Parašė NoBoDyX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Triukšmas mieste
Collapse
X
-
Parašė Paulius Rodyti pranešimązadox, kiek maždaug decibelų sugeria šie barjerai arba, kiek procentaliai sumažina triukšmą?
Aš pats užsiimu tokių sienelių pardavimu Lietuvoje; pasiūloje yra sienelės kurios papildomai dar ir sugeria arba išskaido garso bangas - siekia 11dB, bet visos jos nepermatomos.
Matai, permatomos sienelės tik atmuša garso bangą, nesugeria nė decibelo. Todėl kaip čia kažkas minėjo: kai stovi vienas prieš kitą permatomi triukšmo barjerai kartais susidaro vadinamas "tunelio efektas" ir triukšmas netgi padidėja.
Labai populiarus Europoje variantas - "mišrus". Ir matomumas išlieka neblogas ir triukšmo slopinimas geras.Triukšmas užknisa juodai!!!
Comment
-
Parašė zadox Rodyti pranešimąAš pats užsiimu tokių sienelių pardavimu Lietuvoje;Parašas :)
Comment
-
Parašė Svecias Rodyti pranešimąKažkodėl manęs ši žinia visai nenustebino ...
Diskusijos tam ir yra kad sužinoti nuomones ar gauti informacijos, ar ne?
To Paulius: Vidutinis triukšmo lygis mieste buna apie 70 dB. Dažniausiai 10-15dB daugiau negu leistinaTriukšmas užknisa juodai!!!
Comment
-
Parašė zadox Rodyti pranešimąDiskusijos tam ir yra kad sužinoti nuomones ar gauti informacijos, ar ne?
Del triuksmo uzmiestyje tai jau kitas klausimas. Cia galima nustatyti sanitarines zonas (t.y. kad namai nestovetu prie pat greitkelio), daryti pylimus, blogiausiu atveju- statyti sieneles.
Comment
-
Susidaro toks vaizdas, kad lietuviai yra bauginami erdvines klaustrofobijos būnant lauke...
Triukšmo barjeras, tai netik garso izoliacija.
Gal sau atsakykime į klausimus: Kiek vaikų yra sužeidžiami netikėtai išlėkę į gatvę, kiek dviratininkų patiria traumas važiuodami keliu, kiek problemų sukelia kelių užpustymas nuo šalia esančių atvirų teritorijų, kiek avarijų įvyksta dėl visokiausių gyvių išbėgimo į kelią?????????????????????
Kiekvienas kas važiuoja automobiliu dažniausiai nori saugiai ir greitai atvykti iš taško A į tašką B. Barjeras kelią išskiria į vientisą ir netrukdomą erdvę...
Sutinku , kad sienos izoliuoja.. Tai faktas. Bet pažvelkime iš eismo saugumo pusės.
Tokioje Varšuvoje gali lėkti kiek nori pro šalia esančius miegamuosius kvartalus, nes žinai, kad joks vaikėza neišlėks Tau į gatvę.
Tapi pat sutinku, kad sienos tai dar vienas betono gabalas mieste, bet visame pasaulyje jie apsodinami vijokliais ir puikiausiai "įsipaišo" į gamtovaizdį.
Spręsti triukšmo problemą "iš esmės" populiarinant viešąjį transportą -GRAŽU!
Bet ant vienos rankos pirštų galima paskaičiuoti šalis kur tai įgyvendinta. Žmogus tai individualybė. Tam ir perkamos mašinos, kad Tau nereikėtų laukti šaltą žiemos vakarą troleibuse, įlipus stumdytis ir jausti kaip "apsimy... bom..." Tau čiaudėja į veidą......Triukšmas užknisa juodai!!!
Comment
-
Parašė zadox Rodyti pranešimąGal sau atsakykime į klausimus: Kiek vaikų yra sužeidžiami netikėtai išlėkę į gatvę, kiek dviratininkų patiria traumas važiuodami keliu, kiek problemų sukelia kelių užpustymas nuo šalia esančių atvirų teritorijų, kiek avarijų įvyksta dėl visokiausių gyvių išbėgimo į kelią?????????????????????
Kiekvienas kas važiuoja automobiliu dažniausiai nori saugiai ir greitai atvykti iš taško A į tašką B. Barjeras kelią išskiria į vientisą ir netrukdomą erdvę...
Kaip iš reklaminio bukleto
Tik ar daug pasaulio šalių didmiesčių naudoja tas apsaugines sieneles triukšmo problemai spręsti? Jos užima vietą ir tikrai nepuošia miesto. Ypač jų neįsivaizduoju miestų centruose, kur turi sustoti mašinos, vieni įlipa, kiti išlipa, būna ir avarinių sustojimų. Įsivaizduok, tu priverstinai sustoji prie tokios ilgos, ilgos sienelės priekyje ir gale virtinės kitų sustojusių mašinų, o šalia stovinti mašina staiga užsidega? Ką tada daryti? Kur pabėgsi? Turi tos sienelės ir neigiamų pusiųParašas :)
Comment
-
Parašė Svecias Rodyti pranešimąKaip iš reklaminio bukleto
Tik ar daug pasaulio šalių didmiesčių naudoja tas apsaugines sieneles triukšmo problemai spręsti? Jos užima vietą ir tikrai nepuošia miesto. Ypač jų neįsivaizduoju miestų centruose, kur turi sustoti mašinos, vieni įlipa, kiti išlipa, būna ir avarinių sustojimų. Įsivaizduok, tu priverstinai sustoji prie tokios ilgos, ilgos sienelės priekyje ir gale virtinės kitų sustojusių mašinų, o šalia stovinti mašina staiga užsidega? Ką tada daryti? Kur pabėgsi? Turi tos sienelės ir neigiamų pusių
Na negi iš tikro galvoji, kad nebūna numatytas avarinis išėjimas avarijos ar netgi gaisro šalia barjero atveju?? Aišku, kad numatoma.
Lietuvoje tokių normatyvų nėra. O Austrijoje, Vokietijoje ir net toj pačioj Lenkijoje toks išėjimas būna kas 100 metrų.
Tuoj surasiu pavyzdžių ir įdėsiu...Triukšmas užknisa juodai!!!
Comment
-
Parašė zadox Rodyti pranešimąačiū už meninių gabumų įvertinimą hihihi
Na negi iš tikro galvoji, kad nebūna numatytas avarinis išėjimas avarijos ar netgi gaisro šalia barjero atveju?? Aišku, kad numatoma.
Lietuvoje tokių normatyvų nėra. O Austrijoje, Vokietijoje ir net toj pačioj Lenkijoje toks išėjimas būna kas 100 metrų.
Tuoj surasiu pavyzdžių ir įdėsiu...
Tai kaip tada su saugumu? Būk tikras, jei yra avarinis išėjimas, tai vaikai tikrai iš jo padarys kasdienį įėjimą ir reiškia ta sienelė niekaip vairuotojų nuo netik vaikų ar suaugusių infantų išlindimų į gatvę neapsaugos. kaip tik bus blogiau, nes jie išlys staiga, per sieną vairuotojas nematys prie gatvės artėjančio žmogaus Reiškia šiuo atveju sienelės nepadidina, o sumažina eismo saugumą.
Nebijok, vaikai sugalvos kaip tas duris iš kitos pusės atkrapštyti. Nėra neįveikiamų spynųParašas :)
Comment
-
tikriausiai netgi sugalvos tokį scenarijų: atidaryti duris, išspirti kamuolį ir išrinkti kurį nors kiemo "loch..." kuris bėgs kamuolį pasiimti...
Svečias, aš sutinku, kad sąmokslų teorijų galima sugalvoti milijoną ir neįmanoma sukurti 100% apsaugos nuo visko.
Bet turi sutikti, kad nelaimės tikimybę tokia "tvora", ar ji būtų permatoma ar ne, sumažina bent trigubai..Triukšmas užknisa juodai!!!
Comment
-
Reikia susikoncentruoti ties problemos sprendimu. o jie yra tokie:
- eismo apribojimas (pavyxta retais atvejais);
- apsodinimas medžiais (neefektyvus visom prasmėm);
- pylimas (prie tankaus miesto užstatymo: nepraktiškas);
- langų pakeitimas plastikiniais (padeda tik namo viduje, bet ne išorėje);
- triukšmo barjerai - akustinės sienelės (be komentarų).
Kažkas sakė: "Reklama - Jūsų teisė rinktis"Triukšmas užknisa juodai!!!
Comment
-
Parašė zadox Rodyti pranešimąReikia susikoncentruoti ties problemos sprendimu. o jie yra tokie:
- eismo apribojimas (pavyxta retais atvejais);
- apsodinimas medžiais (neefektyvus visom prasmėm);
- pylimas (prie tankaus miesto užstatymo: nepraktiškas);
- langų pakeitimas plastikiniais (padeda tik namo viduje, bet ne išorėje);
- triukšmo barjerai - akustinės sienelės (be komentarų).
Kažkas sakė: "Reklama - Jūsų teisė rinktis"Parašas :)
Comment
-
Na grazus barjerai vaizdo negadina, beda kad juos dazniausiai delioja is visokiu skirtingu spalvu ar rastu, Dabar gyvenu Austrijoje, ju cia tikrai pilna, miestas neperdidziausias, bet salia didesniu gatviu tokios uztvaros yra, ir isitikinau ju naudingumu, ypac nuo gelezinkelio begiu... Bet va kad vienodas visur darytu, butu kitas reikalas, permatomu cia irgi yra, bet visur priklijuota kregzduciu ir paukstuku visokiu, gadina vaizda, bet gal cia apsauga kad pauksciai neatsitrenktu.... Tai va tiek galiu pakomentuot sia tema... Beto ju niekad nebus paciam centre, jos skiria tik judresnes gatves, autobanus ir panasiai...
Comment
Comment