Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra žiemą važinėjančių.

    Comment


      Aha, tikrai yra. Mačiau ne tik dviračių takais važiuojančių, bet ir gatvėmis.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Ta prasme, tie dviračių takai kažkam įdomūs esant minusinei temperatūrai ir gausiam sniegui.
        PasiPiaRino kam reikia, bet žiemą jie niekam neturėtų būti aktualūs.
        FB grupės "Treniruotės Vilniuje: Plentas/MTB" nuotraukose iš trijų skirtingų pasivažinėjimų matomi ne tik sportininkai, bet viduryje apačioje brandus vyras, tikėtina priemiestyje, automobilių kelyje su autobusų maršrutais (matosi stotelė) ir be jokios sportinės aprangos ar kalnų dviračio:

        Click image for larger version

Name:	Special_edition.jpg
Views:	97
Size:	184,1 kB
ID:	1690949
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Aš ne perseniausiai buvau netoli Green Hall, ten prie Neries pakrantės dviračių tako yra dviratininkų skaičiuotuvas, buvau jau į pavakarę, tai rodė, kad per dieną pravažiavo vienas dviratis. Vadinas yra kas ir žiemą važinėja dviračiai, tik jų kiekis šimtus ar net tūkstančius kartų mažesnis.

          Comment


            Įdomu ar ta informacija nėra prieinama realiu laiku internetu? Be abejo, žiemą super mažai tų dviračių, bet teisybės dėlei, Upės g. perrausta danga (tiesiamas normalus dvirtakis su šaligatviu), kitoje gatvės pusėje irgi 6 plytelių šaligatvis, bet ten kur nėra latakų, jis apaugęs susiaurėja iki vos 5 ir yra senas bei pasiklaipęs (dar vienas buvusių latakų pliusas, kurį panaikino Justiniškių g., etc.): https://www.google.lt/maps/@54.69599...7i13312!8i6656

            Tikėtina tie kiti žmonės pasirinko kitą maršrutą, tarkim Gedimino pr. Reiktų vertint kitas švieslentes-skaičiuoklius.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              https://www.15min.lt/naujiena/aktual...a-56-1080536#_
              2019 metais Vilniaus savivaldybė turi kitokių planų Gedimino prospektui. „Šiandien pagrindinė Vilniaus miesto gatvė, Gedimino prospektas, yra viena iš aktyviausiai dviračiu važiuojamų gatvių. Vilniaus miesto savivaldybė kitąmet planuoja atnaujinti dviračių takus visame Gedimino prospekte. Esamas tamsaus granito trinkeles prospekte pakeis šviesesnės granito trinkelės, o tai padės atkreipti vairuotojų dėmesį į dviem ratais ratuotus eismo dalyvius.

              Taip siekiama sudaryti geresnes galimybes, sklandesnį važiavimą ir lygesnį paviršių tiems, kurie važiuoja nemotorinėmis transporto priemonėmis. Skaičiuojama, kad juo (abiem kryptimis) per parą šiltuoju metų laiku važiuoja keli tūkstančiai dviratininkų. Per visą Gedimino prospektą bus paklota daugiau kaip 7,5 tūkst. kv. metrų granito trinkelių“, – teigė A.Visockas.
              Paskutinis taisė digital; 2019.01.03, 12:22.

              Comment


                Gedimino pr. tai išvis reiktų dviračių takus asfaltuoti, o ne vėl kloti kokias tai plyteles dalis kurių vėl po 10 m. bus apirusios ir išsiklaipiusios, dėl ko dviratininkai (o ypač visokie paspirtukų mėgėjai) ir toliau važinės kaip per tarką. Nejau raudonas (ar, tarkim, koks nors šviesiai pilkas) asfaltas ten labai pagadintų vaizdą?
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Gedimino pr. tai išvis reiktų dviračių takus asfaltuoti, o ne vėl kloti kokias tai plyteles dalis kurių vėl po 10 m. bus apirusios ir išsiklaipiusios, dėl ko dviratininkai (o ypač visokie paspirtukų mėgėjai) ir toliau važinės kaip per tarką. Nejau raudonas (ar, tarkim, koks nors šviesiai pilkas) asfaltas ten labai pagadintų vaizdą?
                  Jop, aš apie tai jau rašiau FB grupėje. Berods Liautaras Stoškus žadėjo, kad dar galima kažką pakeisti. Asfaltas ten yra vienintelis dalykas, dėl kurio verta viską lupti. Nes jeigu sudės tas pačias plyteles (o tą ir žada, tik ne skersai, o išilgai važiavimo krypčiai), tai naudos daug nebus.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Gedimino pr. tai išvis reiktų dviračių takus asfaltuoti, o ne vėl kloti kokias tai plyteles dalis kurių vėl po 10 m. bus apirusios ir išsiklaipiusios, dėl ko dviratininkai (o ypač visokie paspirtukų mėgėjai) ir toliau važinės kaip per tarką. Nejau raudonas (ar, tarkim, koks nors šviesiai pilkas) asfaltas ten labai pagadintų vaizdą?
                    Tiem, kam tiko Totorių gatvės remontas, tam negadins vaizdo ir asfaltas Gedimino prospekte. Gal palikit nors vieną gatvę centre pasigėrėjimui. Kas nori prasilėkt - gali rinktis kitus maršrutus. Nes gaunasi, kad kaip anksčiau dėl savo patogumo centrą subjaurojo automobilistai, tai dabar tą patį nori daryti dviratininkai. Mano vieno patogumas juk aukščiau visko - ar ne?

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Tiem, kam tiko Totorių gatvės remontas, tam negadins vaizdo ir asfaltas Gedimino prospekte. Gal palikit nors vieną gatvę centre pasigėrėjimui. Kas nori prasilėkt - gali rinktis kitus maršrutus. Nes gaunasi, kad kaip anksčiau dėl savo patogumo centrą subjaurojo automobilistai, tai dabar tą patį nori daryti dviratininkai. Mano vieno patogumas juk aukščiau visko - ar ne?
                      Nebūčiau toks kategoriškas, kas raudono asfalto dviračių takai subjauros Senamiesčio vaizdą. Juk vienas dalykas, kad eina kalba tik apie centrines gatves, kur vyksta pagrinde tranzitas (kitur galima judėti su bendru srautu). O asfalto privalumas prieš plyteles labai aiškus. Dviračiais dar nieko, bet su paspirtukais važiuoti yra labai nepatogu. Dėl to dalis renkasi važiuoti šaligatviais.

                      Beje, raudonas asfaltas senamiesčiuose yra taikoma praktika vakaruose.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Tiem, kam tiko Totorių gatvės remontas, tam negadins vaizdo ir asfaltas Gedimino prospekte. Gal palikit nors vieną gatvę centre pasigėrėjimui. Kas nori prasilėkt - gali rinktis kitus maršrutus. Nes gaunasi, kad kaip anksčiau dėl savo patogumo centrą subjaurojo automobilistai, tai dabar tą patį nori daryti dviratininkai. Mano vieno patogumas juk aukščiau visko - ar ne?
                        Man labai netiko Totorių g. remontas, bet nemanau, kad dvi siauros asfalto juostos pakraščiuose kažkaip "bjaurotų" centrą, juolab, kad tai greičiausiai nebūtų standartinis juodas asfaltas, o koks nors tamsus raudonos spalvos atspalvis. Kur kas labiau vaizdą bjauroja aplūžusios, išsiklaipiusios su didžiuliais tarpais plytelės, išsibangavusi danga, nuo liepų lašantis ir šaligatvį bjaurojantis "lipalas" ir pan. Daug bjauresnių centre dalykų yra. Sulyginti dviračiu takus su ištisai užklotu juodu asfaltu ir pilkais betoniniais šaligatviais yra mažų mažiausiai keista. Taip kad jūsų pasipiktinimas čia ne vietoje. Kokius dar maršrutus siūlytumėte dviratininkams? Važiuoti palei Nerį? Nes sudaryti pakenčiamas salygas jiems jau skaitosi miesto "bjaurojimas"?
                        Paskutinis taisė abruo; 2019.01.03, 15:21.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Per vidurį grindinys, o šonuose asfaltas biški į Čeliabinską neštų. Kažkam nepatoku - užpilam asfalto dryžius ir visi patenkinti

                          Bjaurojimas yra asfalto dryžiai. Nesvarbu kokia jų paskirtis. Ar sugadintas vaizdas atperka kažkam pagerintas sąlygas - kitas klausimas. Kažkam ir pievos subjaurojimas parkuojantis nesiskaito bjaurojimas, nes taip susidaro pakenčiamas sąlygas prisiparkuot. Ta pati logika. Vaizdelis vienodai, svarbu patogu.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Nebūčiau toks kategoriškas, kas raudono asfalto dviračių takai subjauros Senamiesčio vaizdą. Juk vienas dalykas, kad eina kalba tik apie centrines gatves, kur vyksta pagrinde tranzitas (kitur galima judėti su bendru srautu). O asfalto privalumas prieš plyteles labai aiškus. Dviračiais dar nieko, bet su paspirtukais važiuoti yra labai nepatogu. Dėl to dalis renkasi važiuoti šaligatviais.
                            Asfaltbetonio dangos, kad ir kokios spalvos jos bebūtų, yra svetimkūnis ir netinkamas sprendimas senamiesčiuose. Asfalto privalumas yra aiškus, bet yra ir tam tikra logika renkantis dviratį. Nėra ko norėti, kad trekui ar plento lenktynėms skirtu dviračiu būtų patogu važiuoti senamiestyje. Tam yra miesto dviračiai, kuriems lygiai suklotas akmens trinkelių grindinys suteikia galimybę važiuoti normaliai.

                            Beje, raudonas asfaltas senamiesčiuose yra taikoma praktika vakaruose.
                            Gal galima nuorodų į Google StreetView? Arba miestų ir gatvių pavadinimų, kur toks sprendinys realizuotas.


                            Comment


                              Mano manymu kvailokai asfaltas atrodytų Gedimino pr. Be to, tai kurtų negera precendentą - istorinė tradicija, estetnis grožis būtų nusvertas labai pragmatiško dviratininkų noro. Tada galima būtų klausti, kodėl nepadarius kažko pan. Pilies g. ir t.t.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Gal galima nuorodų į Google StreetView? Arba miestų ir gatvių pavadinimų, kur toks sprendinys realizuotas.
                                Nemeluosiu, kad sunku surasti pavyzdžių pagal pageidavimą. Pagrinde dėl to, kad visiškos senamietinės gatvelės yra visos grįstos ir atiduotos tik pėstiesiems (kaip tarkim Pilies g. pas mus), o nors kiek didesnės gatvės daugumoje atvejų yra asfaltuotos. Bet, tarkim, atvejis kur daugiau mažiau pėsčiųjų ir dviratininkų gatvėje centrinė dalis yra skirta dviratininkams ir yra asfaltuota (tiesa, ja važiuoja ir aptarnaujantis transportas): https://www.google.lt/maps/@52.37223...7i16384!8i8192

                                Pridėsiu, kad pats esu matęs, bet čia jau ne argumentas.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Nėra ko norėti, kad trekui ar plento lenktynėms skirtu dviračiu būtų patogu važiuoti senamiestyje.
                                  Su plentiniu dviračiu galima visiškai normaliai važiuoti Brodu. Tvarkingai sudėjus grindinį būtų išvis ledas. Nesulyginsi su Pilies gatve, kur reikia šikną pakelt ir šiaip atsargiau važiuot.

                                  Comment


                                    Aš visgi balsuočiau, kad Gedimino prospekte nereikia raudono asfalto, tačiau kartu dviračių takui galėtų parinkti lygesnes plyteles, su mažiau užapvalintais kraštais, kad tas dangos tiesumas būtų kuo lygesnis. Galbūt tai vistiek nebūtų tiek idealiai patogu kiek asfaltas, na bet senamiestis yra senamiestis ir tam tikrų aukų visgi reikia, kaip kad ir mašinoms važinėti asfaltas daug patogesnis už plyteles ar juo labiau akmenimis grįstą grindinį, tačiau senamiesčiuose tokie grindiniai padeda sukurti tam tikrą nuotaiką.

                                    Comment


                                      Plytelės dviračiams nekliudo, tik reikia jas lygiai sudėti ir naudoti ne tokias, kurios po keleto metų suskilinėja. Nežinantiems, ką reiškia nelygi danga, reikėtų pravažiuoti Arsenalo gatve. Aišku, ten šalia yra dviračių takai šaligatviuose, tai paprastam važinėjimui neaktualu, tačiau kasmetinio Velomaratono trasa eina ir Gedimino prospektu, ir Arsenalo gatve (kur organizatorių protas?), tai skirtumas kaip diena ir naktis. Apskritai Gedimino pr. yra judrus ir nėra tinkamas greitam važiavimui, tai asfaltas tik padidintų lakstančių skaičių.
                                      Dviračių srauto skaitikliai (Gedimino pr., Žvejų g. ir kt.) nebus tvarkomi? Juos turbūt įrengė rugsėjo mėn., todėl rodomas bendras skaičius nuo rugsėjo. Nuo sausio 1 d. tas skaičius pradėtas skaičiuoti nuo nulio, tai neadekvačiai atrodo. Turėtų būti rodmenys: šiemet ir šiandien. Dienos aktyvumas vakar apie 20 val. Žvejų g. buvo 23. Tai maždaug galima spręsti apie dviračių skaičių prasidėjus realiai žiemai.
                                      Paskutinis taisė senasnamas; 2019.01.04, 11:00.

                                      Comment


                                        Aš tik dar kartą pasikartosiu, kad dviračiams netrukdo ir dabartinė danga. Tai kam tada apskritai ją keist, gal geriau įrengti dviračių taką ten, kur jo apskritai nėra? Bet jeigu jau keičiama danga, tai kodėl keist į tą pačią, kuri netinkama smulkesniems ratams - riedučiams, paspirtukams, riedlentėms?

                                        Patikslinu: netinkama, kai sudedama kaip pas mus įprasta. Teoriškai tie akmenys nėra blogi, bet juos reikia labai labai lygiai sudėti. Pas mus gi sunkiai tai įmanoma. O mes čia kalbame apie patį intensyviausią dviračių taką visame mieste. Ir jeigu pakeitus jo dangą dar išaugs juo važiuojančių, tai tik puikiau.

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Plytelės dviračiams nekliudo, tik reikia jas lygiai sudėti ir naudoti ne tokias, kurios po keleto metų suskilinėja. Nežinantiems, ką reiškia nelygi danga, reikėtų pravažiuoti Arsenalo gatve. Aišku, ten šalia yra dviračių takai šaligatviuose, tai paprastam važinėjimui neaktualu, tačiau kasmetinio Velomaratono trasa eina ir Gedimino prospektu, ir Arsenalo gatve (kur organizatorių protas?), tai skirtumas kaip diena ir naktis. Apskritai Gedimino pr. yra judrus ir nėra tinkamas greitam važiavimui, tai asfaltas tik padidintų lakstančių skaičių.
                                          Dviračių srauto skaitikliai (Gedimino pr., Žvejų g. ir kt.) nebus tvarkomi? Juos turbūt įrengė rugsėjo mėn., todėl rodomas bendras skaičius nuo rugsėjo. Nuo sausio 1 d. tas skaičius pradėtas skaičiuoti nuo nulio, tai neadekvačiai atrodo. Turėtų būti rodmenys: šiemet ir šiandien. Dienos aktyvumas vakar apie 20 val. Žvejų g. buvo 23. Tai maždaug galima spręsti apie dviračių skaičių prasidėjus realiai žiemai.
                                          Tai klasika, matyt, tikslingai įtraukia Arsenalo g.: Paris–Roubaix // https://en.wikipedia.org/wiki/Paris%E2%80%93Roubaix
                                          Click image for larger version

Name:	2013_Paris_-_Roubaix,_Forest_of_Arenberg.jpg
Views:	95
Size:	440,8 kB
ID:	1692300

                                          Dėl Gedo pr. atnaujinimo, buvo siūlyta tuos pinigus skirti kuoliukams įrengti su grandinėmis, kaip parkelyje prieš prezidentūra. Būtų apčiuopiama nauda ir niekas nebesiparkuotų ant dvritakių bei išliktų senovinis vaizdas: https://www.google.lt/maps/@54.68370...7i13312!8i6656
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X