Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai aš jau kelintą kartą ne pirmoje diskusijoje prašau: rodyk konkrečius maršrutus, tada kalbėsim. Nes malti liežuviu sugebi, nelogiškus pasiūlymus dalinti greitas, bet kai reikia konkrečiai nurodyti ką siūlai kitaip - tai labai greitai dingsti. Rodyk Architektų g. planuojamo dviračių tako alternatyvą.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nu bet užgaulumas pačio neišpasakytas. Maršrutų pavyzdžius susisiekimui tarp miesto dalių daviau. Reikia maršruto nuo pašto iki mokyklos tame pačiame mikrorajone? For real? Dviračiu?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai kitaip tariant neturi geresnio varianto už dviračių tako Architektų g. trasą? Galima buvo nuspėti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Yra racijos Ginthus siūlyme. Kodėl gi būtent dviračių takus pririšame prie esamų gatvių? Ne visur ir Vilniuje jie yra sutapdinti. Ypač, jei dviračiui yra galimybė sutrumpinti kelią ir padaryti važiavimą kur kas malonesnį.
Pvz. aš ir pats į Karoliniškes dviračiu važiuoju pro Pasakų parką. O ir link Pilaitės tikrai ne Laisvės prospektu.
Nors, aišku, rekreacinis važinėjimas skiriasi nuo važiavimo darbo tikslais.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai kitaip tariant neturi geresnio varianto už dviračių tako Architektų g. trasą? Galima buvo nuspėti.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nuo vieno objekto iki kito objekto toje pačioje gatvėje rasti geresnį maršrutą... atstumu per dvi VT stoteles... žinok važiuočiau per senamiestį, kad tik paerzinti tamstą
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nupiešiau, kas būtų geriau lazdynų ir karoliniškių gyventojams. Beje, net tie patys planuojami geltonai pažymėti takai neaišku, kuriame dešimtmetyje bus įgyvendinti, pvz. šalia Oslo g.
Dabar pažiūrim į tavo pasiūlymus. Nei vienas iš jų neprieštarauja dabar tiesiamų dviračių takų vietoms, o tiesiog jas papildo. Tai čia nieko naujo. Juk pats sakiau, kad tarkim jungtis per naują Vingio parko tiltą ties Litexpo būtų labai faina ir gera. Bet tai yra pasiūlymas ateičiai, nes dabar nėra tikslas Lazdynų gyventojams sudaryti patogiausią maršrutą iki centro. Juk tikslas yra sukurti bazę magistralinių dviračių takų, kurie apjungtų didžiausią gyventojų dalį. Takas palei Nerį faina ir ok, bet Karoliniškių gyventojams (tiems, kurie gyvena arčiau aplinkkelio) jis duos mažai naudos, nes visų pirma reiks iki jo nusigaut (tam reikės dviračių tako palei tą pačią Asanavičiūtės g. ir pan.).
Neminint, kad tavo pasiūlyti maršrutai yra skirti nuvažiuoti iš konkretaus taško A į konkretų tašką B. Takas palei Laisvės pr. leidžia nuvažiuoti į daug taškų ir iš daug taškų. Pagauni ką sakau? Čia kaip aplinkkelis be nusukimų į rajonus. Patogu, greita, bet nuvažiuosi tik iš konkrečios vietos į konkrečią vietą, be galimybės patekti prie dažniausiai lankomų objektų (parduotuvės, poliklinikos, you name it).Paskutinis taisė Creatium; 2018.04.03, 10:24.
Comment
-
Štai maždaug toks maršrutas (google maps net neduoda dviračiams), kuriuo kolega kartais dviračiu atvažiuoja į darbą iš Lazdynų. Dalis kelio nelabai komfortiška (todėl važiuoja tik retkarčias, o norėtų dažniau). Link Centro važiuoti kur kas geriau.
https://www.google.lt/maps/dir/54.67...be63ac!1m0!3e2
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kaip tai neaišku? Architektų g. ir Asanavičiūtės g. jau šiemet bus nutiesti.
Dabar pažiūrim į tavo pasiūlymus. Nei vienas iš jų neprieštarauja dabar tiesiamų dviračių takų vietoms, o tiesiog jas papildo. Tai čia nieko naujo. Juk pats sakiau, kad tarkim jungtis per naują Vingio parko tiltą ties Litexpo būtų labai faina ir gera. Bet tai yra pasiūlymas ateičiai, nes dabar nėra tikslas Lazdynų gyventojams sudaryti patogiausią maršrutą iki centro. Juk tikslas yra sukurti bazę magistralinių dviračių takų, kurie apjungtų didžiausią gyventojų dalį. Takas palei Nerį faina ir ok, bet Karoliniškių gyventojams (tiems, kurie gyvena arčiau aplinkkelio) jis duos mažai naudos, nes visų pirma reiks iki jo nusigaut (tam reikės dviračių tako palei tą pačią Asanavičiūtės g. ir pan.)
Takai palei Nerį iš abiejų pusių per visą miestą manau yra ne tik šiaip fainas dalykas, bet būtų pagrindinės susiekimo arterijos, panašiai kaip dabar takas palei Nerį žirmūnuose yra intensyviausias takas mieste, nors jis irgi nėra labai arti gyventojams kaip būtų koks takas palei pačią Žirmūnų g.
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠtai maždaug toks maršrutas (google maps net neduoda dviračiams), kuriuo kolega kartais dviračiu atvažiuoja į darbą iš Lazdynų. Dalis kelio nelabai komfortiška (todėl važiuoja tik retkarčias, o norėtų dažniau). Link Centro važiuoti kur kas geriau.
https://www.google.lt/maps/dir/54.67...be63ac!1m0!3e2Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.03, 10:36.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kada geltonai pažymėtas takas iki Trakų bus nutiestas taip ir neaišku...
Takai palei Nerį iš abiejų pusių per visą miestą manau yra ne tik šiaip fainas dalykas, bet būtų pagrindinės susiekimo arterijos, panašiai kaip dabar takas palei Nerį žirmūnuose yra intensyviausias takas mieste, nors jis irgi nėra labai arti gyventojams kaip būtų koks takas palei pačią Žirmūnų g.
Matai, takai yra kelių kategorijų, kaip gatvės: tranzitiniai, artimo susisiekimo ir pan. Tas minimas takas yra berods Eurovelo trasos dalis, jis yra magistralinis takas. Bet juo nevažiuosi, kai reikia nuo daugiabučio iki parduotuvės nusigaut. Yra manančių, kad galima tą padaryti pėsčiųjų šaligatviais, bet logiškai mastant ir yra tiesiami (bent planuojami) dubliuojantys dviračių takai, kurie leis važiuoti rajonų viduje arba tarp artimų rajonų. Nes kai reik nuo Nemenčinės nuvažiuoti į Oro uostą, tai magistralinis takas patogu. Bet kai reikia nuo Minsko IKI nuvažiuoti link Mokesčių inspekcijos Šiaurės miestelyje, tai maršrutas kitoks.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Iki Trakų išties neaišku, bet tai tikrai nėra miesto susisiekimo prioritetas.
Matai, takai yra kelių kategorijų, kaip gatvės: tranzitiniai, artimo susisiekimo ir pan. Tas minimas takas yra berods Eurovelo trasos dalis, jis yra magistralinis takas. Bet juo nevažiuosi, kai reikia nuo daugiabučio iki parduotuvės nusigaut. Yra manančių, kad galima tą padaryti pėsčiųjų šaligatviais, bet logiškai mastant ir yra tiesiami (bent planuojami) dubliuojantys dviračių takai, kurie leis važiuoti rajonų viduje arba tarp artimų rajonų. Nes kai reik nuo Nemenčinės nuvažiuoti į Oro uostą, tai magistralinis takas patogu. Bet kai reikia nuo Minsko IKI nuvažiuoti link Mokesčių inspekcijos Šiaurės miestelyje, tai maršrutas kitoks.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNeminint, kad tavo pasiūlyti maršrutai yra skirti nuvažiuoti iš konkretaus taško A į konkretų tašką B. Takas palei Laisvės pr. leidžia nuvažiuoti į daug taškų ir iš daug taškų. Pagauni ką sakau? Čia kaip aplinkkelis be nusukimų į rajonus. Patogu, greita, bet nuvažiuosi tik iš konkrečios vietos į konkrečią vietą, be galimybės patekti prie dažniausiai lankomų objektų (parduotuvės, poliklinikos, you name it).Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.03, 10:50.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar saugu ir šiaip malonu važiuoti viaduku virš savanorių žiedo kartu su fūrom 100 km/h?
Saugiau aplamai G.Vilties ir Tunelio g.
Apie tai ir lyg ir ketinu paporinti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kas važiuoja dviračiu iki krautuvės tame pačiame rajone? Manau iki Trakų tikrai būtų daugiau važiuojančių, negu iki artimiausios maximos už kelių šimtų metrų. Dauguma Vilniuje dviračius naudoja laisvalaikiui ir sportui, o ne kaip transporto priemonę. Tas takas palei Nerį geras to pavyzdys, jis irgi nėra skirtas nuvažiuoti žirmūnų gyventojams iki parduotuvės, tai pagal jus net ne toks reikalingas būtų.
Čia kaip tik yra pasiūlmai kaip karoliniškių ir lazdynų gyventojams nuvažiuoti ne pas kaimyną ar iki maximos už 10 metrų, o kaip patogiai ir malonai nuvažiuoti ar tiesiog pasivažinėti iki centro, vingio parko, Neries, kitų tolimesnių rajonų nesimalant palei magistralinę gatvę, kas geriau?
O tai, kad dabar takai daugiausiai naudojami rekreacijai nėra rodiklis. Vakarinio aplinkkelio trasoje išvis niekas nevažinėjo automobiliais - tai reikštų, kad nereikėjo jo tiesti? Miesto politika ir darnaus judumo planas (baigiamas rengti) aiškiai išskiria tvarkaus susisiekimo svarbą, o tai reiškia, kad viskas turi būti patogiai pasiekiama visomis transporto rūšimis, pirmenybę teikiant ne automobiliams. Todėl ir takai tiesiami pirmiausia ne rekreacijai (nors tam irgi dėmesys skiriamas, žr. pavyzdį Vileišio g. arba nuo Vingio tilto palei Nerį link Baltojo tilto), bet patogiam susisiekimui apimant kuo didesnį gyventojų kiekį. Visą tą gerai apibendrina vienas iš mero rinkiminių pažadų: artimiausias dviračių takas ne toliau kaip už 1 km. Vilniuje tai jau bus didelis pasiekimas. Po to jau galima bus galvoti apie papildomas jungtis, net tokiomis kryptimis, kur masės nevažinėja.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Takai turi būti tinkami naudojimui ir rekreacijai ir kaip transporto priemonei. Mieste turi būti patogu važiuoti ir į parduotuvę ir į darbą ar į parką pasėdėt. Jeigu manot kitaip, tai čia ir yra priežastis nesusišnekėjimo.
O tai, kad dabar takai daugiausiai naudojami rekreacijai nėra rodiklis. Vakarinio aplinkkelio trasoje išvis niekas nevažinėjo automobiliais - tai reikštų, kad nereikėjo jo tiesti? Miesto politika ir darnaus judumo planas (baigiamas rengti) aiškiai išskiria tvarkaus susisiekimo svarbą, o tai reiškia, kad viskas turi būti patogiai pasiekiama visomis transporto rūšimis, pirmenybę teikiant ne automobiliams. Todėl ir takai tiesiami pirmiausia ne rekreacijai (nors tam irgi dėmesys skiriamas, žr. pavyzdį Vileišio g. arba nuo Vingio tilto palei Nerį link Baltojo tilto), bet patogiam susisiekimui apimant kuo didesnį gyventojų kiekį. Visą tą gerai apibendrina vienas iš mero rinkiminių pažadų: artimiausias dviračių takas ne toliau kaip už 1 km. Vilniuje tai jau bus didelis pasiekimas. Po to jau galima bus galvoti apie papildomas jungtis, net tokiomis kryptimis, kur masės nevažinėja.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBukaprotiškumui ribų nėra.
Comment
-
Man rodos, kad kai dviračių takų tiesimas išvis stovėdavo, tai nepatenkintų būdavo mažiau nei kad pradėjus takus tiesti aktyviau . Dviračių takai yra gerai, bet jei savivaldybė jais tikisi išspręsti automobilių spūsčių problemą, tai turės nusivilti. Nežinau, ar daromos apklausos ir atsižvelgiama į važinėjančių dviračiais poreikius, ar tiriama, kiek yra važinėjančių susisiekimo tikslais, kiek - poilsio/sporto tikslais. Turiu įtarimą, kad dalis atkarpų net ir vasarą bus nenaudojamos, nes nutiestos vien tam, kad nutiesti. Panašiai būna su kai kuriais šaligtaviais: judriose vietose seni ir ištrupėję, o šalia naujos gatvės, palei kurią niekas nevaikšto, nauji ir lygūs.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąMan rodos, kad kai dviračių takų tiesimas išvis stovėdavo, tai nepatenkintų būdavo mažiau nei kad pradėjus takus tiesti aktyviau . Dviračių takai yra gerai, bet jei savivaldybė jais tikisi išspręsti automobilių spūsčių problemą, tai turės nusivilti. Nežinau, ar daromos apklausos ir atsižvelgiama į važinėjančių dviračiais poreikius, ar tiriama, kiek yra važinėjančių susisiekimo tikslais, kiek - poilsio/sporto tikslais. Turiu įtarimą, kad dalis atkarpų net ir vasarą bus nenaudojamos, nes nutiestos vien tam, kad nutiesti. Panašiai būna su kai kuriais šaligtaviais: judriose vietose seni ir ištrupėję, o šalia naujos gatvės, palei kurią niekas nevaikšto, nauji ir lygūs.
Comment
Comment