Šiandien praėjau per būsimą Paupio taką, mane tiesiog stebina kas ten vyksta... Jie jau antrą savaitę dirba kas trečią dieną, per šią savaitę sutrombavo smėlį, skaldą, ketvirtadienį ten ėjau - atkarpa iki Drujos gatvės tilto jau buvo paruošta asfaltavimui. Šiandien gi žiūriu jau viskas išvažinėta ekskavatoriumi, visur provėžos ir vėl teks daryt iš naujo. Aš jau nebekritikuosiu, nes tai yra beprasmiška, man tiesiog įdomu, what's the point? Ar jiem savivaldybė moka ne už atliktą darbą, o už valandas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Pradedu atlikti dviračių takų inspekciją. Panašu, kad darbo bus nemažai.
Goštauto g. dviračių takas, kuris pernai jau buvo "remontuotas" dėl įskilimų, kurie atsirado netrukus po tako įrengimo. Įskilimai vėl atsirado visame tako ilgyje. Įskaitant tas vietas, kurios pernai buvo "sutvarkytos" (pagal garantinį?). "Sutvarkymas", panašu, apsiribojo dažų ar kažkokios panašios medžiagos patepliojimu įskilimų vietoje, kurie dabar vėl tapo dar didesniais plyšiais.
Nesuprantu, kas ten pas juos vyksta? Ar savivaldybė nesugeba atlikti tokių dalykų kokybės kontrolės? Ar jie išvis žiūri, kaip yra įgyvendinti tie darbai? Nėra normalu, kai naujas takas po kelių mėnesių suskilinęja, tada yra "sutaisomas" ir kitą pavasarį dar labiau suskilinėja tiek "sutaisytose" vietose, tiek visur kitur.
- 7 patinka
Comment
-
Pagal nuotrauką nesunku identifikuoti problemą. Net jei ir įrengė konstrukciją kuri atlaiko priežiūros mašinas, tačiau bortelis visvien skirtas tik pėstiesiems. Kadangi kitoje jo pusėje tik dekoratyvinė skaldelė ir niekas nesutankinta, tai pavažinėjus su technika jis elementariai pasislinko į šoną ir atsirado plyšiai. Buvo berods pakeltas tas klausimas dėl priežiūros mašinų ir tikino, kad konstrukcija tam numatyta. Bet vat ne viską apgalvojo vistiek.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPagal nuotrauką nesunku identifikuoti problemą. Net jei ir įrengė konstrukciją kuri atlaiko priežiūros mašinas, tačiau bortelis visvien skirtas tik pėstiesiems. Kadangi kitoje jo pusėje tik dekoratyvinė skaldelė ir niekas nesutankinta, tai pavažinėjus su technika jis elementariai pasislinko į šoną ir atsirado plyšiai. Buvo berods pakeltas tas klausimas dėl priežiūros mašinų ir tikino, kad konstrukcija tam numatyta. Bet vat ne viską apgalvojo vistiek.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kaip paaiškinti tą faktą, kad įtrūkimai baigiasi ant senesnio tako, einančio link Čiurlionio viaduko? Nors tas takas tiestas 2012-2013? Bordiūrai ten tokie pat. Nebent technika ten nebevažinėjo žiemą (būtų sunku tuo tikėti)? Man atrodo technika šiuo atveju kaltinama be reikalo. Juo labiau, kad tendencija skilinėti dangai matosi opraktiškai visuose 2015 ir vėliau pastatytuose takuose, nors taip nėra anksčiau statytuose takuose. Net senuose dar vėlyvu sovietmečiu statytuose takuose tokio tipo įskilimų nematyti, nors tie takai visiškai nusidėvėję. Ar gali būti, kad čia ne jokios sunkios technikos kaltė, o kažkokių pakeistų kokybės reikalavimų? Ar reikalavimų nevykdymo? Ar taupymo medžiagoms?
Ant senesnio tako šalia irgi yra nesutankinta dekoratyvinė skaldelė?Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.07, 16:21.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Veikiau dėl taupių projektuotojų
Ant senesnio tako šalia irgi yra nesutankinta dekoratyvinė skaldelė?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Skaldelė juk yra viršuje. Kas yra apačioje, deja, nesimato. Kaip suprantu, problema čia galimai ta, kad tiesiog pagailėta platesnio pagrindo?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nežinau ir aš kiek ten skaldelės, bet pats bortelis bus tik 20cm gylio, tai jei skaldelės 10cm, tai jau per pusę bortelio.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kas turėtų būti toje vietoje? Šiaip gruntas? Jeigu toks sprendimas (bortelis+jį "laikanti" skaldelė) sukelia tokias problemas, ar projektuotojai yra ant tiek nekvalifikuoti ir elementariai durni, kad šito galėjo nežinoti?
Comment
-
Jeigu Ginthus teorija, kad bortai sukalti be normalaus prilaikymo, yra teisinga (dekoratyvinė skaldelė nenulaiko pamažu judančio borto, dėl kurio skyla šalia esanti danga) tai kaip paaiškinti faktą, kad danga skilinėja ir ten, kur skaldelės nėra, o yra normalios šaligatvio plytelės? Tiesa, skilimai nėra rokie dideli, kaip tas, kuris matomas foto, bet jie visvien yra, ir ne vienas.
Pridedu video, kur parodyta dauguma dangos skilimų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJeigu Ginthus teorija, kad bortai sukalti be normalaus prilaikymo, yra teisinga (dekoratyvinė skaldelė nenulaiko pamažu judančio borto, dėl kurio skyla šalia esanti danga) tai kaip paaiškinti faktą, kad danga skilinėja ir ten, kur skaldelės nėra, o yra normalios šaligatvio plytelės? Tiesa, skilimai nėra rokie dideli, kaip tas, kuris matomas foto, bet jie visvien yra, ir ne vienas.
Pridedu video, kur parodyta dauguma dangos skilimų.
Paskutinis taisė AudriusV; 2019.04.07, 22:39.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJeigu Ginthus teorija, kad bortai sukalti be normalaus prilaikymo, yra teisinga (dekoratyvinė skaldelė nenulaiko pamažu judančio borto, dėl kurio skyla šalia esanti danga) tai kaip paaiškinti faktą, kad danga skilinėja ir ten, kur skaldelės nėra, o yra normalios šaligatvio plytelės? Tiesa, skilimai nėra rokie dideli, kaip tas, kuris matomas foto, bet jie visvien yra, ir ne vienas.
Pridedu video, kur parodyta dauguma dangos skilimų.
Comment
-
John, ten tavo Youtube kanalas? Subscribe'inu, tik norėtųsi raiškos geresnės.
Tuo pačiu, prieš savaitę nuskuto su buldozeriu dviračių tako dangą nuo Antavilių iki Laurrų g. ir Nemenčinės pl. sankirtos. Supiltas 1,5 m aukščio trigubas žemių, smėlio, žolių kalnas. Ties posūkiu jau nebėra rizikos užklimpt smėlyje... Gal patvarkė čia paskaitę, nes praeitus bent trejus metus ten situacija buvo ta pati.
Parašė dondc Rodyti pranešimąNemenčinės pl., kuris statytas 1975 m. ir likęs labai ilgas ruožas be jokio remonto nuo pastatymo. Tavo žemėlapis visą atkarpą priskiria prie geros kokybės takų. Praeito rudens realus vaizdas skiriasi tik tuo, kad, atrodo, prailgino apsauginį barjerą keliais metrais ties tuo posūkiu. Atkreiptinas dėmesys, kad danga ties pavojingiausia vieta yra tiesiog "sunaikinta", bet pagal žemėlapį viskas idealu. Prašom atvažiuoti su vaikais:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąJohn, ten tavo Youtube kanalas? Subscribe'inu, tik norėtųsi raiškos geresnės.
Tuo pačiu, prieš savaitę nuskuto su buldozeriu dviračių tako dangą nuo Antavilių iki Laurrų g. ir Nemenčinės pl. sankirtos. Supiltas 1,5 m aukščio trigubas žemių, smėlio, žolių kalnas. Ties posūkiu jau nebėra rizikos užklimpt smėlyje... Gal patvarkė čia paskaitę, nes praeitus bent trejus metus ten situacija buvo ta pati.
Comment
-
Išties ties šunų aikštele dar ir smailas kampas kažkoks gaunasi. Va ką reiškia mažesnis visuomenės įsitraukimas – senesnis projektas ir visur numatyti skersiniai bortai. Parašiau Antonui, pažadėjo užklausti rangovų, kad pakoreguotų darbo projektą. Trasa itin ilga. Vejos bortai irgi senesnio (standartinio) tipo nei Upės g., bet manau naudot modernesnius pradėjo, nes lengviau vingius atlikt statybų metu. Šiaip jokio skirtumo.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Comment