Su sustojimais prie šviesoforų, sankryžų, bordiurų, posūkių, atsigerti, atrašyti žinutę ir pan. toks gaunasi, grynai pačio važiavimo 20 km/h, labai retai vidutinis būna virš 25 km/h, tada jau pro beveik visus kitus dviratininkus kaip pro stovinčius. 35 km/h čia profų vidutinis greitis, Tour de France vidutinio greičio rekordas berods pan. apie 40 km/h Armstrongo, su sportiniu dviračiu, perpiltu krauju ir krūva chemijos.
Tai jei Tour de France vidutinis 40, o tu varai 25, tai biški mažokai. Bet reikia turėti omenyje, kad tu su tuo cirko vienaračiu dviratuku, o jie tai su brangiausiais anglies pluošto aparatais.
If a lion could speak, we could not understand him.
Vidutinis greitis spėčiau yra arčiau Lettered greičio, bet sunku rasti normalios statistikos. Pavyzdžiui, čia rašo, kad Kopenhagoje vidutinis greitis 15-20 km/h. Realūs atskirų dviratininkų vidutinio greičio skirtumai bus dar didesni - kokie 10-30 km/h.
Mano nuomone, dvirtakį nuo šaligatvio skiria ne tiek vidutinis judėjimo greitis, kiek suvokimas a) kad visada iš galo gali atrūkti sankauskas 35km/h greičiu; b) kad eismas vyksta kaip gatvėje - negali kada nori sustoti, apsisukti, krapštyti nosies, vingiuoti per visą plotį; c) reikia naudoti papildomas atsargumo priemones (šalmai, liemenės, žibintai ir pan.). Jeigu riedutininkai, riedlentininkai ir paspirtukininkai laikysis šių taisyklių, tai jie nebus didesnė kliūtis nei rekreaciniu tempu riedantis dviratininkas. Kai kuriose šalyse, beje, šioms priemonėms ir leidžiama važiuoti dviračių takais.
Vidutinis greitis spėčiau yra arčiau Lettered greičio, bet sunku rasti normalios statistikos. Pavyzdžiui, čia rašo, kad Kopenhagoje vidutinis greitis 15-20 km/h. Realūs atskirų dviratininkų vidutinio greičio skirtumai bus dar didesni - kokie 10-30 km/h.
Mano nuomone, dvirtakį nuo šaligatvio skiria ne tiek vidutinis judėjimo greitis, kiek suvokimas a) kad visada iš galo gali atrūkti sankauskas 35km/h greičiu; b) kad eismas vyksta kaip gatvėje - negali kada nori sustoti, apsisukti, krapštyti nosies, vingiuoti per visą plotį; c) reikia naudoti papildomas atsargumo priemones (šalmai, liemenės, žibintai ir pan.). Jeigu riedutininkai, riedlentininkai ir paspirtukininkai laikysis šių taisyklių, tai jie nebus didesnė kliūtis nei rekreaciniu tempu riedantis dviratininkas. Kai kuriose šalyse, beje, šioms priemonėms ir leidžiama važiuoti dviračių takais.
Būtent.
Blogybė yra ne tiek lėtai judantys eismo dalyviai, kiek apskritai žmonės, nesuprantantys kad jie dalyvauja eisme. Visokie Lettered, kurie sustoja parašyti žinutės, sustoja kada užsimanę atsigerti ir panašiai. Mamytės su vežimais taip pat potencialios žioplinėtojos.
If a lion could speak, we could not understand him.
Blogybė yra ne tiek lėtai judantys eismo dalyviai, kiek apskritai žmonės, nesuprantantys kad jie dalyvauja eisme. Visokie Lettered, kurie sustoja parašyti žinutės, sustoja kada užsimanę atsigerti ir panašiai. Mamytės su vežimais taip pat potencialios žioplinėtojos.
Dabar užduosiu provokuojantį klausimą. Tamstos transporto priemonė turi skambutį? Jo, jo, ten tokią svirtelę reikia patraukti, panašiai, kaip posūkiui rodyti BMW automobiliuose. Ne visi apie jas žino... Tai vat, jei tokio daikto neturi, tai gal nereikia čia apie dalyvavimą eisme :p
Dabar užduosiu provokuojantį klausimą. Tamstos transporto priemonė turi skambutį? Jo, jo, ten tokią svirtelę reikia patraukti, panašiai, kaip posūkiui rodyti BMW automobiliuose. Ne visi apie jas žino... Tai vat, jei tokio daikto neturi, tai gal nereikia čia apie dalyvavimą eisme :p
Ant plentinio turiu, ant TT, kuriuo dalyvauju tik varžybose - neturiu.
Niekada skambučio nenaudoju, žinoma, nes visada aiškiau ir paprasčiau šūktelti - Atsargiai!
If a lion could speak, we could not understand him.
Dabar užduosiu provokuojantį klausimą. Tamstos transporto priemonė turi skambutį? Jo, jo, ten tokią svirtelę reikia patraukti, panašiai, kaip posūkiui rodyti BMW automobiliuose. Ne visi apie jas žino... Tai vat, jei tokio daikto neturi, tai gal nereikia čia apie dalyvavimą eisme :p
Būtent, supratimas, kad dalyvauji eisme, reiškia ne tik nežioplinėjimą bet ir važiavimą saugiu greičiu. Kai kurie sportininkai lekia dviračiu taku visiškai nemąstydami, kad kiti eismo dalyviai gali jų nepastebėti.
Būtent, supratimas, kad dalyvauji eisme, reiškia ne tik nežioplinėjimą bet ir važiavimą saugiu greičiu. Kai kurie sportininkai lekia dviračiu taku visiškai nemąstydami, kad kiti eismo dalyviai gali jų nepastebėti.
Saugiu, kad spėtum sureaguoti į bet kokį debilo, nesuprantančio, kad dalyvauja eisme judesį? Ar saugiu kai visi aplink taip pat važiuoja galvodami apie kitų eismo dalyvių saugumą?
Saugiu, kad spėtum sureaguoti į bet kokį debilo, nesuprantančio, kad dalyvauja eisme judesį? Ar saugiu kai visi aplink taip pat važiuoja galvodami apie kitų eismo dalyvių saugumą?
Saugiu reiškia pan. į kitų eismo dalyvių greitį. Ir debilai yra ne dauguma, kurie važiuoja 15km/h, o tie, kurie įsivaizduoja, kad dviračių takas yra jų nuosava lenktyvių trasa. Dviračių takai nėra autobanai, eina šalia namų, parkingų, medžių ir krūva pan. vietų, kur greit atlekiančio dviratininko fiziškai neįmanoma spėti pastebėti. Čia pan. kaip su motociklininkais, lekia, lyg 1 km spinduliu niekas kelyje neišdygs, dažniausiai žūsta dėl kitų transporto priemonių taisyklių pažeidimo(nepastebi išvažiuojant iš kiemo, apsisukant ir pan.), tik kas iš to, kas formaliai kaltas, jei smegenys ištaškytos?
Jei važiuojat greičiu, panašiu į automobilio, gal ne vieta ant dviračių tako.
Pripažinkit, kad kai kuriais atvejais taikomi dvigubi ir nelogiški standartai. Dviratininkai reikalauja atskirų takų, kad būtų saugiau ir patogiau. Bet kai el. paspirtukas važiuoja dviratininko greičiu - tai jau nesaugu kartu su dviratininkais, turi maltis tarp pėsčiųjų. Bet kai el. dviratis važiuoja didesniu nei 25 km/h greičiu, tai jau turi ir registracijos dokumentus bei draudimą turėti ir negali važiuoti dviračių taku (KET) arba kai dviratininkas mina 35 km/h greičiu, tai tik dviračių taku, tai jau galima ir tegul visi traukiasi.
Dviračių takai nėra autobanai, eina šalia namų, parkingų, medžių ir krūva pan. vietų, kur greit atlekiančio dviratininko fiziškai neįmanoma spėti pastebėti. Čia pan. kaip su motociklininkais, lekia, lyg 1 km spinduliu niekas kelyje neišdygs, dažniausiai žūsta dėl kitų transporto priemonių taisyklių pažeidimo(nepastebi išvažiuojant iš kiemo, apsisukant ir pan.), tik kas iš to, kas formaliai kaltas, jei smegenys ištaškytos?
Tai jei motociklininkas viršijo greitį, jis pats ko gero ir yra kalčiausias.
Aš važiuodamas dviračiu leistiną greitį (50km/h) viršiju labai retai.
If a lion could speak, we could not understand him.
Jei važiuojat greičiu, panašiu į automobilio, gal ne vieta ant dviračių tako.
Pripažinkit, kad kai kuriais atvejais taikomi dvigubi ir nelogiški standartai. Dviratininkai reikalauja atskirų takų, kad būtų saugiau ir patogiau. Bet kai el. paspirtukas važiuoja dviratininko greičiu - tai jau nesaugu kartu su dviratininkais, turi maltis tarp pėsčiųjų. Bet kai el. dviratis važiuoja didesniu nei 25 km/h greičiu, tai jau turi ir registracijos dokumentus bei draudimą turėti ir negali važiuoti dviračių taku (KET) arba kai dviratininkas mina 35 km/h greičiu, tai tik dviračių taku, tai jau galima ir tegul visi traukiasi.
Tai dviračiu takai ir privalo būti važiuojamojoje kelio dalyje. Transporto priemonės (automobiliai+dviračiai) sau, pėstieji - sau. Visi paspirtukininkai važiuojantys 8km/h greičiu turėtų judėti su pėsčiaisiais.
If a lion could speak, we could not understand him.
Tai dviračiu takai ir privalo būti važiuojamojoje kelio dalyje. Transporto priemonės (automobiliai+dviračiai) sau, pėstieji - sau. Visi paspirtukininkai važiuojantys 8km/h greičiu turėtų judėti su pėsčiaisiais.
Neprivalo. Pažiūrėkit į rekomendacijas, ten aiškiai nurodyta kokiose kategorijose kaip turi būti įrengta. Ne šiaip sugalvota, o būtent dėl greičių skirtumų.
Nors dviračių/pėsčiųjų takas nuo Pedagaginio tilto iki Vingio parko jau buvo oficialiai atidarytas, spėju dar nėra priduotas, nes daug kur krapštosi darbininkai, apšvietimas irgi nepajungtas.
Pradžia prie Pedagoginio tilto:
Normalus takas tęsiasi iki pat A. Mickevičiaus g:
Kertant A. Mickevičiaus g. dviračių takas išnyksta:
Ir toliau tam tikrą atkarpą yra bendras takas. Ar ten tikrai nėra vietos atskiram dviračių takui kaip teigia savivaldybė? Mano manymu vietos sočiai, tereikėjo nukasti šlaito dalį. Atkarpoje nuo Pedagoginio tilto iki A. Mickevičiaus g. irgi vietomis dėl vietos trūkumo buvo nukastas šlaitas. Čia kažkodėl pataupė ir akivaizdžiai vartosi aiškindami kad nebuvo vietos:
Už kelių šimtų metrų kai pasuka nuo pakrantės atskiras dviračių takas vėl atsiranda:
Nežinau ar čia sėjo kokią žolę ar lauks kitų metų kol pridygs piktžolių, bet kol kas atrodo nelabai jaukiai:
Suoliukai:
Teisinga vaikų žaidimų aikštelė:
Lauko treniruoklių kampelis:
Ten kur nėra žolės ir dar vyksta važinėjimai prinešama daug purvo ant tako:
Vietomis kur šiek tiek žolės jau padygo visai jauku:
Namai šalia tako:
Tvarkoma teritorija:
Kai kur priartėja visai prie pat Neries:
Daug pėsčiųjų naudojasi dviračių taku (nuotraukose tas nelabai atsispindi nes nenorėjau fotkinti žmonių):
Takas suka link A. Mickevičiaus g.
Ir toliau eina Birutės g.:
Birutės g. pesčiųjų takas yra normalus, su trinkelėmis:
Tęsiasi iki Vingio tilto ir įsilieja į Vingio parko takelius:
Tai jei motociklininkas viršijo greitį, jis pats ko gero ir yra kalčiausias.
Aš važiuodamas dviračiu leistiną greitį (50km/h) viršiju labai retai.
KET parašyta, kad vairuotojas turi važiuoti saugiu greičiu, kad galėtų spėti sustoti prieš kliūtį ir pan., tai jei važiuoji dviračių taku ant 35, t.y. dvigubai greičiau nei dauguma, tai nėra saugus greitis, kaip ir paprastame kelyje su auto 180 nėra saugus greitis, nors tavo BMW ir gali tiek išspausti ir šiaip pats esi geras lenktynininkas. Jei važiuoji gatvėmis, kur kiti važiuoja apie 50, nėra daug kertančių kelią žmonių ir pan, tai tada tikrai saugus greitis.
Tai dviračiu takai ir privalo būti važiuojamojoje kelio dalyje. Transporto priemonės (automobiliai+dviračiai) sau, pėstieji - sau. Visi paspirtukininkai važiuojantys 8km/h greičiu turėtų judėti su pėsčiaisiais.
Dviračių vidutinis greitis artimesnis pėsčiųjų (jau nekalbant apie paspirktukus ar riedučius) nei automobilių, tai kodėl jie turėtų būti šalia gatvių? Plius kam smagu save nuodyti ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis? Manau tikrai smagiau, saugiau ir sveikiau važiuoti tokiu taku kaip dabar Gladiator įmetė žvėryne, nei tokiu, kuris nupieštas gatvėje šalia važiuojančių automobilių ir fūrų.
KET parašyta, kad vairuotojas turi važiuoti saugiu greičiu, kad galėtų spėti sustoti prieš kliūtį ir pan., tai jei važiuoji dviračių taku ant 35, t.y. dvigubai greičiau nei dauguma, tai nėra saugus greitis, kaip ir paprastame kelyje su auto 180 nėra saugus greitis, nors tavo BMW ir gali tiek išspausti ir šiaip pats esi geras lenktynininkas. Jei važiuoji gatvėmis, kur kiti važiuoja apie 50, nėra daug kertančių kelią žmonių ir pan, tai tada tikrai saugus greitis.
Dviračių vidutinis greitis artimesnis pėsčiųjų (jau nekalbant apie paspirktukus ar riedučius) nei automobilių, tai kodėl jie turėtų būti šalia gatvių? Plius kam smagu save nuodyti ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis?
180km/h nėra saugu, ir tai nėra leistina. 50km/h yra saugu, todėl ir yra leistina.
Dviračio greitis yra daug artimesnis automobilio greičiui, nei pėsčiojo greičiui. Todėl transporto priemonės, tiek motorinės, tiek mechaninės, nors ir atskirtos viena nuo kitos fiziniais barjerais, turėtų būti kartu važiuojamojoje kelio dalyje.
If a lion could speak, we could not understand him.
180km/h nėra saugu, ir tai nėra leistina. 50km/h yra saugu, todėl ir yra leistina.
Nuo kada maksimalus leistinas greitis = saugus greitis? Saugu gatve, bet tikrai ne dviračių take, nors kur nors senamiestyje nėra saugu 50 km/h net gatvėje, jau nekalbant apie važiavimą tokiu greičiu dviračių take. 50 km/h dviračiu taku saugu tiek pat, kiek saugu paprastu keliu su automobiliu ant 90 km/h per plikledį, sniego provėžas ir rūką.
Nuo kada maksimalus leistinas greitis = saugus greitis? Saugu gatve, bet tikrai ne dviračių take, nors kur nors senamiestyje nėra saugu 50 km/h net gatvėje, jau nekalbant apie važiavimą tokiu greičiu dviračių take. 50 km/h dviračiu taku saugu tiek pat, kiek saugu paprastu keliu su automobiliu ant 90 km/h per plikledį, sniego provėžas ir rūką.
Saugiausia tai apskritai niekur nevažiuoti.
If a lion could speak, we could not understand him.
180km/h nėra saugu, ir tai nėra leistina. 50km/h yra saugu, todėl ir yra leistina.
Dviračio greitis yra daug artimesnis automobilio greičiui, nei pėsčiojo greičiui. Todėl transporto priemonės, tiek motorinės, tiek mechaninės, nors ir atskirtos viena nuo kitos fiziniais barjerais, turėtų būti kartu važiuojamojoje kelio dalyje.
Kodel sakai kad 180km/h nera saugu? Esi vairaves Vokietijoje? Virs puse vairuotuoju keliauja laisvai virs 150km/h ir kai kurie netgi 180km/h, ir tenai maziau avariju negu Lietuvoje.
Comment