Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip tik nieko gero. Nes taip lėtinamas VT.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      O kodėl bandymas "nukopinti", o ne gerosios praktikos perėmimas?
      Todel kad 'ten' HOV naudojamas autostradose uzmiestyje o 'cia' mieste šarina juostas su VT jas apkraunant. Kitas reikalas, ju kultura ir musu. 'Ten' neuzima HOV (tie kam neleidziama) ne vien todel kad bijo policijos, 'cia' daznai uzima net gi bijant jos.
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Manau po šio įstatymo bus pripiešta daugiau VT juostų miestuose. Gal tarkime Vilniaus Kalvarijų gatvėje? Manau ne šiaip sau Zuokas šį įstatymą komentuoja žiniasklaidoje.

        Comment


          Tikiuosi, jog Kauno visa tai nepalies.

          Comment


            Nesąmoningas įstatymas. Jis turės prasmę tik tada, kai bus sukurtas tinkamas kontrolės mechanizmas, A juosta važiuojantiems pažeidėjams nesuteikiantis nė mažiausios galimybės išvengti atsakomybės. Jeigu net ir dabar, kai A juosta gali tik VT ir taksi važiuot, ji vistiek yra užkišama tiek, kad juda ne ką greičiau nie kitos juostos (pvz: Ukmergės g. Vilniuje). Tai liudija apie nepakankamą policijos dėmesį šiam pažeidimui. Įvedus papildomas išimtis, pareigūnams bus dar sunkiau kontroliuoti, kad A juosta niekas, kam nepriklauso, nesinaudotų. Taip kad kol kas toks sprendimas yra nesąmoningas ir galbūt dar labiau sulėtinantis VT, kurio vystymas šiaip turėtų būti prioritetas Nr. 1 normalaus miesto transporto koncepcijoje.

            P.S. Berods kai kur Vilniuje, yra įrengtos sistemos, fiksuojančios A juosta važiuojančius lengvuosius automobilius.Ir jos nelabai tepadeda? Bet su naujomis KET bus dar sunkiau- juk vargu ar yra sukurta sistema, paskaičiuojanti, kiek žmonių yra automobilyje.
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.11.28, 22:20.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              "A juostos" yra skirtos maršrutiniam transportui, o ne automobiliams. Sukontroliuoti, ar automobilyje sėdi vienas, du ar "4+" keleivių bus labai sunku, netgi neįmanoma, ypač jei langai tamsinti. Geriausia palikti dabartinę tvarką, nes priešingu atveju gali kilti visiškas chaosas. Išimtį būtų galima padaryti elektromobiliams, tačiau tada juos reiktų kaip nors pažymėti (pvz. lipdukais, kaip "klevo lapai" ar neįgaliųjų automobiliai), kad juos būtų galima lengviau atskirti nuo pažeidėjų.

              Comment


                Tos išskirtinės niekuo nepagrįstos privilegijos elektromobiliams ir važiuojantiems keturiese - visiškas išdurnėjimas. Iki šiol galvojau, kad tai ir pasibaigs marazminių idėjų lygyje, pasirodo ne. Kažin ar čia kartais nėra diskriminacija pagal europietišką lygybės supratimą?

                Comment


                  Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                  Tos išskirtinės niekuo nepagrįstos privilegijos elektromobiliams ir važiuojantiems keturiese - visiškas išdurnėjimas. Iki šiol galvojau, kad tai ir pasibaigs marazminių idėjų lygyje, pasirodo ne. Kažin ar čia kartais nėra diskriminacija pagal europietišką lygybės supratimą?
                  Argumentuokite

                  Comment


                    Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                    Tos išskirtinės niekuo nepagrįstos privilegijos elektromobiliams ir važiuojantiems keturiese - visiškas išdurnėjimas. Iki šiol galvojau, kad tai ir pasibaigs marazminių idėjų lygyje, pasirodo ne. Kažin ar čia kartais nėra diskriminacija pagal europietišką lygybės supratimą?
                    Jei VT juostos būtų tik ten, kur automobiliams lieka dar bent 2 juostos viena kryptim, tada viskas ok, bet jei prasidės tokie marazmai, kaip kažkas rašė, kad Kalvarijų g. vieną juostą atiduoti VT, tada bus eismo katastrofa
                    Arba bus kaip kažkurioj tai Azijos šaly, kur žmonės, vietoj to kad važiuoti visuomeniniu transportu, tranzuoja palei gatvę. Tada, jei nori greičiau pravažiuoti gatvę, įsisodini pakeleivius ir sau važiuoji VT juosta. O jie sutaupo pinigų

                    Comment


                      Parašė B-2 Rodyti pranešimą
                      Jei VT juostos būtų tik ten, kur automobiliams lieka dar bent 2 juostos viena kryptim, tada viskas ok, bet jei prasidės tokie marazmai, kaip kažkas rašė, kad Kalvarijų g. vieną juostą atiduoti VT, tada bus eismo katastrofa
                      Tokiu atveju Vilniuje jau nebebus kur tų A juostų daryti. Praktiškai visose esamose gatvėse, kur eismas intensyvus ir VT tenka stovėti bendrame kamštyje, nėra daugiau dviejų eismo juostų. Yra vietų, kur galima nutiesti papildomą juostą viešajam transportui, patraukus toliau šaligatvį ir apšvietimo stulpus (pvz: visa Ukmergės g. nuo Kotrynos iki Senukų, Rygos g. tarp Justiniškių Norfos ir Širdies centro, Laisvės pr., T. Narbuto gatvė nuo T. Narbuto st. iki Žvėryno), bet dėl minėtų objektų perkėlimo ir dar inžinierinių tinklų perkėlimo tokie darbai kainuos per brangiai miestui. O valstybė greičiausiai tuo ir neužsiims, greičiau pasiduos turtingųjų spaudimui ir pamažu apskritai naikins A juostas. KET pakeitimas- tikrai pirmas žingsnis link to.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Tokiu atveju Vilniuje jau nebebus kur tų A juostų daryti. Praktiškai visose esamose gatvėse, kur eismas intensyvus ir VT tenka stovėti bendrame kamštyje, nėra daugiau dviejų eismo juostų. Yra vietų, kur galima nutiesti papildomą juostą viešajam transportui, patraukus toliau šaligatvį ir apšvietimo stulpus (pvz: visa Ukmergės g. nuo Kotrynos iki Senukų, Rygos g. tarp Justiniškių Norfos ir Širdies centro, Laisvės pr., T. Narbuto gatvė nuo T. Narbuto st. iki Žvėryno), bet dėl minėtų objektų perkėlimo ir dar inžinierinių tinklų perkėlimo tokie darbai kainuos per brangiai miestui. O valstybė greičiausiai tuo ir neužsiims, greičiau pasiduos turtingųjų spaudimui ir pamažu apskritai naikins A juostas. KET pakeitimas- tikrai pirmas žingsnis link to.
                        4+ nebus visose A juostose. Šis ženklinimas bus tik ten, kur nuspręs savivaldybės.

                        Comment


                          Kodėl manot, jog yra blogai leisti važiuoti A juosta jei yra 4+? Nėra kontrolės? Paprasta. Padaryti baudą už važiavimą A juostą 500lt (ar >), antrą kartą + teisių atėmimas 3men ir viskas. Užtektų vieno reido per savaitę ir liaudis išmoks deramai elgtis.

                          Jeigu bent 30% vairuotojų pradėtu kooperuotis ir važiuoti 4+, tai automobilių gatvėje sumažėtų 50% (skaičiai hipotetiniai). Norą kooperuotis smarkiai padidintų privilegija važiuoti A juosta.

                          Comment


                            Parašė FeO Rodyti pranešimą
                            Kodėl manot, jog yra blogai leisti važiuoti A juosta jei yra 4+? Nėra kontrolės? Paprasta. Padaryti baudą už važiavimą A juostą 500lt (ar >), antrą kartą + teisių atėmimas 3men ir viskas. Užtektų vieno reido per savaitę ir liaudis išmoks deramai elgtis.

                            Jeigu bent 30% vairuotojų pradėtu kooperuotis ir važiuoti 4+, tai automobilių gatvėje sumažėtų 50% (skaičiai hipotetiniai). Norą kooperuotis smarkiai padidintų privilegija važiuoti A juosta.
                            Užtektų ir dabartinių baudų, jeigu tik jas skirtų dažniau, daugiau ar mažiau pastoviai. Šiuo atveju turime tik vienetinius reidus, kurie vyksta gal kas porą mėnesių ir tik vienoje, dviejose vietose. Akivaizdu, kad policija neturi pajėgumų vykdyti pakankamo lygio KET pažeidimų kontrolę (visų pažeidimų: greitis, manevravimas ir kt.).

                            Kiek realu susikooperuoti su kitais, kad piko metu surinkti tokį skaičių kartu važiuojančių? Juo labiau, kiek kaimynų važiuoja į tą pačią pusę arba kiek bendradarbių gyvena kaimynystėje. Realiausią galimybe surinkti tuos keleivius aš matau nebent atsitiktinių pakeleivių paėmimą iš VT stotelių arba specialių aikštelių. Tačiau vėlgi, ar VT keleivių "nusiurbimas" yra toks sveikintinas dalykas?

                            Bet kokiu atveju siekiant išpopuliarinti važiavimą su keturiais keleiviais automobilyje, reikia turėti efektyvias, ištisines ir ilgas tam skirtas juostas. Tokių, bent jau Vilniuje, yra tik 1-2.

                            Comment


                              Manau, kad galima kooperuotis ir per internetą, ieškant į tą pačią pusę judančių žmonių. Naujos pažintys, o ir finansinė nauda.

                              Comment


                                Nieko gero iš to. Žodžiu, galės dar labiau svaigti apie metro ir tramvajus, nes esamo VT kokybė tik blogės, jei A juostomis nekontroliuojamai važiuos automobiliai...

                                Geras komentaras po http://auto.delfi.lt/patarimai/ket-p...#ixzz2DifkCQSH straipsniu.

                                skelbimas
                                2012-11-28 19:18
                                pigiai parduodu gumines (pripučiamas) bobas. Yra tiek pavienių, tiek komplektais po dvi ar tris. Tinka tiek naudoti pagal tiesioginę paskirtį, tiek pasisodinti automobilyje (+4). Vizualiai atrodo kaip tikros, o svorio - minimumas...
                                Paskutinis taisė Al1; 2012.11.30, 17:19.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Nesąmoningas įstatymas. Jis turės prasmę tik tada, kai bus sukurtas tinkamas kontrolės mechanizmas, A juosta važiuojantiems pažeidėjams nesuteikiantis nė mažiausios galimybės išvengti atsakomybės.
                                  O kadangi visi puikiai žinome, kad tokio mechanizmo nėra - tai reiškia, kad su šiuo sprendimu "A" juostos Lietuvoje faktiškai yra panaikintos. Tiksliau, jos nuo šiol skirtos džigitams.

                                  Visi puikiai žinom, koks tas kontrolės mechanizmas dabar - atsitiktiniai policijos reidai (daugiau pasipinigavimas, negu įtaka padėčiai) ir skysta automatinė kontrolė. O kaip dėl automobilių su užtamsintais galiniais stiklais, policininkas turės fiziškai pasižiūrėti, kiek žmonių sėdi gale.

                                  Galų gale, leidus paprastų automobilių eismą "A" juostomis, nebeliks jokios galimybės tas juostas atskirti nuo paprasto eismo fizinėm priemonėm (ok, žinau, kad Lietuvoje tas niekada nebuvo daroma, bet buvo bent teorinė galimybė...)

                                  Comment


                                    Taip, 4+ leidimas yra žingsnis atgal ir A juostų idejos naikinimas. VT praranda vieninteli koziri... ir tuo pačiu savo patraukluma... ir taip visai neaukšta. Tai yra dar viena vinis i VT karsta.
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      KET pakeitimai patvirtinti. A juostų praktiškai nebeliko.

                                      http://kauno.diena.lt/naujienos/tran...obiliai-463445

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        KET pakeitimai patvirtinti. A juostų praktiškai nebeliko.

                                        http://kauno.diena.lt/naujienos/tran...obiliai-463445
                                        Neužkibkit ant neprofesionalių žurnalistų antraščių. A juosta automobiliai galės važiuoti tik, jei ji bus pažymėta papildomu ženklu 4+.

                                        Comment


                                          O kas uždraus neprofesionaliai vietos valdžiai pripaišyti 4+? Juk praktiškai šie pakeitimai aktualūs tik Vilniui ir Kaunui. Kitiems miestams jie praktiškai neturi įtakos, nes A juostų ten beveik nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X