Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Man rodos, kad kai dviračių takų tiesimas išvis stovėdavo, tai nepatenkintų būdavo mažiau nei kad pradėjus takus tiesti aktyviau . Dviračių takai yra gerai, bet jei savivaldybė jais tikisi išspręsti automobilių spūsčių problemą, tai turės nusivilti. Nežinau, ar daromos apklausos ir atsižvelgiama į važinėjančių dviračiais poreikius, ar tiriama, kiek yra važinėjančių susisiekimo tikslais, kiek - poilsio/sporto tikslais. Turiu įtarimą, kad dalis atkarpų net ir vasarą bus nenaudojamos, nes nutiestos vien tam, kad nutiesti. Panašiai būna su kai kuriais šaligtaviais: judriose vietose seni ir ištrupėję, o šalia naujos gatvės, palei kurią niekas nevaikšto, nauji ir lygūs.
    Pagal kai kurias planuotojų įžvalgas labiausiai augantis susisiekimo būdas bus ne dviračiais ir net ne VT, o... pėsčiomis.

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Man rodos, kad kai dviračių takų tiesimas išvis stovėdavo, tai nepatenkintų būdavo mažiau nei kad pradėjus takus tiesti aktyviau . Dviračių takai yra gerai, bet jei savivaldybė jais tikisi išspręsti automobilių spūsčių problemą, tai turės nusivilti. Nežinau, ar daromos apklausos ir atsižvelgiama į važinėjančių dviračiais poreikius, ar tiriama, kiek yra važinėjančių susisiekimo tikslais, kiek - poilsio/sporto tikslais. Turiu įtarimą, kad dalis atkarpų net ir vasarą bus nenaudojamos, nes nutiestos vien tam, kad nutiesti. Panašiai būna su kai kuriais šaligtaviais: judriose vietose seni ir ištrupėję, o šalia naujos gatvės, palei kurią niekas nevaikšto, nauji ir lygūs.
      Naudojimasis infrastruktūra negali atsirasti, kai nėra tos infrastruktūros. Nereikia statyti vežimo prieš arklį. Pas mus net pėsčiomis dažnai nėra patogu vaikščiot: šaligatviai išbyrėję, gatves kirsti nesaugu, purvynai visur ir pan. Tas pats galioja ir automobiliams. Taurupės g. dabar nesinaudoja praktiškai niekas, nes to neįmanoma daryti. Sakysim: tai kam ją tiest, jei nieks nesinaudoja? Logika juk būtų ta pati. Bet nutiesus naudojimasis padidės ir žiū greičiausiai bus net poreikis platint (ką ir yra numatyta daryt po kelių metų). Tuo pačiu panaikink visas stovėjimo vietas Senamiestyje ir eismo intensyvumas jame sumažės tolygiai. Čia ne mano paistaliojimai, tai yra išbandyta ir sėkmingai įgyvendinama labiau pažengusiose valstybėse.

      Bet gerai pastebėta dėl nepasitenkinimo. Kai niekas nieko nedarė, tai buvo ramu, nes niekas nevyksta. Kai tik kažkas vyksta, tai kaip mat išlenda 'ekspertai' iš visų pakampių ir pradeda aiškinti kam, ką ir kaip daryti. Keista, kad tokie 'ekspertai' neina į valdžią arba tiesiog dirbti ties projektavimu: juk tiek daug žinių turi apie miesto valdymą ir infrastruktūrą.

      Comment


        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

        Taip, nes dviratininkų Vilniuje yra visi trys ir joks infrastruktūros plėtros veiksmas jų "nepadaugins". Be to, čia ir oras nepastovesnis, bei kalvotumas didesnis nei Norvegijoje, todėl niekada (ir dar sykį - niekada) čia žmonės nevažinės dviračiais į darbą, nes tiesiog - nelemta )))
        Kam smulkintis - rašyk, Vilnius kalnuotesnis nei Butanas, o oras nepastovesnis nei Antarktidoje.

        Duosiu patarimą, jei trolinti, tai trolinti. Su tokiu half-assed trolinimu gali pasirodyti kaip eilinis durnius.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Ar nepagalvojate kad žmonės galbūt atsisako važiuoti dviračiu pvz. į pašta, darbą, parduotuvę ir t.t. vien todėl kad bijoma kad pavogs dviratį?
          Man tokia fobija yra. Dviratis brangus, spyna gera, bet nesijaučiu saugiai palikęs dviratį viešoje vietoje, nors tu ką.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Dalis argumentų jau buvo pateikta. Bet kai patogiau remtis šūkaliojimais ir trydaliojimais, tai tuo ir baigsim. Bent jau aš savo dalį baigsiu, jūs galit trydaliot toliau.
            Dabar, kai jau baigei, nusileisiu ir aš. Taip Lazdynų takas reikalingas. Taip, gatvės pertvarkymui greičiausiai neatsiras pinigų. Tikiuosi bent jau užaugęs dviratininkų aktyvumas privers maksimaliai pritaikyti gerasias praktikas, kaip fizinis dangų atskyrimas, susikirtimai su pėsčiaisiai tik stačiu kampu ir pan.

            Comment


              Takų kokybė yra visai kitas klausimas nei jų reikalingumas. Dėl to sutarsim: Architektų g. tikrai galima ir reikia pertvarkyti moderniai, taip atlaisvinant vietos ir dviračių takams.

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Man rodos, kad kai dviračių takų tiesimas išvis stovėdavo, tai nepatenkintų būdavo mažiau nei kad pradėjus takus tiesti aktyviau . Dviračių takai yra gerai, bet jei savivaldybė jais tikisi išspręsti automobilių spūsčių problemą, tai turės nusivilti. Nežinau, ar daromos apklausos ir atsižvelgiama į važinėjančių dviračiais poreikius, ar tiriama, kiek yra važinėjančių susisiekimo tikslais, kiek - poilsio/sporto tikslais. Turiu įtarimą, kad dalis atkarpų net ir vasarą bus nenaudojamos, nes nutiestos vien tam, kad nutiesti. Panašiai būna su kai kuriais šaligtaviais: judriose vietose seni ir ištrupėję, o šalia naujos gatvės, palei kurią niekas nevaikšto, nauji ir lygūs.
                Antonas iš savivaldybės buvo rengęs dvi apklausas šiais klausimais per Facebook naudojant Google Forms.

                Parašė mayro Rodyti pranešimą
                Ar nepagalvojate kad žmonės galbūt atsisako važiuoti dviračiu pvz. į pašta, darbą, parduotuvę ir t.t. vien todėl kad bijoma kad pavogs dviratį?
                Man tokia fobija yra. Dviratis brangus, spyna gera, bet nesijaučiu saugiai palikęs dviratį viešoje vietoje, nors tu ką.
                Turbūt dėl brangaus dviračio ir fobija. Jei pažiūrėti koks dviračių parkas Olandijoj, tai ten paprasti, net paklerę ir seni miesto dviračiai, tikrai dominuoja ne sportiniai naujausių metų. Pats aš už pastaruosius pasisakau, nes tiesiog lengviau ir greičiau važiuoti.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Antakalnio takas.

                  Comment


                    Teko pravažiuot. Sumontuotos į bortus integruotos lietaus surinkimo grotelės. Trūksta tik viršutinio raudono asfalto.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Ši atkarpa jau pagal dviračių gatvės principą tvarkoma?

                      Comment


                        Parašė kutas Rodyti pranešimą
                        Ši atkarpa jau pagal dviračių gatvės principą tvarkoma?
                        Toji atkarpa nėra skirta automobiliams, o tik pėstiesiems ir dviratininkams. Pagal dviračių gatvės principą bus tvarkoma už kadro, gale, esanti Vileišio g.

                        Comment


                          Pats gyvenu Architektų g. ir tikrai džiaugiuosi planais Architektų g. nutiesti dviračių taką. Iš esmės dviračių takas bus beveik (kolkas sakė sprendžiama) sujungtas su Laisvės pr. dviračių taku. Šiemet bus pradėtas dviračių takas palei Narbuto g. iki Konstitucijos pr. O tai reiškia, kad jau kitąmet iš Architektų g. galėsiu nuvažiuoti iki Konstitucijos pr. asfaltuotais (na su nutrūkimais ties įvažiavimais, sankryžomis) dviračių takais. Papildomai, trūks nedidelės jungties su Oslo g. ir bus galima nuvažiuoti į Aukštuosius panerius ar šiaip, Trakų kryptimi.

                          Kitas klausimas, ar turėtų būti pirmenybė tiesti dviračių takus tokioje vietoje kaip Architektų g. (nešneku apie kokybę ir pan)? Viena vertus - pirmiausiai reikia tinkamų magistralių iki kurių galima pavažiuoti ir šaligatviu/gatve. Tačiau nereikia pamiršti šiuo metu projektuojamų magistralių (nešneku apie jų kokybę). Nereikia pamiršti, kad mero kadencija baigsis po metų, o daug magistralių nebus pabaigtos. Reikia nepamiršti ir to, kad iš Lazdynų dabar reikalinga jungtis bus tik link Vingio parko (per planuojamą tiltą).

                          P. S. Į darbą nauju dviračių taku nevažinėsiu, nes man greičiau nuvažiuoti Sausio 13-osios ir Šimulionio g. įsiliejant į Narbuto g. Bet tai priklauso, nuo to, kad gyvenu šiauriausioje Architektų g. dalyje. Tačiau tikrai važiuosiu į paštą prie Rimi (nejuokauju) ir į IKI, esančias toliau nuo mano namų. Takas reikalingas ir vietiniam susisiekimui.
                          Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.04.04, 16:26.

                          Comment


                            Nauji dviračių takai bus tiesiami pasinaudojant didžiųjų Europos miestų pavyzdžiu

                            Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...stu-pavyzdziu/

                            Comment


                              Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                              Nauji dviračių takai bus tiesiami pasinaudojant didžiųjų Europos miestų pavyzdžiu

                              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...stu-pavyzdziu/
                              Nu va, paraginimas ir projektuotojams ir gamintojams žengti mažą žingsnelį sau, bet milžinišką žingsnį visuomenei. Nors aš pats būčiau labiau linkęs panaudoti jau gaminamus gatvės bordiūrus ir tuos polimerbetoninius, su integruotu kanalu vandeniui nubėgti, vietoje to kad įvedinėti naujus vejos bortelius. Sutaupys ant bortelių pločio, bet teks paplušėti sprendžiant vandens nuvedimą.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2018.04.05, 18:31.

                              Comment


                                Vilnios takas palei Vilnelę atsinaujina dviračiu ir atskirtu pėsčiųjų taku.


                                Click image for larger version

Name:	20180405_202145.jpg
Views:	126
Size:	63,9 kB
ID:	1633378Click image for larger version

Name:	20180405_202020.jpg
Views:	125
Size:	63,0 kB
ID:	1633379Click image for larger version

Name:	20180405_202138.jpg
Views:	126
Size:	77,8 kB
ID:	1633380

                                Comment


                                  Nesupratau: pėsčiųjų takas asfaltuotas?

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Nesupratau: pėsčiųjų takas asfaltuotas?
                                    Taip išeina, nes trinkėlėmis išklota dalimi nelabai pasivaikščiosi neatsirėmęs į stulpą. Arba kitas variantas - dviejų krypčių dviračių takas )). Ženklų dar nėra arba nepastebėjau.

                                    Comment


                                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                      Taip išeina, nes trinkėlėmis išklota dalimi nelabai pasivaikščiosi neatsirėmęs į stulpą. Arba kitas variantas - dviejų krypčių dviračių takas )). Ženklų dar nėra arba nepastebėjau.
                                      Pažiūrėjau projektą, tikrai, asfalto danga. Keistas sprendimas.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Pažiūrėjau projektą, tikrai, asfalto danga. Keistas sprendimas.
                                        Iki kur numato tą taką - iki Audėjo? Nežinau ar šiame etape, bet lyg ir yra vizija turėti tokį analogą iki Belmonto.

                                        Comment


                                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                          Iki kur numato tą taką - iki Audėjo? Nežinau ar šiame etape, bet lyg ir yra vizija turėti tokį analogą iki Belmonto.
                                          Jo, iki Audėjo. Tiksliau iki Manufaktūrų g. po Drujos g., kur įsilies į Drujos g. ties "Audėjo" stotele.

                                          Brėžiniai yra čia: http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=321676 (II Tomas (EL2).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X