Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Su sustojimais prie šviesoforų, sankryžų, bordiurų, posūkių, atsigerti, atrašyti žinutę ir pan. toks gaunasi, grynai pačio važiavimo 20 km/h, labai retai vidutinis būna virš 25 km/h, tada jau pro beveik visus kitus dviratininkus kaip pro stovinčius. 35 km/h čia profų vidutinis greitis, Tour de France vidutinio greičio rekordas berods pan. apie 40 km/h Armstrongo, su sportiniu dviračiu, perpiltu krauju ir krūva chemijos.
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Vidutinis greitis spėčiau yra arčiau Lettered greičio, bet sunku rasti normalios statistikos. Pavyzdžiui, čia rašo, kad Kopenhagoje vidutinis greitis 15-20 km/h. Realūs atskirų dviratininkų vidutinio greičio skirtumai bus dar didesni - kokie 10-30 km/h.
Mano nuomone, dvirtakį nuo šaligatvio skiria ne tiek vidutinis judėjimo greitis, kiek suvokimas a) kad visada iš galo gali atrūkti sankauskas 35km/h greičiu; b) kad eismas vyksta kaip gatvėje - negali kada nori sustoti, apsisukti, krapštyti nosies, vingiuoti per visą plotį; c) reikia naudoti papildomas atsargumo priemones (šalmai, liemenės, žibintai ir pan.). Jeigu riedutininkai, riedlentininkai ir paspirtukininkai laikysis šių taisyklių, tai jie nebus didesnė kliūtis nei rekreaciniu tempu riedantis dviratininkas. Kai kuriose šalyse, beje, šioms priemonėms ir leidžiama važiuoti dviračių takais.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąVidutinis greitis spėčiau yra arčiau Lettered greičio, bet sunku rasti normalios statistikos. Pavyzdžiui, čia rašo, kad Kopenhagoje vidutinis greitis 15-20 km/h. Realūs atskirų dviratininkų vidutinio greičio skirtumai bus dar didesni - kokie 10-30 km/h.
Mano nuomone, dvirtakį nuo šaligatvio skiria ne tiek vidutinis judėjimo greitis, kiek suvokimas a) kad visada iš galo gali atrūkti sankauskas 35km/h greičiu; b) kad eismas vyksta kaip gatvėje - negali kada nori sustoti, apsisukti, krapštyti nosies, vingiuoti per visą plotį; c) reikia naudoti papildomas atsargumo priemones (šalmai, liemenės, žibintai ir pan.). Jeigu riedutininkai, riedlentininkai ir paspirtukininkai laikysis šių taisyklių, tai jie nebus didesnė kliūtis nei rekreaciniu tempu riedantis dviratininkas. Kai kuriose šalyse, beje, šioms priemonėms ir leidžiama važiuoti dviračių takais.
Blogybė yra ne tiek lėtai judantys eismo dalyviai, kiek apskritai žmonės, nesuprantantys kad jie dalyvauja eisme. Visokie Lettered, kurie sustoja parašyti žinutės, sustoja kada užsimanę atsigerti ir panašiai. Mamytės su vežimais taip pat potencialios žioplinėtojos.
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Būtent.
Blogybė yra ne tiek lėtai judantys eismo dalyviai, kiek apskritai žmonės, nesuprantantys kad jie dalyvauja eisme. Visokie Lettered, kurie sustoja parašyti žinutės, sustoja kada užsimanę atsigerti ir panašiai. Mamytės su vežimais taip pat potencialios žioplinėtojos.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Dabar užduosiu provokuojantį klausimą. Tamstos transporto priemonė turi skambutį? Jo, jo, ten tokią svirtelę reikia patraukti, panašiai, kaip posūkiui rodyti BMW automobiliuose. Ne visi apie jas žino... Tai vat, jei tokio daikto neturi, tai gal nereikia čia apie dalyvavimą eisme :p
Niekada skambučio nenaudoju, žinoma, nes visada aiškiau ir paprasčiau šūktelti - Atsargiai!If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Dabar užduosiu provokuojantį klausimą. Tamstos transporto priemonė turi skambutį? Jo, jo, ten tokią svirtelę reikia patraukti, panašiai, kaip posūkiui rodyti BMW automobiliuose. Ne visi apie jas žino... Tai vat, jei tokio daikto neturi, tai gal nereikia čia apie dalyvavimą eisme :p
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtent, supratimas, kad dalyvauji eisme, reiškia ne tik nežioplinėjimą bet ir važiavimą saugiu greičiu. Kai kurie sportininkai lekia dviračiu taku visiškai nemąstydami, kad kiti eismo dalyviai gali jų nepastebėti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Saugiu, kad spėtum sureaguoti į bet kokį debilo, nesuprantančio, kad dalyvauja eisme judesį? Ar saugiu kai visi aplink taip pat važiuoja galvodami apie kitų eismo dalyvių saugumą?Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.07, 16:04.
Comment
-
Jei važiuojat greičiu, panašiu į automobilio, gal ne vieta ant dviračių tako.
Pripažinkit, kad kai kuriais atvejais taikomi dvigubi ir nelogiški standartai. Dviratininkai reikalauja atskirų takų, kad būtų saugiau ir patogiau. Bet kai el. paspirtukas važiuoja dviratininko greičiu - tai jau nesaugu kartu su dviratininkais, turi maltis tarp pėsčiųjų. Bet kai el. dviratis važiuoja didesniu nei 25 km/h greičiu, tai jau turi ir registracijos dokumentus bei draudimą turėti ir negali važiuoti dviračių taku (KET) arba kai dviratininkas mina 35 km/h greičiu, tai tik dviračių taku, tai jau galima ir tegul visi traukiasi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dviračių takai nėra autobanai, eina šalia namų, parkingų, medžių ir krūva pan. vietų, kur greit atlekiančio dviratininko fiziškai neįmanoma spėti pastebėti. Čia pan. kaip su motociklininkais, lekia, lyg 1 km spinduliu niekas kelyje neišdygs, dažniausiai žūsta dėl kitų transporto priemonių taisyklių pažeidimo(nepastebi išvažiuojant iš kiemo, apsisukant ir pan.), tik kas iš to, kas formaliai kaltas, jei smegenys ištaškytos?
Aš važiuodamas dviračiu leistiną greitį (50km/h) viršiju labai retai.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJei važiuojat greičiu, panašiu į automobilio, gal ne vieta ant dviračių tako.
Pripažinkit, kad kai kuriais atvejais taikomi dvigubi ir nelogiški standartai. Dviratininkai reikalauja atskirų takų, kad būtų saugiau ir patogiau. Bet kai el. paspirtukas važiuoja dviratininko greičiu - tai jau nesaugu kartu su dviratininkais, turi maltis tarp pėsčiųjų. Bet kai el. dviratis važiuoja didesniu nei 25 km/h greičiu, tai jau turi ir registracijos dokumentus bei draudimą turėti ir negali važiuoti dviračių taku (KET) arba kai dviratininkas mina 35 km/h greičiu, tai tik dviračių taku, tai jau galima ir tegul visi traukiasi.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai dviračiu takai ir privalo būti važiuojamojoje kelio dalyje. Transporto priemonės (automobiliai+dviračiai) sau, pėstieji - sau. Visi paspirtukininkai važiuojantys 8km/h greičiu turėtų judėti su pėsčiaisiais.
Comment
-
Nors dviračių/pėsčiųjų takas nuo Pedagaginio tilto iki Vingio parko jau buvo oficialiai atidarytas, spėju dar nėra priduotas, nes daug kur krapštosi darbininkai, apšvietimas irgi nepajungtas.
Pradžia prie Pedagoginio tilto:
Normalus takas tęsiasi iki pat A. Mickevičiaus g:
Kertant A. Mickevičiaus g. dviračių takas išnyksta:
Ir toliau tam tikrą atkarpą yra bendras takas. Ar ten tikrai nėra vietos atskiram dviračių takui kaip teigia savivaldybė? Mano manymu vietos sočiai, tereikėjo nukasti šlaito dalį. Atkarpoje nuo Pedagoginio tilto iki A. Mickevičiaus g. irgi vietomis dėl vietos trūkumo buvo nukastas šlaitas. Čia kažkodėl pataupė ir akivaizdžiai vartosi aiškindami kad nebuvo vietos:
Už kelių šimtų metrų kai pasuka nuo pakrantės atskiras dviračių takas vėl atsiranda:
Nežinau ar čia sėjo kokią žolę ar lauks kitų metų kol pridygs piktžolių, bet kol kas atrodo nelabai jaukiai:
Suoliukai:
Teisinga vaikų žaidimų aikštelė:
Lauko treniruoklių kampelis:
Ten kur nėra žolės ir dar vyksta važinėjimai prinešama daug purvo ant tako:
Vietomis kur šiek tiek žolės jau padygo visai jauku:
Namai šalia tako:
Tvarkoma teritorija:
Kai kur priartėja visai prie pat Neries:
Daug pėsčiųjų naudojasi dviračių taku (nuotraukose tas nelabai atsispindi nes nenorėjau fotkinti žmonių):
Takas suka link A. Mickevičiaus g.
Ir toliau eina Birutės g.:
Birutės g. pesčiųjų takas yra normalus, su trinkelėmis:
Tęsiasi iki Vingio tilto ir įsilieja į Vingio parko takelius:
Paskutinis taisė Gladiator; 2018.06.07, 16:30.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai jei motociklininkas viršijo greitį, jis pats ko gero ir yra kalčiausias.
Aš važiuodamas dviračiu leistiną greitį (50km/h) viršiju labai retai.
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai dviračiu takai ir privalo būti važiuojamojoje kelio dalyje. Transporto priemonės (automobiliai+dviračiai) sau, pėstieji - sau. Visi paspirtukininkai važiuojantys 8km/h greičiu turėtų judėti su pėsčiaisiais.Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.07, 16:26.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
KET parašyta, kad vairuotojas turi važiuoti saugiu greičiu, kad galėtų spėti sustoti prieš kliūtį ir pan., tai jei važiuoji dviračių taku ant 35, t.y. dvigubai greičiau nei dauguma, tai nėra saugus greitis, kaip ir paprastame kelyje su auto 180 nėra saugus greitis, nors tavo BMW ir gali tiek išspausti ir šiaip pats esi geras lenktynininkas. Jei važiuoji gatvėmis, kur kiti važiuoja apie 50, nėra daug kertančių kelią žmonių ir pan, tai tada tikrai saugus greitis.
Dviračių vidutinis greitis artimesnis pėsčiųjų (jau nekalbant apie paspirktukus ar riedučius) nei automobilių, tai kodėl jie turėtų būti šalia gatvių? Plius kam smagu save nuodyti ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis?
Dviračio greitis yra daug artimesnis automobilio greičiui, nei pėsčiojo greičiui. Todėl transporto priemonės, tiek motorinės, tiek mechaninės, nors ir atskirtos viena nuo kitos fiziniais barjerais, turėtų būti kartu važiuojamojoje kelio dalyje.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą180km/h nėra saugu, ir tai nėra leistina. 50km/h yra saugu, todėl ir yra leistina.Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.07, 16:38.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nuo kada maksimalus leistinas greitis = saugus greitis? Saugu gatve, bet tikrai ne dviračių take, nors kur nors senamiestyje nėra saugu 50 km/h net gatvėje, jau nekalbant apie važiavimą tokiu greičiu dviračių take. 50 km/h dviračiu taku saugu tiek pat, kiek saugu paprastu keliu su automobiliu ant 90 km/h per plikledį, sniego provėžas ir rūką.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
180km/h nėra saugu, ir tai nėra leistina. 50km/h yra saugu, todėl ir yra leistina.
Dviračio greitis yra daug artimesnis automobilio greičiui, nei pėsčiojo greičiui. Todėl transporto priemonės, tiek motorinės, tiek mechaninės, nors ir atskirtos viena nuo kitos fiziniais barjerais, turėtų būti kartu važiuojamojoje kelio dalyje.
Comment
Comment