Parašė Robyla
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Atsargiai, už tokius pajuokiavimus dvirtakių talibai prie sienos pastatys O šiaip įdomi info. Visada mindavau į Saulėtekį per aplink. Reiks išbandyt.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kadangi tai pirmas toks atvejis Lietuvoje bus, tai tikrai įdomu kaip tai veiks mūsų sąlygomis. Manau, kad reiks nemažo laiko tarpo žmonėms persilaužti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Automobiliai rytais ir vakarais spėju toliau važinės kiap važinėję, kad apvažiuoti kamštį antakalnio žiede. Kol ten nebus akligatvio ties tiltu, tol problema nebus išspręsta.
Nors kita vertus - savivaldybė žino ką daro, matyt vertino įvairių transporto priemonių srautus. Šiaip labai smagu matyti tiek žmonių važiuojančius dviračiais naujai įrengtais takais, tai kaip savotiškas traukos objektas. Masė žmonių mina Neries krantine link Vingio parko ir kitais, naujai įrengtais, takais. Labai gera priemonė ištraukti žmones iš namų.Paskutinis taisė Robyla; 2018.06.05, 11:01.
Comment
-
Parašė giead675 Rodyti pranešimąManau, kad skiriamųjų juostų sužymėjimas labai stipriai padėjo nukelti pėsčiuosius nuo dviračio tako. Matyt, kažkoks savisaugos instinktas, kad pėstieji pasijaučia, kaip tikroje gatvėje. Malonu stebėti, kaip Vingio parke visi pasidalino takus ir visiems tapo daug saugiau.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Bet toje naujoje atkarpoje nuo Vingio parko iki Neries krantinės juostų nėra, todėl ten ant dviračių tako pilna bėgikų, riedutininkų, vaikščiotojų, paspirtukininkų, nors šalia yra atskiras, pustuštis, pėsčiųjų takas. Gal žmonėms nepatogu bėgti ar eiti suplūktų žvyrtakiu.
P.S. Tik nesupratau kuo užkliūna riedukininkai ir paspirtukai dviračių take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taigi gyventojai patys norėjo būtent tokio žvyruoto tako - negali būti jokių "nepatogu". O nupiešti linijas žinoma nepakenktų.
P.S. Tik nesupratau kuo užkliūna riedukininkai ir paspirtukai dviračių take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBuvo rašyta forume, paieškokit.
...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taigi gyventojai patys norėjo būtent tokio žvyruoto tako - negali būti jokių "nepatogu". O nupiešti linijas žinoma nepakenktų.
P.S. Tik nesupratau kuo užkliūna riedukininkai ir paspirtukai dviračių take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kuo užkliūna mamos su vežimėliais dviratininkų take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai biški skirkit judėjimo greičius. Mamos su vežimais - vis tiek pėsčiojo greitis. Riedutininkai ir co juda kur kas didesniu greičiu, nei pėstysis ir labiau artimu greičiu su dviratininkais (didžiąja mase dviratininkų, o ne plentininkais).
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai gal reiktų daryt takus pagal judėjimo greitį Jei nori su dviračiu lėtai važiuot (būna tokių ir dar kiek), tada irgi būk malonus ir varyk ant žvyro. Jei nori greit prasistumt vežimėlį - pirmyn į raudono asfalto autostradą
Jau esu rašęs anksčiau apie tai. Visi eismo dalyviai turi būti skirstomi pagal judėjimo greitį. Lėčiausi - pėstieji. Po to eina visi pėstieji ratuotieji - riedutininkai, paspirtukininkai, dviratininkai etc. Po to eina motorizuotas transportas.
Absoliučiai nėra logiška ratuotus pėsčiuosius varyti tarp pėsčiųjų, nes tai nėra saugu. Jeigu pėsčiojo greitis ~3-4 km/val., o dažniausiai kokie 2 km/h, tai tarkim žmogaus su riedučiais greitis jau kokie 8 km/h, jei ne daugiau. Skirtumas gaunasi 4 kartai. Standartinio dviratininko greitis iki 20 hm/h, dažniausiai kokie 16-18 km/h, taigi skirtumas yra vos 2 kartai. Todėl ratuoti pėstieji turi būti grupuojami su dviratininkais ir naudotis jiems skirta infrastruktūra. Taip yra visame civilizuotame pasaulyje, kur dviratininkų infrastruktūra yra normaliai išvystyta.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Beveik taip ir yra. Beveik. Dviračių takai skirstomi į magistralinius, aptarnaujančius. Pagal tai šiaip turėtų būti ir jų plotis daromas. Pvz., magistraliniame mažiausiai turėtų būti 3,5 metro pločio takas.
Jau esu rašęs anksčiau apie tai. Visi eismo dalyviai turi būti skirstomi pagal judėjimo greitį. Lėčiausi - pėstieji. Po to eina visi pėstieji ratuotieji - riedutininkai, paspirtukininkai, dviratininkai etc. Po to eina motorizuotas transportas.
Absoliučiai nėra logiška ratuotus pėsčiuosius varyti tarp pėsčiųjų, nes tai nėra saugu. Jeigu pėsčiojo greitis ~3-4 km/val., o dažniausiai kokie 2 km/h, tai tarkim žmogaus su riedučiais greitis jau kokie 8 km/h, jei ne daugiau. Skirtumas gaunasi 4 kartai. Standartinio dviratininko greitis iki 20 hm/h, dažniausiai kokie 16-18 km/h, taigi skirtumas yra vos 2 kartai. Todėl ratuoti pėstieji turi būti grupuojami su dviratininkais ir naudotis jiems skirta infrastruktūra. Taip yra visame civilizuotame pasaulyje, kur dviratininkų infrastruktūra yra normaliai išvystyta.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
2km/h tai čia praktiškai stovintys. Tada ir tarp dviratininkų reikia skaičiuoti beriedančius ėjimo greičiu. Tarp jų ir važiuojančių 20-25 irgi didelis skirtumas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai skirtumas yra ir tarp važiuojančio traktoriaus ir automobilio 90 km/h greičiu. Bet čia turėtų suveikti elementari logika. Jeigu nesuveikia, tai nepadės ir mano begaliniai postų rašymai.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Grįžtant prie diskusijos pradžios - ar mamos su vežimėliais netinka dėl ratukų skaičiaus ar nėra kojomis varomas transportas? Nes garantuotai ten kur baigiasi šaligatvis ir prasideda žvyras - vežimėlius stums per dvirtakį. Jei 8km/h riedučiams ir 4km/h riedantiems dviratininkams galima dvirtakiu - kodėl negalima 5km/h sparčiu žingsniu einančioms mamoms su vežimėliais? O 12km/h bėgikas tada išvis turi visas teises į dvirtakį.
Bėgikas turėtų (EDIT: ar galėtų labiau, nes skiriasi stabdymo kelias) irgi naudotis dviratininkų keliu. Dėl tos pačios priežasties - greičių skirtumo.Paskutinis taisė Creatium; 2018.06.07, 14:04.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Beveik taip ir yra. Beveik. Dviračių takai skirstomi į magistralinius, aptarnaujančius. Pagal tai šiaip turėtų būti ir jų plotis daromas. Pvz., magistraliniame mažiausiai turėtų būti 3,5 metro pločio takas.
Jau esu rašęs anksčiau apie tai. Visi eismo dalyviai turi būti skirstomi pagal judėjimo greitį. Lėčiausi - pėstieji. Po to eina visi pėstieji ratuotieji - riedutininkai, paspirtukininkai, dviratininkai etc. Po to eina motorizuotas transportas.
Absoliučiai nėra logiška ratuotus pėsčiuosius varyti tarp pėsčiųjų, nes tai nėra saugu. Jeigu pėsčiojo greitis ~3-4 km/val., o dažniausiai kokie 2 km/h, tai tarkim žmogaus su riedučiais greitis jau kokie 8 km/h, jei ne daugiau. Skirtumas gaunasi 4 kartai. Standartinio dviratininko greitis iki 20 hm/h, dažniausiai kokie 16-18 km/h, taigi skirtumas yra vos 2 kartai. Todėl ratuoti pėstieji turi būti grupuojami su dviratininkais ir naudotis jiems skirta infrastruktūra. Taip yra visame civilizuotame pasaulyje, kur dviratininkų infrastruktūra yra normaliai išvystyta.
Dviratininkai, bet ne automobilio vairuotojai?
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
Comment