Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąMane taip pat labai nustebino, kad nėra planuojamas dviračių takas štai čia, tamsiai mėlynai pažymėtoje atkarpoje. Ten jo labai reikia, nes dviračių ir pėsčiųjų rautas yra ir jis turėtų padidėti kai būtų nutiestas takas, nes dabar, manau, daug kas nenori ten keliauti tiesiog dėl pavojingų ir apgailėtinų sąlygų. Manau, vertėtų tiesti dvirtakį ir pėsčiųjų taką liejant asfaltą abiem srautams - taip paprasčiau dėl skirtingų medžiagų poreikio sumažinimo, galimybės pagreitinti darbus dėl jų mechanizavimo bei dviejų problemų išsprendimo vienu metu.
Prie Belmonto iš tikro gaila, kad neplanuomas takas, būtų galima ji sujungti ir su Pūčkorių atodanga, Naująją Vilnia ir vis dar planuojamu Manufaktūros gatvės projektu. Bet kaip ir minėjau, ten kelias ir šiaip siauras, turėtų atskirai nuo kelio tiesti tokį dvirtakį, kas nėra pigu.
- 1 patinka
Comment
-
Del Belmonto man irgi gaila, nes dabar dviratininkai ir visokie begikai, tevai su vaikais eina gatves vaziuojamaja dalimi, kas nesaugu. O vakare trigubai nesaugu, nes nera apsvietimo. Labai didelis traukos taskas rekreacijai, kuris realiai pasiekiamas vien automobiliais. Galetu buti idealiai pasiekiamas dviraciu nuo Paupio, bet deja smagiau issikviesti Uberi.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąDel Belmonto man irgi gaila, nes dabar dviratininkai ir visokie begikai, tevai su vaikais eina gatves vaziuojamaja dalimi, kas nesaugu. O vakare trigubai nesaugu, nes nera apsvietimo. Labai didelis traukos taskas rekreacijai, kuris realiai pasiekiamas vien automobiliais. Galetu buti idealiai pasiekiamas dviraciu nuo Paupio, bet deja smagiau issikviesti Uberi.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Užtektų apšvietimo, padaryt gulinčių policininkų ir paskelbt "dviratininkų gatve" su 30km/h bei atitinkamais sprendimais užtikrinti tokį greitį. Viena iš tų vietų kur pritariu, kad nereikia didinti asfalto laukų.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Užtektų apšvietimo, padaryt gulinčių policininkų ir paskelbt "dviratininkų gatve" su 30km/h bei atitinkamais sprendimais užtikrinti tokį greitį. Viena iš tų vietų kur pritariu, kad nereikia didinti asfalto laukų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Kad ten yra gulintys policininkai. Greitis savaime nera didelis, nes gatve vingiuojanti ir tokia siaura kad prasilenkiant pristabdai. Ir kas is to? Vistiek eiti ja visiskai nesaugu ir nejauku.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Per mažai jų ten, oj per mažai. Atsiranda pakankamai veikėjų norinčių palakstyt atkarpose tarp jų. Man daugiau nejaukumo pridėtų jei prakirstų medžios, nulygintų šlaitus ir t.t., kad įrengtų standartinį dvirtakį su standartiniais metaliniais atitvarais ir t.t.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimągalbut takas galetu eiti kaip nors taip paskui griztant i Belmonto puse, taip stipriai pagerinant ir susisiekima is Zemuju Paneriu.
Comment
-
Iki Belmonto visai įmanomas takas, dauguma vietų tikrai užtenka atskiram dviračių takui. Kitur galima būtų tam tikrus sprendimus pritaikyti, duodant dviratininkams prioritetą. Visiškai neišnaduota rekreacinė trasa. beje ten yra pestiesiems gan neblogas takas iki Belmonto, kuris eina ne per pagrindinį kelią.
Karoliniškesė, tai kita istorija. Teko ten prasieiti? Ten pesčiomis kai kur sunku praeiti. Įrengus ten dviračių taką, reikėtų drastiškai įsikišti į naturalų reljefą. Tai yra draustinis. Gal tegu jis leika unikalus pesčiųjų gamtinis takas, o dviratininkams įrengta kitur.
Dar nepaminėta panaši vieta Verkių gatvėje prie upės prie Verkių dvaro. Galėtų irgi dviratininkams būti puiki trasa. Nors ir iki pačios Nemenčinės palei upę galėtų eiti.
- 1 patinka
Comment
-
Karoliniškių draustinyje (prieš n metų) bandžiau toje vietoje palei upę nuo Žvėryno pusės kiek įmanoma pravažiuoti su dviračiu. Važiavimas, aišku, baigėsi gana greitai. Bet ir dviračio vedimasis baigėsi. Teko kilti į viršų, nes tapo nebepraeinama, o grįžti atgal tuo pačiu taku nesinorėjo. Lengva nebuvo
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKaroliniškių draustinyje (prieš n metų) bandžiau toje vietoje palei upę nuo Žvėryno pusės kiek įmanoma pravažiuoti su dviračiu. Važiavimas, aišku, baigėsi gana greitai. Bet ir dviračio vedimasis baigėsi. Teko kilti į viršų, nes tapo nebepraeinama, o grįžti atgal tuo pačiu taku nesinorėjo. Lengva nebuvo
Nereiktų ten jokio asfaltuoto tako, kadangi turėtų būti sutvirtintos betoninės pakrantės. Pakaktų, kad takas būtų praplatintas iki 1,5 m ir išlygintas, kuo minimaliau lendant į gamtą. Tik aišku, kasmet po ledonešio būtų darbo atstatyti kas išplauta...
Comment
-
Žvėrynas - Litexpo visai smagus takas palei upę važiuojant MTB dviračiu.
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKaroliniškių draustinyje (prieš n metų) bandžiau toje vietoje palei upę nuo Žvėryno pusės kiek įmanoma pravažiuoti su dviračiu. Važiavimas, aišku, baigėsi gana greitai. Bet ir dviračio vedimasis baigėsi. Teko kilti į viršų, nes tapo nebepraeinama, o grįžti atgal tuo pačiu taku nesinorėjo. Lengva nebuvo
- 1 patinka
Comment
-
Gerai sakote dėl kelio link Belmonto šlaitų kai kuriose atkarpose - iš tiesų kelias kai kur įsirėžęs į upės šlaitą. Panagrinėjau trąsą žemėlapyje geriau (jau senokai realybėje tuo keliu keliavau, o esu tiek juo ėjęs, tiek dviračiu važiavęs) ir man susidaro įspūdis, kad visgi yra vietos dvirtakiui su pėsčiųjų taku be didesnių intervencijų į gamtą. Didesnėje mano pažymėtoje atkarpoje jau yra arba takelis, arba keliukas, arba tiesiog pievos rėžis, kuris, beje, neretai yra tarp sklypo ribos ir asfalto, tad ir tose vietose nebūtų niokojama gamta. Vienintelės dvi vietos kur šiek tiek reikėtų, atrodo, pakreipti esamą kelią, kad tilptų tarp pastatų ir gatvės dvirtakis su pėsčiųjų taku yra raudonai pažymėtoje atkarpoje bei dvejose paskutinėse fotkėse reikėtų šiek tiek medžių prakirsti (ber ar neverta medžių paaukoti dėl žmonių sveikatos ir potencialiai gyvybės? Nesistengiu būti dramatiškas : ) ). Beje, trečioje fotkėje beveik viso medžių kirtimo galima išvengti asfaltą pridedant iš dešinės gatvės pusės (gatvės pusė link upės) ir esamą asfaltą panaudojant dvirtakiui su pėsčiųjų taku. Tokiu būdu potencialaus medžių kirtimo lieka visai nedaug. O šiaip reikia detaliai nagrinėti tą atkarpą kur lyg ir nusimato medžių kirtimas - gal net ten vietos užtektų išsisukti be medžių kirtimo. Dar reikia žiūrėti kas ten per medžiai - jei visokie uosialapiai, tai juos reikia šluot be gailesčio.
Paskutinis taisė spekas; 2019.10.29, 12:21.
Comment
-
O čia idėjų pažongliravimas už kurį matyt gausiu lupt : ).
Atradau, kad pro kitą galą yra kažkoks pusiau savadarbis keliukas, tad kaip jums tokia ,,blits'' idėja. Jei jau nenorima/negalima/neracionalu tiesti papildomą asfaltą, tai gal tada esamą asfaltą padaryti vienpusio eismo, likusią dalį paversti į dvirtakį/pėsčiųjų taką, o kitame gale nutiesti vienpusio eismo gatvę pažymėta trąsa? Eismas būtų vienkryptis ir vyktu žiedu...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąO čia idėjų pažongliravimas už kurį matyt gausiu lupt : ).
Atradau, kad pro kitą galą yra kažkoks pusiau savadarbis keliukas, tad kaip jums tokia ,,blits'' idėja. Jei jau nenorima/negalima/neracionalu tiesti papildomą asfaltą, tai gal tada esamą asfaltą padaryti vienpusio eismo, likusią dalį paversti į dvirtakį/pėsčiųjų taką, o kitame gale nutiesti vienpusio eismo gatvę pažymėta trąsa? Eismas būtų vienkryptis ir vyktu žiedu...Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.29, 12:46.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąGerai sakote dėl kelio link Belmonto šlaitų kai kuriose atkarpose - iš tiesų kelias kai kur įsirėžęs į upės šlaitą. Panagrinėjau trąsą žemėlapyje geriau (jau senokai realybėje tuo keliu keliavau, o esu tiek juo ėjęs, tiek dviračiu važiavęs) ir man susidaro įspūdis, kad visgi yra vietos dvirtakiui su pėsčiųjų taku be didesnių intervencijų į gamtą. Didesnėje mano pažymėtoje atkarpoje jau yra arba takelis, arba keliukas, arba tiesiog pievos rėžis, kuris, beje, neretai yra tarp sklypo ribos ir asfalto, tad ir tose vietose nebūtų niokojama gamta. Vienintelės dvi vietos kur šiek tiek reikėtų, atrodo, pakreipti esamą kelią, kad tilptų tarp pastatų ir gatvės dvirtakis su pėsčiųjų taku yra raudonai pažymėtoje atkarpoje bei dvejose paskutinėse fotkėse reikėtų šiek tiek medžių prakirsti (ber ar neverta medžių paaukoti dėl žmonių sveikatos ir potencialiai gyvybės? Nesistengiu būti dramatiškas : ) ). Beje, trečioje fotkėje beveik viso medžių kirtimo galima išvengti asfaltą pridedant iš dešinės gatvės pusės (gatvės pusė link upės) ir esamą asfaltą panaudojant dvirtakiui su pėsčiųjų taku. Tokiu būdu potencialaus medžių kirtimo lieka visai nedaug. O šiaip reikia detaliai nagrinėti tą atkarpą kur lyg ir nusimato medžių kirtimas - gal net ten vietos užtektų išsisukti be medžių kirtimo. Dar reikia žiūrėti kas ten per medžiai - jei visokie uosialapiai, tai juos reikia šluot be gailesčio.
Be to tavo takas veda į niekur - kita Vilnelės pusė nėra sujungta su dabar tvarkoma pakrantės puse, ten kur veda tavo nupaišytas takas galima pamatyti mini šiukšlyną, o toliau važiuoti nėra kur - nebent kilti link Polocko gatvės, arba į Drujos gatvę, bet čia geresnis sprendimas būtų taką sujungti su manufaktūrų gatvės projektu - daug pigiau kainuotų tako tiesimas, o ir turėtų logišką pradžią bei pabaigą.Paskutinis taisė adomazzz; 2019.10.29, 14:23.
- 5 patinka
Comment
Comment