Na tai viskas ir atsakyta, pasirodo gali egzistuoti visokie dviračių takai. Tada lieka klausimas ar tinkamai yra parenkama koknrečiose vietose kokių takų reikia ir tuo aš kažkaip abejoju.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa tai viskas ir atsakyta, pasirodo gali egzistuoti visokie dviračių takai. Tada lieka klausimas ar tinkamai yra parenkama koknrečiose vietose kokių takų reikia ir tuo aš kažkaip abejoju.
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąKažkaip pagal lentelę atrodo, kad visur galima vienodai tiesti...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Palei Upės gatvę tarp Žaliojo ir Baltojo tiltų yra atskiras projektas.
Comment
-
Atrodo paprasta kaip du kart du, bet suprojektuota nesąmonė. Reikėjo tiesiog logika vadovautis: pėsčiųjų takas kairiau metro pločio, tada vienos krypties dviračių takas, tada važiuojamoji dalis, tada vėl dviračių takas kita kryptimi, ir tada vėl pėsčiųjų takas. Kažkokį dviratį bando išrasti. Projektuotojams praverstų pakeliauti po Europos miestus bent jau.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Santaros gatvė giliau. Pagal ženklus - parkavimo šioje gatvėje nebus. Nors pradinė idėja lyg ir buvo leisti pirmoje juostoej parkavimą?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa tai viskas ir atsakyta, pasirodo gali egzistuoti visokie dviračių takai. Tada lieka klausimas ar tinkamai yra parenkama koknrečiose vietose kokių takų reikia ir tuo aš kažkaip abejoju.
Kaip suprantu, užsakant projektus, tako plotis turi būti parenkamas pagal transporto srautų tyrimus, bet jų rezultatus vengiama pateikti viešai, nes dažniausiai jų nėra arba jie nelegitiminiai. Taip teigia Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas. Srautų tyrimai kainuoja (bei, matyt, trūksta kompetencijos juos vertinant), o dviračių takai dar per mažai kam rūpi, todėl taip yra.Paskutinis taisė dondc; 2018.05.22, 22:18.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Susimalė čia sąvokos. Magistralinis dviračių takas, tai nereiškia, kad platus ir dvipusis. Creatium paminėtam 3-čiam brėžiny, magistraliniu jau pažymėtas esantis skaldos ir miško takas link Žaliųjų ežerų ar Gedimino pr. esančios (vienkryptės) dviračių eismo juostos abejose prospekto pusėse. Tiesiog magistralinis gali būti visoks, tik tiek, kad orientuojamasi į didesnį pralaidumą ir / ar greitį.
Kaip suprantu, užsakant projektus, tako plotis turi būti parenkamas pagal transporto srautų tyrimus, bet jų rezultatus vengiama pateikti viešai, nes dažniausiai jų nėra arba jie nelegitiminiai. Taip teigia Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas. Srautų tyrimai kainuoja (bei, matyt, trūksta kompetencijos juos vertinant), o dviračių takai dar per mažai kam rūpi, todėl taip yra.
- 2 patinka
Comment
-
Naujame BP vėl bus tvirtinami dviračių takų magistraliniai takai: http://www.vilnius.lt/index.php?1465202802 - yra atskirtas dviračių takų planas.
Jeigu jums nepatinka siūlomos vietos, norit naujų ar mažiau - rašykit savivaldybei (savivaldybe@vilnius.lt ar kitais emailais) ir gal atsižvelgs.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJeigu ten techninis šaligatvis, tai tikrai tada nesuprantama kodėl jis toks platus ir kodėl iš plytelių.
Aš irgi dažnai galvoju, kam apskritai reikalingas tas techninis šaligatvis. Na taip, žiemą sustumiamas sniegas, kaupiasi smėlis, patogiau sutvarkyti. Bet kam tokio pločio? Argi neužtektų 1 vnt. pusė metro plytelės tech. šaligatvio (daugiausiai kaupiasi smėlio)? Tuomet 0,50-1,00 metras žalioji zona, ir tik tuomet - dviračių ar pėsiųjų takas. Net vizualiai blogai atrodo toks principas: tech. šaligatvis+dviračių takas+pėsčiųjų takas. Neries krantinių atveju dangų plotis siekia net iki 7,96 metro!
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąUžtektų pėščiųjų taką padaryti vos šiek tiek platesnį ir pėstiesiems nebeliktų nei noro nei būtinybės vaikščioti dviračių taku, kas dabar vyksta, o dviračių takas nuo to tikrai nenukentėtų, nes jis dabar yra beveik dvigubai platesnis, nei pvz. šitas variantas, kuris neintensyviam dviračių eismui mano supratimu yra visai pakankamas
O tokių vietų, kur įrengiami per siauri pėsčiųjų takai yra tikrai nemažai:
1. Bene kasdien pravažiuoju nuo Barclays iki Žvėryno tilto įrengtu taku. Spėju, ten yra ~1,5 m pėstiesiems ir 2,5 m dviratininkams. Bus daug konfliktinių situacijų. Daug pėsčiųjų renkasi ne apatinę terasą, o viršutinę. Suprantu, toje vietoje - ribota vietos, o dviračių takas negali būti siaurinamas. Bet didelėje dalyje, pėsčiųjų taką galėjo prapaltint iki 2,25 m (tam reiktų betoninės sienelės palei šlaitą). Daugiau investicijų, bet mažiau problemų.
2. Naujas dviračių takas palei Nerį į Vingio parką. Dvi problemos - pėstiesiems skirta parko danga (ratuoti pėstieji tuo niekiek nesidžiaugia, bet pripras) ir tai, kad pėsčiųjų takas galėjo būti šiek tiek platesnis bei visoje atskirtas nuo dviratininkų 0,5-1,0 metrų pločio veja.
3. Atkarpa palei Saltoniškių g. Dviračių takas - 2,5 m, pėsčiųjų - realiai 1,3 m (neskaitau silpnariagiams skirto atskyrimo). Šalia verslo centrai (~5000 darbuotojų), kuriems tai vienintelis kelias į Panoramą ir link Narbuto g. VT stotelės. Perfect...
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAntras pavyzdys: gatvė siaura ir jame netelpa magistralinis dviračių takas, bet telpa dvipusis - tai ar geriau tiesti dvipusį ar išvis jokio?
Mano supratimu neturėtumėm saves įsisprausti į kažkokius rėmus kad arba magistralinis dviračių takas, arba jokio. Situaciją reikėtų vertinti kompleksiškiau.
Magistraliniai takai yra numatomi, kaip dviračių tinklo arterijos. Automobilių arterijos - Geležinio vilko g., Ukmergės g., Kareivių g., Žirmūnų g., Konstitucijos pr., Pilaitės pr. - t.y. aukštesnės kategorijos gatvės, platesnės, 4+ eismo juostas turinčios gatvės. Todėl atitinkamai ir magistraliniai dviračių takai turėtų būti ne siauresni kaip 3 metrų, kad užtikrintų didesnį pralaidumą.Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.05.23, 15:58.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąman tik idomu kodel negresia baudos projektuotojams, kurie neirengia vandens nuleidimo griovelio tarp nuokalnes ir tako? Esant tokiam nuolydziui lietaus vandens surinkimas yra butinas. Jau nuotraukoj matosi kad visos zemes isplaunamos tiesiai ant dviraciu tako. Bleha net sovietmeciu dare tuos griovelius. Kokybe dar blogesne nei 70-tais.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąDar viena foto (is dviraciu taku grupes) panasios vietos, tik nuozulnumas mazesnis. Bet rezultatas toks pats:
nieko jau tom vejom nedarys manau.
"Jūsų nurodytoje vietoje lietaus surinkimo latakai nenumatyti. Smėlis į taką nepateks įrengus veją, darbus planuojama atlikti artimiausiu metu."
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą3. Atkarpa palei Saltoniškių g. Dviračių takas - 2,5 m, pėsčiųjų - realiai 1,3 m (neskaitau silpnariagiams skirto atskyrimo). Šalia verslo centrai (~5000 darbuotojų), kuriems tai vienintelis kelias į Panoramą ir link Narbuto g. VT stotelės. Perfect...
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąAntakalnio takas.
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
Comment
Comment