Čia apie tuos atvejus kai pradedami pripaišyti nepadaryti darbai. Pvz šiuo atveju - atseit dviratininkams atiduota Vileišio gatvė Kur padaryta - ir taip nebuvo auto eismo. O kitoj pusėj dar nieko nepadaryta.
Reikia realiai vertinti pasiekimus. Šimašiui yra pakankamai realiai padarytų darbų. Ar ne? Kartais atrodo, kad yra Šimašiaus kultas ir norima visus būtus ir nebūtus darbus jam sukrauti. Kas ilgalaikėje perspektyvoje tikrai ne į naudą. Nebent norima su tokia pigia programa eit į rinkimus... Bet varžovams toks požiūris - dovanėlė ant lėkštutės.
P.S. Senasis tujų MTB takas apvažiuodavo tujas ir nereikdavo per jas pačias važiuot/eit
Neteisinu Šimašiaus kadencijos metu padaryto broko, skubėjimo ir pan. Kvaila perasfaltuoti 7 metrų pločio 1 eismo juostą. Kvaila atsakinėt: tai leidžia STR, atitinkame teisės aktus ir pan. Kvaila viską daryti paprastuoju remontu. Kvaila tartis su visuomene, o po to įgyvendinti kitaip. Debiliška PRintis, kad padarei darbus, nors dar nepadarei ir dar 3 mėn nepabaigsi.
Tačiau yra nemažai ir gerų dalykų įvykusių šios kadencijos metu. Nauji šaligatviai ir pakeisti seni šaligatviai - 80 proc. gerai. Gatvių būklė per pask. 3,5 metų tikrai nepablogėjo, o pagerėjo (arba man tenka dažniau važinėti atnaujintomis gatvėmis) - geriau nei buvo ankstesnę kadenciją. Dviračių takus pradėjo tiesti geresnius, dauguma asfaltuotus, kartais net be bortelių ties įvažiavimais. Aš irgi noriu, kad tiestų dviračių takus kokybiškiau ir mąstydami ne 3-5 metus į priekį, o 20-30-50 metų. Tačiau, deja, per 3,5 metų žmonės staiga nepasikeičia.
Prieš 4 metus mąsčiau, kad 2,5 metrų pločio dviračių takas (o dar raudonas ir dar asfaltas!) - puiku. Bet pasirodo, kad 2,5 metrų ne visada yra puiku. Ne visada yra puiku ir atskyrimas aukščiu - reiktų atskyrimo veja - ypatingai, kai tam yra pakankamai vietos.
Čia apie tuos atvejus kai pradedami pripaišyti nepadaryti darbai. Pvz šiuo atveju - atseit dviratininkams atiduota Vileišio gatvė Kur padaryta - ir taip nebuvo auto eismo. O kitoj pusėj dar nieko nepadaryta.
Liežuvių daro daug ir savivaldybės PRininkai. Per daug. Tas, matyt, forumiečius labiau erzina, nei atlikti darbai. Pavyzdžiui:
Liepą pranešta, kad iki Liepos 31 d. Lazdynų dviračių takas bus prijungtas prie Laisvės pr. tako. Jau tada matėsi, kad nebus. Šiuo metu Lazdynų dviračių tako yra padaryta daugiau nei pusę, bet abejoju, kad pabaigs ir per rugsėjį. Negana to, dar reikia sujungti su Laisvės pr. dviračių takus - darbai vyksta, tačiau anot PR ir tie jau turėjo būti baigti
Kiek skaitau, tai visa pagrįsta kritika yra priimama, kartais apie ją diskutuojama. Nemačiau jokių sugarbinimų ar pan. dalykėlių.
Sugarbintos vietos yra ties tvoromis: Asmens dokumentų išrašymo centras išeidamas iš savo sklypo ribų įsirengęs tvorą, dėl kurios dabar projektuojamas kapitalinis remontas nenumato dviračių borto, o gal ir dalies lietaus surinkimo latakų, nes trūksta vietos net nukasus šlaitą. Tvoros neliečia.
Kita vieta yra ties Ateities g. 10, kur iš ortofoto matosi visas absurdas ir kuris dabar bus raportuotas savivaldybei (nors praeityje LDB pirmininkas nieko nepasiekė). Dėl šios tvoros nutrūksta ilga ir gana kokybiška populiari dviračių trasa:
Liepą pranešta, kad iki Liepos 31 d. Lazdynų dviračių takas bus prijungtas prie Laisvės pr. tako. Jau tada matėsi, kad nebus. Šiuo metu Lazdynų dviračių tako yra padaryta daugiau nei pusę, bet abejoju, kad pabaigs ir per rugsėjį. Negana to, dar reikia sujungti su Laisvės pr. dviračių takus - darbai vyksta, tačiau anot PR ir tie jau turėjo būti baigti
Tiesa sakant mačiau tavo post'ą FB, ten suktai parašyta buvo, tad ne taip interpretavai. Iki 31 d. turėjo pabaigti Architektų g., o tik tada pradėti tiesti jungtį tarp Architektų g. ir Karoliniškių. Bet kuriuo atveju vėluoja smarkiai, žinoma.
Aš ne apie forumą, o Šimašiaus rinkimų kampaniją. Kiekvieną savaitę po straipsniuką per spaudą kur kokį viaduką/tiltą/gatvę/etc ties. Tekstas toks, lyg jau rytoj važiuos technika ir vers žemes Bet realiai tie projektai nedaug pajudėję nuo idėjos stadijos. Suprantu, kad projektavimas ir kitas popierizmas užtrunka ir su tuo viskas tvarkoj. Bet kai tiesiog pagal kalendorių piarinamasi, nesvarbu ar yra apie ką naujo papasakot ar ne, tai atrodo liūdnai. Šimašius toks biški vilnietiškas Muskas
Kita vieta yra ties Ateities g. 10, kur iš ortofoto matosi visas absurdas ir kuris dabar bus raportuotas savivaldybei (nors praeityje LDB pirmininkas nieko nepasiekė). Dėl šios tvoros nutrūksta ilga ir gana kokybiška populiari dviračių trasa:
Nežinau ar dėl tos tvoros kas nors kur nors nutrūko, bet akivaizdžiai dekoratyvinė tvorelė skirta saugoti veją nuo ištrypimo. Kažkaip nematau jokių problemų kiaurai pratiesti dviračių taką. Net paviljono atitverti nebereiks
Aš ne apie forumą, o Šimašiaus rinkimų kampaniją. Kiekvieną savaitę po straipsniuką per spaudą kur kokį viaduką/tiltą/gatvę/etc ties. Tekstas toks, lyg jau rytoj važiuos technika ir vers žemes Bet realiai tie projektai nedaug pajudėję nuo idėjos stadijos. Suprantu, kad projektavimas ir kitas popierizmas užtrunka ir su tuo viskas tvarkoj. Bet kai tiesiog pagal kalendorių piarinamasi, nesvarbu ar yra apie ką naujo papasakot ar ne, tai atrodo liūdnai. Šimašius toks biški vilnietiškas Muskas
Dzin ta "kampanija". Vertinkim pagal tai kas atlikta ir per tai "filtruokim" pažadus.
Bent jau man kasdien tenka važiuot naujai nutiestais dviračių takais ir man mažai terūpi, kad jie galbūt neatitinka 80 lygio kosminių standartų Nors diskutuot apie trūkumus, tobulinimo galimybes ir pan. šiame forume būtinai reikia, tik naudos į šias diskusijas įpinti asmenines preferencijas vienam ar kitam politikui aš nematau.
Atidarytą viaduką iškart galėjo išbandyti riedutininkai, kurie teigė, kad dviračių taką žyminti raudona juosta yra gana slidi, tad ja važiuoti po lietaus gali būti itin sudėtinga.
Tiesa sakant mačiau tavo post'ą FB, ten suktai parašyta buvo, tad ne taip interpretavai. Iki 31 d. turėjo pabaigti Architektų g., o tik tada pradėti tiesti jungtį tarp Architektų g. ir Karoliniškių. Bet kuriuo atveju vėluoja smarkiai, žinoma.
O kaip reiktų suprasti šį Liepos viduryje parašytą sakinį ir įdėtą video?
Vakar pastebėjau, kad galutinai pabaigtas dviračių takas Oslo g. - galutinai išasfaltuota likusi tako dalis gariūnų link. Užtruko nei daug, nei mažai - nuo darbų pradžios praėjo metai.
Vakar pastebėjau, kad galutinai pabaigtas dviračių takas Oslo g. - galutinai išasfaltuota likusi tako dalis gariūnų link. Užtruko nei daug, nei mažai - nuo darbų pradžios praėjo metai.
Comment