Darbai net neprasidėjo. Labai abejoju, kad su jų apgailėtinu darbų greičiu jie spės per 2020.
Takai Rinktinės, Širvintų ir Žalgirio gatvėse - darbai turėjo prasidėti 2019 kovo mėnesį kaip vienas bendras projektas. Prieš savaitę Rinktinės gatvėje pradėjo kažką daryt, kitur jokio veiksmo.
Neries Senvagė II etapas - nėra ir nebuvo jokio II etapo. II etapas yra eiliniai makaronai vilniečiams ant ausų. Projektas yra vieno etapo ir sudarytas iš 8 atkarpų (nei viena iš jų nėra pilnai baigta) ir visas projektas jau turėjo būti baigtas 2019 rudenį. Paskui 2019 rudenį ant stendo su projekto aprašymu ant "2019" užklijavo "2020".
Jungtis tarp Ozo g. ties G.Vilko viaduku - tai Neries senvagės projekto dalis, apie kurią jie atskirai parašė, kad atrodytų, kad tiesia daugiau dviračių takų (tipinis VMS pigus melas/PR'as).
Apkasų g. tarp Minties ir S. Žukausko g. - nutiesė 2/3, prieš 2 savaites iki Kalėdų nustojo tiesti, nes 3 mėnesius buvo -20 ir pusė metro sniego, o kai atėjo kalendorinis pavasaris, tai yra prieš savaitę, vėl pradėjo po truputį krapštytis.
Priminsiu dar šiek tiek labai smagių VMS makaronų:
Grįžus iš Šimašiaus ir VMS facebook pasakų realybės, 2019 (kartu su nupaišytais ant seno asfalto, dėl kurių Šimašius kritikavo praeitas valdžias) buvo nutiesta apie 9km, o 2018 (čia galiu šiek tiek klysti) apie 11-13km.
Comment
-
Aš tai priekaištų dėl Čiurlionio g. neturiu. Gatvė nėra super plati, vietoje pusėje parkingai gali būti. Reikia tik padaryt normalų žymėjimą. O dviračių eismas - bendru srautu. Aš ten visada važiuoju gatve, nėra didelis ten automobilių greitis. D kategorijos gatvėje dviračių takų neturėtų būti.
Reikėtų tik rasti sprendimą dėl kitos - neasfaltuotos - gatvės dalies, nes ten paspirtuku yra labai sudėtinga važiuoti. Bent šaligatvius perdėti, kad nebūtų bortų ties kiekvienu įėjimu į namą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tiesiog nuostabus argumentas... Spoiler alert: vėliau dalis jų bus ir 2021 ar 2022 žemėlapyje.
Aš nesiginčiju, kad pažadai netęsiami ir tikėjausi daug daugiau iš praėjusių metų, bet man ir manau daug kam bus naujiena, jog visas tas sąrašas turėjo būti užbaigtas 2019 metais. Na taip, ir stadionas turėjo stovėti jau 1995 metais, bet vertinant vėlavimus ir reikia žiūrėti, kas iš tiesų vėluoja pagal realius planus, o ne kas tiesiog yra neįgyvendintas pažadas iš kokio nors kelių metų senumo interviu.
O apie kuriuos čia takus nupaišytus ant seno asfalto kalbate? Nes aš jiems (kuriais teko važiuoti) didelės kritikos neturiu, net neįmanoma lyginti su Zuoko teplionėm ant senų iškrypusių ir subyrėjusių šaligatvių. Daugumoj atvejų senu gatvės asfaltu daug smagiau riedėti nei pusnaujais takais iš trinkelių.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Koks dar argumentas? Tiesiog patikrinau jūsų nurodytą šaltinį ir parašiau, jog klystate. Nieko neargumentuoju, šaltinis yra jūsų paties pateiktas. Smagu, kad nepatingėjote pats paneigti jo, bet paneigiant reikėjo pateikti naujus šaltinius.
O apie kuriuos čia takus nupaišytus ant seno asfalto kalbate? Nes aš jiems (kuriais teko važiuoti) didelės kritikos neturiu, net neįmanoma lyginti su Zuoko teplionėm ant senų iškrypusių ir subyrėjusių šaligatvių. Daugumoj atvejų senu gatvės asfaltu daug smagiau riedėti nei pusnaujais takais iš trinkelių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš tai priekaištų dėl Čiurlionio g. neturiu. Gatvė nėra super plati, vietoje pusėje parkingai gali būti. Reikia tik padaryt normalų žymėjimą. O dviračių eismas - bendru srautu. Aš ten visada važiuoju gatve, nėra didelis ten automobilių greitis. D kategorijos gatvėje dviračių takų neturėtų būti.
Reikėtų tik rasti sprendimą dėl kitos - neasfaltuotos - gatvės dalies, nes ten paspirtuku yra labai sudėtinga važiuoti. Bent šaligatvius perdėti, kad nebūtų bortų ties kiekvienu įėjimu į namą.
- 2 patinka
Comment
-
Bet dviračių takas šios problemos neišspręs. Esmė, kad gatvė fiziškai turi neleisti viršyti leistino greičio. Tai aš labiau norėčiau, kad būtų padaryti tokie dalykai, o ne dviračių takas nutiestas. Beje, kaip minėjau, Čiurliono g. dažnai šiltuoju metų laiku tenka važiuot ir dar jokių bėdų nebuvo. Vileišio g. aš suprantu, kad situacija kita, nes ten ja visi naudojasi apvažiuot Antakalnio g. kamščius. Tai čia kita priežastis biški. Čiurliono g visgi yra vietinio eismo gatvė, joje tranzitas nelabai vyksta mano žiniomis. Ypač ne toje asfaltuotoje gatvės dalyje.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet dviračių takas šios problemos neišspręs. Esmė, kad gatvė fiziškai turi neleisti viršyti leistino greičio. Tai aš labiau norėčiau, kad būtų padaryti tokie dalykai, o ne dviračių takas nutiestas. Beje, kaip minėjau, Čiurliono g. dažnai šiltuoju metų laiku tenka važiuot ir dar jokių bėdų nebuvo. Vileišio g. aš suprantu, kad situacija kita, nes ten ja visi naudojasi apvažiuot Antakalnio g. kamščius. Tai čia kita priežastis biški. Čiurliono g visgi yra vietinio eismo gatvė, joje tranzitas nelabai vyksta mano žiniomis. Ypač ne toje asfaltuotoje gatvės dalyje.
Comment
-
Atkarpoje su esamu asfaltu, kur vyksta tranzitinis eismas, parkavimo vietų gatvėje nėra, išskyrus vienoje pusėje ties berods Japonijos ambasada (rezervuotos). Lakstūnų tikrai pasitaiko, bet kaži ar verta dviračių juosta tik asfalto dalyje. To akmeninio grindinio tikrai nejudins, o ten labiausiai pokyčių su parkavimu ir juosta manau reikia. Antono žemėlapyje Čiurlionio g. atkarpa pažymėta 2022m. Vėlgi pabrėžiu, kad čia preliminarios idėjos iš 2019m. lapkričio mėnesio.
Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.11, 13:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kurios problemos neišspęs dviračių takas? Būčiau nieko prieš, jeigu perasfaltuotų gatvę ir tiesiog zuokiškais metodais (kaip dabar vėl tapo populiaru) nupaišytų dviračių taką kaip padarė Karoliniškėse. Aišku tam reiktų panaikint apie 30 stovėjimo vietų, o tai yra nepopuliarus sprendimas, todėl VMS labiau apsimoka padaryt kaip tu sakai, įkalt po ženklą "bendro judėjimo gatvė" iš abiejų gatvės pusių ir tikėtis, kad nieko nepartrenks. Aš pravažiuoju Čiurlionio gatve kelis kartus per savaitę ir tikrai ten laksto ne ką mažiau nei Vileišio gatvėje. Taip, nuo Vingio parko iki Donelaičio gatvės eismo nėra tiek daug, bet toje gatvėje sudarytos visos sąlygos viršyt greitį, kuo ereliai ir naudojasi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąŠitą Naugarduko gatvėje išbandykit, labai smagu riedėti, asfaltas kaip stiklas, tikrai nėra jokių duobių, iškrypimų, kurie gali sugadint padangą, jokių subyrėjimų, kliučių, viskas tobulai apgalvota, labai patariu, su Zuoko teplionėm tikrai nepalygint, kartais net pagalvoji ar tik ne kokiam Eindhovene riedi...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Važiavau Naugarduko gatve ir taip, kokybė ženkliai prastesnė už tako ant naujo asfalto Šimulionio g. bet grynai riedėjimo prasme komfortas vis tiek daug geresnis už bet kokį šaligatvį. Man atrodo jūs jau pamiršot kaip Zuoko nupaišyti dvirtakiai atrodė, kuriais buvo ir tebėra neįmanoma važiuoti plentinuku ar miesto dviračiu su siaurom padangom.
Comment
-
Architektų g. Šiaurės vakarinis viadukas. Trikampiukai ties viena juosta yra, ties kita nebėra:
Išvažiavimas iš degalinės:
Punktyrų jau nebėra viaduko pusiaukelėj:
Viena pervaža raudona, kita ne. Trikampiukų nėra, nors kelio ženklas „duoti kelią” yra:
Šimulionio g.
Kadaise buvus vienkryptė juosta:
Krūmus žadėjo iškasti per pusmetrį nuo dvirtakio:
Trikampiai tik išsukant iš Šimulionio g., bet neįsukant, nors kelio ženklas „duoti kelią” išsukant yra. Beje, man atrodo, kad pirmasis automobilis bandė įsukt į dvirtakį :
Nutrūksta punktyrai:
Manau, ten nėra pagal KET reikalaujamų 5 m tarp priparkuotos mašinos ir pervažos. Riboja matomumą, galėjo daryti viena parkavimo vieta mažiau. Kartu, tai tako pabaiga, nors ant šaligatvio kitapus gatvės užsisuka į kairę nupaišytas takas ant seno šaligatvio:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 9 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kaip galima pamiršti tai, kas iki šiol egzistuoja? Tų Zuoko dvirtakių dar pilna mieste, ypač Senamiestyje, vietomis jie kaip ir uždažyti, bet taip, kad vis tiek matytusi, o vietomis žymėjimas net atnaujintas Šimašiaus VMS laikais, kad ir Vilniaus, Vokiečių, Rudninkų, Arklių, Bazilijonų, Visų Šventųjų, Tūmo-Vaižgando ir kitose gatvėse. O dėl komforto Naugarduko gatvėje, tai neįsivaizduoju apie ką jūs kalbate, nebent važiavot su kokiu super kalnų dviračių, nes važiuojant su paspirtuku šitas takas yra ne tai kad apgailėtinas, o tiesiog pavojingas dėl duobių, įskilusio asfalto, išsikišusių kanalizacijų ir šiaip idiotiško suplanavimo, kadangi iš vienos pusės yra pakingas, iš kitos tvora, o prisiparkavę žmonės, savaime aišku, kad patekt į šaligatvį eina keliasdešimt metrų per dvirtakį, o ne per važiuojamąją dalį. O cherry on top yra šiukšlių konteineriai viduryje tako, kurių problemą VMS sprendžia jau daugiau nei 3 mėnesius (nes nu jiems objektyviai per sudetinga problema...).
Dėl šiukšlių konteinerių pripažinsiu problemą, mačiau ir aš juos dalinai ant tako, bet tai su pačios dangos kokybe niekaip nesusiję.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąArchitektų g. Trikampiukai ties viena juosta yra, ties kita nebėra
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Gal todel kad reiketu prisimint KET, kad dviračiu pervaža nesuteikia dviratininkams pirmuma. Bet išsukantis iš gatves vairuotojai privalo praleisti visus, taip pat ir dviratininkus, ka ir primena trikampiukai ties kita juosta.
https://tvarkaumiesta.lt/problem/141399
https://tvarkaumiesta.lt/problem/141401
https://tvarkaumiesta.lt/problem/141403
https://tvarkaumiesta.lt/problem/141405
https://tvarkaumiesta.lt/problem/141406
Parašė dondc Rodyti pranešimą♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
Comment