Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Nereikia jo temptis, reikia užminti B), ten tam yra skirta vieta, tuo pačiu būtų ir tęstinumas, nes Zalakevičiaus gatve eina naujutėlaitis takas. O šiaip neaišku kur tas takas turėtų tęstis, nes ir Antakalnio gatve trūksta gero gabalo iki Saulėtekio. Valakampiuose artimiausiu metu irgi nešviečia jokios dviračių takų infrastruktūros. Gal klystu...
    Atsargiai, už tokius pajuokiavimus dvirtakių talibai prie sienos pastatys O šiaip įdomi info. Visada mindavau į Saulėtekį per aplink. Reiks išbandyt.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Atsargiai, už tokius pajuokiavimus dvirtakių talibai prie sienos pastatys O šiaip įdomi info. Visada mindavau į Saulėtekį per aplink. Reiks išbandyt.
      Tegu stato, nes aš ir pats 50/50 toks pat... kai einu, dviračiai maišo, kai minu - pėstieji...

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Kadangi tai pirmas toks atvejis Lietuvoje bus, tai tikrai įdomu kaip tai veiks mūsų sąlygomis. Manau, kad reiks nemažo laiko tarpo žmonėms persilaužti.
        Automobiliai rytais ir vakarais spėju toliau važinės kiap važinėję, kad apvažiuoti kamštį antakalnio žiede. Kol ten nebus akligatvio ties tiltu, tol problema nebus išspręsta.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Automobiliai rytais ir vakarais spėju toliau važinės kiap važinėję, kad apvažiuoti kamštį antakalnio žiede. Kol ten nebus akligatvio ties tiltu, tol problema nebus išspręsta.
          O dar reikėtų įvertinti, kad Vileišio g. dar yra keli sklypai daugiabučiams, kurie anksčiau ar vėliau atsiras, tai kaip ir užprogramuotas konfliktas.
          Nors kita vertus - savivaldybė žino ką daro, matyt vertino įvairių transporto priemonių srautus. Šiaip labai smagu matyti tiek žmonių važiuojančius dviračiais naujai įrengtais takais, tai kaip savotiškas traukos objektas. Masė žmonių mina Neries krantine link Vingio parko ir kitais, naujai įrengtais, takais. Labai gera priemonė ištraukti žmones iš namų.
          Paskutinis taisė Robyla; 2018.06.05, 11:01.

          Comment


            Manau, kad skiriamųjų juostų sužymėjimas labai stipriai padėjo nukelti pėsčiuosius nuo dviračio tako. Matyt, kažkoks savisaugos instinktas, kad pėstieji pasijaučia, kaip tikroje gatvėje. Malonu stebėti, kaip Vingio parke visi pasidalino takus ir visiems tapo daug saugiau.

            Comment


              Parašė giead675 Rodyti pranešimą
              Manau, kad skiriamųjų juostų sužymėjimas labai stipriai padėjo nukelti pėsčiuosius nuo dviračio tako. Matyt, kažkoks savisaugos instinktas, kad pėstieji pasijaučia, kaip tikroje gatvėje. Malonu stebėti, kaip Vingio parke visi pasidalino takus ir visiems tapo daug saugiau.
              Bet toje naujoje atkarpoje nuo Vingio parko iki Neries krantinės juostų nėra, todėl ten ant dviračių tako pilna bėgikų, riedutininkų, vaikščiotojų, paspirtukininkų, nors šalia yra atskiras, pustuštis, pėsčiųjų takas. Gal žmonėms nepatogu bėgti ar eiti suplūktų žvyrtakiu.

              Comment


                Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                Bet toje naujoje atkarpoje nuo Vingio parko iki Neries krantinės juostų nėra, todėl ten ant dviračių tako pilna bėgikų, riedutininkų, vaikščiotojų, paspirtukininkų, nors šalia yra atskiras, pustuštis, pėsčiųjų takas. Gal žmonėms nepatogu bėgti ar eiti suplūktų žvyrtakiu.
                Taigi gyventojai patys norėjo būtent tokio žvyruoto tako - negali būti jokių "nepatogu". O nupiešti linijas žinoma nepakenktų.
                P.S. Tik nesupratau kuo užkliūna riedukininkai ir paspirtukai dviračių take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?

                Comment


                  Turėtų būti patogiau bėgti, nes minkštesnė dalis.

                  O visi ratuoti (paspirtukai included) turėtų naudotis dviračių takais. Ir juostos, kaip suprantu, turėtų atsirasti.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Taigi gyventojai patys norėjo būtent tokio žvyruoto tako - negali būti jokių "nepatogu". O nupiešti linijas žinoma nepakenktų.
                    P.S. Tik nesupratau kuo užkliūna riedukininkai ir paspirtukai dviračių take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?
                    'Po prosbam trudiashihcia' ar kaip čia? Kas sveikam prote galėjo norėti tokio tako. Juo prasiėjus iškart sportbačiai purvini patampa. Aš ten irgi žingsniuoju dviračio tako kraštu nes eiti žvyrkeliu nesinori.

                    Comment


                      Buvo rašyta forume, paieškokit.
                      ...

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Buvo rašyta forume, paieškokit.
                        ...
                        Ne esmė, patys kalti kad klauso visokių atsilupelių, rezultate turim ką turim - visi naudojasi dvirtakiu, nepatenkinti matyt nei pėstieji nei dviratininkai.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Taigi gyventojai patys norėjo būtent tokio žvyruoto tako - negali būti jokių "nepatogu". O nupiešti linijas žinoma nepakenktų.
                          P.S. Tik nesupratau kuo užkliūna riedukininkai ir paspirtukai dviračių take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?
                          O kuo užkliūna mamos su vežimėliais dviratininkų take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            O kuo užkliūna mamos su vežimėliais dviratininkų take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?
                            Tai biški skirkit judėjimo greičius. Mamos su vežimais - vis tiek pėsčiojo greitis. Riedutininkai ir co juda kur kas didesniu greičiu, nei pėstysis ir labiau artimu greičiu su dviratininkais (didžiąja mase dviratininkų, o ne plentininkais).

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Tai biški skirkit judėjimo greičius. Mamos su vežimais - vis tiek pėsčiojo greitis. Riedutininkai ir co juda kur kas didesniu greičiu, nei pėstysis ir labiau artimu greičiu su dviratininkais (didžiąja mase dviratininkų, o ne plentininkais).
                              Tai gal reiktų daryt takus pagal judėjimo greitį Jei nori su dviračiu lėtai važiuot (būna tokių ir dar kiek), tada irgi būk malonus ir varyk ant žvyro. Jei nori greit prasistumt vežimėlį - pirmyn į raudono asfalto autostradą

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Tai gal reiktų daryt takus pagal judėjimo greitį Jei nori su dviračiu lėtai važiuot (būna tokių ir dar kiek), tada irgi būk malonus ir varyk ant žvyro. Jei nori greit prasistumt vežimėlį - pirmyn į raudono asfalto autostradą
                                Beveik taip ir yra. Beveik. Dviračių takai skirstomi į magistralinius, aptarnaujančius. Pagal tai šiaip turėtų būti ir jų plotis daromas. Pvz., magistraliniame mažiausiai turėtų būti 3,5 metro pločio takas.

                                Jau esu rašęs anksčiau apie tai. Visi eismo dalyviai turi būti skirstomi pagal judėjimo greitį. Lėčiausi - pėstieji. Po to eina visi pėstieji ratuotieji - riedutininkai, paspirtukininkai, dviratininkai etc. Po to eina motorizuotas transportas.

                                Absoliučiai nėra logiška ratuotus pėsčiuosius varyti tarp pėsčiųjų, nes tai nėra saugu. Jeigu pėsčiojo greitis ~3-4 km/val., o dažniausiai kokie 2 km/h, tai tarkim žmogaus su riedučiais greitis jau kokie 8 km/h, jei ne daugiau. Skirtumas gaunasi 4 kartai. Standartinio dviratininko greitis iki 20 hm/h, dažniausiai kokie 16-18 km/h, taigi skirtumas yra vos 2 kartai. Todėl ratuoti pėstieji turi būti grupuojami su dviratininkais ir naudotis jiems skirta infrastruktūra. Taip yra visame civilizuotame pasaulyje, kur dviratininkų infrastruktūra yra normaliai išvystyta.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Beveik taip ir yra. Beveik. Dviračių takai skirstomi į magistralinius, aptarnaujančius. Pagal tai šiaip turėtų būti ir jų plotis daromas. Pvz., magistraliniame mažiausiai turėtų būti 3,5 metro pločio takas.

                                  Jau esu rašęs anksčiau apie tai. Visi eismo dalyviai turi būti skirstomi pagal judėjimo greitį. Lėčiausi - pėstieji. Po to eina visi pėstieji ratuotieji - riedutininkai, paspirtukininkai, dviratininkai etc. Po to eina motorizuotas transportas.

                                  Absoliučiai nėra logiška ratuotus pėsčiuosius varyti tarp pėsčiųjų, nes tai nėra saugu. Jeigu pėsčiojo greitis ~3-4 km/val., o dažniausiai kokie 2 km/h, tai tarkim žmogaus su riedučiais greitis jau kokie 8 km/h, jei ne daugiau. Skirtumas gaunasi 4 kartai. Standartinio dviratininko greitis iki 20 hm/h, dažniausiai kokie 16-18 km/h, taigi skirtumas yra vos 2 kartai. Todėl ratuoti pėstieji turi būti grupuojami su dviratininkais ir naudotis jiems skirta infrastruktūra. Taip yra visame civilizuotame pasaulyje, kur dviratininkų infrastruktūra yra normaliai išvystyta.
                                  2km/h tai čia praktiškai stovintys. Tada ir tarp dviratininkų reikia skaičiuoti beriedančius ėjimo greičiu. Tarp jų ir važiuojančių 20-25 irgi didelis skirtumas.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    2km/h tai čia praktiškai stovintys. Tada ir tarp dviratininkų reikia skaičiuoti beriedančius ėjimo greičiu. Tarp jų ir važiuojančių 20-25 irgi didelis skirtumas.
                                    Tai skirtumas yra ir tarp važiuojančio traktoriaus ir automobilio 90 km/h greičiu. Bet čia turėtų suveikti elementari logika. Jeigu nesuveikia, tai nepadės ir mano begaliniai postų rašymai.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Tai skirtumas yra ir tarp važiuojančio traktoriaus ir automobilio 90 km/h greičiu. Bet čia turėtų suveikti elementari logika. Jeigu nesuveikia, tai nepadės ir mano begaliniai postų rašymai.
                                      Grįžtant prie diskusijos pradžios - ar mamos su vežimėliais netinka dėl ratukų skaičiaus ar nėra kojomis varomas transportas? Nes garantuotai ten kur baigiasi šaligatvis ir prasideda žvyras - vežimėlius stums per dvirtakį. Jei 8km/h riedučiams ir 4km/h riedantiems dviratininkams galima dvirtakiu - kodėl negalima 5km/h sparčiu žingsniu einančioms mamoms su vežimėliais? O 12km/h bėgikas tada išvis turi visas teises į dvirtakį.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Grįžtant prie diskusijos pradžios - ar mamos su vežimėliais netinka dėl ratukų skaičiaus ar nėra kojomis varomas transportas? Nes garantuotai ten kur baigiasi šaligatvis ir prasideda žvyras - vežimėlius stums per dvirtakį. Jei 8km/h riedučiams ir 4km/h riedantiems dviratininkams galima dvirtakiu - kodėl negalima 5km/h sparčiu žingsniu einančioms mamoms su vežimėliais? O 12km/h bėgikas tada išvis turi visas teises į dvirtakį.
                                        Juk rašiau kodėl netinka. Neskaitei ar su tekstu suvokimu problemų yra?

                                        Bėgikas turėtų (EDIT: ar galėtų labiau, nes skiriasi stabdymo kelias) irgi naudotis dviratininkų keliu. Dėl tos pačios priežasties - greičių skirtumo.
                                        Paskutinis taisė Creatium; 2018.06.07, 14:04.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Beveik taip ir yra. Beveik. Dviračių takai skirstomi į magistralinius, aptarnaujančius. Pagal tai šiaip turėtų būti ir jų plotis daromas. Pvz., magistraliniame mažiausiai turėtų būti 3,5 metro pločio takas.

                                          Jau esu rašęs anksčiau apie tai. Visi eismo dalyviai turi būti skirstomi pagal judėjimo greitį. Lėčiausi - pėstieji. Po to eina visi pėstieji ratuotieji - riedutininkai, paspirtukininkai, dviratininkai etc. Po to eina motorizuotas transportas.

                                          Absoliučiai nėra logiška ratuotus pėsčiuosius varyti tarp pėsčiųjų, nes tai nėra saugu. Jeigu pėsčiojo greitis ~3-4 km/val., o dažniausiai kokie 2 km/h, tai tarkim žmogaus su riedučiais greitis jau kokie 8 km/h, jei ne daugiau. Skirtumas gaunasi 4 kartai. Standartinio dviratininko greitis iki 20 hm/h, dažniausiai kokie 16-18 km/h, taigi skirtumas yra vos 2 kartai. Todėl ratuoti pėstieji turi būti grupuojami su dviratininkais ir naudotis jiems skirta infrastruktūra. Taip yra visame civilizuotame pasaulyje, kur dviratininkų infrastruktūra yra normaliai išvystyta.
                                          Kas yra pėstieji ratuotieji?

                                          Dviratininkai, bet ne automobilio vairuotojai?
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X