Pvz., kur trukdo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPvz., kur trukdo?
Dviračių takas turėtų būti atskirtas bordiūru, aukščio lygiu ir pan., kaip daroma daug kur vakaruose. Paterliojimų dažais neužtenka, juolab kai raginama dviračiais važinėti ir žiemą kai tos linijos bus apsnigtos ir visi malsis vienoje gatvėje.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Pagal mane va kad ir čia yra padaryta nesąmonė:
Dviračių takas turėtų būti atskirtas bordiūru, aukščio lygiu ir pan., kaip daroma daug kur vakaruose. Paterliojimų dažais neužtenka, juolab kai raginama dviračiais važinėti ir žiemą kai tos linijos bus apsnigtos ir visi malsis vienoje gatvėje.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąPagal mane va kad ir čia yra padaryta nesąmonė:
Dviračių takas turėtų būti atskirtas bordiūru, aukščio lygiu ir pan., kaip daroma daug kur vakaruose. Paterliojimų dažais neužtenka, juolab kai raginama dviračiais važinėti ir žiemą kai tos linijos bus apsnigtos ir visi malsis vienoje gatvėje.
Comment
-
Kad J. U. nepasijustų tik emociškai užsipultas, galima paminėt faktus: buvo numatyti ratų atmušėjai į ilgį palei tą dažymą (iškilūs, su atšvaitais), vairuotojams nuo to tik lengviau prisiparkuoti atsiremiant, taip "pajaučiant gabaritus", kurie šiaip nepajaustų bei parkuotų kreivai. Važiuojamoji dalis susiaurėja, turbūt iki leistino minimumo pagal savo gatvės kategoriją, tačiau visa tai yra reglamentuota oficialiai STR. Tad ne permainas reikia kaltinti, o STR, jeigu jie yra blogi, bet vargu ar tokie yra.
Atmušėjus, spėju, įrengs kitais metais, kai analogiškai pažymės juostas nuo Švitrigailos iki Pylimo. Darbai turėjo prasidėti lapkričio 19 d., tęstis 3 sav., bet visi projektai vėluoja apie porą mėn. Žvėryno juostas irgi tvarkė 2 metus, nors neišpildė pradinių planų: nėra pervažos (-ų) prie Sėlių g./Kęstučio g., etc. ir raudonų box'ų (turbūt atsisakė po diskusijų).♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Pagal mane va kad ir čia yra padaryta nesąmonė:
Dviračių takas turėtų būti atskirtas bordiūru, aukščio lygiu ir pan., kaip daroma daug kur vakaruose. Paterliojimų dažais neužtenka, juolab kai raginama dviračiais važinėti ir žiemą kai tos linijos bus apsnigtos ir visi malsis vienoje gatvėje.
Bet Naugarduko g. sprendimas man neatrodo vykęs žiūrint būtent iš dviratininkų perspektyvos. Pirmiausiai, nėra saugu ties sankryžomis. Dėl to, kad dviračių juosta atskirta nuo automobilių juostos parkavimo vietomis, kertant Naugarduko g. vienu metu neperiferiniam matymo lauke tik atvažiuojatys automobiliai arba tik dviračiai. Dauguma vairuotojų natūraliai susikoncentruoja tik į automobilių eismą, nes dviračių ten beveik nėra. Sukant iš Naugarduko g. į šalutines gatves per stovinčius automobilius išvis nesimato ar nėra greta važiuojančių dviratininkų - kai kurie sukantys vairuotojai pristabdo ir pasižiūri, kiti važiuoja va bank. Jei dviratininkų būtų daugiau, bijau, kad būtų ir skaudžių įvykių. Taip pat, nupieštos dviračių juostos tiesiog per siauros, kad nesijaustum ištremtas į kažkokią klaustrofobišką antrarūšę erdvę tarp automobilių ir medžių šakų. Kelis kartus stebėjau, kad dviratininkai pavažiavę jiems skirta juosta palei gatvę, netrukus pasuka važiuoti ant šaligatvio.
Mano nuomone būt buvę geriau, jei dviračių takas būtų buvęs įrengtas prieš parkavimo vietas ir pora cm pakeltas nuo gatvės lygio arba apskritai įrengtas greta šaligatvio (kuris ten 5 m pločio).Paskutinis taisė kutas; 2018.12.16, 15:33.
- 2 patinka
Comment
-
Faktiškai reiktų apskritai keisti dviračių takų koncepciją. Visais įmanomais būdais stengtis stengtis atskirti dviračių takus nuo bendro eismo. Nuo gatvių ir šaligatvių. Vilnius yra pakankamai retai užstatytas miestas, jame yra labai daug vietų kur dviračių takus būtų galima pravesti kiemais, tuoj už stovinčių palei gatvę namų. Kaip pavyzdį galima būtų paminėti Švitrigailos gatvę. Pats buvau radęs tokį maršrutą gal prieš 15 metų. Įdomu, kodėl apie tai nepagalvojama?
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąFaktiškai reiktų apskritai keisti dviračių takų koncepciją. Visais įmanomais būdais stengtis stengtis atskirti dviračių takus nuo bendro eismo. Nuo gatvių ir šaligatvių. Vilnius yra pakankamai retai užstatytas miestas, jame yra labai daug vietų kur dviračių takus būtų galima pravesti kiemais, tuoj už stovinčių palei gatvę namų. Kaip pavyzdį galima būtų paminėti Švitrigailos gatvę. Pats buvau radęs tokį maršrutą gal prieš 15 metų. Įdomu, kodėl apie tai nepagalvojama?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
o kur Švitrigailos g dviraciu takas? Ar tiksliau kaip tas marsrutas galetu eiti?
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąFaktiškai reiktų apskritai keisti dviračių takų koncepciją. Visais įmanomais būdais stengtis stengtis atskirti dviračių takus nuo bendro eismo. Nuo gatvių ir šaligatvių. Vilnius yra pakankamai retai užstatytas miestas, jame yra labai daug vietų kur dviračių takus būtų galima pravesti kiemais, tuoj už stovinčių palei gatvę namų. Kaip pavyzdį galima būtų paminėti Švitrigailos gatvę. Pats buvau radęs tokį maršrutą gal prieš 15 metų. Įdomu, kodėl apie tai nepagalvojama?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kažin ar apskritai yra prasmė dviračių takui Švitrigailos gatvėje, žymiai logiškiau būtų ieškoti trasų gretimose mažesnio intensyvumo gatvėse. Neperseniausiai rodos Algirdo gatvėje buvo projektuotas.
Prieš keletą dienų buvo Antono žinutė Facebook'e dėl ES skyrimo. Tik dabar neatsimenu kur buvo, tad negaliu ir pacituot. Esmė maždaug tokia: Lietuvoje norint gauti pinigų dviračių takui reikia prie jo priprojektuoti ir kokią nors viešąją erdvę, parką ar kažką pan. Dėl to Algirdo g. tarkim nedavė pinigų, nes ten tik dviračių takas. Tai miestas darys iš savo lėšų.
Va jums ir realybė...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Algirdo g. Sako kitąmet prasidės, nes negavo ES pinigų.
Prieš keletą dienų buvo Antono žinutė Facebook'e dėl ES skyrimo. Tik dabar neatsimenu kur buvo, tad negaliu ir pacituot. Esmė maždaug tokia: Lietuvoje norint gauti pinigų dviračių takui reikia prie jo priprojektuoti ir kokią nors viešąją erdvę, parką ar kažką pan. Dėl to Algirdo g. tarkim nedavė pinigų, nes ten tik dviračių takas. Tai miestas darys iš savo lėšų.
Va jums ir realybė...Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.12.17, 10:36.
Comment
-
Pakoreguos Šiaurinės g. PP: bus papildoma dviračių tako atkarpa nuo Šiaurinės g. į pietus palei Justiniškių g. rytuose.
Siūlymas: „Dviračių takas palei Justiniškių g. ties Pašilaičiais projektuojamas rytuose, o ties sankirta su Šiaurine g., dviračių takas centro kryptimi projektuojamas jau vakarinėje pusėje. Bėda ta, kad vakaruose yra sudėtingos geografinės ir infrastruktūrinės kliūtys [žr. pav. 2], todėl ten nebuvo nutiestas dviračių takas remonto būdu, o buvo tiestas tik iki Rygos g. Planuota užsakyti dviračių tako projektą nuo Rygos g. iki Pašilaičių. Labai tikėtina, kad dviračių takas, ties mūsų aptariama vieta, bus projektuojamas būtent Justiniškių g. rytų pusėje, o ne vakarų, kaip numatote jūs.
Prašau dviračių taką būtent nuo Šiaurinės g./Justiniškių g. pietų kryptimi numatyti abejose pusėse šio projekto ribose. Esamoje pusėje atkarpa tegul lieka – bus privažiavimas prie tankių daugiaaukščių daugiabučių.”
Ats.: „Paliksime taką kurį dabar rodome ir taip pat bus numatytas Jūsų siūlomoje pusėje.”
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąNa ką, su Naugarduko dviračio takais viskas kaip ir tikėtasi. Užsnigo, niekas net nebandė jų valyti, tuomet automobiliai po truputį grįžo prie borto, užstatant visą dviračių taką. Dabar apskritai pusė gatvės mėšlynas...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Reikia pripažinti, kad vakar vyrai vis dėl to rimtai padirbėjo ir išvalė visą mėšlyną.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąNa ką, su Naugarduko dviračio takais viskas kaip ir tikėtasi. Užsnigo, niekas net nebandė jų valyti, tuomet automobiliai po truputį grįžo prie borto, užstatant visą dviračių taką.
PasiPiaRino kam reikia, bet žiemą jie niekam neturėtų būti aktualūs.
Comment
Comment