Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neaprėkei merginų Konstitucijos prospekte, kad šliaužia dviračių taku? Aš būčiau aprėkęs, nervina tokios asabos. Pilaitės prospekte galėtų nutiesti dviračių takus ir šaligatvius, vietos užtektinai. Žvėryne jau nieko nepadarysi, vietos nėra, panašiai ir ant naujo Lazdynų tilto - nepatogu nei pėstiesiems, nei dviratininkams.

    O idėja su filmavimu man patiko. Turėdamas normalią kamerą, tikrai norėčiau ir aš pafilmuoti savo keliones.
    Paskutinis taisė Tomizmas; 2017.06.23, 10:39.
    Snowflakes will attack U <3

    Comment


      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
      Neaprėkei mergšių Konstitucijos prospekte, kad šliaužia dviračių taku? Aš būčiau aprėkęs, nervina tokios asabos. Pilaitėje žmonės supratingesni. Pilaitės prospekte galėtų nutiesti dviračių takus ir šaligatvius, vietos užtektinai. Žvėryne jau nieko nepadarysi, vietos nėra, panašiai ir ant naujo Lazdynų tilto - nepatogu nei pėstiesiems, nei dviratininkams.

      O idėja su filmavimu man patiko. Turėdamas normalią kamerą, tikrai norėčiau ir aš pafilmuoti savo keliones.
      Gražios buvo, negu dabar ant tokių rėksi?
      O iki Pilaitės tikrai reiktų tako, geru oru labai daug dviratininkų važinėjančių vakare.
      Flickr

      Comment


        Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
        Pora "profesinių" klausimų(): prie ko tvirtini kamerą ir kokia aparatūra filmuoji?
        Filmuoju telefonu, tik žiūriu 720p kokybė kol pereina programonę įrangą kompe ir youtub'ą suprastėja...
        O telefono laikiklis dviračiui, jei įdomu, kainavo apie 15Lt. Bet labai geras, patogus, tvirtas.
        Flickr

        Comment


          Gražios tai gražios, bet grožis nesuteikia teisės vaikščioti kaip princesėms raudonu taku.
          Dėl filmavimo priemonių, tai viskas paprasčiau nei galvojau. Aišku, telefonas pakankamai neblogas, jei taip filmuoja. Reikės ir man kada nors.
          Snowflakes will attack U <3

          Comment


            na, šiaip skirtingų modelių telefonams yra skirtingi telefonų laikikliai dviračiams

            o šiaip kiek laiko reikėjo įveikti 22km [žinoma, pridedant ir poilsio pertraukėles]
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Esi visiskas pazeidejas,juodas toks tiesiog:-)Per pesciuju perejas vaziuoji ,o ne persivedi,
              O kuriam punkte parašyta kad vestis reikia?

              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              i kaire puse zveryne suki isvaziuodamas i antra juosta , taip pazeisdamas 65 punkta.
              Skaityk 65 punktą iki galo jei jau taip...

              65. <...> leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte numatytus atvejus. <...>
              111. Prieš sukdamas į dešinę, į kairę arba apsisukdamas (išskyrus posūkį į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu) vairuotojas privalo iš anksto pasitraukti prie pat važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto. Kelio ženklai ir (arba) ženklinimo linijos gali šį reikalavimą pakeisti.

              Comment


                Vilniuje nuo rugsėjo uždaro dviračių taką Verkių gatve

                Nuo rugsėjo 1 d., Vilniuje keičiasi eismas Verkių gatvėje, tarp Trinapolio bažnyčios ir Verkių malūno. Laikinas dviračių takas bei vienpusis automobilių eismas bus panaikinti, skelbia savivaldybė.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  šlaitą nukasus galima padaryt pastovų dviračių taką. nebūtų kasmet ribojimų šia gatve važiuojantiems. netektų Naujanerių, Ožkinių, Pagubės gyventojams stovėti kamščiuose, o greitai važiuoti krantine.
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Tu, matyt, nesi buvęs Verkiuose....

                    Comment


                      Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                      Tu, matyt, nesi buvęs Verkiuose....
                      Yra, yra ten vietos. Bet, matyt, kaip visada ieškoma pigiausių sprendimų.
                      O gal tiesiog nenorima Verkių gatvės paversti tranzitine gatve.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Kai savivaldybė skelbia, kiek šimtų km Vilniuje yra dviračių takų - ji truputėlį meluoja, į tą skaičių įtraukdama ir "takus", nupieštus ant šaligatvių. Tai, kas nupiešta ant šaligatvių, neturėtų būti laikoma dviračių takais - nes jais naudotis neįmanoma, nepažeidžiant KET arba nesukeliant pavojaus sau ir kitiems. Be to, ir tų "takų ant šaligatvio piešėjai akivaizdžiai negalvojo, kad jais kas nors naudosis.

                        Jūsų dėmesiui - šį mano teiginį įrodantis reportažas.

                        Pirmiausia pradedam nuo to, kad ant "dviračių tako" ya kažkoks bordiūras ir netgi užvarvolinta šiukšlių dėžė. Pilna ledo. Kai dviračių takas įrengiamas ant šaligatvio - jis ir valomas kaip šaligatvis, o ne kaip važiuojamoji kelio dalis (kokia ji yra pagal KET).


                        Bordiūras vidury tako - takas ant posūkio susiaurėja dvigubai. O paskui pranyksta. Lieka neaišku - ar toliau esantis nežymėtas šaligatvis yra pėsčiųjųm ar dviračių takas.


                        Toliau dviračių takas vėl atsiranda. Nekreipkim dėmesio į sniego krūvas ant jo - vistiek dviratininkų žiemą nebūna. Bet atkreipkim dėmesį, kad dviračių takas įstrižai kerta šaligatvį. Ar piešėjai suprato, kad dviračių ir pėsčiųjų takų susikirtimas yra sankryža?


                        Jau kitoje vietoje - dviračių takas ant šaligatio atsiranda iš niekur. Įdomu, kaip ant šio dviračių tako patekti dviratininkui, nepažeidžiant KET (KET draudžia dviratininkams važiuoti pėsčiųjų šaligatviais)?


                        Ta pati vieta žiūrint į kitą pusę. Beje, kitoje gatvės pusėje yra nupieštas (ant gatvės) dar vienas dviračių takas, kuris baigiasi atsiremdamas į priparkuotas mašinas (mašinos stovi, nepažeisdamos KET).


                        Vienoje vietoje dviračių takas ir pėsčiųjų takas tiesiog susikeičia vietomis ! Geriausias įrodymas, kad šitų ant šaligatvių nupeckeliotų "dviračių takų" autoriai negalvojo, kad jai važinės dviračiai. Daryta akivaizdžiai "dėl kryžiuko".


                        Dviračių takas pasiekia sankryžą su gatve, ją tvarkingai kerta...


                        ir baigiasi štai tokiu mįslingu ženklu. Formaliai žiūrint, tai turėtų reikšti, kad visas Gedimino prospekto šaligatvis (palei Muzijos akademiją ir teismų/buv. kgb pastatą) yra dviračių takas, ir juo pėstiesiems vaikščioti draudžiama.


                        Virš dviračių tako metro aukštyje auga medžių šakos. Vienintelis būdas šituo dviračių taku pravažiuoti, nepažeidžiant KET - prašliaužti su dviračiu. Dviratinkai (jų toje vietoje būna) daro paprasčiau - važiuoja pėsčiųjų šaligatviu.



                        Ši nuotrauka geriausiai apibūdina bendrą "dviračių takų ant šaligatvio" būklę
                        Paskutinis taisė c2h5oh; 2012.03.12, 08:50.

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Kai savivaldybė skelbia, kiek šimtų km Vilniuje yra dviračių takų - ji truputėlį meluoja, į tą skaičių įtraukdama ir "takus", nupieštus ant šaligatvių. Tai, kas nupiešta ant šaligatvių, neturėtų būti laikoma dviračių takais - nes jais naudotis neįmanoma, nepažeidžiant KET arba nesukeliant pavojaus sau ir kitiems. Be to, ir tų "takų ant šaligatvio piešėjai akivaizdžiai negalvojo, kad jais kas nors naudosis.

                          Jūsų dėmesiui - šį mano teiginį įrodantis reportažas.

                          Pirmiausia pradedam nuo to, kad ant "dviračių tako" ya kažkoks bordiūras ir netgi užvarvolinta šiukšlių dėžė. Pilna ledo. Kai dviračių takas įrengiamas ant šaligatvio - jis ir valomas kaip šaligatvis, o ne kaip važiuojamoji kelio dalis (kokia ji yra pagal KET).
                          Atvaizdas


                          Bordiūras vidury tako - takas ant posūkio susiaurėja dvigubai. O paskui pranyksta. Lieka neaišku - ar toliau esantis nežymėtas šaligatvis yra pėsčiųjųm ar dviračių takas.
                          Atvaizdas


                          Toliau dviračių takas vėl atsiranda. Nekreipkim dėmesio į sniego krūvas ant jo - vistiek dviratininkų žiemą nebūna. Bet atkreipkim dėmesį, kad dviračių takas įstrižai kerta šaligatvį. Ar piešėjai suprato, kad dviračių ir pėsčiųjų takų susikirtimas yra sankryža?
                          Atvaizdas


                          Jau kitoje vietoje - dviračių takas ant šaligatio atsiranda iš niekur. Įdomu, kaip ant šio dviračių tako patekti dviratininkui, nepažeidžiant KET (KET draudžia dviratininkams važiuoti pėsčiųjų šaligatviais)?
                          Atvaizdas


                          Ta pati vieta žiūrint į kitą pusę. Beje, kitoje gatvės pusėje yra nupieštas (ant gatvės) dar vienas dviračių takas, kuris baigiasi atsiremdamas į priparkuotas mašinas (mašinos stovi, nepažeisdamos KET).
                          Atvaizdas


                          Vienoje vietoje dviračių takas ir pėsčiųjų takas tiesiog susikeičia vietomis ! Geriausias įrodymas, kad šitų ant šaligatvių nupeckeliotų "dviračių takų" autoriai negalvojo, kad jai važinės dviračiai. Daryta akivaizdžiai "dėl kryžiuko".
                          Atvaizdas


                          Dviračių takas pasiekia sankryžą su gatve, ją tvarkingai kerta...
                          Atvaizdas


                          ir baigiasi štai tokiu mįslingu ženklu. Formaliai žiūrint, tai turėtų reikšti, kad visas Gedimino prospekto šaligatvis (palei Muzijos akademiją ir teismų/buv. kgb pastatą) yra dviračių takas, ir juo pėstiesiems vaikščioti draudžiama.
                          Atvaizdas


                          Virš dviračių tako metro aukštyje auga medžių šakos. Vienintelis būdas šituo dviračių taku pravažiuoti, nepažeidžiant KET - prašliaužti su dviračiu. Dviratinkai (jų toje vietoje būna) daro paprasčiau - važiuoja pėsčiųjų šaligatviu.

                          Atvaizdas


                          Ši nuotrauka geriausiai apibūdina bendrą "dviračių takų ant šaligatvio" būklę
                          Atvaizdas
                          Paskutineje nuotraukoje išvis nesusipratimas-ten plytelės uždėtos kaip papuolė.

                          Comment


                            Parašė rat
                            Tie kas sugalvojo kelio ženklus labai dideli pokštininkai. Bent jau kai nusitrynusios šaligatvio linijos. Aiškinu kodėl:

                            Atvaizdas
                            Na, matyt toks ženklas turi būti reversinis.

                            Comment


                              Parašė rat
                              Tie kas sugalvojo kelio ženklus labai dideli pokštininkai. Bent jau kai nusitrynusios šaligatvio linijos. Aiškinu kodėl:
                              Nesupratau kur pokštas ir kas negerai su tuo 413-tu ženklu?

                              Comment


                                Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                Nesupratau kur pokštas ir kas negerai su tuo 413-tu ženklu?
                                Negerai, kai žiopliai darbininkai tuos ženklus pakabina atvirkščiai. Tuomet gaunasi taip, kad pagal vieną ženklą išdalinimas vienoks (pvz dviračiams dešinėj, pėstiesiems kairėj), o pagal kitą - priešingas.

                                Tokia situacija yra Ozo gatvėje, ties viaduku į Akropolį.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Negerai, kai žiopliai darbininkai tuos ženklus pakabina atvirkščiai. Tuomet gaunasi taip, kad pagal vieną ženklą išdalinimas vienoks (pvz dviračiams dešinėj, pėstiesiems kairėj), o pagal kitą - priešingas.

                                  Tokia situacija yra Ozo gatvėje, ties viaduku į Akropolį.
                                  Man atrodo logiška, jog dviračių takai turėtų būti kairėje pusėje, nepriklausomai nuo to, ar yra tame pačiame lygyje su automobiliais ar pėsčiaisias. Paprasčiau tariant tarp jų.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Laisvės pr. nuo Justiniškių g. iki Viršuliškių g. irgi ženklai supainioti (iš priešingų pusių sustatyti vienodi) ir nebeaišku, kuria puse važiuoti. Kai buvo ženklinimas, tai dar pusė velnio, bet dabar jis jau nusitrynęs...

                                    Comment


                                      Manau, kad geriau jau jokių dviračių takų, negu štai tokia pornografija ant šaligatvių. Tada bent jau žinotume - Vilniuje dviračių takų beveik nėra (tik keletas normaliai padarytų ruožų), dviratininkai važiuoja su bendru mašinų srautu savo rizika. Ir matytume, kad problema yra.

                                      O dabar gi teoriškai dviračių takų daug, viskas gerai, tik tie žmonės durniai kažkodėl nesinaudoja... Ir dar kas blogai - kad ši teorinių takų gausa stumia dviratininkus iš gatvės (kur jie ir tegali realiai važiuoti).

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Manau, kad geriau jau jokių dviračių takų, negu štai tokia pornografija ant šaligatvių. Tada bent jau žinotume - Vilniuje dviračių takų beveik nėra (tik keletas normaliai padarytų ruožų), dviratininkai važiuoja su bendru mašinų srautu savo rizika. Ir matytume, kad problema yra.

                                        O dabar gi teoriškai dviračių takų daug, viskas gerai, tik tie žmonės durniai kažkodėl nesinaudoja... Ir dar kas blogai - kad ši teorinių takų gausa stumia dviratininkus iš gatvės (kur jie ir tegali realiai važiuoti).
                                        Tai, kad ir apskritai takų mažai, tik centre tokių pripaišyta. Bet gatvėmis važiuoti tikrai ne saugiau nei tokiais dviračių takais.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Reportažo "Simuliakrai ant Vilniaus šaligatvių" antra dalis.

                                          Šiandien pažvelkim apie dviratininkų ir pėsčiųjų santykius. Dažnai burbama, kad va pėstieji vėplos vaikšto dviračių takais, visai ne kaip Olandijoj. Arba kad dviratininkai bjaurybės, važinėja pėsčiųjų takais, ką draudžia KET. Bet pažiūrėjus į "dviračių takus", kurie nupeckelioti ant šaligatvių, akivaizdu, kad "mentalitetas" čia nekaltas - kitaip tiesiog ir būti negali.

                                          Dviratininkai privalo važiuoti pėsčiųjų takais - nes dviračių taku pravažiuot neįmanoma (dviračių takas - tai tos džiunglės kairėje):


                                          Pėstieji privalo vaikščioti dviračių takais - nes pėstiesiems palikta šaligatvio dalis nusmaigstyta stulpais (dviem žmonėm eiti greta vietos nėra):


                                          Pėstieji taip pat natūraliai linkę eiti kuo toliau nuo gatvės - nes ant gatvės balos, ir pravažiuojantys automobiliai taškosi.


                                          Be to, tai iš šiaip logiška - tuomet visi eismo dalyviai natūraliai išsirikiuoja pagal greitį (lėčiausi dešinėje, greičiausi kairėje).

                                          O štai čia visi liks aptaškyti, ir dviratininkai, ir pėstieji


                                          Kas čia pažymėta ant dviračių tako - kažkokia varlių perėja? Ar pakilimo takas?


                                          Ant pėsčiųjų tako - stulpas, smėlio dėžė ir reklaminis stendas. Pastarasis dar viena koja stovi ant dviračių tako.


                                          Kur dviračių takas, o kur pėsčiųjų? Beje, čia ne tas atvejis, kad žiopliai darbininkai bilekaip papaišė. Šitas šaligatvis buvo specialiai platintas (matosi, kaip skiriasi plytelės), vadinasi tam ir pinigai buvo skirti, ir kažkas šitą objektą priėmė.


                                          Nu kaip pėstieji gali neiti dviračių taku?


                                          Pėstiesiems ledo krūva, dviratininkams medis


                                          Šioje sankryžoje pėstysis turi ne tik žiūrėti į kairę (saugotis automobilio), bet ir žiūrėti per petį atgal, nes iš už nugaros gali atvažiuoti dviratis. Apie saugumą patyliu.



                                          Laimei, saugumą garantuoja tai, kad ant šito dviračių tako (nusmaigstyto stulpais) dviratininkų nebūna...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X