Kaip tik nieko gero. Nes taip lėtinamas VT.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kodėl bandymas "nukopinti", o ne gerosios praktikos perėmimas?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nesąmoningas įstatymas. Jis turės prasmę tik tada, kai bus sukurtas tinkamas kontrolės mechanizmas, A juosta važiuojantiems pažeidėjams nesuteikiantis nė mažiausios galimybės išvengti atsakomybės. Jeigu net ir dabar, kai A juosta gali tik VT ir taksi važiuot, ji vistiek yra užkišama tiek, kad juda ne ką greičiau nie kitos juostos (pvz: Ukmergės g. Vilniuje). Tai liudija apie nepakankamą policijos dėmesį šiam pažeidimui. Įvedus papildomas išimtis, pareigūnams bus dar sunkiau kontroliuoti, kad A juosta niekas, kam nepriklauso, nesinaudotų. Taip kad kol kas toks sprendimas yra nesąmoningas ir galbūt dar labiau sulėtinantis VT, kurio vystymas šiaip turėtų būti prioritetas Nr. 1 normalaus miesto transporto koncepcijoje.
P.S. Berods kai kur Vilniuje, yra įrengtos sistemos, fiksuojančios A juosta važiuojančius lengvuosius automobilius.Ir jos nelabai tepadeda? Bet su naujomis KET bus dar sunkiau- juk vargu ar yra sukurta sistema, paskaičiuojanti, kiek žmonių yra automobilyje.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.11.28, 22:20.
Comment
-
"A juostos" yra skirtos maršrutiniam transportui, o ne automobiliams. Sukontroliuoti, ar automobilyje sėdi vienas, du ar "4+" keleivių bus labai sunku, netgi neįmanoma, ypač jei langai tamsinti. Geriausia palikti dabartinę tvarką, nes priešingu atveju gali kilti visiškas chaosas. Išimtį būtų galima padaryti elektromobiliams, tačiau tada juos reiktų kaip nors pažymėti (pvz. lipdukais, kaip "klevo lapai" ar neįgaliųjų automobiliai), kad juos būtų galima lengviau atskirti nuo pažeidėjų.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąTos išskirtinės niekuo nepagrįstos privilegijos elektromobiliams ir važiuojantiems keturiese - visiškas išdurnėjimas. Iki šiol galvojau, kad tai ir pasibaigs marazminių idėjų lygyje, pasirodo ne. Kažin ar čia kartais nėra diskriminacija pagal europietišką lygybės supratimą?
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąTos išskirtinės niekuo nepagrįstos privilegijos elektromobiliams ir važiuojantiems keturiese - visiškas išdurnėjimas. Iki šiol galvojau, kad tai ir pasibaigs marazminių idėjų lygyje, pasirodo ne. Kažin ar čia kartais nėra diskriminacija pagal europietišką lygybės supratimą?
Arba bus kaip kažkurioj tai Azijos šaly, kur žmonės, vietoj to kad važiuoti visuomeniniu transportu, tranzuoja palei gatvę. Tada, jei nori greičiau pravažiuoti gatvę, įsisodini pakeleivius ir sau važiuoji VT juosta. O jie sutaupo pinigų
Comment
-
Parašė B-2 Rodyti pranešimąJei VT juostos būtų tik ten, kur automobiliams lieka dar bent 2 juostos viena kryptim, tada viskas ok, bet jei prasidės tokie marazmai, kaip kažkas rašė, kad Kalvarijų g. vieną juostą atiduoti VT, tada bus eismo katastrofa
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTokiu atveju Vilniuje jau nebebus kur tų A juostų daryti. Praktiškai visose esamose gatvėse, kur eismas intensyvus ir VT tenka stovėti bendrame kamštyje, nėra daugiau dviejų eismo juostų. Yra vietų, kur galima nutiesti papildomą juostą viešajam transportui, patraukus toliau šaligatvį ir apšvietimo stulpus (pvz: visa Ukmergės g. nuo Kotrynos iki Senukų, Rygos g. tarp Justiniškių Norfos ir Širdies centro, Laisvės pr., T. Narbuto gatvė nuo T. Narbuto st. iki Žvėryno), bet dėl minėtų objektų perkėlimo ir dar inžinierinių tinklų perkėlimo tokie darbai kainuos per brangiai miestui. O valstybė greičiausiai tuo ir neužsiims, greičiau pasiduos turtingųjų spaudimui ir pamažu apskritai naikins A juostas. KET pakeitimas- tikrai pirmas žingsnis link to.
Comment
-
Kodėl manot, jog yra blogai leisti važiuoti A juosta jei yra 4+? Nėra kontrolės? Paprasta. Padaryti baudą už važiavimą A juostą 500lt (ar >), antrą kartą + teisių atėmimas 3men ir viskas. Užtektų vieno reido per savaitę ir liaudis išmoks deramai elgtis.
Jeigu bent 30% vairuotojų pradėtu kooperuotis ir važiuoti 4+, tai automobilių gatvėje sumažėtų 50% (skaičiai hipotetiniai). Norą kooperuotis smarkiai padidintų privilegija važiuoti A juosta.
Comment
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąKodėl manot, jog yra blogai leisti važiuoti A juosta jei yra 4+? Nėra kontrolės? Paprasta. Padaryti baudą už važiavimą A juostą 500lt (ar >), antrą kartą + teisių atėmimas 3men ir viskas. Užtektų vieno reido per savaitę ir liaudis išmoks deramai elgtis.
Jeigu bent 30% vairuotojų pradėtu kooperuotis ir važiuoti 4+, tai automobilių gatvėje sumažėtų 50% (skaičiai hipotetiniai). Norą kooperuotis smarkiai padidintų privilegija važiuoti A juosta.
Kiek realu susikooperuoti su kitais, kad piko metu surinkti tokį skaičių kartu važiuojančių? Juo labiau, kiek kaimynų važiuoja į tą pačią pusę arba kiek bendradarbių gyvena kaimynystėje. Realiausią galimybe surinkti tuos keleivius aš matau nebent atsitiktinių pakeleivių paėmimą iš VT stotelių arba specialių aikštelių. Tačiau vėlgi, ar VT keleivių "nusiurbimas" yra toks sveikintinas dalykas?
Bet kokiu atveju siekiant išpopuliarinti važiavimą su keturiais keleiviais automobilyje, reikia turėti efektyvias, ištisines ir ilgas tam skirtas juostas. Tokių, bent jau Vilniuje, yra tik 1-2.
Comment
-
Nieko gero iš to. Žodžiu, galės dar labiau svaigti apie metro ir tramvajus, nes esamo VT kokybė tik blogės, jei A juostomis nekontroliuojamai važiuos automobiliai...
Geras komentaras po http://auto.delfi.lt/patarimai/ket-p...#ixzz2DifkCQSH straipsniu.
skelbimas
2012-11-28 19:18
pigiai parduodu gumines (pripučiamas) bobas. Yra tiek pavienių, tiek komplektais po dvi ar tris. Tinka tiek naudoti pagal tiesioginę paskirtį, tiek pasisodinti automobilyje (+4). Vizualiai atrodo kaip tikros, o svorio - minimumas...Paskutinis taisė Al1; 2012.11.30, 17:19.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNesąmoningas įstatymas. Jis turės prasmę tik tada, kai bus sukurtas tinkamas kontrolės mechanizmas, A juosta važiuojantiems pažeidėjams nesuteikiantis nė mažiausios galimybės išvengti atsakomybės.
Visi puikiai žinom, koks tas kontrolės mechanizmas dabar - atsitiktiniai policijos reidai (daugiau pasipinigavimas, negu įtaka padėčiai) ir skysta automatinė kontrolė. O kaip dėl automobilių su užtamsintais galiniais stiklais, policininkas turės fiziškai pasižiūrėti, kiek žmonių sėdi gale.
Galų gale, leidus paprastų automobilių eismą "A" juostomis, nebeliks jokios galimybės tas juostas atskirti nuo paprasto eismo fizinėm priemonėm (ok, žinau, kad Lietuvoje tas niekada nebuvo daroma, bet buvo bent teorinė galimybė...)
Comment
-
Taip, 4+ leidimas yra žingsnis atgal ir A juostų idejos naikinimas. VT praranda vieninteli koziri... ir tuo pačiu savo patraukluma... ir taip visai neaukšta. Tai yra dar viena vinis i VT karsta.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
KET pakeitimai patvirtinti. A juostų praktiškai nebeliko.
http://kauno.diena.lt/naujienos/tran...obiliai-463445
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKET pakeitimai patvirtinti. A juostų praktiškai nebeliko.
http://kauno.diena.lt/naujienos/tran...obiliai-463445
Comment
Comment