SoulMulticast, paprieštarausiu. Gerai žinau tuos kraštus. Pramoninė zona ten vienoje pusėje (rytinėje, į oro uosto pusę) ir, žinoma, ten plėsti nereikia ir nėra prasmės, bet Eišiškių pl. yra gyvenamųjų namų, Burbiškių, Dargiliškių, Navaišiškių (Dilgynės privatūs namai), dabar išaugo naujas kvartalas ten. Užusienis, Ąžuolija, kur tiek daug gyvetojų ir jie nuolat važinėja dviračiais. Vienintelis dalykas gelbėja, kad Eišiškių pl. nėra plytelėm kokiom išklotas, o išasfaltuotas. Jeigu ateityje dvirtakis eis per Algirdo g., tai prikabinti šituos į bendrą taką pravažiuojant Naujanus būtų puiku.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
O ar nebus čia susiję su sankryžos rekonstrukcija. Man labiau panašu, kad atitraukiamas šaligatvis gatvės platinimui.Paskutinis taisė John; 2019.03.22, 11:49.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąSoulMulticast, paprieštarausiu. Gerai žinau tuos kraštus. Pramoninė zona ten vienoje pusėje (rytinėje, į oro uosto pusę) ir, žinoma, ten plėsti nereikia ir nėra prasmės, bet Eišiškių pl. yra gyvenamųjų namų, Burbiškių, Dargiliškių, Navaišiškių (Dilgynės privatūs namai), dabar išaugo naujas kvartalas ten. Užusienis, Ąžuolija, kur tiek daug gyvetojų ir jie nuolat važinėja dviračiais. Vienintelis dalykas gelbėja, kad Eišiškių pl. nėra plytelėm kokiom išklotas, o išasfaltuotas. Jeigu ateityje dvirtakis eis per Algirdo g., tai prikabinti šituos į bendrą taką pravažiuojant Naujanus būtų puiku.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kur atitruakiamas šaligatvis? Apie ką čia išvis? Gal galima plačiau?
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Žirmūnų Kareivių sankryža, Creatum įkėlė interaktyvę nuotrauką .
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Žirmūnų Kareivių sankryža, Creatum įkėlė interaktyvę nuotrauką .
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Galbut butent del to kad ten yra pramonine zona - paspirtukinis jaunimas ten beveik nedirba, dauguma is automobiliu ten neislis. Paklausa dviracio tako ten mazesne nei kokios Narbuto gatves, jungiancios apie 100k zmoniu su centru.
Beje paspirtukai naudojami daugumą sandėlių ir cechų vidinėse teritorijose, kaip transporto priemone (čia visiškai rimtai), net yra krovininiai paspirtukai. Juokingai skamba, bet net vyresni žmonės paspirtukai naudojasi darbo reikalais, taip sakant
Sutinku, kad Narbuto g. yra daug svarbesnė dviračių eismui. Bet net neplanuoti čia dviračių takų, arba netgi neplanuojama sutvarkyti pagaliau šaligatvius, autobusų stoteles, kad bent pėsčiomis praeiti tikrai trumparegiška.Paskutinis taisė Resutas; 2019.03.22, 12:48.
- 1 patinka
Comment
-
Keletas nuotraukų iš Kareivių g.
Pataisymas: sudėjau dar į imgur, gal nebus tokios mažos: https://imgur.com/a/yGlsABVPaskutinis taisė gediminasz; 2019.03.23, 16:40.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Norėtusi ir stotelių be įvažų. Na bet turint omeny, kad čia nebus intensyvus viešasis, tai tiek to.
Vėl dviračių takas su šaligatviu kertasi smailiu kampu. Nereikia jų apkeitinėti ties stotele. Laukimo peronas ir šaligatvis yra atskiri statiniai ir neturi būti plakami vienon krūvon. Jei yra poreikis, galima papildomai šaligatvį pakloti ir tarpe tarp stotelės ir perėjos vietoje vejos. O jei jau norima būtinai apkeisti vietomis, tai dviračių takas turėtų išsivingiuoti, kad suformuotų kuo statesnę sankirtą su šaligatviu, o ne šaligatvis staiga pasisukti. Bei šaligatvis visvien turėtų praeiti už laukimo paviljono nugarinės pusės.
Bandysiu kažką suformuluoti su šitais punktais, jei rasiu laiko. Rašykit ir jūs.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.25, 15:25.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą^^ Ir dar norejau paklausti kodel dviraciu takai yra pastoviai klojami vienoje gatves puseje? Kodel dviraciu eismo kryptis neatitinka automobiliu eismo kaip daroma Nyderlanduose ir Danijoje?Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.25, 16:00.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Sankryžoje jau geriau padarytų apsaugotus kairius posūkius, nei kad mišrainę su dvigubom juostom, kurios po to visvien susijungia į vieną. Tai tik skatina lakstymą ir pavojingus manevrus, apvažiuojant sukančius.
Norėtusi ir stotelių be įvažų. Na bet turint omeny, kad čia nebus intensyvus viešasis, tai tiek to.
Vėl dviračių takas su šaligatviu kertasi smailiu kampu. Nereikia jų apkeitinėti ties stotele. Laukimo peronas ir šaligatvis yra atskiri statiniai ir neturi būti plakami vienon krūvon. Jei yra poreikis, galima papildomai šaligatvį pakloti ir tarpe tarp stotelės ir perėjos vietoje vejos. O jei jau norima būtinai apkeisti vietomis, tai dviračių takas turėtų išsivingiuoti, kad suformuotų kuo statesnę sankirtą su šaligatviu, o ne šaligatvis staiga pasisukti. Bei šaligatvis visvien turėtų praeiti už laukimo paviljono nugarinės pusės.
Bandysiu kažką suformuluoti su šitais punktais, jei rasiu laiko. Rašykit ir jūs.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jop, aš jau savo nusiunčiau. Ten daug kas blogai. Visiškai nekreipiamas dėmesys į Pėsčiųjų takų rekomendacijas, o pats A. Visockas iš savivaldybės pritaria tokiems PP. Tai savivaldybėje problemos nemažos.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Yra ir pliusų ir minusų abiejuose variantuose. Darant tik eismo juostas pagal auto kryptis, visvien į kitą gatvės pusę turėsi pervažiuoti artimiausioje pervažoje ir dar grįžti gabalą atgal. Suprantama, kad taip daryti niekas nenori, todėl kerta gatvę bet kur. Pas mus vairuotojai dar nepasiruošę tai priimti, kaip normalų reiškinį. Takas vienoje pusėje aišku irgi ne idealas. Taip tiesiog pigiau ir dar paliekama ateičiai kita pusė.
Su taku vienoje pusėje baigiasi taip, kad nesinori pervažinėt į kitą pusę ir už kelių šimtų metrų grįžt atgal, tada tiesiog mini gatve. Arba šaligatviu be dvirtakio.
Comment
Comment