Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąMan rodos, kad kai dviračių takų tiesimas išvis stovėdavo, tai nepatenkintų būdavo mažiau nei kad pradėjus takus tiesti aktyviau . Dviračių takai yra gerai, bet jei savivaldybė jais tikisi išspręsti automobilių spūsčių problemą, tai turės nusivilti. Nežinau, ar daromos apklausos ir atsižvelgiama į važinėjančių dviračiais poreikius, ar tiriama, kiek yra važinėjančių susisiekimo tikslais, kiek - poilsio/sporto tikslais. Turiu įtarimą, kad dalis atkarpų net ir vasarą bus nenaudojamos, nes nutiestos vien tam, kad nutiesti. Panašiai būna su kai kuriais šaligtaviais: judriose vietose seni ir ištrupėję, o šalia naujos gatvės, palei kurią niekas nevaikšto, nauji ir lygūs.
Bet gerai pastebėta dėl nepasitenkinimo. Kai niekas nieko nedarė, tai buvo ramu, nes niekas nevyksta. Kai tik kažkas vyksta, tai kaip mat išlenda 'ekspertai' iš visų pakampių ir pradeda aiškinti kam, ką ir kaip daryti. Keista, kad tokie 'ekspertai' neina į valdžią arba tiesiog dirbti ties projektavimu: juk tiek daug žinių turi apie miesto valdymą ir infrastruktūrą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Taip, nes dviratininkų Vilniuje yra visi trys ir joks infrastruktūros plėtros veiksmas jų "nepadaugins". Be to, čia ir oras nepastovesnis, bei kalvotumas didesnis nei Norvegijoje, todėl niekada (ir dar sykį - niekada) čia žmonės nevažinės dviračiais į darbą, nes tiesiog - nelemta )))
Duosiu patarimą, jei trolinti, tai trolinti. Su tokiu half-assed trolinimu gali pasirodyti kaip eilinis durnius.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDalis argumentų jau buvo pateikta. Bet kai patogiau remtis šūkaliojimais ir trydaliojimais, tai tuo ir baigsim. Bent jau aš savo dalį baigsiu, jūs galit trydaliot toliau.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąMan rodos, kad kai dviračių takų tiesimas išvis stovėdavo, tai nepatenkintų būdavo mažiau nei kad pradėjus takus tiesti aktyviau . Dviračių takai yra gerai, bet jei savivaldybė jais tikisi išspręsti automobilių spūsčių problemą, tai turės nusivilti. Nežinau, ar daromos apklausos ir atsižvelgiama į važinėjančių dviračiais poreikius, ar tiriama, kiek yra važinėjančių susisiekimo tikslais, kiek - poilsio/sporto tikslais. Turiu įtarimą, kad dalis atkarpų net ir vasarą bus nenaudojamos, nes nutiestos vien tam, kad nutiesti. Panašiai būna su kai kuriais šaligtaviais: judriose vietose seni ir ištrupėję, o šalia naujos gatvės, palei kurią niekas nevaikšto, nauji ir lygūs.
Parašė mayro Rodyti pranešimąAr nepagalvojate kad žmonės galbūt atsisako važiuoti dviračiu pvz. į pašta, darbą, parduotuvę ir t.t. vien todėl kad bijoma kad pavogs dviratį?
Man tokia fobija yra. Dviratis brangus, spyna gera, bet nesijaučiu saugiai palikęs dviratį viešoje vietoje, nors tu ką.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąŠi atkarpa jau pagal dviračių gatvės principą tvarkoma?
Comment
-
Pats gyvenu Architektų g. ir tikrai džiaugiuosi planais Architektų g. nutiesti dviračių taką. Iš esmės dviračių takas bus beveik (kolkas sakė sprendžiama) sujungtas su Laisvės pr. dviračių taku. Šiemet bus pradėtas dviračių takas palei Narbuto g. iki Konstitucijos pr. O tai reiškia, kad jau kitąmet iš Architektų g. galėsiu nuvažiuoti iki Konstitucijos pr. asfaltuotais (na su nutrūkimais ties įvažiavimais, sankryžomis) dviračių takais. Papildomai, trūks nedidelės jungties su Oslo g. ir bus galima nuvažiuoti į Aukštuosius panerius ar šiaip, Trakų kryptimi.
Kitas klausimas, ar turėtų būti pirmenybė tiesti dviračių takus tokioje vietoje kaip Architektų g. (nešneku apie kokybę ir pan)? Viena vertus - pirmiausiai reikia tinkamų magistralių iki kurių galima pavažiuoti ir šaligatviu/gatve. Tačiau nereikia pamiršti šiuo metu projektuojamų magistralių (nešneku apie jų kokybę). Nereikia pamiršti, kad mero kadencija baigsis po metų, o daug magistralių nebus pabaigtos. Reikia nepamiršti ir to, kad iš Lazdynų dabar reikalinga jungtis bus tik link Vingio parko (per planuojamą tiltą).
P. S. Į darbą nauju dviračių taku nevažinėsiu, nes man greičiau nuvažiuoti Sausio 13-osios ir Šimulionio g. įsiliejant į Narbuto g. Bet tai priklauso, nuo to, kad gyvenu šiauriausioje Architektų g. dalyje. Tačiau tikrai važiuosiu į paštą prie Rimi (nejuokauju) ir į IKI, esančias toliau nuo mano namų. Takas reikalingas ir vietiniam susisiekimui.Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.04.04, 16:26.
- 2 patinka
Comment
-
Nauji dviračių takai bus tiesiami pasinaudojant didžiųjų Europos miestų pavyzdžiu
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...stu-pavyzdziu/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė donatasa Rodyti pranešimąNauji dviračių takai bus tiesiami pasinaudojant didžiųjų Europos miestų pavyzdžiu
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...stu-pavyzdziu/Paskutinis taisė Ginthus; 2018.04.05, 18:31.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNesupratau: pėsčiųjų takas asfaltuotas?
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Taip išeina, nes trinkėlėmis išklota dalimi nelabai pasivaikščiosi neatsirėmęs į stulpą. Arba kitas variantas - dviejų krypčių dviračių takas )). Ženklų dar nėra arba nepastebėjau.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pažiūrėjau projektą, tikrai, asfalto danga. Keistas sprendimas.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Iki kur numato tą taką - iki Audėjo? Nežinau ar šiame etape, bet lyg ir yra vizija turėti tokį analogą iki Belmonto.
Brėžiniai yra čia: http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=321676 (II Tomas (EL2).
Comment
Comment