Taip suprimityvinti, be abejo, nereiktų, bet iš kitos pusės, trikampio viduje nėra jokio judraus eismo, tai galėtų sutvarkyti taip, kad dviračiai galėtų laisvai judėti esamomis gatvėmis/pravažiavimais (gyvenamoji zona?) tarp kiemų ar takais.
Ten toks eismas, kokio nėra kitose normaliose gatvėse ir laksto 60 km/h greičiu, o visa tai dėl to, kad per kiemus lengvai galima sutrumpint kelią, o per kamščius galima sutaupyt ir visą pusvalandį laiko...
Dar prie Žirmūnų trikampio pamiršau ... na pagaliau bus “JUNGTUVĖS”
aš parašiau pasiūlymą Savivaldybei, kad Jungtuvių proga reiktų atnaujinti taką nuo Minties st iki dokumentu išrašymo centro (irklavimo baze)
ir man dar neaisku apie kuria perėja yra kalbama: Silo Tilto sankryža ar Reguliojama perėja ties Minties stotele.
Jau seniai krebžda klausimas, kaip bus su dviračių ir pėsčiųjų eismu Linkmenų/Konstitucijos sankryžoje? Kažkaip vis galvojau, kad čia negali būti net kalbos, kad nebus normalios perėjos per Konstitucijos pr iš Linkmenų g. einant dešine puse. Bet tiek statybos leidimas, tiek brėžiniai rodo, kad liks esama absurdiška situacija. T.y. eidamas dešine Linkmenų gatvės ouse ir norėdamas pereiti į kitą Konstitucijos prospekto pusę turėsi kirsti tą pačia Linkmenų gatvę ir belenkiek laukti prie šviesoforų, kurie, be abejo,optimizuoti kuo geresniam "pralaidumui" ir "kamščių mažinimui".
Ar aš visgi kažką praleidau ir galutiniame rezultate viskas bus padaryta normaliai?
Schemoje dabartinis judėjimo būdas, jei esi pėstytis ar važiuoji dviračiu šaligatviu. Pagal statybos leidimus iš https://maps.vilnius.lt/teritoriju-planavimas situacija po naujo tako ir šaligatvio pertvarkymo liks tokia pati?
Taip. Nėra ten kitoje pusėje perėjos, tad bent dabar bus taip. Papildomas stabdys, bet man tai neatrodo kaip didžiulė problema. Linkmenų g. pravažiuoti šviesoforą nėra didelė bėda. Daugiausiai laukimo yra Konstitucijos pr. O ten jau nesvarbu kurioje pusėje lauksi.
Ko tu nori tiketis is tokiu zmoniu ir ju projektavimu? Darnaus judumo schizophrenia - geriau netrukdyk automobiliu eismui, bet leisk pesciuju ir dviraciu srautui kirtsi 3 gatves vietoi vienos.
Taip. Nėra ten kitoje pusėje perėjos, tad bent dabar bus taip. Papildomas stabdys, bet man tai neatrodo kaip didžiulė problema. Linkmenų g. pravažiuoti šviesoforą nėra didelė bėda. Daugiausiai laukimo yra Konstitucijos pr. O ten jau nesvarbu kurioje pusėje lauksi.
Nu taip, ne pasaulio pabaiga. Bet darnus judumas etc. Gal aš per daug didelis optimistas, galvodamas, kad naujuose projektuose įmanomi civilizuoti Europietiški sprendimai 2019 metais ES šalies sostinėje, o ne tokie, kaip 1995 metų Baltarusijoje.
Dabar Vilniuje dviračiu atliekama berods 0,6% kelionių. Kai dviratininkų bus bent 5-6% tuomet pertvarkysime sankryžas taip, kaip mums bus patogu. Kol kas pasidžiaukime, kad dviračių takai pamažu pamažu jungiasi į šiokį tokį tinklą.
Butu idomu pamatyti toki analogiskai suprojektuota dviraciu taka Nyderlanduose, Danijoj ar Svedijoj. As nesuprantu, argi sunku pakviesti ekspertus is tu saliu kad padetu projektuoti tokius dalykus normaliai, nes musu "ekspertai" nieko kokybiskai nesugeba padaryti.
Butu idomu pamatyti toki analogiskai suprojektuota dviraciu taka Nyderlanduose, Danijoj ar Svedijoj. As nesuprantu, argi sunku pakviesti ekspertus is tu saliu kad padetu projektuoti tokius dalykus normaliai, nes musu "ekspertai" nieko kokybiskai nesugeba padaryti.
Viskas labai paprasta - tada "savi" ir "tas kas reikia" neteks darbo, o taip pas mus nedaroma...
Butu idomu pamatyti toki analogiskai suprojektuota dviraciu taka Nyderlanduose, Danijoj ar Svedijoj. As nesuprantu, argi sunku pakviesti ekspertus is tu saliu kad padetu projektuoti tokius dalykus normaliai, nes musu "ekspertai" nieko kokybiskai nesugeba padaryti.
Stažuojasi tie projektuotojai, daro ekskursijas, kalbasi su tais pačiais ekspertais. Ir pokyčiai yra, negali sakyt, kad viskas taip, kaip buvo prieš 10 metų ar daugiau. Pokyčiai aiškūs ir eina dar geryn. Viskam reikia laiko. Jeigu vienas suprojektuoja gerai, kitas perdaro savaip. Juk dirba ne vienas žmogus, yra daug grandžių. O taip imti ir išmesti visas savo žinias iš 20 metų darbo patirties nėra taip lengva.
Nėra čia kažkokia esminė problema. Reikės papildomai kirsti D kategorijos gatvę su šviesoforu. Ot problema. Ateityje, jeigu bus poreikis, galės įrengti dar vieną perėją kitoje pusėje.
Kaip suprantu šviesoforinė sankryža nerekonstruota. Rekonstruos sankryža gal padarys visom trim pusėm perėjas, įskaitant dviračiams. Dabar bus toks "einamasis sprendinys".
Kaip suprantu šviesoforinė sankryža nerekonstruota. Rekonstruos sankryža gal padarys visom trim pusėm perėjas, įskaitant dviračiams. Dabar bus toks "einamasis sprendinys".
Jeigu kalbi apie naują tiesiamą gatvę link Upės g., tai ne, nenumatoma.
Jeigu kalbi apie naują tiesiamą gatvę link Upės g., tai ne, nenumatoma.
Dabar kaip suprantu ne, bet ateityje užtektų tik šios sankryžos rekonstrukcijos (Linkmenų-Konstitucijos). Dabar taip tiesia taką, nes kaip ir nori apsieiti be žymesnio šviesoforinės sankryžos tvarkymo ar rekonstravimo.
Comment