Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąŠitoj vietoj šiek tiek užsistosiu lukass - projektai tai savivaldybės, ir ten nebuvo suprojektuota lietaus nuvedimo sistema. Bet, pakartosiu, tragedijos tame nematau - greitai viskas buvo sutvarkyta, niekas nenukentėjo (ačiū dievui), ir, tikiuosi, kitą kartą projektuodami atsižvelgs į tokias bėdas. Čia tikrai tinka pasakymas - kas nieko nedaro, tas ir klaidų nedaro.
Parašė lukass Rodyti pranešimąTamsta aiškiaregys, kad žinot, ką aš matau ir ko ne?
Ir ką tada turėtų reikšti ši aksioma?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNetiesa. Ten iš viso nebuvo šaligatvio.
Parašė digital Rodyti pranešimąTikrai nematau tame didelės bėdos. Gal ir neįmanoma kitaip padaryti, nes nuo padangų visada pajuoduos? Nebent uždrausti automobiliams važiuoti, ar statyti viaduką?
Dar pavyzdžių:
1. forume buvo aptarti perdaryti laiptai lazdynuose bei kituose rajonuose – kreivai nulieti iš betono, t. y. laiptai skirtingų aukščių. Laiptai ir turi būti laiptai – gaminami identiški gamykloje.
2. Tiek projektuose, tiek dviračių takus tiesiant pagal schemas labai daug vietų, kur ties įvažiavimais į kiemus dvirtakio asfaltą pakeičia arba lieka trinkelės, Laisvės pr. ar Santaros g. Nors kitose analogiškuose vietose ir net tose pačiose trasose išliejamas vientisas asfaltas, o trinkelės šalinamos. L. Giros g. dviračių pilką asfaltą su dviračių pilku asfaltu kerta vejos bortai ties kiemų įvažiavimais – išvis iš fantastikos žanro, nors darbuotojai buvo informuoti taip neįrengti – savivaldybė tokius darbus priima, kaip ir kitą broką.
3. Daug vietų kur paliekami įleisti bortai tarp automobilių ir dviračių asfalto, nors kitose vietose bortų neįrengia. Galioja tiek darbams pagal projektus, tiek pagal schemas. Tuskulėnų g., Laisvės pr., Saulėtekio g., etc.
4. Ties vienais įvažiavimais iš teritorijų ženklina pervažas ir trikampius, ties kitais nieko neženklina tame pačiame Laisvės pr. dviračių take.
5. Praktiškai absoliučiai visose vietose kur šalia dviračių takų įrengiami stulpai arba tvorelės šalia stotelių – niekur neišlaikomi STR nurodyti atstumai nuo dviračių tako iki objektų, nesvarbu ar yra pakankamai erdvės ar jos mažiau.
6. Šešuolių g. / Justiniškių g. sankryžoje troleibusų stulpas atsidūrė naujame dviračių take.
7. Naujasis T. Narbuto g. viadukas įrengtas beveik visais aspektais ne pagal projektinius pasiūlymus: ant viaduko turėjo būt asfaltas bei plytelės, skirtingi aukščių lygiai, neturėjo būti dviejų guminių oranžinių stulpelių. Dabar nudažė viaduko dangą slidžiais dažais. Net senas Vingio tiltas turi raudoną asfaltą. Tai kam gaišinama visuomenė, jei į jos nuomonę neatsižvelgiama? Dar prie broko galima priskirti, tai, kad matydami, jog viskas daroma ne pagal projektinius pasiūlymus savivaldybė neatsiuntė jei jų, nei tech. projekto. Buvo kreiptasi 4 kontaktais.
8. P. Vileišio g. po nuošliaužos savo tinklalapyje žadėjo įrengti ne tik vandens gaudytuvą ir išleistuvą, bet ir nuotekų latakus. Pastarųjų neįrengė.
9. Naugarduko g. įrengia dviračių juostas, kurios neatitinka STR minimalių pločio reikalavimų.
10. Kęstučio g. dviračių juostų žymėjimas nutrūksta ties sankryžomis, nors schemose visur pagal skaičiavimus turėjo tilpti. Pervažos irgi nepažymėtos, kaip schemoje, ties Sėlių g. / Kęstučio. g., etc.
11. Kaip John darė dviračių takų įtrūkimų ekspertizę skirtinguose takuose irgi neriekia pamiršt: Goštauto g., Laisvės pr., Fabijoniškėse.
12. Ties Rygos st dviračių takas žymiai aukščiau šaligatvio, tad išvažiavus iš tako ir vėl į jį grįžtant buku kampu – garantuotas virtimas. Teis Šaulių sąjunga st dviračių takas atskirtas giliu grioviu į šaligatvio ilgį. Stotelių šaligatviu sakė perklos kitu pirkimu ar remontu, bet tokių pavojų neturėjo teisės palikti.
Edit:
13. https://tvarkaumiesta.lt/problem/68182
14. https://tvarkaumiesta.lt/problem/68181
15. Krepšinio aikštelė iš trinkelių su nuožulniais kraštais – tiesiog nesuprantama, kas taip sugalvoja ir kas duoda leidimą. Užvirst ant aštrios, pjaunančios tvorelės irgi nesinori:
Paskutinis taisė dondc; 2018.09.01, 16:52.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKažkodėl užsienyje dvirtakiai spalvos nepraranda. Anton'as jau užklausė gamintojų dėl to.
Dar pavyzdžių:
Blogai aišku, kad taip paliko, bet irgi puiku, kad raportuojate ir įsipareigojo ištaisyti.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKažkodėl užsienyje dvirtakiai spalvos nepraranda. Anton'as jau užklausė gamintojų dėl to.
Dar pavyzdžių:
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą2. Tiek projektuose, tiek dviračių takus tiesiant pagal schemas labai daug vietų, kur ties įvažiavimais į kiemus dvirtakio asfaltą pakeičia arba lieka trinkelės, Laisvės pr. ar Santaros g. Nors kitose analogiškuose vietose ir net tose pačiose trasose išliejamas vientisas asfaltas, o trinkelės šalinamos. L. Giros g. dviračių pilką asfaltą su dviračių pilku asfaltu kerta vejos bortai ties kiemų įvažiavimais – išvis iš fantastikos žanro, nors darbuotojai buvo informuoti taip neįrengti – savivaldybė tokius darbus priima, kaip ir kitą broką.
O dėl įvažiavimų į kiemus, tai geriau susikirtimuose klotų raudonas trinkeles be nuožulų. Vairuotojui kertančiam tokią trinkelių juostą yra lengviau suprasti, kad jis kertą dviračių taką, nei kai važiuoją per tamsiai raudoną ir pajuodusį asfaltą. Ypač kai galioja sąlyga, kad horizontalus ženklinimas pas mus arba išvis normaliai neįrengiamas arba greitai nusidėvi ir nėra atnaujinimas. Visuose tokiuose susikirtimuose turėtų būti naudojamos skirtingos dangos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nu tarkim. Tai iš ~18 km dviračių takų rado broką 2 takuose, atkarpose po ne daugiau 50 metrų. Kur "daug broko" man vis tiek neaišku.
Pats sakei, kad anksčiau nematei "tiek" broko Tai aš tau pasakiau kodėl nematei, elementari matematika. Tu mane užsipuolei garbinimu? Skaičių į viešumą taip ir neiškėlei...
Parašė digital Rodyti pranešimąBeje, kokį pažymį dešimtbalėje sistemoje duotumėte naujiems dviračių takams (pernai/šiemet tiestiems)?
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Man tai panašu, kad darbai kartais priimami jų net neapžiūrėjus.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBeje, kokį pažymį dešimtbalėje sistemoje duotumėte naujiems dviračių takams (pernai/šiemet tiestiems)?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąIš džiaugsmo, kad atėjo supratimas (nors dar nepakankamas) ir gausiai investuojama rašyčiau 9 (labai gerai). Nors prirankiojus įvairaus broko bei atsikalbinėjimus, jog, tarkim, negaminami nusklembti bortai, bet neatsakoma iš kur atsirado bortai P. Vileišio g. – priverstas rašyti 5 (patenkinamai). Sovietiniams duočiau 3 (nepatenkinamai), Zuoko takams 1 (labai blogai).
Comment
-
Įsiskaičius į mono pranešimą, verdiktas vis tik lieka 5, t. y. padoriai naudotis takais galima, bet tik tiek. Taigi John nėra visai neteisus. Buvo jam užkliuvusi nauja sankryža (gal Verkių g./Lukšio g.), kur takai tiesiog ovaliai baigiasi prieš šaligatvius ties sankryža, t. y. gatvės taip ir nepasiekia. Ties tiltu link Gariūnų pietinėje dalyje takas iš anksto pradeda smarkiai siaurėti, panašiai iki tilto pėsčiųjų-dviračių dalies siauro pločio, o galima buvo daryti minimalaus nustatyto 2,5 m pločio, o ties tilto susiaurėjimu įrengti nukreipiamą kelio ženklą. Turint omeny per arti įrengiamas tvoreles ties stotelėmis, viltingai tikiuosi, jog ateity pakeis pačias tvoreles į kampuoto dizaino labiau derančias prie naujų paviljonų, o gal net integruotas į stotelės paviljonus bei tuo pačiu paliekant tą STR aprašomą 50 cm (siaurose vietose 25 cm) atstumą. Ties Karoliniškių poliklinika taip ir nutrūko takas, liko bendrame sraute, tad tą vietą irgi teks kažkada naujai tvarkyt, nes dabar buvo pasimesta su tomis neapskaičiuotomis schemomis. Viaduko per T. Narbuto g. danga buvo nudažyta dažais, o tai bus labai slidu per lietų, tikiuosi konstrukcijos atlaikys ir kada nors bus asfaltas, kaip ant Vingio tilto. Kažkada teks palaipsniui pertiesti įvažiavimus į kiemus, kaip dabar L. Giros g. buvo pakeistos trinkelės į asfaltą. Pilaitėje projektuojant Karaliaučiaus g. tąsą projektuotojas atsisakė įrengti dviračių taką atitrauktą nuo šaligatvio, nors pievos tiesiosiose ten labai plačios, o dviračių takų tiesimo rekomendacijose ar naujajame judumo plane yra identiški pavyzdžiai su paveiksliukais nurodantys, jog dviračių takai turi būti atitraukti, o po to priartėti prie šaligatvio sankryžose. Įrengs vėl netobulai, tad tikėtina kažkada rekonstruojant teks perdarinėti, jei bus įsiklausyta.
Pavyzdžių ką reiktų pertiesti netrūksta. Ypač ateityje padidėjus srautams.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Dabar panašiai, kaip su Maslow poreikių piramide gaunasi: šiuo metu kuriami baziniai takai, su minimalia kokybe, bet bent jau galima bus daugiau ar mažiau judėti po miestą. Lyginant, kad prieš tai beveik nieko neturėjom – progresas milžiniškas. Kita vertus, turbūt, Šimašius nėra mesijas, tiesiog informacijos sklaida apie kitų valstybių pažangą darytų spaudimą naujiems takų standartams bei reikalingumui. Nebūtų kur dingti – bet kuris meras privalėtų juos įgyvendint. Net Zuokas, kuris tik paišė linijas daugelį metų, paskutiniaisiais metais nutiesė 1 km raudoną naujų standartų pločio dviračių taką Pilaitėje.
Kaip ir sakiau, emocinėje skalėje, dabartinius takus galima vertinti labai gerai (devynetu).♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Prie ko čia išvis Šimašius? Ar jis projektuoja tuos takus ar kloja?
Savivaldybės taryba metų pradžioj gyventojams siuntinėjo 48psl žurnaliuko ant plono popieriaus pavidalo 2017 m. veiklos ataskaitą. Giriasi apie šildymo kainas, darželius, atlyginimų augimą, autonominius autobusus, viešosios tvarkos elektromobilius, etc, etc, bet dvirtakių revoliucija visam tam žurnalėly paminėta tik dviem sakiniais. Tiesiog vienas iš dalykų, kuriuos savivaldybė daro, penkiasdešimtas ar šimtas penkiasdešimtas pagal prioritetą. (Nors meras Feisbuke, atrodo, dviračių infrastruktūra giriasi gan dažnai!) Net gatvių projektuotojai su visa dešimtmečių tradicija ir patirtim šitame forume gauna pylos už įvairius kasdieniškiausius sprendimus, o čia visai nauja, prieš tai nestatyta, infrastruktūros rūšis.
Prieš 5 metus raudono asfalto takas be bordiūrų sankryžose kaip Laisvės prospekte arba dviračiams atiduota gatvė kaip Vileišio skambėjo kaip fantastika ar Olandija, o dabar mes tai turim. Valdžia ir projektuotojai įsiklausė į entuziastų atsiliepimus ir pageidavimus, pasikeitė dvirtakių statybos praktikos ir pagaliau vyksta realus visą miestą dengiančios infrastruktūros kūrimas. Su laiku projektuotojų ir vykdytojų patirtis augs ir nesąmonių mažės, bet, matyt, šitam forume visad rasim kuo pasiskųst. Užsiauginkit perspektyvos jausmą gal, jei jum tai blogiau, negu nieko.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai toks paprastas klausimas - ar reikia Šimašiui uždrausti tiesti dviračių takus? Nes mano nuomone kaip tik reikia skatinti takų tiesimą, tik daugiau jų darant jie bus vis geresni ir kokybiškesni.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimądviračiams atiduota gatvė kaip Vileišio skambėjo kaip fantastika ar Olandija, o dabar mes tai turim.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teisybės dėlei - dar neturim. Nuo Šilo tilto tolyn link ligoninės/Valakampių visada ir buvo praktiškai tik dvirtakis. O "atiduodama" dalis nuo Šilo tilto link centro dar tik popierinė.
Vis dar stebiuosi žmonių neigiamu nusiteikimu ir kategoriškumu
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąPrie ko čia išvis Šimašius? Ar jis projektuoja tuos takus ar kloja?
<...>
Net gatvių projektuotojai su visa dešimtmečių tradicija ir patirtim šitame forume gauna pylos už įvairius kasdieniškiausius sprendimus, o čia visai nauja, prieš tai nestatyta, infrastruktūros rūšis.
<...>
Valdžia ir projektuotojai įsiklausė į entuziastų atsiliepimus ir pageidavimus, pasikeitė dvirtakių statybos praktikos ir pagaliau vyksta realus visą miestą dengiančios infrastruktūros kūrimas. Su laiku projektuotojų ir vykdytojų patirtis augs ir nesąmonių mažės, bet, matyt, šitam forume visad rasim kuo pasiskųst.
Visiškai ne nauja infrastruktūros rūšis. Sovietiniam takams parašiau 3-jetą tik dėl per siauro takų pločio Nemenčinės pl., etc. bei dėl bortų Pašilaičiuose, etc. Jau anuomet liejo asfaltą dviračiams, o dabartiniai raudoni, tai tik įmaišytas pigmentas ir atskirai klojamas sluoksnis, tad ne raketų mokslas. Prie Gabijos gimnazijos ir tai net atskiras takas su išilgine tvora buvo įrengtas.
Valdžia su projektuotojais dažniau priešinasi, o ne įsiklauso. Tarkim Narbuto viaduko atveju PP buvo suderinti, net 2 kartus, atrodo, bet pačio projekto nieks nesugebėjo atsiųsti, nes slėpė, kadangi absoliučiai priešingai įgyvendino statinį nei PP bei pakartotiniuose PP buvo skelbta.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
Žvėryno "Tujų" (aka Birutės) takas ir buvo praktiškai buvo dvirtakis kalnų dviračiams. Na sudėtinga buvo per tujas važiuoti, bet bent jau praeiti šalia galėjai...
Vis dar stebiuosi žmonių neigiamu nusiteikimu ir kategoriškumu
Reikia realiai vertinti pasiekimus. Šimašiui yra pakankamai realiai padarytų darbų. Ar ne? Kartais atrodo, kad yra Šimašiaus kultas ir norima visus būtus ir nebūtus darbus jam sukrauti. Kas ilgalaikėje perspektyvoje tikrai ne į naudą. Nebent norima su tokia pigia programa eit į rinkimus... Bet varžovams toks požiūris - dovanėlė ant lėkštutės.
P.S. Senasis tujų MTB takas apvažiuodavo tujas ir nereikdavo per jas pačias važiuot/eit
Comment
Comment