Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimą
Ne visai, apšvetimo nėra nakti.
Comment
-
Straipsnyje
Ar pėsčiųjų perėjos sostinėje taps saugesnės?
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/vilniec...aps-saugesnes/ .
Yra tokia info:
Tuskulėnų gatvėje yra kelios nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, kuriomis naudojasi miestiečiai. Minima pėsčiųjų perėja toliau nuo Žirmūnų žiedinės sankryžos šiuo metu yra pažymėta horizontaliuoju gatvių ženklinimu, kelio ženklais geltonuose skyduose.
Spalio mėnesį šioje perėjoje taip pat bus įrengti mirksintys žibintai, kurie yra įrengti ir gretimoje pėsčiųjų perėjoje. Perėjoje taip pat yra numatytas kalnelis (plato), kuris turi būti įrengtas su Tuskulėnų gatvės šaligatvio ir dviračių tako įrengimu šioje gatvėje.
Darbus planuojama pradėti jau kitais metais. Pagal miesto planus, pėsčiųjų perėjoje prie parduotuvės „Maxima“ iki 2019 m. rugpjūčio mėnesio turi atsirasti šviesoforinis reguliavimas.
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/vilniec...aps-saugesnes/ .
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKita vieta yra ties Ateities g. 10, kur iš ortofoto matosi visas absurdas ir kuris dabar bus raportuotas savivaldybei (nors praeityje LDB pirmininkas nieko nepasiekė). Dėl šios tvoros nutrūksta ilga ir gana kokybiška populiari dviračių trasa:
https://tvarkaumiesta.lt/problem/70727
Informuojame, kad matome Jūsų nurodytos jungties poreikį ir svarbą, tačiau dėl esamų požeminių tinklų gausos dviračių tako įrengimui reikalingas techninis projektas. Šios jungties projektavimo darbus planuojama užsakyti dar šiemet.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Justiniškės. Tarp Lūžių g. ir Rygos g.
Pritraukus vaizdą, matosi, jog dviračių takas su šaligatviu nusileidžia ties įvažiavimu, nors automobilių įvažiavimas su įvažiavimo bortu ir kyla. Savivaldybės pozicija šiuo metu rengiant pėsčiųjų rekomendacijas numato, jog ties C kat. gatvėmis turi išlikti bendras pėsčiųjų lygis.
Fabijoniškės. Buvau partrenkęs moterį prie stotelės, tad prieš metus ir tris mėnesius prašiau įrengti tvoreles. Prašymą tenkino. Pamatęs avarinę situaciją su kitais dviem sportuojančiais dviratininkais ir moterimi, po metų raportavau dar kartą. Pažadėjo priminti ir paskubinti rangovus. Įrengė ne tik prie parkingo aikštelės stotelės, bet ir kitoje sankryžos pusėje. Manau, naujas precedentas įrengiant naujas tvoreles prie senų stotelių. Laisvės pr. tvoros iš 3-jų segmentų, čia iš 4.
Tvorų lygiagretumo charakteristikos abejose stotelėse skiriasi. Čia bereikalingai susiaurino asfalto panaudos plotą ties pačiu paviljonu. Neseniai prašiau įrengti ratų atmušėjus – pamiršo arba kiti rangovai.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Šeškinė. Rekonstruoto skvero startas:
Asmeniškai man labai imponuojanti spaudos kiosko reklama, suteikia kažkokį NYC gatvės prieskonį:
Vaizdas atgal:
Kontrastuojantys laiptukai žemyn. Nebetonuoti, bet normalūs:
Vaizdas atgal:
Matyt, po žemės drebėjimo:
Važiuojam į priekį:
Finišas. Žemyn tęsiasi senas asfaltas palei mišką link Žvėryno:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 16 patinka
Comment
-
Galima prikibsiu vel?
Kokia yra sios vietos logika? Kokia yra prasme tos siauros zemes juostos tarp matyt seno trinkelem kloto dviraciu tako einancio kairen ir naujo saligatvio? Kodel naujo dviracio tako nepratiese iki seno ir juos dabar skiria veja?
ir bendras pastebejimas - absoliuciai visur cia zemes lygis vel sulyg ar auksciau taku. Po stipresnio lietaus ir ziemos - saligatviai skes purve.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąGalima prikibsiu vel?
Kokia yra sios vietos logika? Kokia yra prasme tos siauros zemes juostos tarp matyt seno trinkelem kloto dviraciu tako einancio kairen ir naujo saligatvio? Kodel naujo dviracio tako nepratiese iki seno ir juos dabar skiria veja?
Geresnis klausimas kada planuoja antrą etapą ir ar išvis planuoja. Jei pvz kitais metais - viskas daugiau nei logiška.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąŠeškinė. Rekonstruoto skvero startas:
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąGalima prikibsiu vel?
Kokia yra sios vietos logika? Kokia yra prasme tos siauros zemes juostos tarp matyt seno trinkelem kloto dviraciu tako einancio kairen ir naujo saligatvio? Kodel naujo dviracio tako nepratiese iki seno ir juos dabar skiria veja?
Comment
-
Buvo kalbų, kad šita atkarpa ir tas nusileidimas pro mišką bus dalis tako, kuris eis palei Ukmergės g. Ar tikrai taip - nežinau, pamatysim. Bet jeigu taip, tai tas takas yra rengiamas ir turėtų susijungti su šia baigta atkarpa. Kitaip nesugalvoju priežasčių ją tiesti.
Kai apželdins, tai atrodys tikrai gražiai. Tai, kas buvo prieš tai ir tai, kas yra jau dabar - skirtumas akivaizdus ir tikrai į gerą.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąMatyt, po žemės drebėjimo:
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąLazdynų dviračių takas. Klausimas dėl asfalto mišinio kokybės.
Antroj foto, jau nuo seniau apkalbėta problema, bet oficialaus paaiškinimo negavome. Mano spėjimas būtų, kad automobilių padangos tiesiog išplėšia iš asfalto spalvos pigmentą ir lieka juoduoti bitumas.
Trečioje matome net 2 defektus. Įtrūkimai veikiausiai dėl volavimo kai asfaltas jau per žemos temperatūros. Spalva netolygi, nes per trumpai maišytas pigmentas maišyklėje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSiųskit Antonui per fb ar kitais kanalais.
Reikės papildomai praeiti pafotografuot, kaip atrodo šiandien.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPirmoj foto keistas ruožas per vidurį ir batų žymės tikrai keisti. Jei ruožas nuo tankinimo volais, tuomet batų žymių jau neturėtų likti. Jei ruožas nuo klotuvo, tai gal nesutankino asfalto.
Antroj foto, jau nuo seniau apkalbėta problema, bet oficialaus paaiškinimo negavome. Mano spėjimas būtų, kad automobilių padangos tiesiog išplėšia iš asfalto spalvos pigmentą ir lieka juoduoti bitumas.
Trečioje matome net 2 defektus. Įtrūkimai veikiausiai dėl volavimo kai asfaltas jau per žemos temperatūros. Spalva netolygi, nes per trumpai maišytas pigmentas maišyklėje.
Comment
-
Tie patys zmones asfaltuoja desimtis metu. Ar gi ne? Ne vakar gi technologija atsirado. Tuo labiau uz 50 euru skrydzio (arba 5000 jei valdiskais pinigais) yra Olandija, gali nuvaziuot ir pasukonsultuot. Patikekit jie zino visas technologijas nuo a iki z. Antonas sake jie ten bande tai toki tai anoki misini, nes cia naujove.. come on, prikabino jam makaronu. Iskloja desimtis kilometru per metus, pagrindinis tiekejas tas pats, visi visus pazista. Naujove... Tie zmones zino kaip reikia padaryt misini kad takelio tarnavimo laikas baigtusi pasibaigus garantiniam ir iskart atkeliautu nauji uzsakymai. I itrukimus pateks vanduo, pasals, keli sezonai ir bac duobes nuo "erozijos". Pasakys kad per plonas sluoksnis, mat ne kelias. Reikia tikrint darbus ir skustis, nes kitaip takeliai atrodys nekazka.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTie patys zmones asfaltuoja desimtis metu. Ar gi ne? Ne vakar gi technologija atsirado. Tuo labiau uz 50 euru skrydzio (arba 5000 jei valdiskais pinigais) yra Olandija, gali nuvaziuot ir pasukonsultuot. Patikekit jie zino visas technologijas nuo a iki z. Antonas sake jie ten bande tai toki tai anoki misini, nes cia naujove.. come on, prikabino jam makaronu. Iskloja desimtis kilometru per metus, pagrindinis tiekejas tas pats, visi visus pazista. Naujove... Tie zmones zino kaip reikia padaryt misini kad takelio tarnavimo laikas baigtusi pasibaigus garantiniam ir iskart atkeliautu nauji uzsakymai. I itrukimus pateks vanduo, pasals, keli sezonai ir bac duobes nuo "erozijos". Pasakys kad per plonas sluoksnis, mat ne kelias. Reikia tikrint darbus ir skustis, nes kitaip takeliai atrodys nekazka.
Darbų defektai randasi dėl žmogiškųjų faktorių, ypač paskutiniais metais, kai visiems viskas dzin ir visi visus gainioja su sparnuotomis frazėmis "optimizacija, iššūkiai" ir pan. Ta pati Grinda (kuri kaip suprantu ir klojo Lazdynuose), visai neseniai buvo atleidusi visus darbų vadovus, o po to rankiojo naujai. O čia savivaldybė krauna darbų, kad tenka pusę subrangovams atidavinėt - nespėja. O meras nieko girdėti nenori - jis "atidarymuose" fotografuojasi pagal grafiką.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Darbų defektai randasi dėl žmogiškųjų faktorių,
Comment
Comment