manau problemą galima išspręsti horizontaliuoju ženklinimu: punktyrinės linijos nurodytų teisingą kryptį iš birštono g. I juostos į mindaugo pr. II, o iš birštono II į mindaugo III, o juostigalį palikti tiems, kurie važiuos mindaugo pr. tiesiai...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąmanau problemą galima išspręsti horizontaliuoju ženklinimu: punktyrinės linijos nurodytų teisingą kryptį iš birštono g. I juostos į mindaugo pr. II, o iš birštono II į mindaugo III, o juostigalį palikti tiems, kurie važiuos mindaugo pr. tiesiai...
Comment
-
Tapo, ar netapo, parodys autoivykiu statistika. Jei sumazes, reiskia teisingai perdaze.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimągal kas gali paaiškinti, kodėl aš tvarkingai pasukęs dešine kraštine juosta į dešinę, turiu ieškoti galimybės persirikiuoti? juk tas juostigalis nėra greitėjimo juosta. (be to kai kas jaučiasi teisus, nes tampa įsukusiam II juosta kliūtimi iš dešinės)
ir kas čia per keistenybė, kad gatvėje turi atsirasti nepilnavertis juostos gabaliukas arba iš vienos arba iš kitos pusės?
kaune yra puiki įstaiga "kelių institutas", kuris tokius galvosūkius gliaudo, kaip saulėgrąžas. kažkodėl manau, kad savivaldybė su jais šito klausimo nesvarstė
Comment
-
Parašė John
Ir viena, nors ir nelabai avarinė, bet visvien situacija:
Nors tai vienetinis atvejis, bet įdomu, kiek toks elgesys yra įprastas mūsų automagistralėse ir ar teko dar kam nors atsidurti tokioje situacijoje: gal 3 ar 4 mašinos A1 iš Klaipėdos link Kauno lenkė kažkokią lėčiau važiuojančią mašiną. Kažkur toliau uodegoje antra juosta tuo metu nemažu greičiu (gal 140km/h) artėjo Audi. Paprastai tokioje situacijoje, jei nebūtų daugiau lenkiančiųjų ir antra juosta būtų tuščia, tiesiog leistum tokiam automobiliui tave aplenkti, kad nesutrukdytum, jo greito važiavimo. Tačiau, turint omeny, kad lenkimo manevrą tuo metu jau atlikinėjo kitos 3 mašinos ir Audi visvien teks sulėtinti iki jų greičio, tiesiog "prisijungiau" prie kitų 3 lenkiančiųjų, kurie antra juosta judėjo neypač greit. Tuo momentu tarp manęs ir Audi dar buvo likęs pakankamai nemažas atstumas. Audi prisivijo ir ėmė lėtėti tik man įsibėgėjus lenkimo manevrui ir jau "prisiklijavus" prie kitų priekyje esančių lenkėjų, kuomet priekyje manęs antroje juostoje vis dar buvo tos pačios 3 (galbūt jau tik 2) mašinos. Bet kokiu atveju, antroje juostoje vis dar vyko lenkimo manevras su mažiausiai 3 dalyviais. Nepaisant to, puikiai matydamas situaciją, Audi eme mirksėti ilgosiomis šviesomis (t.y. "ei, ko trukdai man lenkti antra juosta"). Vėlgi, prisiminkime Vokietiją, kur lenkimo manevrai ir važiavimo juostų disciplina yra kur kas giliau įaugusi į vairuotojų kraują (ten juk ir greičiai gerokai didesni). Paprastai tokioje situacijoje niekas nepyksta ir lempomis nemirksi, net jei kažkas kažkam sutrukdo, nes "trukdytojų" tuo metu būna ne vienas, o 3 ar 4 ar dar daugiau ir to išvengti paprasčiausiai neįmanoma. Taigi, įvertinus situaciją iš tokios perspektyvos mano minėtas Audi, mano požiūriu, atrodo kaip paprasčiausias kvailys, kuris nelabai pats supranta, ko nori ir kaip elgiasi kelyje, bei ko tikisi iš kitų eismo dalyvių ir kaip įvertina savo ir jų galimybes manevruoti.
Comment
-
Parašė JohnToks elgesys būtų pateisinamas tiek Lietuvoje, tiek bet kur Kitur, net jei važiuotum maksimaliu leistinu greičiu, jeigu būtum vienintelis tokiam greičio mėgėjui trukdantis dalyvis. Ir jeigu iššoktum jam į priekį, kuomet neiššokdamas ir šiek tiek palaukęs, neatimtum iš jo galimybės netrukdomam prašvilpti antra juosta jo pasirinktu greičiu. Taigi, čia viskas būtų aišku.
Tačiau, mano minėtoje situacijoje viskas buvo kiek kitaip:
- aš nebuvau situacijos autorius ar kaltininkas
- važiuoti jam trukdžiau ne aš vienas, bet dar 3 priekyje buvusios mašinos
- "užlindau" (kabutėse), kai jis dar turėjo marias laiko sulėtinti greitį, ką jis visvien turėjo padaryti (ir darė) bet kokiu atveju ir matė tai gerokai seniau, nei aš ėmiau atlikti lenkimo manevrą, ko pasekoje žinojo, kad turės sulėtinti, visiškai nepriklausomai nuo to, ar aš atliksiu lenkimo manevrą ar ne.
Comment
-
Parašė JohnNa tai tiesiog mandagumas ir geros manieros. Aišku, jei jis greitį viršytų kokiais 60km/h, tada tik pats kaltas, nes taip jis rodo nepagarbą kitiems ir kelia pavojų, kuomet 10km/h yra proto ribose ir nekelia pavojaus. Viskam juk yra sveikas protas.
Kaip bebūtų, tai nėra esminis dalykas mano minėtoje situacijoje. Tarkim jis važiavo 130km/h. Tai nekeičia esmės.
Comment
-
Parašė JohnTai maždaug tas pats, kaip gerai pavalgius restorane ir užsinorėjus į gamtą, užuot laukus eilėje prie WC, tiesiog prikakoti prie stalo.
Comment
-
O tada paaiškėja, kad įvyko avarija, visiškai užtvertas kelias, dešimtys sužeistų, o avarinių tarnybų automobiliai negali privažiuoti, nes iš esmės būtent joms skirtoje juostoje penktadalis srauto bando pasirodyti gudresniais už kitus... Gerai, kad kol kas (kiek aš pamenu) tokių stambių avarijų tiesiog nebuvo.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąO tada paaiškėja, kad įvyko avarija, visiškai užtvertas kelias, dešimtys sužeistų, o avarinių tarnybų automobiliai negali privažiuoti, nes iš esmės būtent joms skirtoje juostoje penktadalis srauto bando pasirodyti gudresniais už kitus... Gerai, kad kol kas (kiek aš pamenu) tokių stambių avarijų tiesiog nebuvo.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Pernai ar užpernai daug tokių vaizdelių galėjome stebėti A1 dėl kelio darbų, daug vietų kamščiai buvo susidarę, tai ta eismo juosta irgi negelbėjo, nes dažnai joje stovėdavo užkaitęs automobilis. Pamenat net ir moters nervai neišlaikė su ramentai bandė stabdyti vaižiuojantį pilietį 0 juosta. Pats naudodavau 0 juostą, kai kamštis susidarydavo nuo tilto prie Megos iki Savanorių pr. viaduko. Važiuodavau 0 ir sukdavau į dešinę ir tada lysdavau per miestą į Šilainius. Ir tokių daug vietinių būdavo, nes dažnai kamščiai susidarydavo. Kažkada mane mieste bandė vienas vairuotojas pamokinti, tik per daug kvailai. Gaila siganalas mano neveikė. Žodžiu kamštis buvo važiuojantiems tiesiai ir sukantiems į dešinę. Kadangi daug vietos trims mašinoms tilpti kelias buvo (prie Zoologijos sodo) aš lenkiau kamštį, o vienas užstatė skersai mašiną, kad aš nepravažiuočiau ir taip neužlyščiau prieš jį, nors aš tenorėjau sukti į kairę, bet jam netrukus teko pasitraukti, nes priešprieša mašinos atvažiavo. Kartai "mokytojai" patys nesusivokia
Pas jau kultūra vairavimo, nepalyginamai pagerėjus lyginant ankščiau, likę tik "BNV vairuotojai" ir tai jų mažėja, bet kažkoks procentas vis tiek pas mus jų išliks, jie neišnyksYou've got one life! Live it!
Comment
-
Tokiem mirksėtojam vis kirba mintis iškrėsti pokštą, ant galinės palangės įsitaisyti pačio reguliuojamus stopus tokiam atvejui, pradėda toks labai skubantis ir "turintis nuosavybės teises į savo asmeninę juostą" mirksėti prilipęs prie užpakalio ir nuspaudi knopkę įjungiančią stopus. Tik kad aš stengiuosi būti geras ir nepiktas vairuotojas, tai vis neįgivendinu to sumanymo bet mintyse pagalvojęs apie tokio mirksiaus savijautą tokiu momentu šypsausi...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNa aš turiu omeny važiuojančius 160 ir greičiau, tokie kur kas daugiau žalos pridaro nei bobutės pardavinėjančios grybus ar tranzuotojai. Beje, būna, kad kai kurie nekantrūs lenkia ta trečia dešiniąja juosta, kuri skirta sugedusioms mašinons ir pan.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė JohnUžtat ir reikia skambinti policijai ir pranešti, kad ant kelio pavojingai vaikšto ir elgiasi ten būti neturintys žmonės. Pilietiškumas ir nenusispjovimas į problemas yra kiekvieno reikalas.
Mane labiausiai nervina tokie, kuriems "juk netrukdo" arba "o ką jie blogo daro?".
Nors šiaip pati policija galėtų rimčiau į tai žiūrėti, nes patruliavimas greitkeliuose tikrai turi vykti ir jie tikrai turi patys pamatyti tokius pažeidėjus. Tereikia juos įspėti, uždėti numatytą baudą ir paaiškinti, kad daugiau taip nedarytų. Manau, problema greit išnyktų.
Comment
-
Parašė JohnViskas priklauso nuo to, kiek kas viršyja. Jei tai nekelia akivaizdaus pavojaus aplinkiniams, tai nematau tame nieko blogo. Viskam yra sveikas protas.
Comment
-
Dėl mirksėtojų, tai šią vasarą daug tokių prisižiūrėjau tarp Kauno ir Klaipėdos. Juokingiausia, kai toks mirksėtojas staiga apsigalvoja, numeta greitį ir persirikiuoja į dešinesnę juostą, nes jam iš paskos dar kietesnis privažiavo. Kelis sykius taip buvo. Man rodos, ten yra kažkoks tai elgesio kodeksas, apie kurį normalūs žmonės nieko nežino. Tipo, jeigu mašina geresnė (dėl gerumo kriterijų nesu tikras), tai visi turi tau trauktis iš kelio vienas paskui kitą, nesvarbu, kas ten ką lenkia ir koks greitis antroje juostoje tuo metu. Todėl ta audi iš 309 komentaro ir mirksėjo atkakliai, nes jos vairuotojo supratimu, visi turi trauktis.
Comment
-
Parašė JohnReikia turėti omeny, kad bene didžiausią pavojų kelia ne patys prekiautojai ar grybai (kuriuos irgi gali kas nors užkliudyti), bet koks nors "pirkėjas" sustojęs ir veliau bandantis neleistinai rikiuotis atgal į važiavimui skirtą juostą. Jei eismas intensyvus, tai iškart avarinė situacija.
Parašė balietis Rodyti pranešimąDėl mirksėtojų, tai šią vasarą daug tokių prisižiūrėjau tarp Kauno ir Klaipėdos. Juokingiausia, kai toks mirksėtojas staiga apsigalvoja, numeta greitį ir persirikiuoja į dešinesnę juostą, nes jam iš paskos dar kietesnis privažiavo. Kelis sykius taip buvo. Man rodos, ten yra kažkoks tai elgesio kodeksas, apie kurį normalūs žmonės nieko nežino. Tipo, jeigu mašina geresnė (dėl gerumo kriterijų nesu tikras), tai visi turi tau trauktis iš kelio vienas paskui kitą, nesvarbu, kas ten ką lenkia ir koks greitis antroje juostoje tuo metu. Todėl ta audi iš 309 komentaro ir mirksėjo atkakliai, nes jos vairuotojo supratimu, visi turi trauktis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNa taip žiauriai nereikia, nes ypač kai yra kamštis ta juosta labai lengvai galima jį apvažiuoti, ir tokių ,,kakojančių'' būna koks penktadalis nuo viso srauto
Comment
Comment