Lapkričio 13 d. darytos nuotraukos. Buvo talpintos FB, bet pridedu čia, kad ir kiti pamatytų.
Pirma nuotrauka pietrytinio Architektų g. viaduko. Likusios – šiaurės vakarinio viaduko, kur termoplastiko ženklinimas pereina į dažytą kol nenutrūksta visai, o pėstieji nesinaudoja laiptais ir ženkgia per trinkelių salelę pervažoje. Dar ir kuoliukai per arti pervažos.
Vaizdas atgal į tą pačią pervažą. Kitoje viaduko pusėje viskas pilnai baigta ir su trikampiais ant asfalto skirtais automobiliams. Šioje pervažoje būtų gerai nukreipimo salelė kairėje pusėje automobiliams, kad iš anksto nusimatytų sukimo spindulį aiškesnį, kuoliukus atitraukti į šonus po pusmetį nuo pervažos, nes dviratininkams neleistinai siaurina pravažiavimą ir, jeigu dar trūktų aiškumo, tai ploną punktyrinę liniją nupaišyt lanku žyminčią automobilių trajektorijos kraštą. Derėtų ir esamos nukreipimo salelės galą nutrinti ir baigti integruoti į pervažą:
Pirma nuotrauka pietrytinio Architektų g. viaduko. Likusios – šiaurės vakarinio viaduko, kur termoplastiko ženklinimas pereina į dažytą kol nenutrūksta visai, o pėstieji nesinaudoja laiptais ir ženkgia per trinkelių salelę pervažoje. Dar ir kuoliukai per arti pervažos.
Vaizdas atgal į tą pačią pervažą. Kitoje viaduko pusėje viskas pilnai baigta ir su trikampiais ant asfalto skirtais automobiliams. Šioje pervažoje būtų gerai nukreipimo salelė kairėje pusėje automobiliams, kad iš anksto nusimatytų sukimo spindulį aiškesnį, kuoliukus atitraukti į šonus po pusmetį nuo pervažos, nes dviratininkams neleistinai siaurina pravažiavimą ir, jeigu dar trūktų aiškumo, tai ploną punktyrinę liniją nupaišyt lanku žyminčią automobilių trajektorijos kraštą. Derėtų ir esamos nukreipimo salelės galą nutrinti ir baigti integruoti į pervažą:
Comment