Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kas tos LSDininškės?
    Redagavau pranešimo tekstą kursyvu.

    Dėl to staigoko vingio jie gali motyvuoti, kad „būtina sumažinti važiavimo greitį, nes pavojingas ruožas arčiau automobilių”, nors, tai kaip tik sukeltų Didesnę riziką išskristi į priešpriešinį eismą bei trūkčiojimus stabdant. Žiūrint gyvai, labiau užkliuvo šaligatvio plotis prieš viaduką ties vingiu – jau atrodo tikrai nenatūraliai per siauras, pėstieji kirs tiesiog dvirtakio posūkį. Jiems tokius lankus sunkiau įveikti nei dviračiui.

    Kai pirmą (gal net ir antrą) kartą pamačiau panaikintą parkingą (gatvėje), labai juokas ėmė: „Kur tai matyta XXI a., naikint parkingą?!.”
    Click image for larger version

Name:	Ties_Iki.jpg
Views:	83
Size:	164,1 kB
ID:	1683061
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Aš tai čia nematau didelės problemos. Greičio bet kokiu atveju neturėtų būti, o įdubusį šulinį sakė sutvarkys įrengdami normalų dangtį, lygų su danga.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tikiuosi pareportinat kas nusimanot?
        Čiur ne aš. Jau nejauku būt tokiam hiperaktyviam, per skirtingas platformas... Šiaip tokiu vingiu, jie gal tikisi kompensuoti vairuotojams porą parkavimo vietų, bet tik tiek, nes po to prieš įvažiavimą juk vistiek negalima parkuotis 5 m.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Aš tai čia nematau didelės problemos. Greičio bet kokiu atveju neturėtų būti, o įdubusį šulinį sakė sutvarkys įrengdami normalų dangtį, lygų su danga.
          Jei skatinama naudoti dviratį susisiekimui, t. y. visus metus, tai būtent ties viadukais visada greičiausiai susidaro plikledis. Modeliuokim taip: įvažiuoja vienas dviratininkas link viaduko, o kitas nuo slidaus viaduko bando išsukti – net prie minimalaus greičio būtent sukant vairą bei bet kuriuo atveju bent truputį užstabdžius, bus labai nestabilus dviratis ant asfalto, labai nesunkiai išrieda iš savo eismo krypties ir kabina tą įsukantį dviratininką. Pastarajam visiškai nepaliekama manevro laisvė ir tada arba įvažiuos į priešpriešinį auto eismą arba priekiniu ratu į bortą (jei toks bus įrengtas, kaip atskirimas) ir tada skris savo kūnu link automobilių. Kai išpopuliarės tokios kelionės, tai pagrindą sudarys labai nepatyrę dviratininkai, bet anksčiau ar vėliau ryšis išriedėt ir ant sniego, bet tikrai ne visi bus apsiskaitę, kaip "šipuoti" padangas ir pan.
          Paskutinis taisė dondc; 2018.11.16, 11:50.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Kitą savaitę žadama paskelbti apie naujo dviračių tako tiesimo pradžią.

            Mano spėjimas: Pilaitės pr. jungties.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Aš tai čia nematau didelės problemos. Greičio bet kokiu atveju neturėtų būti, o įdubusį šulinį sakė sutvarkys įrengdami normalų dangtį, lygų su danga.
              Na, lygus dangtis aišku geriau nei įdubęs, bet visvien posūkyje ir šlapias bus slidus. Vistik tokių viražų reiktų vengti. Vakaruose pilna analogiškų pavyzdžių su įsiliejimais į gatvę, tereikia pasidomėti prieš darant.

              Comment


                Vėl keis Gedimino prospekto trinkeles – dviratininkų takai taps šviesesni

                Kai iš pradžių padaroma kreivai, greitai ateina laikas, kai reikia daryti iš naujo. Važiuojant gerai pripūstomis padangomis Gedimino prospekto plytelių "lygumas" jaučiasi kaip reikiant.

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79624865

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Vėl keis Gedimino prospekto trinkeles – dviratininkų takai taps šviesesni

                  Kai iš pradžių padaroma kreivai, greitai ateina laikas, kai reikia daryti iš naujo. Važiuojant gerai pripūstomis padangomis Gedimino prospekto plytelių "lygumas" jaučiasi kaip reikiant.

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79624865
                  Galėjo parašyti - "tamsias granitines trinkeles - viso apie 7500 kv.m. panaudotos naujam Totorių g. remontui, kuris suremontuotas šiemet".

                  768 tūkst. Eur už 2 km x 2 dviračių takus (tiksliau juostas).
                  Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.11.20, 12:15.

                  Comment


                    Kaip ir spėjau, pradedamas Pilaitės dviračių tako tiesimas nuo jau esamos jungties iki Spaudos g.:
                    Pilaitiškių patogumui – naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

                    https://vilnius.lt/lt/2018/11/21/pil...esciuju-takas/

                    Pilaitės prospekte pradėtas tiesti naujas daugiau kaip 1,5 km ilgio dviračių ir pėsčiųjų takas, kuris drieksis nuo esamo Senosios Pilaitės kelio iki Sietyno ir Spaudos gatvių, o šalia jo atsiras ir naujas šaligatvis. Tiesiant naują taką, bus įrengtas ir dviračių eismui pritaikytas šviesoforas ties sankryžomis su V. Pociūno ir Sietyno gatvėmis. Takų įrengimui savivaldybė skyrė apie 740 tūkst. eurų.

                    „Naujasis dviračių takas sujungs Pilaitės rajoną su miesto centru. Šiuo metu pradėtas įgyvendinti pirmasis etapas, o kitąmet prasidės darbai tiesiant ir likusią atkarpą palei T. Narbuto gatvę iki pat Konstitucijos prospekto. Tai pagrindinė miesto Vakarinės dalies jungtis su miestu, kuria galės naudotis keliasdešimt tūkstančių Pilaitės, Karoliniškių, Justiniškių, Viršuliškių dviratininkų ir pėsčiųjų. Naujas takas susijungs su jau nutiestais takais palei Laisvės prospektą bei ką tik baigta atkarpa Justiniškių gatvėje“, – sako susisiekimo dviračiais Vilniaus mieste projekto vadovas Anton Nikitin.

                    Pavasarį Pilaitės prospekte šalia naujo dviračių ir pėsčiųjų tako bus pasodinta daugiau kaip 140 spygliuočių ir lapuočių medžių, dešimt kartų daugiau – virš 1000 – krūmų. Kad vilniečiai nauju dviračių ir pėsčiųjų taku judėtų saugiau, pavasarį čia švies 23 nauji ekonomiški LED šviestuvai. Raudono asfalto dviračių taku riedėti bus galima jau kitų metų vasarą.

                    Šuo metu ardomi susidėvėję šaligatviai, įrenginėjami vejos bortai, o pavasarį bus pradėta kloti nauja raudono asfalto danga, klojami šaligatviai.

                    Takas tiesiamas pagal gerąją vakarietiškų miestų praktiką: takas dviratininkams bus keliais centimetrais žemiau nei šaligatvis. Aukščio skirtumai tarp dviračių ir pėsčiųjų takų itin svarbūs, norint tinkamai atskirti skirtingu greičiu judančius srautus tam, kad būtų sumažintas konfliktinių situacijų skaičius, užtikrinamas sklandus ir patogus dviratininkų bei pėsčiųjų judėjimas būtent jiems numatyta infrastruktūra.

                    <..>

                    Comment


                      Dar pažiūrėsim ar sudės dviračio bortus. Geriausiu atveju, matyt, bus automobilių įvažiavimo bortai. Dar prieš tiesiant Laisvės pr. taką buvo straipsnis su pažadais, kad jau visuose naujuose takuose bus nusklembti bortai, bet taip neatsitiko, o projektiniai pasiūlymai dar nieko nereiškia. Tik nesuprantu, jei jau tokia problema pasigaminti Lietuvoje batono gabalą, kodėl negalima atsiplukdyt poros jūrinių konteinerių iš užsienio su tais bortais? Na nekainuotų daug tas plukdymas, paprašytų, kad lengvatinėmis sąlygomis LG atvežtų juos iš Klaipėdos uosto, o ten gal nemokamai perkrautų, kaip "valstybės (Vilniaus) poreikiams".

                      ---

                      Dar dėl parkavimo vietų Lazdynuose priešais "Iki": pastarojo foto reportažo pirmoje foto įžiūrėjau, jog parkingas nepanaikintas, o tik įrengtas šonu, t. y. atidarant dureles nepaliekant jokios saugos zonos nuo dvirtakio. Net Naugarduko g. įrengia saugos zoną, o čia kaip Žvejų g. pagal seną projektą, o ten nesigauna tiesiog važiuoti savo eismo juosta, visada atsitraukiu į kairę, taip bauginant pėsčiuosius šalia jų važiuojant, o prasilenkiant su kitais dviračiais tenka rizikuot spaudžiantis prie priparkuotų automobilių.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Dar pažiūrėsim ar sudės dviračio bortus. Geriausiu atveju, matyt, bus automobilių įvažiavimo bortai. Dar prieš tiesiant Laisvės pr. taką buvo straipsnis su pažadais, kad jau visuose naujuose takuose bus nusklembti bortai, bet taip neatsitiko, o projektiniai pasiūlymai dar nieko nereiškia. Tik nesuprantu, jei jau tokia problema pasigaminti Lietuvoje batono gabalą, kodėl negalima atsiplukdyt poros jūrinių konteinerių iš užsienio su tais bortais? Na nekainuotų daug tas plukdymas, paprašytų, kad lengvatinėmis sąlygomis LG atvežtų juos iš Klaipėdos uosto, o ten gal nemokamai perkrautų, kaip "valstybės (Vilniaus) poreikiams".
                        Pagal projektą tai dės gatvinius nuvažiavimo bordiūrus vienoje pusėje.
                        Plukdytis betono gaminus laivais? Būtų žiauriai neekonomiška. Maksimalus svoris būtų viršytas dar net neužpildžius ketvirčio konteinerio, jau nekalbant apie telpančio krovinio vertę.
                        Esmė ne tame, kad negali pasigaminti. Kai bus adekvatus poreikis, tai atsiras ir pasiūla. Dabar kas čia puls investuoti į naujas gamybos linijas, kai net neaišku ar bus tų užsakymų, kad jas atpirkti.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Dar pažiūrėsim ar sudės dviračio bortus. Geriausiu atveju, matyt, bus automobilių įvažiavimo bortai. Dar prieš tiesiant Laisvės pr. taką buvo straipsnis su pažadais, kad jau visuose naujuose takuose bus nusklembti bortai, bet taip neatsitiko, o projektiniai pasiūlymai dar nieko nereiškia. Tik nesuprantu, jei jau tokia problema pasigaminti Lietuvoje batono gabalą, kodėl negalima atsiplukdyt poros jūrinių konteinerių iš užsienio su tais bortais? Na nekainuotų daug tas plukdymas, paprašytų, kad lengvatinėmis sąlygomis LG atvežtų juos iš Klaipėdos uosto, o ten gal nemokamai perkrautų, kaip "valstybės (Vilniaus) poreikiams".
                          Tai, kad tas savivaldybės pranešimas buvo ne kiek pasižadėjimas tiesti tik taip, kiek raginimas gamintojams pradėti gaminti tokius bortus, nes savivaldybė nori juos dėti.

                          Comment


                            Proveržis Laisvės pr. dviračių tako tiesime ties Laisvės pr./Pilaitės pr. sankryža!

                            Comment


                              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                              Proveržis Laisvės pr. dviračių tako tiesime ties Laisvės pr./Pilaitės pr. sankryža!
                              Oho, tikrai kad proveržis. Galbūt kada nors ateis proveržis ir šviesoforų sureguliavimo srityje, nes dabar tai bene didžiausia Vilniaus sankryža, kur fazės yra sugalvotos visiškai nesąmoningai (jų yra keturios - po vieną kiekvienai šaliai važiuoti visomis kryptimis, įskaitant apsisukimą). Jau bene 10 metų rašau, kad uždėtų dvi papildomas sekcijas ar kryptinius šviesoforus ir išnaudotų atskiras juostas posūkių kryptimi, bet kaskart atrašo visiškai nesusijusią nesąmonę.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Palei Upės g. tiesiamame dviračių take galima matyt kaip siaurinama gatvė ties Baltojo tilto perėja. Berods ir kitose vietose turėtų siaurėti.

                                Vaizdas iš čia: https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/

                                Click image for larger version

Name:	Annotation 2018-11-28 141125.jpg
Views:	60
Size:	313,7 kB
ID:	1685461

                                Comment


                                  Click image for larger version

Name:	20181206_093116.jpg
Views:	65
Size:	271,7 kB
ID:	1687276

                                  Comment


                                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                    Proveržis Laisvės pr. dviračių tako tiesime ties Laisvės pr./Pilaitės pr. sankryža!

                                    Antonui buvo pranešta, kad kol dar neužasfaltuota, ištrauktų tuos nuleistus bortus, kaip buvo padaryta Architektų g. Parašė, kad ten viskas blogai – perdarinės. Po kurio laiko registruotas prašymas, kad demontuotų dar tą kelio ženklo stulpą take (https://tvarkaumiesta.lt/problem/79528). Atsakė, kad viskas bus daroma su Narbuto projektu ateinančių metų pirmajame ketvirtyje (nors pagal pradinį planą turėjo prasidėt darbai nuo šio lapkričio mėn.). Šiandien jau matau abejos atkarpos užasfaltuotos su nuleistais bortais.

                                    a) Tai ką, po gero mėnesio vėl viską lups.
                                    b) Liks kaip yra su įleistu bortu, bet šiuolaikiniame tokiame dideliame projekte tikrai tokie negalėjo būti nenumatyti.

                                    Tech. projekto neradau, yra schema: https://www.dropbox.com/sh/wufxsy768...ew=2-LAPAS.PDF
                                    Paskutinis taisė dondc; 2018.12.11, 12:17. Priežastis: punkte „b)” „nes” į „bet” pakeista.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      O sakykit, bus kažkas daroma Narbuto gatvėj? Dviratakiai kažkokie ar nuo Pilaitės prospekto iki estakados ir toliau viskas?

                                      Comment


                                        Taip, kitąmet.

                                        Comment


                                          Aš manau, kad su tais dvirtakiais Vilniuje gerokai persūdoma besivaikant mados. Yra mieste vietų, kur dvirtakiai puikiai tinka, tiesiog prašyte prašosi, bet yra ir vietų kur jie tiesiog trukdo ir VT, ir paprastiems automobiliams. Vilnius tai ne Palanga ar Kopenhaga, kur reljefas lygus kaip stalas, o miestas su smarkiai raižytu, kalvotu reljefu kurį gali įveikti tik turintys dviračių sporto meistro kvalifikaciją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X