blemba kokia graži buvo klaipėda!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Tiltų gatvės rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė deep house Rodyti pranešimą4) paliktos granitinės plokštės. Tai tikriausia padaryta ekonominiais sumetimais, bet bendras (estetinis) vaizdas blankus. Tas granitas taip trenkia Tarybų (socialistine) Lietuva, kad bent jau ką nors tikrai geresnio galėjo sugalvoti, nei tuos komunistinės istorijos reliktus čia palikti.
Comment
-
Parašė Martis$$$ Rodyti pranešimąSenamiestyje bažnyčia yra prie jono kalnelio,bet ji yra maža ir be bokšto...
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPaprastas pastatas naudojamas bažnyčios poreikiams, taigi nesiskaito.
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąNa jei jau atstatem valdovų rūmus beveik neturėdami normalaus supratimo kaip jie ištiesų atrodė, tai manau, kad atsatyti jono bažnyčią, turint visus brėžinius, bei jau parengtą projektą, būtų zuikio ašarėlės. Tai tikrai pagražintu ne tik tultų gatvę, bet ir visą senamiestį
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKoks dar komunistinis reliktas? pasižiūrėk į senus miesto atvirukus. Socializmo laikais nebent reprezentacinės vietos galėjo pasigirti granitinėmis plokštėmis (tavo taip vadinama atgyvena (granitas) yra kitame lygmenyje nei betonas), kai tuo tarpu prieš tą laikotarpį eilinės gatvės turėjo (turi) granitinius šaligatvius.
- kad suprastum kodėl buvo dedamas granitas, reikėtų grįšti į tuos laikus ir jų realijas. kokios gatvės buvo miesto centre, kokios buvo toliau nuo jo, o kokios buvo užmiestyje? kokie tech.sprendimai ir medžiagos buvo naudojamos tų laikų vakarų europoje ir lietuvoje (koks pasirinkimas jų buvo) klojant gatves ir šaligatvius? klausimu aibės. Bet grįštant prie esmės:
1) jei jau atstato/rekonstruoja senamiesčio gatves, kaip gerb.oponentai sako pagal istorinę medžiagą, tai būkit malonūs, tą darbą ir padarykite sąžiningai ir iki galo. jei fotografijose (senose) įsižiūrėsite, pamatysite, kad smulkus grindinys yra mažesnio "gabarito" lauko akmenys. gatvė-važiuojamoji dalis jau klojama stambesnio mastelio akmenimis;
2) dabar pažiūrėkime ką kloja šiandien. skirtumą paveldo mylėtojai ir saugotojai tikriausiai jau matotote? komentarų nereikia tikriausiai?
3) savo nusivylimą mėgstu išreikšti tik tuom, kad lietuviams viskas ir taip "sueis', nes jie (mužikai lietuvos) visai nereiklūs ir neįnoringi bendrai tautos kultūrai jos raidai ir sklaidai. na vienas kitas inteligentas papūs prieš dūdą, bet tuo viskas ir baigsis - ir vėl bus ramu gražu.
4) tiltų g. ir turgaus g. rekonstrukcijų projektuose tikriausiai ir buvo numatytas toks istorinis gatvės mastelio sudalinimas (bent taip spėju), remiantis tikriausiai būtent tokiom istorinėm foto. iki čia viskas ok. Bet kai buvo prieita prie visko realizavimo, tai gavosi toks "lietuviškas" biznis: kuo pigiau, "šiuolaikiškiau" ir "švariau". vietoj to, kad atstatyti tikrai istorinę Klaipėdos senamiesčio dangą (nors tam ir reikėtų didesnių darbo ir piniginių resursų), buvo pasirinktas "šiuolaikinis" variantas.
5) Galbūt, jei būtų atstatyta tikroji grindinio danga, gal tos granitinės plokštės ir logiškai ir gražiai žiūrėtusi. Bet kai matai šiuolaikines "vonios" plyteles tokioje vietoje, tai bendras medžiagų ir mastelio derinys, tai jau atsiprašau...
6) tad Eimantai, pyk nepykęs, bet tas granitas (nekalbu jau apie tas kiniškas mozaikas) nei prieš, nei po rekonstrukcijos neatrodė įspūdingai. Žodžiu, man tai negražu (ir tai yra mano asmeninė nuomonė).
su pagarba visiems Klaipėdiečiams.
.................................................. .................................................. .......
P.s.: berods, pati tikroji ir istoriškai geriausiai išlikusi yra Didžioji Vandens gatvė. Berods ten niekas nepasikeitė (bent jau tam tikroje jos dalyje) nuo tų istorinių laikų, kai gatves grįsdavo akmenimis. tikriausiai tai pati tikriausia klaipėdietiška nepakitusi gatvė.Paskutinis taisė deep house; 2007.12.21, 00:41.
Comment
-
Klaipėdos Tiltų gatvė atsivers tik pavasarį
Tiltų gatvės rekonstrukcijos darbų pabaigai suteiktas naujas terminas – kitų metų balandžio 15 diena. Tačiau nežinia, ar atidarius sutvarkytą gatvę ja bus leista riedėti miesto autobusams.
Savivaldybėje ketvirtadienį klaidžiojo Tiltų gatvę rekonstruojančios bendrovės „Klaipėdos keliai“ prašymas leisti dirbti ilgiau. Tačiau jo esą dar nebuvo matęs nei Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus, nei Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė. Matyti tokį prašymą jiems nemalonu, nes iš savivaldybės ne kartą sklido pažadai, jog Tiltų gatvė bus sutvarkyta iki Naujųjų metų.
„Klaipėdos keliai“ pratęsti darbų pabaigos terminą prašo jau antrą kartą. Pagal pirminę sutartį gegužę prasidėjusi Tiltų gatvės rekonstrukcija turėjo būti baigta iki lapkričio 20-osios. Vėliau terminas buvo pratęstas iki gruodžio 31 dienos, šįsyk – iki 2008 metų balandžio 15-osios.
Dirbti sutrukdė lietus
„Klaipėdos kelių“ gamybos direktorius Algirdas Paulauskas neslėpė, jog prašyta leidimo dirbti dar kelis mėnesius todėl, kad bendrovė norėjo apsidrausti nuo priekaištų dėl vėlavimo.
„Matote, kokie orai. Sausį ir vasarį gali būti žiema, sniegas ir šaltis, todėl negalėsime dirbti“, – sakė A.Paulauskas.
Paklaustas, kodėl gatvė nesutvarkyta dar šiemet, gamybos direktorius aiškino, kad sutrukdė prasti ir lietingi lapkričio orai. Tuomet buvo klojamos smulkios granito trinkelės ir dirbti trukdė lietus.
„Visas medžiagas turime, žmonės jau įprato kloti trinkeles, todėl problemų dėl remonto skubos nebeturėtų būti. Svarbu, kad netrukdytų orai“, – teigė A.Paulauskas.
Tiltų gatvės šaligatviuose dar keliose vietose reikia pakloti granito trinkeles. Iki šiol nesutvarkyta ir Tiltų bei Turgaus gatvių sankryža. Joje akmenys nebus pakeisti, o tik sutvarkytos įkritusios vietos.
Vėl reikės leidimų
Tačiau bene nemaloniausia staigmena yra ta, kad sutvarkius ir atidarius Tiltų gatvę ja bus leista važiuoti tik lengvaisiais automobiliais, turinčiais leidimus.
A.Paulauskas teigė, kad savivaldybės buvo prašyta neleisti Tiltų gatve važiuoti sunkiasvorėms transporto priemonėms, tarp jų – ir miesto autobusams.
„Tokiu oru klotas grindinys nuo sunkiasvorio transporto gali išsiklaipyti“, – argumentavo A.Paulauskas.
Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus teigė, kad klausimas dėl eismo Tiltų gatve tikrai bus svarstomas. Uždrausti čia važiuoti sunkiasvoriam transportui gali Saugaus eismo komisija.
„Yra žmonių, kurie nenori, kad Tiltų gatve apskritai kas nors važiuotų“, - tvirtino A.Šimkus.
Daugelis klaipėdiečių svajoja apie tai, kad sutvarkius šią gatvę nebereikės vargti spūstyse.
Dėl jos rekonstrukcijos 2,5 proc. buvo sumažintas reisų skaičius, todėl keleiviams tenka grūstis sausakimšuose autobusuose. Kol pagrindinė senamiesčio gatvė nebuvo uždaryta, vos 10-12 proc. miesto autobusų vairuotojų nuo grafiko nukrypdavo apie dvi minutes. Dabar šis rodiklis siekia 40-50 proc. Dėl kamščių Pilies gatvėje, į kurią plūstelėjo papildomas transporto srautas, nuo grafiko kartais atsiliekama ir 40 min.
Išaugus automobilių ir autobusų srautui šiemet Pilies gatvėje avaringumas padidėjo 86 proc.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15438145
Comment
-
Parašė Remigijus Rodyti pranešimąKlaipėdos Tiltų gatvė atsivers tik pavasarį
Tiltų gatvės rekonstrukcijos darbų pabaigai suteiktas naujas terminas – kitų metų balandžio 15 diena. Tačiau nežinia, ar atidarius sutvarkytą gatvę ja bus leista riedėti miesto autobusams.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15438145
Comment
-
Parašė arturiux Rodyti pranešimąGali padėti?"Dabar puikus momentas - nueiti ir nusipirkti namą" - sako Amerikos milijardierius Donaldas Trumpas
Comment
-
Parašė Remigijus Rodyti pranešimąKlaipėdos Tiltų gatvė atsivers tik pavasarį
Tiltų gatvės rekonstrukcijos darbų pabaigai suteiktas naujas terminas – kitų metų balandžio 15 diena. Tačiau nežinia, ar atidarius sutvarkytą gatvę ja bus leista riedėti miesto autobusams.
A.Paulauskas teigė, kad savivaldybės buvo prašyta neleisti Tiltų gatve važiuoti sunkiasvorėms transporto priemonėms, tarp jų – ir miesto autobusams.
„Tokiu oru klotas grindinys nuo sunkiasvorio transporto gali išsiklaipyti“, – argumentavo A.Paulauskas.
Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus teigė, kad klausimas dėl eismo Tiltų gatve tikrai bus svarstomas. Uždrausti čia važiuoti sunkiasvoriam transportui gali Saugaus eismo komisija.
„Yra žmonių, kurie nenori, kad Tiltų gatve apskritai kas nors važiuotų“, - tvirtino A.Šimkus.
Daugelis klaipėdiečių svajoja apie tai, kad sutvarkius šią gatvę nebereikės vargti spūstyse.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15438145Paskutinis taisė Memelenderis; 2007.12.30, 17:46.
Comment
-
Tiltų gatve vėl riedės autobusai
Kitą savaitę miestas tikriausiai bus išvaduotas iš automobilių spūsčių, mat savivaldybė nusiteikusi atnaujinti eismą Tiltų gatve.
Vakar pagrindinės senamiesčio gatvės rekonstrukciją prižiūrintys valdininkai buvo pakilios nuotaikos. Jie džiaugėsi, kad nuolatiniai priekaištai dėl vėlavimo Tiltų gatvę remontuojančiai bendrovei „Klaipėdos keliai“ nenuėjo perniek. Nors neseniai „Klaipėdos keliams“ Tiltų gatvėje leista dirbti iki balandžio 15 dienos, pasiekta, kad bent jau važiuojamoji gatvės dalis būtų suremontuota šią savaitę.
Be to, savivaldybė nekreipė dėmesio į bendrovės prašymą bent kol kas neleisti gatve riedėti sunkiajam transportui, taip pat – miesto autobusams.
Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus „Klaipėdai“ anksčiau yra sakęs, kad toks prašymas bus svarstomas Saugaus eismo komisijoje. Pagrindinė priežastis, kodėl Tiltų gatvė viešajam transportui būtų užverta, – esą gali išsiklaipyti naujai paklotas grindinys. Daugelis Tiltų gatvėje gyvenančių žmonių taip pat pageidauja, kad ji taptų tik pėsčiųjų alėja.
Tačiau vakar A.Šimkus keleivių atžvilgiu buvo nusiteikęs geranoriškiau.
Anot direktoriaus, pirmadienį bus svarstoma, nuo kada Tiltų gatve vėl galėtų riedėti miesto autobusai ir maršrutiniai taksi.
„Į „Klaipėdos kelių“ prašymą nevažiuoti gatve neatsižvelgsime.
Tačiau dar neaišku, ar Tiltų gatve riedės visi miesto autobusai. Galbūt prašysime, kad reisų būtų mažiau“, – tvirtino A.Šimkus.
Tiltų gatvę atvėrus viešajam transportui galima tikėtis, jog mieste sumažės automobilių spūsčių. Pagrindinė senamiesčio gatvė buvo uždaryta pernai balandį. Nuo to laiko beveik visi miesto autobusai ir maršrutiniai taksi privalėjo važiuoti aplinkinėmis gatvėmis. Todėl jose susidarydavo didelės automobilių spūstys. Jose iki 40 minučių užstrigdavo ir miesto autobusai. Papildomus kilometrus įveikti priversti vežėjai per metus patyrė apie 2 mln. litų nuostolių.
http://www.klaipeda.daily.lt/
Comment
Comment