Parašė Arnas5743
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Darbų riba ties Sietyno g. Centro link:
Nusukimas į Vakarinį aplinkkelį. Pilaitės link:
VSD rūmai dešinėje
Bortų HQ (headquarters) ties Senosios Pilaitės keliu. Už sankirtos vienintelis Zuoko nutiestas raudonas kilometras:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Kelio žymėjimas palei Laisvės pr. ir nauji vingiai link Asanavičiūtės g.:
Važiuojam su vaizdu atbulom:
Turbūt MTB / dirt tipo trasos ruožas:
Sukamės su vaizdu į priekį palei Asanavičiūtės g. Pagal schemą, ties perėja turėjo būti nusukimas į Pasakų parką:
Rekonstruoja šaligatvį, o vėl nuleidžia prieš iškilią perėją:
Su perėjos reikalais tas pats ir čia. Atkreiptinas dėmesys į VVT laukimo zoną – tokios kombinacijos dar nemačiau:
Kaip gi be aftatransporto:
Prie Vakarinio aplinkkelio:
Trasos pabaiga. Takas pareina į trinkelių taką per viaduką. Manau, turėjo tiesti šaligatvį dvirtakio dešinėje. Ant viaduko dvirtakis prie gatvės. Įdomu, kaip sužymės:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Čia buvo numatyta jungtis tarp Asanavičiūtės g. ir Architektų g. Schemoje buvo pasirinktas esamas takas dešinėje, bet jis po ledu:
Vaizdas atgal. Keičiant schemos planus, būtų galima tiesti naujai, neapledėjusia trajektorija:
Ties šiauriniu Architektų g. viaduku darbai nepradėti:
Vaizdas į priešingą pusę. Sugebėta įrengti trinkelių salelę su bortais, nors schemoje jų nebuvo numatyta:
Kita viaduko pusė. Darbai gražiai užbaigti:
Prie kablio dar betrūksta priekabos prikabintos:
Pietinis viadukas. Statybinės tvoros patrauktos, šaligatvis perklotas, granitiniai bortai yra, naujai atsiradęs atitvaras su neaiškia funkcija – turbūt bortų aukščio skirtumo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų nepakanka, įdomu, nes taip siaurėja dviratininkų panaudojamas tako plotis ir neišlaikoma apsaugos zona, nes vargu tikėtis platesnio tako nei minimalus 2,5 m:
Jei sugebama parkuoti įstrižai, tai, manytina, turėtų tilpti lygiagrečiai sumontuoti ratų atmušėjai išlaikant STR apibrėžtą 0,75 m atstumą. Jie buvo žadėti:
„Ąžuoliuko Iki”. Labai reiktų šaligatvių lanko dvirtakio kairėje, man atvažiuojant moteris pabūgo manęs, nors suprato, jog eina neteisingai:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPietinis viadukas. Statybinės tvoros patrauktos, šaligatvis perklotas, granitiniai bortai yra, naujai atsiradęs atitvaras su neaiškia funkcija – turbūt bortų aukščio skirtumo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų nepakanka, įdomu, nes taip siaurėja dviratininkų panaudojamas tako plotis ir neišlaikoma apsaugos zona, nes vargu tikėtis platesnio tako nei minimalus 2,5 m:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąArba galima buvo sumažinti visą VT kišenę. Visvien pirma juosta visad užparkuota, tai joje ir gali stoti autobusai. Vietoje kišenės atsistotų paviljonas, ir nebereiktų kažkokių vingių. Atrodytų tvarkingai ir vakarietiškai. O dabar labai krenta į akis, kad nueita lengviausiu keliu.
Ok, rimtai tai labai liudna viskas ka cia matau.. net nesinori komentuot, kiekvienoje nuotraukoje KET pazeidimai, tvarkoma viskas kvailai, raudonas pigmentas taip ir nepasikeite - visas sniegas aplink buvo raudonas (kol buvo), takai po keliu metu taps neaiskios blankios purvinai-pilkos spalvos. Priasfaltuoja 15cm nuo medziu..
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Comment
-
Bėgti nuo sprendimų visada yra lengviau. Norint geros infrastruktūros tikrai yra lengviau išvažiuoti ten, kur ji yra, nei ją kurti ten, kur gyveni. Jau tampa banalu sakyt, kad visko per dieną nepadarysi, bet tai išlieka tiesa. Nėra specialybės, į kurią įžengęs naujas žmogus gali tiesiog imt ir viską padaryt tobulai. Visi tobulėja, tą daro darydami darbus. Pradžioje prastus, vėliau kiek geresnius, o po kurio laiko ir net labai gerus. Tas pats ir infrastruktūroje. Negalima tikėtis, kad tiek laiko nieko nedarę arba darę paprastai, staiga imsim ir pradėsim daryt pagal geriausius ir naujausius standartus. Tam kartais yra ne tik teisinių trukdžių, bet ir kitų. Mokytis daryti gerą infrastruktūrą irgi užtrunka. Kiek laiko prireikė, kad nustotų projektuoti skersinius bortus dviračių takuose? Kelių metų pinginant atsakingus asmenis. O raudoni dviračių takai? Daryti gerai išmokti užtrunka laiko, o to mokytis turi visi su sritimi susiję.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBėgti nuo sprendimų visada yra lengviau. Norint geros infrastruktūros tikrai yra lengviau išvažiuoti ten, kur ji yra, nei ją kurti ten, kur gyveni. Jau tampa banalu sakyt, kad visko per dieną nepadarysi, bet tai išlieka tiesa. Nėra specialybės, į kurią įžengęs naujas žmogus gali tiesiog imt ir viską padaryt tobulai. Visi tobulėja, tą daro darydami darbus. Pradžioje prastus, vėliau kiek geresnius, o po kurio laiko ir net labai gerus. Tas pats ir infrastruktūroje. Negalima tikėtis, kad tiek laiko nieko nedarę arba darę paprastai, staiga imsim ir pradėsim daryt pagal geriausius ir naujausius standartus. Tam kartais yra ne tik teisinių trukdžių, bet ir kitų. Mokytis daryti gerą infrastruktūrą irgi užtrunka. Kiek laiko prireikė, kad nustotų projektuoti skersinius bortus dviračių takuose? Kelių metų pinginant atsakingus asmenis. O raudoni dviračių takai? Daryti gerai išmokti užtrunka laiko, o to mokytis turi visi su sritimi susiję.Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.25, 19:02.
- 2 patinka
Comment
-
Pas kiekviena savi galvos skausmai. Vienas skausmingai mato, kad visas namas nerenovuotas ir kaip zoologijos sodas suvarytas skirtingais istiklinimais, kitas mato tik saskaita uz siuksliu isvezima, trecias reklamas ant autobusu o didzioji dalis isvis nieko nemato ir pvz sako, kad mes gyvename policineje respublikoje, kurioje viskas uzdrausta. Kiekvienas savaip eina is proto ir skirtingai ima skirtingus dalykus sau i plaucius. Bet broko matymas infrastrukturoje ar architekturoje tai yra zingsnis i prieki. Yra seniai atrastos formules, kaip turi visa tai funkcionuoti ir reikia ju laikytis. Jei meras butu Imbrasas ir nebutu visokiu internetu, tai tikriausiai ir senos skodos butu puikus VT transportas.
Comment
-
Nereikėjo trinti.
Bet ar tikrai situacija negerėja, nesimato teigiamų tendencijų? Aš ko gero sunkiai rasčiau sritį, kur dabar tiesiama infrastruktūra būtų suprojektuota blogiau nei anksčiau. Na, pavyzdžiui, stulpų viduryje šaligatvių praktiškai nebegaunam (išskyrus atskirus atvejus, bet naujai rengiamuose projektuose to nerasi). Buvo priimtos pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijos. Dviračių infrastruktūros rekomendacijos irgi yra ir jų jau laikomasi rengiant naujus projektus. Duobės? Asfaltuojam tiek, kiek niekada anksčiau. Be abejo, kad norėtųsi pertvarkyti visas gatves, bet jeigu eisim tuo keliu, tai deja, bet toliau liksim duobių kraštu.
Aš matau tą patį kelią, kurį tu aprašei: pradžiai pasiekime ne blogos, o patenkinamos infrastruktūros lygį. Atsikratykime duobių, kreivų šaligatvių ir pan. Tada imkimės po biški pertvarkyti svarbias miestui gatves. Pavyzdžiui, savivaldybė nori pertvarkyti Ukmergės g. Tai mano nuostabai tas projektas sutinkamas su didžiausiu skepticizmu. Kodėl? Juk to dauguma čia trokšta. Norima gatvę pertvarkyti pagal vakarų pavyzdžius: tankiai apželdinti, susiaurinti iki minimalių reikalavimų, nutiesti dviračių takus ir pan.Paskutinis taisė Creatium; 2019.02.25, 19:32.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNereikėjo trinti.
Bet ar tikrai situacija negerėja, nesimato teigiamų tendencijų? Aš ko gero sunkiai rasčiau sritį, kur dabar tiesiama infrastruktūra būtų suprojektuota blogiau nei anksčiau. Na, pavyzdžiui, stulpų viduryje šaligatvių praktiškai nebegaunam (išskyrus atskirus atvejus, ypač naujai rengiamuose projektuose to nerasi). Buvo priimtos pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijos. Dviračių infrastruktūros rekomendacijos irgi yra ir jų jau laikomasi rengiant naujus projektus. Duobės? Asfaltuojam tiek, kiek niekada anksčiau. Be abejo, kad norėtųsi pertvarkyti visas gatves, bet jeigu eisim tuo keliu, tai deja, bet toliau liksim duobių kraštu.
Aš matau tą patį kelią, kurį tu aprašei: pradžiai pasiekime ne blogos, o patenkinamos infrastruktūros lygį. Atsikratykime duobių, kreivų šaligatvių ir pan. Tada imkimės po biški pertvarkyti svarbias miestui gatves. Pavyzdžiui, savivaldybė nori pertvarkyti Ukmergės g. Tai mano nuostabai tas projektas sutinkamas su didžiausiu skepticizmu. Kodėl? Juk to dauguma čia trokšta. Norima gatvę pertvarkyti pagal vakarų pavyzdžius: tankiai apželdinti, susiaurinti iki minimalių reikalavimų, nutiesti dviračių takus ir pan.
Comment
-
Vien pirštu baksnoti deja neužtenka. Neužtenka, nes tą daryt labai lengva ir tą daro daug kas. Pasakyt "čia negerai" nėra sunku, sunku yra pasakyt kaip padaryt, kad būtų gerai. Pavyzdžiui, dviračių takų rekomendacijos atsirado ne iš baksnojimo, kad "čia negerai", bet iš realių veiksmų. Žmonės ėjo (ir tebeeina) į viešus pristatymus, pastoviai rodo kaip reikėtų daryt atsakingiems. Ilgai užtrunka, reikalauja daug jėgų, bet tai duoda rezultatą. Jau mažų mažiausiai ką gali kiekvienas daryt, tai nusiųsti komentarus projektuotojams, kai paskelbiamas naujas projektas. Mažų mažiausiai. Bet ir tam reikia laiko: surinkti kas negerai ir duoti pavyzdžius kaip galima būtų patobulint.
Galiausiai ne viskas susideda tik į žinias. Finansinės galimybės irgi yra didelis svertas. Lenkija yra gerokai ekonomiškai stipresnė šalis. Aišku, standartų susikūrimui ir laikymuisi tų milžiniškų lėšų nereikia, bet jų reikia norint turėti visas gatves, atitinkančias naujausius standartus.
Galiausiai smagu yra tai, kad apskritai dabar imamasi kalbėti apie kokybę. Anksčiau išasfaltuodavo gatvę per metus ir visi plodavo atsistoję. Dabar jau mums to nebeužtenka, norim ir geriau. Tai yra ženklas, kad gerėja ne tik infrastruktūra, bet ir žmonių suvokimas. Bent kažkokios dalies. Kiti atseks iš paskos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVien pirštu baksnoti deja neužtenka. Neužtenka, nes tą daryt labai lengva ir tą daro daug kas. Pasakyt "čia negerai" nėra sunku, sunku yra pasakyt kaip padaryt, kad būtų gerai. Pavyzdžiui, dviračių takų rekomendacijos atsirado ne iš baksnojimo, kad "čia negerai", bet iš realių veiksmų. Žmonės ėjo (ir tebeeina) į viešus pristatymus, pastoviai rodo kaip reikėtų daryt atsakingiems. Ilgai užtrunka, reikalauja daug jėgų, bet tai duoda rezultatą. Jau mažų mažiausiai ką gali kiekvienas daryt, tai nusiųsti komentarus projektuotojams, kai paskelbiamas naujas projektas. Mažų mažiausiai. Bet ir tam reikia laiko: surinkti kas negerai ir duoti pavyzdžius kaip galima būtų patobulint.
Galiausiai ne viskas susideda tik į žinias. Finansinės galimybės irgi yra didelis svertas. Lenkija yra gerokai ekonomiškai stipresnė šalis. Aišku, standartų susikūrimui ir laikymuisi tų milžiniškų lėšų nereikia, bet jų reikia norint turėti visas gatves, atitinkančias naujausius standartus.
Galiausiai smagu yra tai, kad apskritai dabar imamasi kalbėti apie kokybę. Anksčiau išasfaltuodavo gatvę per metus ir visi plodavo atsistoję. Dabar jau mums to nebeužtenka, norim ir geriau. Tai yra ženklas, kad gerėja ne tik infrastruktūra, bet ir žmonių suvokimas. Bent kažkokios dalies. Kiti atseks iš paskos.
Jau ir man praėję ir šie metai yra lūžio metai Kaune, kai nebesidžiaugsiu atsistojęs, kad va sutvarkė gatvę ir trūkumus tai atsveria. Domiuosi ir domėsiuosi kaip situaciją vis labiau gerinti. Noriu, kad vis labiau būtų orientuojamasi į pėsčiąjį ir dviratininką. Manau, tai labai prisidėtų prie žmonių sveikatinimosi. Daug žmonių nenori išeiti pasivaikščiot savo 10000+ žingsnių, nes tiesiog nemalonu vaikščioti. Beje "Vieningas Kaunas" savo programoje paminėjo, kad pradės/pradeda vis labiau kreipti dėmesį į pėsčiuosius, tai irgi prisidės prie to, kad situaciją stebėsiu jautriau.
Atradau YouTube kanalą BycycleDutch, tai daug sužinojau apie jų standartus, tie video mane maloniai paveikė Niekada neesu buvęs Olandijoje, bet turbūt šie video atsveria, ką būčiau galėjęs sužinoti šia tema ten negyvendamas.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąSlovakija šiaip yra "daug arčiau Europos" ir BVP per capita jų didesnis nei Lenkijos, bet overall infrastruktūros būklė atrodo prasčiau nei Lenkijoje. Matyt nugali absoliutus ekonomikos dydžio faktorius.
Kelias 365 prie Czartowska Skala:
365 prie Stara Kraśnica
Vietinis keliukas tarp Lipa ir Dobków
Toj pačioj kelionėj teko pavažinėti plentais ir dvirtakiais ir Brandenburgo pietuose (Senftenberg, Ortrand, Plessa), tai, sakyčiau, Lietuvos krašto ir rajoniniai keliai asfalto būkle labiau primena mano matytus Vokietijos keliukus, nei mano matytus Lenkijos keliukus. L55 prie Jannowitz:
- 1 patinka
Comment
-
Matyt stipriausias efektas, kai važiuoji vietiniais krašto keliukais link didžiųjų Lietuvos miestų iš Lenkijos, o Lenkijoje raudonų numerių keliai galima skaityti kiek siauresni magistralinių kelių analogai. Spėju, sutvarkys Via Baltica, tai galbūt be kelio ženklų dizaino nebesijus skirtumas tarp Lietuvos ir Lenkijos.
Slovakijoje kaip tik atkreipiau dėmesį į labiau tranzitinius kelius (bet greitkeliai geri, krypčių dėstymas ten geras) ir ypač miestus, kad ne tokie vizualiai tvarkingi kaip Lenkijoje. Turbūt tam tikri dizaino elementai darė didelį įspūdį: turbūt blogiausias šriftas keliams Europoje (dabar jau naujiems ženklams pasikeitė į austrišką šriftą), labai neestetiški apšvietimo stulpai ir (labiau į šio forumo temą) labiau nei Lenkijoje susidėvėję šaligatviai. Tačiau, kadangi šalis yra "arčiau Europos", bendros tvarkos šiaip daugiau nei Lietuvoje. Mes tik dabar vejames, tačiau jaučiu, kad vejames mes visi ir apmaudu būtų atsilikinėti.
Turbūt važiuojant tranzitiniais keliais ir nesusidaro labai blogas įspūdis apie CE šalis, atrodo, kad ir vietiniuose keliukuose situacija panaši. Beje apžiūrinėjau miestelius Lenkijoje ne per toli nuo Lietuvos sienos per Street View, tai nustebino kiek daug sutvarkytų šaligatvių. Aišku, ginčytina ar jų reikia, kokia nors labiau pavyzdinė Suomija (šaltinis: Street View) savo kiemuose išsiverčia be šaligatvių. Atrodo gražiai ir civilizuotai.Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.26, 01:10.
Comment
-
Iš esmės su Creatium reiktų sutikti: patys šviečiamės, todėl daromės reiklesni, tad net ir gerėjant padėčiai, vis randame daugiau priekabių, todėl gali pasirodyti, jog padėtis negerėja. Galima būtų šį Lazdynų projektą paimti, kaip pavyzdį aptarimams, iš ko pasimokyti ir ko vengti ateities projektuose. Tik ar tuo kas nors užsiima? Ar yra koks nors feedback kokiam feisbooke, kur galima išsakyti pastabas, pagal gautus rezultatus, kad užfiksuoti, kaip gaires ateičiai?Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.26, 07:29.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąIš esmės su Creatium reiktų sutikti: patys šviečiamės, todėl daromės reiklesni, tad net ir gerėjant padėčiai, vis randame daugiau priekabių, todėl gali pasirodyti, jog padėtis negerėja. Galima būtų šį Lazdynų projektą paimti, kaip pavyzdį aptarimams, iš ko pasimokyti ir ko vengti ateities projektuose. Tik ar tuo kas nors užsiima? Ar yra koks nors feedback kokiam feisbooke, kur galima išsakyti pastabas, pagal gautus rezultatus, kad užfiksuoti, kaip gaires ateičiai?
Comment
Comment