Na ne. Dėl metalo spyglių mažiau kibios ant šlapios dangos (tas pats kaip ir su automobiliu), bet ne iki tokio lygio kad užsivožtum.
Iš asmeninės patirties - sugebėjau Aišku skiriasi ar mtb padangos su rimtais šipais, ar miestinės. Su mtb variantais tikrai baisu važiuot ant drėgnos kietos dangos. Aišku yra miestinės kur šipai tik iš šonų. Bet su jom į apledėjusį kalniuką sunku - šipai tik ant posūkių kabina...
Kas riedat Kęstučio g. duokit žinot ar tik atnaujina žymėjimą, ar vis tik sureagavo ir įrengs naujas dviračių pervažas, papildys sankryžas, dažys raudonus "box'us", kaip buvo schemoje.
Kas riedat Kęstučio g. duokit žinot ar tik atnaujina žymėjimą, ar vis tik sureagavo ir įrengs naujas dviračių pervažas, papildys sankryžas, dažys raudonus "box'us", kaip buvo schemoje.
Antonas sakė, kad bus pagal schemą. Kaip ir sakiau, panaikinta dalis gatvės žymėjimo, o tai rodo, kad bus kiek perbraižomos juostos. Pagrinde panaikinta ties sankryžomis, kur atsiranda 3 eismo juostos.
Gal teko kam nors lankytis Nėries Senvagės projekto pristatytime? https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ymo-projektas/
Man toks klausimas kilo. Kodėl rengiant tokį rimta projektą, negali įrengti dviračių/pėsčiųjų tako viaduko nuo Geležinio vilko/Ozo gatvių žiedo? Dabar gi veda tą taką iki Ozo/Kernavės g. sankryžos šviesoforo. Ta sankryža ir taip jau ne vietoje ir apkrauta. Ar ne geriau padaryti kažkokį pėsčiųjų/dviračių tako viaduką link to Senvagės parko, nukreipiant visą srautą per ten, kad non stop'u galėtum prašokti dviračiu iš Šeškinės ir kitų rajonų.
Gal teko kam nors lankytis Nėries Senvagės projekto pristatytime? https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ymo-projektas/
Man toks klausimas kilo. Kodėl rengiant tokį rimta projektą, negali įrengti dviračių/pėsčiųjų tako viaduko nuo Geležinio vilko/Ozo gatvių žiedo? Dabar gi veda tą taką iki Ozo/Kernavės g. sankryžos šviesoforo. Ta sankryža ir taip jau ne vietoje ir apkrauta. Ar ne geriau padaryti kažkokį pėsčiųjų/dviračių tako viaduką link to Senvagės parko, nukreipiant visą srautą per ten, kad non stop'u galėtum prašokti dviračiu iš Šeškinės ir kitų rajonų.
Dvirtakis iki šviesforo reikalingas važiuojantiems į Ozą, Baltupius ir toliau ta kryptimi. Niekas netrukdys nusileidus nuo Akropolio pietine puse patekt į naują dvirtakį.
Iš Akropolio galėtų būt viadukas tiesiai į Konstitucijos prospekta, dar geriau būtų...
Paaiskinkit kokia yra tu tvoreliu funkcine paskirtis? Kodel miestui negaila joms pinigu? Matau viena stovi prie kelio, bet kodel sitoj vietoj? Tipo kitoj vietoj perbegs nieko tokio, o sitoje negalima?
Paskui toliau tvorele stovi is pievos puses. Veja apsaugo nuo girtu pesciuju ar kaip? Tai jei jie tokie girti kad gali nukrist nuo saligatvio, tai juk gali ir autobusui po ratais stoteleje, ko ten tvoros nera?
Paaiskinkit kokia yra tu tvoreliu funkcine paskirtis? Kodel miestui negaila joms pinigu? Matau viena stovi prie kelio, bet kodel sitoj vietoj? Tipo kitoj vietoj perbegs nieko tokio, o sitoje negalima?
Paskui toliau tvorele stovi is pievos puses. Veja apsaugo nuo girtu pesciuju ar kaip? Tai jei jie tokie girti kad gali nukrist nuo saligatvio, tai juk gali ir autobusui po ratais stoteleje, ko ten tvoros nera?
Ties pieva - nes į pievą šlaitas. Nuo kažkokio statumo/gylio jau reikia tvorelių. Prie perėjos - kad nekirstų kampų tarp stovinčių mašinų ir nevaikščiotų pusiau perėja, bet realiai skersai-išilgai. Matyt toj vietoj daugiau žmonių srautų, o toliau mažiau.
Atsiprašau už klausimą, o tamstai kada nors bus kažkas gerai?
Kol bus tiek tvoru - ne
Visgi man taip ir neatsake i klausima - kam reikalinga tvora prie slaito? Kodel zmogus eidamas desine kelio puse prie pat kelio nenukrenta po masina, o eidamas salia slaito turi nuo jo nukrist?
Paaiskinkit kokia yra tu tvoreliu funkcine paskirtis? Kodel miestui negaila joms pinigu? Matau viena stovi prie kelio, bet kodel sitoj vietoj? Tipo kitoj vietoj perbegs nieko tokio, o sitoje negalima?
Elementariai, kad iškentėtų ir daeitų iki perėjos, o ne bėgtų per gatvę ne perėjoje. Toliau nuo perėjos jau nebėra prasmės tverti.
Paskui toliau tvorele stovi is pievos puses. Veja apsaugo nuo girtu pesciuju ar kaip? Tai jei jie tokie girti kad gali nukrist nuo saligatvio, tai juk gali ir autobusui po ratais stoteleje, ko ten tvoros nera?
Ten toliau yra šlaitas matomai virš 2 metrų. Priklauso pagal normatyvus atitverti.
Ten toliau yra šlaitas matomai virš 2 metrų. Priklauso pagal normatyvus atitverti.
Keista kodėl vienose vietose laikosi normatyvų, o kitur ne. Tarkim naujai įrengtas bendras dviračių ir pėsčiųjų takas palei Nerį Žvėryne, po Liubarto tiltu – ten tvorelės nėra, nors vyksta dviračių eismas iki pat krašto ir kartu su pėsčiaisiais, šlaitas dar statesnis ir išbetonuotas, o apačioje pasitinka vėl kietas šaligatvis ir upė (arba potvynio metu iškart upė arba ledas), o lėtai apvažiuojant pėsčiuosius lygsvara tik sunkiau išlaikyti. Šioje vietoje net dviračių eismas atitrauktas ir adekvatūs pločiai, bet tvorelė jau yra.
Derinimas toks, kaip apjuosiant VT stoteles: nupiešiama linija ant žemėlapio ir parodoma saugaus eismo komisijoje ar pan. Pritariama, įrengiama. Juolab derino ten tikrai daug daugiau visko: platino šaligatvį, įrengė pervažą per gatvę, nukasinėjo šlaitą.
Matant, kad įrengia kur nelabai reikia, bet neįrengia prie vis dar aktualių VT stotelių, kur nuolatos konfliktai, nenuostabu, kad piktina kai kuriuos. Europos st. jau 2 ar 3 metus "įrenginėja", net schema buvo parengta prieš tuos porą metų.
Todel kad sitie normatyvai parasyti tam kad butu parasyti. Kur nori ten laikosi kur nesinori galima ir nesilaikyt. Svarbu kad butu kuo teisiskai pateisint. Vietoj metalo gabalo galejo issodint krumus, bent jau is slaito puses. Is gatves puses dar galeciau speliot, kad trukdytu vairuotojams pamatyti pesciuosius pries pereja.
Nors kiekviena tvora mieste yra ne daugiau nei vietos projektavimo fail'as. Dabar kokias 5 minutes vaiksciuojau google street view po Olandija, nu neradau niekur atitvertos nuo pesciuju tvoromis sankryzos! Aisku jei tai ne greitkelis. As neteigiu kad ju ten visai nera, bet tai pas mus zmones debilai patys po masinom lenda, o ten - ne? Reiskia stotele yra blogoje vietoje, pereja ne ten ar kazkas dar. Tunelinis mastymas, kazkoks senis saltis 1970 metais irase i str kad planuojam viska bet kaip, o paskui zmones kaip gyvulius leidziam aptvertais kanalais pabegiot, nes jie kazkodel nori eiti kitaip.
Atsiminkit, mieste neturi buti jokiu pliku tvoru prie gatviu, nukreipianciu pesciuju srautus. Jos daro miesta panasu i zona, o ne draugiska aplinka.
Comment