Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąTai gali parinkti taka projektuoti kitoje puseje? Nematau problemos.
Viskas čia gerai, nesuprantu, kur jūs čia randat problemų.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAš tik paaiškinau priežastį, nes iš nuotraukos nelabai matosi, kad ten stotelė .
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Jei kalba eina apie kitą gatvės pusę tai ten stotelių irgi yra.Toks dviračių tako kaip čia, su pėsčiųjų taku apsikeitimas, yra optimaliausias sprendimas.
Viskas čia gerai, nesuprantu, kur jūs čia randat problemų.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.21, 09:19.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąTuriu omeni kad reiketu apkeisti pesciuju ir dviraciu taku vietas - gatve | pesciuju takas | dviraciu takas - atkarpose kur yra autobusu stoteliu. Tuo atveju dviraciu trasa gali buti tiesi ir nereiketu kas 100m kirsti pesciuju taka.
Dviračių takas arčiau gatvės tiesiamas ne šiaip sau. Praktika rodo, kad pėstieji renkasi eiti kuo įmanoma toliau nuo gatvės. Jeigu pėsčiųjų šaligatvis būtų arčiau gatvės, o dviračių takas toliau - pėstieji rinktųsi eit dviračių taku.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąoptimaliausias sprendimas.
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąTuriu omeni kad reiketu apkeisti pesciuju ir dviraciu taku vietas - gatve | pesciuju takas | dviraciu takas - atkarpose kur yra autobusu stoteliu. Tuo atveju dviraciu trasa gali buti tiesi ir nereiketu kas 100m kirsti pesciuju taka.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vingis gerai tuo, kad atkreipia dėmesį. O ties stotelėm šiaip ar taip daugiau pėsčiųjų eismo. Visgi dviratis yra padidinto pavojingumo transporto priemonė ir jo valdytojas turėtų elgtis atsargiau su žemesne kasta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nieko jis neatkreipia, o tik sukuria papildomus krypčių susikirtimus, kur dar ir neina iš tolo suprognozuoti dalyvių veiksmų. Jeigu pėsčiojo tikslas ne stotelė, tai jam pakeliui visiškai bereikalingai atsiranda 2 susikirtimai su dviračių taku ir dar reikia pereiti pačią stotelę, su galimai kaip tik tuo metu lipančiais keleiviais, o galbūt neprognozuojamai apeiti ją dviračių taku. Toks planavimas nei didina saugumą, nei judumo darnumą.
Fotkėj iš Kopenhagos nepasakyčiau, kad normaliai. Kai pas mus padarė dvirtakį tiesiai už stotelės - iškart buvo skundai, kad nesimato kada pėstysis išlenda iš už stotelės. Ir šiaip Kopenhagoj dviratis yra dievas, o pėstysis eina po jo. Net ir kaip dviratininkas, nelabai palaikau tokio požiūrio.
Comment
-
Šiaip bėda, kad pas mus beveik visos VT stotelės yra su įvažomis. Net ir gatvėse, kur yra atskira A juosta. Tokių atkarpų vis daugėja, o stotelės su įvažomis, kaip senais laikais. Užsienyje, jeigu palei gatvę yra žalioji juosta, dažnas toks variantas:
Jokių arba minimalūs vingiai, konfliktiniai taškai aiškiai pažymėti, VT taip pat gali greičiau įvažiuoti/išvažiuoti iš stotelės.
- 1 patinka
Comment
-
Daugelyje naujai paruoštų objektų daroma taip, kaip kutas įmestame vaizde. Problema yra su tokiais beprojektiniais darbais, kai stotelių nepajudinsi lengvai. Bet šiaip jo, faktas, kad stotelės turi įvažas A juostose yra stebinantis. Pavyzdžiui Konstitucijos pr. laisvai galima naikint įvažas, atsiras žymiai daugiau vietos pėstiesiems laukti, net želdynams.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąĮvažos reikalingos greitiesiems autobusams, kad jie stotelėse pralenktų kitus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąĮ KĄ ATKREIPIA DĖMESĮ?
Normaliuose miestuose, kaip Kopenhaga yra daroma normaliai ir pas mus buvo galima daryt normaliai, bet jau per vėlu, nes nieks neperdarinės šitų dviračių takų, taip kaip turėtų būt.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąĮvažos reikalingos greitiesiems autobusams, kad jie stotelėse pralenktų kitus
- 2 patinka
Comment
-
Kareivių g. dviračių takas nuo Žirmūnų g. iki Valakupių tilto
https://citify.eu/kareiviu-g-dviraci...lakupiu-tilto/
- 4 patinka
Comment
Comment