O kodėl autostradinis dvirtakis neturėtų atlaikyti retkarčiais pravažiuojančio sunkvežimio? Gal reiks atvažiuot bokšteliui lempas tvarkyt, gal gaisrinė kačiuką iš medžio iškėlinės... Ar sunkiasvorė technika turėtų važinėt per pievą, kad tik nieko nenutiktų auksiniam trapiam dvirtakiui?
O kodėl autostradinis dvirtakis neturėtų atlaikyti retkarčiais pravažiuojančio sunkvežimio? Gal reiks atvažiuot bokšteliui lempas tvarkyt, gal gaisrinė kačiuką iš medžio iškėlinės... Ar sunkiasvorė technika turėtų važinėt per pievą, kad tik nieko nenutiktų auksiniam trapiam dvirtakiui?
Nu kad čia ne retsykiais, o prišaudyta žymių kas tris metrus grynai nuo stovėjimo.
p.s. kas čia su tais asfaltais ir žymėm nuo padangų, bitumas nuo saulės lydosi ar kaip čia gaunas?
Nu kad čia ne retsykiais, o prišaudyta žymių kas tris metrus grynai nuo stovėjimo.
p.s. kas čia su tais asfaltais ir žymėm nuo padangų, bitumas nuo saulės lydosi ar kaip čia gaunas?
Taip, mačiau nuolat priparkuotus sunkvežimius/automobilius ir Žvėryno Birutės take darbų metu. Spėju ir čia, statybų metu, kai nutiesė asfaltą sunkvežimius parkuodavo.
Verkt norisi visas šias nesąmones matant. Keisčiausia, kad tame Vileišio g. take, bent 3-jose vietose prieš tai buvo mega dydžio lietaus surinkimo grotos, kokių Vilniuj daugiau niekur nemačiau. Jei akivaizdžiai jau anksčiau buvo suprojektuota atraminė sienutė su tokiom grotom akivaizdžiai priimti visą nutekantį vandenį iš aukščiau esančių kiemų – tai kodėl dar sovietmečiu taip dažnai naudotų vandens surinkimo latakų dabar neįrengė šaligatvio (su nusklembtu bortu) išorėje? Net jei paskaičiavo ir pridarė daug grotelių jau pačiame raudoname asfalte, tai ant to tako baseinas tiesiog gaunasi bet kuriuo atveju, elementariai absoliučiai nepraktiškai padaryta.
Siekiant užkirsti kelią problemos pasikartojimui, P. Vileišio take nuspręsta įrengti papildomą paviršinių nuotekų surinkimo gaudytuvą (d1500 mm) ir išleistuvą (d600 mm). Ties P. Vileišio g. 31 namu bus įrengti 2 papildomi paviršinių nuotekų surinkimo latakai, kurie padės suvaldyti nuo Antakalnio – P. Širvio gatvių atitekantį didelį paviršinių nuotekų srautą. Sutankinus gruntą ir įrengus lietaus nuotekų sistemą dviračių tako ir pėsčiųjų tako dangos bus atstatytos.
Na, čia rašiau keletą puslapių atgal. Kažkas man atrašė, kad tą taką sujungs su tuo, aną su tuo. Aš turėjau omeny šiek tiek kitokį planą. Turėjau omeny rengt normalią infrastruktūrą dviračiams su šviesaforais, su takais einančiais šalia kelio, žiedais, kuriuose dviratininkai turi pirmenybę ir taip toliau, bet turbūt čia utopiška svajonė tiesiog.
Pirmą kartą, kai važiavau šituo dviračių taku, man atvipo žandikaulis. Čia jau yra grynai užmiestis, dviračių takas palei jūrą. Nežinau kodėl, nuotraukoj neatrodo įspūdingai, bet realybėj tas dviračių takas platesnis maždaug 1.5 karto už vieną eismo juostą.
Olandai, užmiestiniuose keliuose dviračių problemą išsprendė būtent taip
įmanoma kur nors teigt pasiūlymus Vilniaus miestui?
Čia jau biški ne į temą, bet kaip išspręsti automobilių lakstymą siaurom gatvėm
Na, čia rašiau keletą puslapių atgal. Kažkas man atrašė, kad tą taką sujungs su tuo, aną su tuo. Aš turėjau omeny šiek tiek kitokį planą. Turėjau omeny rengt normalią infrastruktūrą dviračiams su šviesaforais, su takais einančiais šalia kelio, žiedais, kuriuose dviratininkai turi pirmenybę ir taip toliau, bet turbūt čia utopiška svajonė tiesiog.
Pirmą kartą, kai važiavau šituo dviračių taku, man atvipo žandikaulis. Čia jau yra grynai užmiestis, dviračių takas palei jūrą. Nežinau kodėl, nuotraukoj neatrodo įspūdingai, bet realybėj tas dviračių takas platesnis maždaug 1.5 karto už vieną eismo juostą.
Olandai, užmiestiniuose keliuose dviračių problemą išsprendė būtent taip
įmanoma kur nors teigt pasiūlymus Vilniaus miestui?
Čia jau biški ne į temą, bet kaip išspręsti automobilių lakstymą siaurom gatvėm
Na čia nieko nenustebinai. Ta pati savivaldybė yra prileidusi rekomendacijų su panašiais pavyzdžiais. Tik kol įvyks persilaužimas projektavime jau bus ir tie pavyzdžiai morališkai pasenę. Vis dar pristatinėjami projektiniai pasiūlymai niekuo nesiskiria nuo dėstytų univere prieš jau porą dešimtmečių.
/\ Nu nereikia taip jau. Pažiūrėkit į Algirdo ar Geležinkelio g. projektinius pasiūlymus. Būtent tai, apie ką jūs čia kalbat. Tik reikia gal suprasti, kad ne visi sprendimai tinka visoms gatvėms. Miesto centre dviračių takas palei gatvę - ok. Bet tiesti dviračių taką palei Ukmergės g. ar Laisvės pr. yra visiškai nelogiška tiek dėl vietos, tiek dėl malonumo/patogumo važiavimui.
Gatvės siaurinimas yra geras pavyzdys. Islandijos g. pritaikytas iškreivinimo metodas. O daugiau gatvių mes gi netiesiam tokių, kurias reikėtų kreivint. Nors, tiesą sakant, tikrai turime atnaujinimo laukiančių panašių gatvių.
/\ Nu nereikia taip jau. Pažiūrėkit į Algirdo ar Geležinkelio g. projektinius pasiūlymus. Būtent tai, apie ką jūs čia kalbat. Tik reikia gal suprasti, kad ne visi sprendimai tinka visoms gatvėms. Miesto centre dviračių takas palei gatvę - ok. Bet tiesti dviračių taką palei Ukmergės g. ar Laisvės pr. yra visiškai nelogiška tiek dėl vietos, tiek dėl malonumo/patogumo važiavimui.
Gatvės siaurinimas yra geras pavyzdys. Islandijos g. pritaikytas iškreivinimo metodas. O daugiau gatvių mes gi netiesiam tokių, kurias reikėtų kreivint. Nors, tiesą sakant, tikrai turime atnaujinimo laukiančių panašių gatvių.
Šie pavyzdžiai veikiau maloni išimtis nei taisyklė. Tenka matyti bent šimtą projektų per metus, tai ką matau, persilaužimu nepavadinčiau.
Malonumo minti Laisvės prospektu šiaip ar taip nėra. Geriau būtų greitai prapjauti palei gatvę nutiestu taku nei stumdytis su pėsčiaisiais ir apvažinėt stoteles. Dėl Ukmergės gatvės gal ir taip, bet Laisvės prospekte po aplinkelio atidarymo eismo nėra baisiai daug.
Malonumo minti Laisvės prospektu šiaip ar taip nėra. Geriau būtų greitai prapjauti palei gatvę nutiestu taku nei stumdytis su pėsčiaisiais ir apvažinėt stoteles. Dėl Ukmergės gatvės gal ir taip, bet Laisvės prospekte po aplinkelio atidarymo eismo nėra baisiai daug.
Man, kaip nelakstančiam, su vaiku, dabartinis takas yra labai gerai. Neturėčiau malonumo važiuoti gatve.
Man, kaip nelakstančiam, su vaiku, dabartinis takas yra labai gerai. Neturėčiau malonumo važiuoti gatve.
Norint propaguot susisiekimą dviračiu - reiktų orientuotis ir į "lakstančius". Ypač su populiarėjančiais elektriniais dviračiais/paspirtukais/mopedais. Bando stabdyti automobilizaciją lėtinant eismą. Bet dviračių atžvilgiu taiko tą pačią strategiją ir tikisi priešingo rezultato
Norint propaguot susisiekimą dviračiu - reiktų orientuotis ir į "lakstančius". Ypač su populiarėjančiais elektriniais dviračiais/paspirtukais/mopedais. Bando stabdyti automobilizaciją lėtinant eismą. Bet dviračių atžvilgiu taiko tą pačią strategiją ir tikisi priešingo rezultato
Ne. Tu nori, kad orientuotųsi tik į tuos, kurie dviračių takais važinėja automobilių greičiais. Ir tik į juos.
Pavyzdžiui, Amsterdame dviratininkų vidutinis greitis yra 15 km/h.
Priklauso nuo kelio tipo ir kaip tas vidutinis buvo apskaičiuotas. Tavo automobilis skaičiuoja viską: ir įsibėgėjimą ir t.t. Čia rašo, kad naudoti GPS duomenys. Tai gali būti irgi stabdymai įskaičiuoti. Tai kažkur ~20 km/h gaunasi dviračiu. Toli gražu ne tai, kokiu greičiu paprastai važiuoja tie, kurie skundžiasi, kad nebegali važiuoti gatvėmis.
Ne. Tu nori, kad orientuotųsi tik į tuos, kurie dviračių takais važinėja automobilių greičiais. Ir tik į juos.
Pavyzdžiui, Amsterdame dviratininkų vidutinis greitis yra 15 km/h.
Aš tik sakau, kad susisiekimui dviračių greitis yra labai svarbus klausimas. Pagal tavo požiūrį - kam mašinom statyt autostradas, su šeima važiuojant prie jūros juk smagiau Panemune lėtai pravažiuot.
Vilniuje senamiestyje ar kitur kur daug žmonių ir sankryžų greitis bus dar mažesnis. Dar priskaičiuojam sankryžas, šviesoforus ir t.t. Kad pasiekt 15km/h vidutinį, reikia ir 30km/h tinkamų atkarpų.
/\ Kad pagal tavo teiginių daromą įspūdį, reikėtų tiesti autostradas keliems automobilių greičių tipams: tiems, kurie važiuoja 160 ir daugiau; tiems, kurie važiuoja 110; ir tiems, kurie važiuoja 80. Nes pamiršti, kad autostradoje visi važiuoja daugiau ar mažiau vienodu greičiu. Dviračių takuose taip nėra, nes labai skiriasi dviratininkų lygis. Jau esu kartojęs, kad negalim tiesti dviračių takų susisiekimui, šalia rekreacijai ir dar trečio kam nors kitkam. Tiesiam vieną bendrą taką taip, kad būtų patenkinta didžiosios dalies poreikiai. O į poreikius įeina: važiavimas saugiai, patenkinamas greitis, patogumas (malonumas) ir objektų pasiekiamumas. Tarša nuo 70 km/h greičiu judančių automobilių, taip pat tokio greičio keliamas pavojus nėra tie faktoriai, kurie dviračių taką palei pat Laisvės pr. padarytų patogų visiems.
O kas būtų autostrados srautą (fūras, skubančius ir šiaip nerekreacinius) sukišus į Panemunę ar Žemaičių plentą? Dalis važiuotų kiek įmanoma rečiau ar nevažiuotų išvis, kiti darytų nesąmones kaip ViaBaltikoj.
Tiesiant taką pagal rekreacinius standartus gausis taip, kad skubantys juo arba nevažiuos, arba važinės naglai.
Kas trukdė Laisvės prospekte padaryti panašaus stiliaus taką kaip foto iš Danijos pajūrio? Bortelis nuo gatvės yra - saugumas nuo eismo užtikrinamas. Jei autobusas ties stotelėm turės kirsti dvirtakį - nemanau, kad tai didelė saugumo bėda. Bent jau ne didesnė nei nuolatinis maišymasis su pėsčiaisiais. Tarša dėl poros metrų į vieną ar kitą šoną nelabai skiriasi. Greitis būtų geresnis. Objektų pasiekiamumas padarius dvikryptį būtų toks pat. Padarius vienkryptį ir į priešingą pusę pavažiuojant šiek tiek šaligatviu - manau irgi labai nenukentėtų. Patogumo būtų daugiau, nes nereiktų apvažinėt stotelių ir maišytis su pėsčiaisiais. Malonumas ir Laisvės prospektas bent man sunkiai suderinamos sąvokos. Nebent galimybė kuo greičiau iš ten dingti padidintų malonumą.
Gretimoje temoje apie dviračius buvo gerų nuorodų, kad tarša net važinėjant Delyje pradeda kenkti tik minant >5h per dieną. Vilniuje turbūt neįmanoma pasiekti panašaus lygio net minant kiaurą parą.
Comment