/\ Baisokokas projektas. Jau neminint fakto, kad jeigu jau rengia projektą, tai galėjo laisvai įtraukti visos gatvės pertvarkymą, nes dabar turim fakin greitkelį 4 eismo juostų po 3,75 metrus. Ir pats dviračių takas kupinas šūdų visokių: nėra pervažų ties perėjomis, bortai skersai tako ant kiekvieno įvažiavimo (pastarieji vietomis irgi kaip atskiros gatvės), nėra įžemintas ir t.t.
/\ Baisokokas projektas. Jau neminint fakto, kad jeigu jau rengia projektą, tai galėjo laisvai įtraukti visos gatvės pertvarkymą, nes dabar turim fakin greitkelį 4 eismo juostų po 3,75 metrus. Ir pats dviračių takas kupinas šūdų visokių: nėra pervažų ties perėjomis, bortai skersai tako ant kiekvieno įvažiavimo (pastarieji vietomis irgi kaip atskiros gatvės), nėra įžemintas ir t.t.
apie ka as ir sakau. O tu pradedi man oponuot kad labai brangu, gerai kad nors kazka daro, is serijos "jei ne Putinas tai kas".
Tai ir pasidziaukim kad Architektu ir Erfurto gatves iamzins 4 juostom artimiausiems 10-15 metams. Paskui visa gatve lopuose vietoj ištisinio asfaltavimo, nes mat reiktu per daug kvadratiniu metru asfaltuot
Kaip drįstate kritikuoti miesto veiksmus hipsterių kūmyro valdymo metu? Juk čia "pinigų nėra", "tempai spartėja", "pastaruoju metu viskas gerėja", "rėkiantys ir žliumbikai", rodantys pirštais į klaidas ir kvailumą yra kvailiai, nes nemato gerėjančio Vilniaus.
Galvokite, ką šnekate, kritikai!
apie ka as ir sakau. O tu pradedi man oponuot kad labai brangu, gerai kad nors kazka daro, is serijos "jei ne Putinas tai kas".
Tai ir pasidziaukim kad Architektu ir Erfurto gatves iamzins 4 juostom artimiausiems 10-15 metams. Paskui visa gatve lopuose vietoj ištisinio asfaltavimo, nes mat reiktu per daug kvadratiniu metru asfaltuot
Aš tau neoponuoju. Sakiau, kad tu pats sau prieštaravai (ir taip buvo) aiškindamas, kad tempai per lėti, bet tuo pačiu reikalaudamas rengti projektą dėl kiekvienos gatvės. Skaičių kiek gatvių pavyktų taip sutvarkyti taip ir nepateikei.
/\ Baisokokas projektas. Jau neminint fakto, kad jeigu jau rengia projektą, tai galėjo laisvai įtraukti visos gatvės pertvarkymą, nes dabar turim fakin greitkelį 4 eismo juostų po 3,75 metrus. Ir pats dviračių takas kupinas šūdų visokių: nėra pervažų ties perėjomis, bortai skersai tako ant kiekvieno įvažiavimo (pastarieji vietomis irgi kaip atskiros gatvės), nėra įžemintas ir t.t.
Wow, kai pamenu, kaip pats gynei projektą Architektų gatvėje, tai dabar papylei pamazgų kibirą ant kolegų
Pervažose kaip supratau bus dvirtakio asfaltas daromas ištisai. Pagaliau ir prie VT perono nebevingiuoja takai kryžiumi, o suformuojamas laukimo paliljonas saloje. Tik vis dar reiktų daugiau fiziškai atskirti patekimą į paviljoną, vis dar palikta galimybė vaikščioti bilekaip įstrižai takui.
Wow, kai pamenu, kaip pats gynei projektą Architektų gatvėje, tai dabar papylei pamazgų kibirą ant kolegų
Pervažose kaip supratau bus dvirtakio asfaltas daromas ištisai. Pagaliau ir prie VT perono nebevingiuoja takai kryžiumi, o suformuojamas laukimo paliljonas saloje. Tik vis dar reiktų daugiau fiziškai atskirti patekimą į paviljoną, vis dar palikta galimybė vaikščioti bilekaip įstrižai takui.
Em, what? Kur, ką aš gyniau? Architektų g. projekto išvis nėra - ten daro pagal pabraižymus ant servetėlės iš baro.
Aš tau neoponuoju. Sakiau, kad tu pats sau prieštaravai (ir taip buvo) aiškindamas, kad tempai per lėti, bet tuo pačiu reikalaudamas rengti projektą dėl kiekvienos gatvės. Skaičių kiek gatvių pavyktų taip sutvarkyti taip ir nepateikei.
cia tai projektas yra, o gatve paliekama kokia buvo.
Del miegamuju rajonu ner ko labai noret, bet tokias gatves arti centro kaip Vytauto galetu jaukiau pertvarkyt.
Naujai įrengiamo dviračių tako plotis – 2,5 m, danga – rudos spalvos asfaltas.
Taigi, ties nuovažomis - asfaltas. Skirtingas aukštis. Na puiku.
Ties įvažiavimais į kiemus suprojektuotos nuovažos su betoninių trinkelių danga. Ties dviračių taku projektuojama asfalto danga, o likusioje dalyje projektuojama betoninių trinkelių danga.
Dviračių takas projektuojamas 4 cm žemiau nei šaligatvis, siekiant aiškiau identifikuoti dviračių taką, kad į jį įžengtų kuo mažiau pėsčiųjų. Vietose, kur pėstieji turi kirsti dviračių taką (ties viešojo transporto stotelėmis ir pan.) dviračių tako aukštis suvienodinamas su pėsčiųjų taku.
O galėtų iš 4 eismo juostų padaryti 2 + parkavimo vietas...
Automobilių stovėjimo vietos ženklinamos tik buvusiose, o dabar nebenaudojamose autobusų stotelėse.
Kitose gatvės dalyse automobilių stovėjimo vietų nenumatoma.
Brėžinius tik užmečiau akimis. Dviračių takas planuojamas toje pusėje, kurioje nėra daugiabučių (tikėtina ir daugiau dviračių vartotojų). Ar čia tik man atrodo, kad logiškiau būtų įrengti dviračių taką dešinėje Erfurto g. pusėje? Na, reikia dar pasižiūrėt ar vietos tam būtų. Anyway, pastabų projektams vis mažiau, bet vis dar yra
cia tai projektas yra, o gatve paliekama kokia buvo.
Del miegamuju rajonu ner ko labai noret, bet tokias gatves arti centro kaip Vytauto galetu jaukiau pertvarkyt.
Atskiras bent kelias gatves per metus tikrai galėtų sutvarkyti normaliai. To ir aš noriu. Pats juk rašiau kelis pasiūlymus dėl Totorių g. ir dėl A. P. Kavoliuko g. Bet į juos neatsižvelgiama. Ką dabar galima daryti - tai siūlyti per plačiose gatvėse žymėti dviračių juostas kraštuose (kaip planuojama pažymėti Naugarduko g.).
Erfurto g. yra 15 metrų pločio. 2 juostos po 3 metrus eismui, 2 juostos po 2,5 metro parkingui ir lieka 2 dviračių takų juostos kiekvienoje pusėje po 2 metrus.
Panaši situacija yra su dviračiu taku Gariūnų ir Kirtimų g., kuris kerta išvažiavimaus/įvažiavimus, ne kartą važiuodamas dviračiu gavau pagrūmojimus iš vairuotojų, kad nesustoju ir jų nepraleidžiu, spėju koks olandas ar danas net nesugalvotų, kad ten reikia sustoti automobilius praleisti važiuojant sau tiesiai taku.
Bet tos šikanos prie susikirtimų šiaip ar taip priverčia nulipti nuo dviračio. Kadangi šiaip ar taip esu sustojęs, aš paprastai praleidžiu privažiuojančius automobilius.
Dviračių takų ir šaligatvių Erfurto g. PP svarstymas
Parengti projektiniai pasiūlymai dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūrai Erfurto gatvėje, Lazdynuose. Kviečiame į svarstymą su visuomene birželio 1 dieną 17 val. Vilniaus miesto savivaldybėje, Konstitucijos pr. 3, 216 kab.
Šiandien jau klojo raudoną asfaltą Laisvės pr. Nemačiau ar visose nebaigtose atkarpose suklojo ar ne. Dar bet kokiu atveju liko Spaudos rūmų teritorija bei stotelė Viršuliškių.
Reiktų pirštus nukirst uz tokį pesčiųjų taką.
Atrodo, kad mieste dievai- dviratininkai, o pėstysis -buvęs nebuvęs... įdomu, kaip eit tokiu taku mamai su vežimuku ir vaiku už rankos? turbūt vežimuka stumt šalia dviračių tako, o vyresnėlis gali eit kitapus stulpų, kur takas ribojas su gatve, kuria lekia autikai ir furos
Panašus šaligatvis ir Konstitucijos prospekte. Kai ėjau su vaiku anksti ryte, tai ėjom dviračiu taku, aš- kas minutę dairydamasi, ar neatvažiuoja dviratis. kaip reiktų kulniuoti dieną, kai pro vieną šoną švilpia dviračiai, per kitą- mašinos, plius einant neįsimūryt į stulpus - neįmenama mįslė...
o jei mane autobusas išleido šitoj pusėj, o perėjos nėr šalia? Jeigu mano namas " blogoj" pusėj, ir turiu pasiekt stotelę, taip pat esančią pusėje be šaligatvio, kaip elgtis?
o jei mane autobusas išleido šitoj pusėj, o perėjos nėr šalia? Jeigu mano namas " blogoj" pusėj, ir turiu pasiekt stotelę, taip pat esančią pusėje be šaligatvio, kaip elgtis?
Jeigu ir kas būtų jeigu būtų. Nurodykite konkrečius atvejus. Tikrai nemalonu skaityti tokius delfio komentarų lygio pasibėdavojimus. Šis forumas tuo ir skiriasi nuo kitų, kad čia siekiama diskutuoti konstruktyviai.
Paskutinis taisė Mettal; 2018.05.22, 09:17.
Priežastis: papildymas
Comment