Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNa, mano vidutinis greitis yra 35+ km/h, ir tikrai nenoriu kad kažkokie riedutininkai, važiuodami 8 km/h keltų pavojų savo ir mano gyvybei.
8 yra daug arčiau 5 (pėsčiojo greitis) nei 30 (žmogaus, dviračiu važiuojančio į darbą, greitis).
Pats kasdien važinėju į darbą tai vidutinis greitis (įskaitant sustojimus ties šviesoforais) siekia 15-20 km/h (tiksliau būtų 16-18 km/h). Važiuodamas vis pamąstau, kad jeigu vidutinis būtų greitis - 20-25 km/h - būtų pakankama. Bet tam trukdo esama infrastruktūra. Dažniausiai važinėju dviračių takais, šaligatviais (kur būklė gera), gatve. Važiavimo greitis nuo 10 km/h (kylant į Narbuto kalną; ties stotelėmis) iki 45 km/h leidžiantis nuo kalno.
Bandau įsivaizduoti 35+ km/h vidutinį greitį savo atveju. Iki darbo man beveik 4 km, tai nuvažiuočiau per 6,5 minutės. Fantastika
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ten rimtai pėstiesiems tą smėlyną ir paliks? Laukiam purvo bei pėsčiųjų ant dvirtakio. Liuks. Ačiū, Obama.
Man didesnė problema atrodo, kad dviračių takas nėra atskirtas nuo pėsčiųjų tako bent 1 metru - o vietos tam buvo.Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.06.07, 16:51.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kiek kartų skiriasi 25km/h nuo 50km/h ir 5km/h nuo 25km/h? Šiaip jau smagiau ir saugiau važiuot gatve nei dvirtakyje saugantis nesąmones darančių piliečių ir laviruoti tarp pėsčiojo greičiu judančių dvirtakių eismo dalyvių.
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
Na 35+ km/h vidutinį greitį kelionėse Vilniuje manau turi mažiau nei procentas keliautojų
Pats kasdien važinėju į darbą tai vidutinis greitis (įskaitant sustojimus ties šviesoforais) siekia 15-20 km/h (tiksliau būtų 16-18 km/h). Važiuodamas vis pamąstau, kad jeigu vidutinis būtų greitis - 20-25 km/h - bet tam trukdo esama infrastruktūra. Važinėju dviračių takais, šaligatviais (kur būklė gera), gatve. Važiavimo greitis nuo 10 km/h (kylant į Narbuto kalną; ties stotelėmis) - 45 km/h leidžiantis nuo kalno.
Bandau įsivaizduoti 35+ km/h vidutinį greitį savo atveju. Iki darbo man beveik 4 km, tai nuvažiuočiau per 6,5 minutės. FantastikaIf a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ten rimtai pėstiesiems tą smėlyną ir paliks? Laukiam purvo bei pėsčiųjų ant dvirtakio. Liuks. Ačiū, Obama.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Skaičiuoti reiktų ne kartus, o km/h skirtumą, 25 km/h važiuoja retas, dauguma apie 15-20 km/h, tai gaunasi skirtumas tik 5-15 km/h, tuo tarpu gatvėje vidutinis auto greitis apie 60 km/h, tai skirtumas nuo dviračio gaunasi net 40-45 km/h, jei greito eismo gatvė, dar daugiau, todėl bent man tikrai jokio malonumo maltis tarp lekiančių auto ar fūrų ir dar kvėpuoti jų išmetamosiomis dujomis. Nesąmones daro pagrinde tie, kurie nesugeba pasirinkti saugaus greičio ir dėl to pridaro krūva avarinių situacijų. Veveltui pagrindinė mirčių keliuose priežastis greitis, o ne koks nors ten žioplumas.
Dvirtakiuose nesąmones dažniausiai daro mažai ir lėtai važiuojantys. Kaip taisyklė kuo greičiau važiuoja - tuo daugiau turi patirties ir atsakingiau elgiasi galima pavojingose vietose. Neteko matyt sankausko plavinėjančio po dvirtakį zigzagais. O riedančių nenuspėjamom trajektorijom nors vežimu vežk. Supratimas kas yra savo eismo pusės laikymasis, saugus ap/prasilenkimas ir t.t. taip pat dažniausiai atvirkščiai proporcingas greičiui. Tiesa, negalioja elektriniams, nes ten greitis neateina su patirtim.
Dvirtakyje sudaryti avarinę situaciją greičio tikrai nereikia. Užtenka sustoti arba apsisukti. Antru atveju greičiau dar ir geriau būtų...
Kiek per metus miršta A1 ar A2 ir kiek kituose keliuose? Koks vidutinis greitis pirmu atveju ir antru? Mirčių priežastis tikrai ne greitis, o smegenų trūkumas. Ir greičių skirtumai, kurie padidina smegenų trūkumo problemas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu va, išsiaiškinom, kad gi problema yra kvailas elgesys, o ne transporto priemonė. Taigi riedutininkas ir co. nėra lygu kvailam elgesiui ant dviračių tako. Todėl jie ir turi jais važinėti
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O jei mama su vežimėliu tvarkingai dalyvauja eisme - irgi viskas ok?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ne, nes jau trečią kartą kartoju, kad jos greitis nėra tolygus kitų dalyvių greičiui. Ok?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu mama bėgioja su vežimėliu, tai jai tikrai ne pakeliui su pėsčiaisiais. Dėl vaiko saugumo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Del vaiko saugumo jai tikrai nevieta buti tarp greitai keliaujanciu dviraciu.
Comment
-
Sutinku su kiekvienu Creatium teiginiu. Nepamirškim ir fakto, kad tokios ratuotos priemonės kaip riedučiai ar longboardai, neturi nei stabdžių, nei yra manevringi, dėl ko nardyti tarp žmonių yra daug pavojingiau, nei važiuoti kartu su dviratininkais. Greitis jų dažnai būna panašus į dviračių, važiuojančių rekreaciniais tikslais. Galiausiai, nepamirškim ir to, kad šių transporto priemonių ratukai yra kieti ir mažo diametro, dėl ko važiuoti trinkelėmis kartais net neįmanoma. Taigi kol šiom ratuotom priemonėm neties atskirų takų (juokauju) arba bent nepradės dėti visur trinkelių be nuožulnių kraštų, tol niekas manęs neįtikins, kodėl negalima joms važiuoti dviračių taku.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Ant plentinio turiu, ant TT, kuriuo dalyvauju tik varžybose - neturiu.
Niekada skambučio nenaudoju, žinoma, nes visada aiškiau ir paprasčiau šūktelti - Atsargiai!
Beje, Sankausko didelis vidutinis greitis yra, matyt, dėl tiesaus dvirtakio ar kelio, važiuojant nuo savo ežero miesto pakrašty. Vistiek Šiauliai ne Vilnius, o Lettered tai grynai mieste mina.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Aš be skambučio. Vistiek dažniausiai tenka naudot riksmą su keiksmažodžių kombinacija, kad ir šiandien sukant į kairę bei praleidinėjant 4 mašinas iš priešais (dviratį aišku buvo neprestižas praleist), iš galo pažeidžiant KET papypsėjo kažkoks lopas, jei nesupainiojau vairuotojo, tai jis dar telefonu kalbėjo. https://www.google.lt/maps/@54.67076...7i13312!8i6656
Beje, Sankausko didelis vidutinis greitis yra, matyt, dėl tiesaus dvirtakio ar kelio, važiuojant nuo savo ežero miesto pakrašty. Vistiek Šiauliai ne Vilnius, o Lettered tai grynai mieste mina.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Atmetus GV ir panašias vietas, vidutinis auto greitis tikrai ne 60km/h.
Dvirtakiuose nesąmones dažniausiai daro mažai ir lėtai važiuojantys. Kaip taisyklė kuo greičiau važiuoja - tuo daugiau turi patirties ir atsakingiau elgiasi galima pavojingose vietose. Neteko matyt sankausko plavinėjančio po dvirtakį zigzagais. O riedančių nenuspėjamom trajektorijom nors vežimu vežk. Supratimas kas yra savo eismo pusės laikymasis, saugus ap/prasilenkimas ir t.t. taip pat dažniausiai atvirkščiai proporcingas greičiui. Tiesa, negalioja elektriniams, nes ten greitis neateina su patirtim.
Dvirtakyje sudaryti avarinę situaciją greičio tikrai nereikia. Užtenka sustoti arba apsisukti. Antru atveju greičiau dar ir geriau būtų...
Kiek per metus miršta A1 ar A2 ir kiek kituose keliuose? Koks vidutinis greitis pirmu atveju ir antru? Mirčių priežastis tikrai ne greitis, o smegenų trūkumas. Ir greičių skirtumai, kurie padidina smegenų trūkumo problemas.Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.08, 08:25.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
GV vidutinis 80-90, kas važiuoja ant 50 km/h paprastose gatvėse? Greitis pagrindinė žūčių keliuose priežastis, nesuprantu, kam dar dėl to ginčytis, pats pastoviai matau kaip be smegenų lekiantys dviratininkai sudarinėja avarines situacijas, ant 15 km/h važiuojantys nei savęs nei kitų niekada neužmuš. 35 km/h čia saugus greitis kur nors take laukuose, bet tikrai ne mieste kokioje nors Vilniaus gatvėje ar net miegamuose rajonuose, kur tie takai eina šalia priparkuotų auto, namų, išvažiavimų ir pan., kur atlekiančio dviratininko dažnai negali pastetebėti kita auto ar pėstysis. Kalbat dabar koks maroziukas su BMW, kuriam visi kiti eismo dalyviai tik velkasi, žioplinėja ir trukdo normaliai lėkti, supratimo apie saugumą nulis.
Niekas neužsimuštų, visi vieni kitus pastebėtų.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai automobilių leistiną greitį reiktų padaryti mieste 20km/h, autostradoje - 60km/h.
Niekas neužsimuštų, visi vieni kitus pastebėtų.
Comment
Comment