Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Drymer’s Innovative Three-Wheeled Electric Bicycles



    soniniu dureliu tereikia, bei ziema svarios dangos

    video
    Paskutinis taisė andyour; 2010.08.22, 18:02.

    Comment


      Susimąsčiau, o kodėl gi negalėtų eiti dviračių kelio Antakalnis - Nemenčinė atkarpa į Žirmūnus pro Milašiaus gatvę ir Valakampių tiltą ir susijungti su EV11?

      Comment


        Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
        Susimąsčiau, o kodėl gi negalėtų eiti dviračių kelio Antakalnis - Nemenčinė atkarpa į Žirmūnus pro Milašiaus gatvę ir Valakampių tiltą ir susijungti su EV11?
        Pro Lizdeikos gatvę ten takai jau daugiau mažiau jungiasi. Gal poros šimtų metrų atkarpą tik reiktų dažais pamozot ir vieną bortą prie Lukoilo degalinės nuleist.
        Got sun in my face, sleeping rough on the road

        Comment


          Man tokia mintis toptelejo, jeigu dviraciu takus pakisus po lenktu stogeliu, kad kazkiek ir sonus uzdengtu nuo vejo per lietu kazin nera tokiu analogu pasaulyje?
          Švedijoje kažkur toks eksperimentas buvo, bet nepasiteisino, nes brangu, socialiai nesaugu, reikalauja daug priežiūros, o papildomo patrauklumo praktiškai nesukuria.

          Comment


            Europos judrumo savaitės akcija

            BĮ Vilniaus sveiko miesto biuras rašė:
            > Kviečiame visus gyventojus savanoriškai įsijungti į Europos judriosios
            > savaitės rugsėjo 16 - 22 d. renginius ir prisidėti prie švaresnės,
            > mobilesnės Europos kūrimo – keliauti ne automobiliu, o pėsčiomis,
            > dviračiais ir viešuoju transportu.

            Organizuojamas eilinis beprasmiškas pasivažinėjimas. Jei tai darytų LDB ar kokia kita ne už mokesčių mokėtojų pinigus išlaikoma organizacija, tai viskas būtų OK, bet kai tai daro žmonės, kurie turi galimybes priimti dviratizmo plėtrą skatinančius sprendimus, tai čia jau ne OK.

            Tokie valdžios organizuoti pasivažinėjimai uždarytomis miesto gatvėmis niekaip neįtakos dviračių skaičiaus transporte didėjimo, nes niekas iš važiavusiųjų nesiryš tokio judrumo gatvėmis kaip Narbuto važiuoti į darbą ar į parduotuvę, kai jos neuždarytos. Mano manymu ši akcija yra ne tik, kad beprasmė, bet net ir žalinga, nes bandomas sudaryti įspūdis, kad valdžia populiarina dviratizmą, kai tuo tarpu naudinga linkme realiai nedaroma nieko.

            Olandijoje, tuo tarpu, požiūris yra kiek kitoks. Nuo 1990 metų vykstanti sėkminga valdžios iniciatyva „Dutch Bicycle Master Plan“ vienoje iš 140 atliktų studijų nustatė:
            „Dviračių naudojimo populiarinimas negerinant dviračiams skirtos infrastruktūros yra beprasmis. Olandijos gyventojai ir taip žino kas yra dviratis ir kaip juo naudotis. Dviračių populiarinimui nereikalingi plakatai gatvėse, tam reikia adekvačios, tinkamos infrastruktūros“.

            Įdomu tai, kad minėtasis planas gimė parlamento iniciatyva, dėl jo tarėsi ministerijos ir nevyriausybinės organizacijos, o priemones kuria ir įgyvendinimą koordinuoja dviratininkų bendrija (fietsberaad). Savaime suprantama, jie už tai iš valstybės gauna finansavimą, takus irgi tiesia ne iš nario mokesčio
            Plano pirmų 10 metų apžvalga yra čia: http://www.fietsberaad.nl/library/re...lan%201999.pdf
            Daugiau pamąstymų apie tokius renginius ir tokį „populiarinimą“ galite pasiskaityti čia: http://crapwalthamforest.blogspot.com/2 ... cling.html

            Judriosios savaitės proga siūlau protesto akciją prieš beprasmius renginius ir veiklos imitavimą.
            Taigi, reikia pasidaryti transparantus ir su jais pasitikti į Vilniaus rotušės aikštę atvažiuojančius sveiko miesto biuro organizuoto pasivažinėjimo dalyvius. Manau, kad aikštėje eilinį kartą bus pliurpiama apie dviračio naudą sveikatai, kad reikia daugiau rūpesčio dviratininkams ir valdininkai vieni kitiems dalins ditirambus. Kritiški transparantai gal kiek pagyvintų renginį.

            Šūkiai galėtų būti tokie:
            --------------
            Mažiau kalbų, daugiau takų.

            Biudžete turi būti numatytos lėšos dviračių infrastruktūrai!

            Kuo mes prastesni už olandus? (ant Olandijos infrastruktūros nuotraukos)
            Nuotrauka maždaug tokia: http://goo.gl/maps/XSPW

            Šiemet infrastruktūrai skirta
            Vilniuje:
            Dviračių – 0,050 mln. Lt
            Automobilių – 64 mln. Lt
            Lietuvoje:
            Dviračių – 0,1 mln. Lt
            Automobilių – 1 800 mln. Lt
            ---------------

            Jei kas sugalvosite geresnių – būtinai pasidalinkite.

            Kanarėlės rotušės aikštėje turėtų pasirodyti 2010-09-18 13:00, tad plakatus išskleisti reikėtų anksčiau.

            Kita siūloma akcija priklausys nuo oro sąlygų.
            Jei lis ar danga bus drėgna – siūlau nudaužyti bordiūrus perėjose kuriose yra įrengti dviračių takai, kad žmonės galėtų važiuoti ten, kur jiems ir skirta, o ne ieškoti vietos, kur bordiūras žemesnis. Viena tam tinkama vieta yra prie Kosciuškos g. 1 esančioje perėjoje
            Nuotrauka:
            ftp://katalogai.serveftp.com/Nenuleistas_bortas.jpg


            Jei oras bus geras, o danga sausa, siūlau nupiešti dviračių ženklų ties autobusų stotelėmis ar kitose vietose, kur pėstieji nėra įspėjami, kad eina ar stovi ant dviračių tako. Dažnai jie tai daro ne piktybiškai, o iš nežinojimo. Dviračių ženklai tikrai turėtų padėti jiems susivokti, tuo pačiu sumažėtų beprasmių konfliktų su dviratininkais.
            Nuotrauka:
            ftp://katalogai.serveftp.com/Jokiu_z...eji_nemato.jpg


            Iš ko pėstieji turi atspėti, kad raudona juosta ir kitokios trinkelės simbolizuoja dviračių taką? Dviračių ženklai tokiose vietose tikrai nepamaišytų.


            Taip pat reikėtų pripiešti ir 1.14 horizontaliojo ženklinimo kvadratų vietose, kur dviračių takas kerta įvažiavimus į kiemus. Vairuotojai dažnai ne iš piktos valios sustoja tokiuose įvažiavimuose ir taip blokuoja taką. Dar didesnė bėda, kai vairuotojai nė nenumano, kad šaligatviu gali atvažiuoti dviratininkas ir įvyksta avarija.
            Jau turime tokio skaudaus įvykio pavyzdį, kai Klaipėdoje paauglys dviratininkas, važiuodamas dviračių taku, atsitrenkė į Rimiškio draugės vairuojamą automobilį. Žmogus susilaužė raktikaulį ir apgadino automobilį. Dėl šio įvykio vis dar vyksta teismų maratonas, ir vis dar neaiškus įvykio kaltininkas. Mano supratimu šioje byloje kaltininkas yra savivaldybė, nes įrengė NESAUGIUS dviračių takus ir nepasirūpino, kad automobilių vairuotojai apie jų egzistavimą būtų informuoti. Nukentėjusieji šiuo atveju yra ir dviratininkas, ir vairuotojas.

            Dažymui reikalingomis priemonėmis pasirūpinsiu aš (trafaretai ir sodininko purkštuvas su dažais). Jei atsirastų daugiau akcijos dalyvių, tai galėtume pagaminti ir daugiau trafaretų. Sodininko pompa senukuose kainuoja tik 15Lt, tad irgi ne problema.

            Savaime suprantama, kad pastarosiomis akcijomis nebus bandoma sutvarkyti visos miesto infgrastruktūros, o bus bandoma atkreipti valdžios dėmesį, kad šios įsisenėjusios problemos gali būti išspręstos labai paprastomis priemonėmis ir pigiai. Tereikia tik noro! O jo savivaldybėje kaip tik ir trūksta, nes laiškai su įvardytomis problemomis jiems buvo siųsti jau prieš metus, tačiau situacija nepagerėjo.

            Jei atsirastų dar keli dalyviai – galėtume kviestis ir žiniasklaidą. Manau, kad jie ateitų, nes per 2010-08-13 organizuotą „dviračių takų“ apžiūrą dėmesio sulaukėme nemažai. Tikėtina, kad ir šį kartą susidomės.

            Savaime suprantama, kad tokia akcija gali vykti ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje, problemos visur panašios.

            Planuojama akcijos pradžia: 2010-09-18 11:00

            Mano telefonas yra +370 687 30747. Jei kas norėsite prisijungti – skambinkite, suderintume veiksmus.

            Edas

            Comment


              Dviračių takai Minske.

              http://makutello.blogspot.com/2010/08/blog-post_21.html



              Gal kas nors norite atsakingiem valdininkam parodyti? Ypač tiems, kurie kritikuoja Baltarusiją, tačiau patys geriau [t.y. visai nieko] nepadaro..
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                fantastika!! Visuomet kai įsivaizduodavau tobulą dviračių taką, būtent toks jis ir būdavo.
                Tikrai nesuprantu, gal kas paaiškinti gali, kodėl Vilniuje, Klaipėdoje ir beveik visoje Lietuvoje (išskyrus kurortus) dviračių takai daromi iš trinkelių? nejaugi taip pigiau nei asfaltavimas?
                Dear Sir,

                Comment


                  Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                  fantastika!! Visuomet kai įsivaizduodavau tobulą dviračių taką, būtent toks jis ir būdavo.
                  Tikrai nesuprantu, gal kas paaiškinti gali, kodėl Vilniuje, Klaipėdoje ir beveik visoje Lietuvoje (išskyrus kurortus) dviračių takai daromi iš trinkelių? nejaugi taip pigiau nei asfaltavimas?
                  Tikrai ne visur daromi, tik reprezentatyvesnėse vietose, nes taip gražiau ir estetiškiau. Bet tikrai nėra pigiau ir greičiau.
                  Flickr

                  Comment


                    Pagaliau mano sena svajone pradeda pildytis:
                    http://verslas.delfi.lt/automoto/dvi....d?id=38524237

                    Tikiuosi, kad per keletą metų darbus pratęs iki tokio lygio, kad turėsime puikaus pasivažinėjimo krantinemis.

                    Comment


                      Parašė SPX
                      Rajonai rajonais, o toliau jau laukai. Kitas dalykas, atrodo, kad dviratininkai nežino KET, reikalauja takų, nors pagal KET sėkmingai apsirūpinę reikiamai gali laisvai važiuoti gatve, jei nėra šalia tam skirto tako. Tuo labiau, kad aplinkkelis kiek matau turės "avarinę" juostą., kuria išbėdos galima visada pasinaudoti ir dviratininkams.
                      Na jau ne. Juk Vakarinis aplinkelis bus greitojo eismo gatvė, ir leistinas greitis ten bus ne mažesnis kaip 80 km/h. Mano nuomone, tik savižudis dviratininkas gali sau leisti važiuoti kelkraščiu šalia greitkelio.

                      Ir šiaip, asmeniškai aš niekuomet sau neleisčiau važiuoti dviračiu tokiomis gatvėmis kaip Laisvės pr. ar Ukmergės g. Jei šalia nėra dviračių tako, geriau važiuosiu šaligatviu ar rinksiuos aplinkinius maršrutus. Nors tai ir ne itin leglu, bet saugiau- laiku pastebėti ir apvažiuoti pėstįjį yra lengviau nei nepakliūti po 80 km/h zujančios mašinos ratais
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Na jau ne. Juk Vakarinis aplinkelis bus greitojo eismo gatvė, ir leistinas greitis ten bus ne mažesnis kaip 80 km/h. Mano nuomone, tik savižudis dviratininkas gali sau leisti važiuoti kelkraščiu šalia greitkelio.

                        Ir šiaip, asmeniškai aš niekuomet sau neleisčiau važiuoti dviračiu tokiomis gatvėmis kaip Laisvės pr. ar Ukmergės g. Jei šalia nėra dviračių tako, geriau važiuosiu šaligatviu ar rinksiuos aplinkinius maršrutus. Nors tai ir ne itin leglu, bet saugiau- laiku pastebėti ir apvažiuoti pėstįjį yra lengviau nei nepakliūti po 80 km/h zujančios mašinos ratais
                        Pėščiųju taku važiuoti draudžia KET ir jei nėra dviračių tako, dviratininkas privalo važiuoti dešniu kelkraščiu. Beje, Lietuvoje dviratininkų daug, bet retai pamatysi besilaikantį taisyklių ir apsirūpinųsį reikiamom priemonėm. Aišku, aš puikiai sutinku, dviračių infrastruktūra yra gan prastai vystoma, bet galimybės sudarytos.

                        Tiesa, vakaruose dviratinkus kaip ir vairuotojus ir netgi pėsčiuosius policija baudžia ir prasisukti retai pavyksta, čia gi kol nenutrenkia kokia mašina dviratininko į vitriną, kalbos prityla ir viskas kaip užburtas ratas. Esu rašęs, teko kalbėti su vienu komisaru, tai nesilaikančių taisyklių dviratininkų ir pėščiųjų stebėjimui ir prevencijai nelabai yra lėšų, todėl pareigūnai neatlieka jokių veiksmų. Nors paskutiniais sakė, padaugėjo incidentų su dviratininkais, dviratininkų sužaoltų pėsčiųjų ir. pan...

                        P.S. Čia jau nuklydimas nuos temos....
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          Pėščiųju taku važiuoti draudžia KET ir jei nėra dviračių tako, dviratininkas privalo važiuoti dešniu kelkraščiu. Beje, Lietuvoje dviratininkų daug, bet retai pamatysi besilaikantį taisyklių ir apsirūpinųsį reikiamom priemonėm. Aišku, aš puikiai sutinku, dviračių infrastruktūra yra gan prastai vystoma, bet galimybės sudarytos.
                          Žinok labai smagu važiuoti dviračiu gatve kai mašinos šalia važiuoja ant 80, kai leistina 50 ir visi jaučia pareigą pypinti, lįsti kaip įmanoma arčiau, o kartais kokie ereliai išvis sumąsto pasilinksminti "pagąsdindami".
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            Žinok labai smagu važiuoti dviračiu gatve kai mašinos šalia važiuoja ant 80, kai leistina 50 ir visi jaučia pareigą pypinti, lįsti kaip įmanoma arčiau, o kartais kokie ereliai išvis sumąsto pasilinksminti "pagąsdindami".
                            Tai aš apie ką ir kalbu, dviratininkam sąlygų nulis. I niekam neįdomu.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Žinok labai smagu važiuoti dviračiu gatve kai mašinos šalia važiuoja ant 80, kai leistina 50 ir visi jaučia pareigą pypinti, lįsti kaip įmanoma arčiau, o kartais kokie ereliai išvis sumąsto pasilinksminti "pagąsdindami".
                              Menkniekis. Pabandykit Kirtimų ar Galvės gatve kokią 7 val. į darbą. 50/50, kad pasieksit tikslą sveikas gyvas.

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Pėščiųju taku važiuoti draudžia KET ir jei nėra dviračių tako, dviratininkas privalo važiuoti dešniu kelkraščiu. Beje, Lietuvoje dviratininkų daug, bet retai pamatysi besilaikantį taisyklių ir apsirūpinųsį reikiamom priemonėm. Aišku, aš puikiai sutinku, dviračių infrastruktūra yra gan prastai vystoma, bet galimybės sudarytos.

                                Tiesa, vakaruose dviratinkus kaip ir vairuotojus ir netgi pėsčiuosius policija baudžia ir prasisukti retai pavyksta, čia gi kol nenutrenkia kokia mašina dviratininko į vitriną, kalbos prityla ir viskas kaip užburtas ratas. Esu rašęs, teko kalbėti su vienu komisaru, tai nesilaikančių taisyklių dviratininkų ir pėščiųjų stebėjimui ir prevencijai nelabai yra lėšų, todėl pareigūnai neatlieka jokių veiksmų. Nors paskutiniais sakė, padaugėjo incidentų su dviratininkais, dviratininkų sužaoltų pėsčiųjų ir. pan...

                                P.S. Čia jau nuklydimas nuos temos....
                                Na, gerai, palaukim, kol moderatoriai iškels pranešimus į tinkamesnę temą. Pavyzdžiui, čia http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=4712

                                O šiaip, nors taisyklės ir leidžia važiuoti keliu, bet tai neturi būti norma, o tik kaip reta išimtis. Tai nėra priežastis netiesti naujų dviračių takų. Reikia daryti viską, kad dviratininkui kuo rečiau reikėtų važiuoti autokeliu. Tai nėra saugu. Nors šaligatviu ir draudžiama važiuoti, bet tai saugiau. O kelių policija apskritai nelabai domisi, kas vyksta už važiuojamosios kelio dalies ribų.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  Pėščiųju taku važiuoti draudžia KET ir jei nėra dviračių tako, dviratininkas privalo važiuoti dešniu kelkraščiu.
                                  Kažkodėl įtariu, kad šitą normą sugalvojo koks nors funkcionierius tais laikais, kai eismą vidutiniam kely per dieną sudarė pora ZiL sunkvežimių, traktorius ir kartais - juoda rajkomo primininko Volga. Dabar dešiniu kelkraščiu važiuoti daugeliu atveju verta tik išsiruošus pas Abraomą.
                                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                  Comment


                                    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                    Kažkodėl įtariu, kad šitą normą sugalvojo koks nors funkcionierius tais laikais, kai eismą vidutiniam kely per dieną sudarė pora ZiL sunkvežimių, traktorius ir kartais - juoda rajkomo primininko Volga. Dabar dešiniu kelkraščiu važiuoti daugeliu atveju verta tik išsiruošus pas Abraomą.
                                    Visiškai pritariu. Žinoma, jei būsimąjame Vakariniame aplinkelyje kelkraštis bus atitvertas nuo kelio (kaip rekonstruotoje Molėtų plento atkarpoje, beje, puiki mintis), tai visai tiktų dviratininkams. Kitu atveju tik savižudis kelkraščiu naudosis.

                                    Kas dėl Molėtų plento, tai kodėl puikiu jį rekonstravusių kelininkų pavyzdžiu (turiu omeny atitvertą kelkraštį) nepasekti tiesiant kitus greitojo eismo kelius mieste? Nepatenkinti bus nebent vairuotojai, kurie neturės kelkraščio bei, neatsargiai važiuodami, galės į tą barjerą įsirėžti.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Tai kad tos avarinės juostos kraštuose skirtos sugedusioms mašinoms sustot, todėl jų negalima atitvert.

                                      Comment


                                        Pirmiausia - be abejo dviračiams skirtas, atitvertas nuo kitų eismo dalyvių takas yra geriausias sprendimas visiems.

                                        Tačiau. Važiuoti tokiu kelkraščiu nėra taip baisu kaip gali atrodyti sėdint prie kompo. Greitojo eismo gatvės yra gan plačios, todėl pravažiuojant dviratininką automobiliui paprastai nereikia net išlįsti į gretimą eismo juostą, paprastai visi draugiškai sutelpa.
                                        Blogiau yra siaurose senose gatvėse, kaip kad minėta Galvės, Kirtimų, be to pridėčiau Antakalnio.

                                        O apskritai važiavimas gatve yra įpročio reikalas - prisiminkit kaip pirmą kartą sėdot prie vairo. Turbūt irgi labai baisu buvo? Bet supratus logiką, išmokus prognozuoti kitų eismo dalyvių elgesį viskas tapo norma.
                                        Ir dar pažiūrėkit į situaciją iš kitos pusės? Ar turėjote problemų dėl dviratininkų? Turiu omenyje sąmoningus ir saugančius save - ryškiai apsirengusius, su šviesom, atšvaitais ir važiuojančius pagal KET? Tokie paprastai sėdi gan aukštai, yra ryškūs ir išsiskiria iš bendro tranpsorto srauto ir yra prognozuojami.

                                        Comment


                                          Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                          Pirmiausia - be abejo dviračiams skirtas, atitvertas nuo kitų eismo dalyvių takas yra geriausias sprendimas visiems.

                                          Tačiau. Važiuoti tokiu kelkraščiu nėra taip baisu kaip gali atrodyti sėdint prie kompo. Greitojo eismo gatvės yra gan plačios, todėl pravažiuojant dviratininką automobiliui paprastai nereikia net išlįsti į gretimą eismo juostą, paprastai visi draugiškai sutelpa.
                                          Blogiau yra siaurose senose gatvėse, kaip kad minėta Galvės, Kirtimų, be to pridėčiau Antakalnio.

                                          O apskritai važiavimas gatve yra įpročio reikalas - prisiminkit kaip pirmą kartą sėdot prie vairo. Turbūt irgi labai baisu buvo? Bet supratus logiką, išmokus prognozuoti kitų eismo dalyvių elgesį viskas tapo norma.
                                          Ir dar pažiūrėkit į situaciją iš kitos pusės? Ar turėjote problemų dėl dviratininkų? Turiu omenyje sąmoningus ir saugančius save - ryškiai apsirengusius, su šviesom, atšvaitais ir važiuojančius pagal KET? Tokie paprastai sėdi gan aukštai, yra ryškūs ir išsiskiria iš bendro tranpsorto srauto ir yra prognozuojami.
                                          Nelabai galima lyginti dviračio su automobiliu - pernelyg skiriasi gabaritai, greitis, galimybės.

                                          Gal dar ir nieko baisaus, jei pakankamai platus kelkraštis yra.

                                          Bet kaip tu įsivaizduoji važiavimą dviračiu tokiomis gatvėmis kaip Laisvės pr., Savanorių pr. ar Ukmergės g., kur jokių kelkraščių nėra, o eismas visuomet intensyvus? O dar ir autobusai, troleibusai ir sunkvežimiai nuolat pravažiuoja? Manau, tokiu atveju dviračiu važiuodamas galvosi jau ne apie tai, kaip maloniai ir sveikai laiką praleisti, o tik apie tai, kaip išgyventi.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X