Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Žodis "Šviesoforais" pridėtas, nes žmonės neatskirdavo perėjos nuo reguliuojamos perėjos. Bet matomai nepadeda. 100m atstumas prie šviesoforų neminimas. Jis paminėtas tik prie perėjų (nešviesoforinių).
    Toliau nesutinku (nebent gausiu nuorodą). Pateikiu specialiai seną 2012 m. redakciją, kur būtent dar buvo konkrečiai 100 m nurodyta būtent šviesoforinių perėjų skiltyje.:
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	62,1 kB ID:	2162300

    Naujoje redakcijoje 100 m termine nėra, bet nuoroda į tas kitas taisykles, kur jau ne "apie 100 m", bet konkretūs 100 m. Sekančiose taisyklėse išvis nerašo ar ten nereguliuojamos, ar reguliuojamos perėjos, bet pirminės taisyklės liepia naudotis tomis sąlygomis (net jei tebūnie ten nereguliuojamų perėjų taisyklės, bet jos taikytinos ir reguliuojamoms (pagal kitą teisės aktą)).
    Paskutinis taisė dondc; 2024.10.29, 18:56.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Toliau nesutinku (nebent gausiu nuorodą). Pateikiu specialiai seną 2012 m. redakciją, kur būtent dar buvo konkrečiai 100 m nurodyta būtent šviesoforinių perėjų skiltyje.:
      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
      Click image for larger version Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	62,1 kB ID:	2162300

      Naujoje redakcijoje 100 m termine nėra, bet nuoroda į tas kitas taisykles, kur jau ne "apie 100 m", bet konkretūs 100 m.
      Blemba, kiek galima ginčytis? Nauja redakcija panaikino, reiškia nebegalioja. Antroje nuorodoje kalbama jau nebe apie šviesoforus, o nereguliuojamas perėjas. Kas dar verčia abejoti, kad šviesoforai būna ir dažniau už 100m?

      Comment


        Dar kartą iš naujos redakcijos cituoju paryškintai. Atsakyk tada kiek metrų turi būti minimaliai, pagal tas kitas taisykles:
        55. Rekomenduojama, kad šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos būtų įrengtos ne per tankiai. Jeigu poreikis pereiti kelią yra visame kelio ruože, šviesoforais reguliuojamas pėsčiųjų perėjas galima įrengti ir mažesniu atstumu viena nuo kitos, tačiau ne mažesniu kaip nustatyta Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklėse.
        Skelk savo skaičių iš nurodytų taisyklių ir ginčas baigsis.
        Paskutinis taisė dondc; 2024.10.29, 19:11. Priežastis: URL
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Dar kartą iš naujos redakcijos cituoju paryškintai. Atsakyk tada kiek metrų turi būti minimaliai, pagal tas kitas taisykles:

          Skelk savo skaičių iš nurodytų taisyklių ir ginčas baigsis.
          Pabandykim taip: ŠĮT 100m ribojimas (nors ir taip buvo labiau rekomendacinio pobūdžio) panaikintas. Taip? Tuo pačiu užtvirtinta, kad ribojimus gali nustatyti tik PPOT. Taip? Kodėl to reikėjo? Nes tai buvo vienas iš tų atvejų, kai vienas dokumentas prieštarauja kitam. Kam prieštarauja? Tam pačiam tamstos minėtam PPOT 21 skirsniui, kuris kaip tik liepia įšviesoforint nereguliuojamas perėjas 100m atstumu nuo kitų šviesoforų. Tai yra labai pavojinga kombinacija, nes per žalią važiuojantis vairuotojas nesitikės pėsčiojo išėjimo, o pėstysis eis, nes turi pirmenybę. O dažni šviesoforai gali klaidinti tik dėl to, kad dar esame pripratę matyti šviesoforus ir už sankryžos.

          Comment


            Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
            https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

            Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
              https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

              Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį
              tie žmonės, kurie galvoja jog ten matuoja greitį, ir sudėjus senus ženklus galvos kad ten matuoja greitį.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
                https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

                Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį
                O koks čia klaidinimas? Juk dėl to ženklo nereikia nieko daryti.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  O koks čia klaidinimas? Juk dėl to ženklo nereikia nieko daryti.
                  Kaip nereikia? Daug kas nuima greitį iki -20 nuo leistino.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

                    Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį
                    Važiavau šiandien Kaunas - Vilnius. Sėkmingai toliau stovi kelio ženklai su fotoaparatu.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Kaip nereikia? Daug kas nuima greitį iki -20 nuo leistino.
                      Tiems nuėmėjams reikėtų teises į stalčių dėti, nemoka KET.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Tiems nuėmėjams reikėtų teises į stalčių dėti, nemoka KET.
                        Tai visi važiuojantys ne taip kaip aš turėtų teises padėt. Bet vat bėda - nededa, o toliau važinėja.
                        Įspėjimų apskritai neturėtų būti, o čia matai dar reikia kiekvienam individualiai pagal nusikaltimą įspėjinėt.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Tai visi važiuojantys ne taip kaip aš turėtų teises padėt. Bet vat bėda - nededa, o toliau važinėja.
                          Įspėjimų apskritai neturėtų būti, o čia matai dar reikia kiekvienam individualiai pagal nusikaltimą įspėjinėt.
                          Tik tie, kurie pažeidinėja/nežino KET.

                          Comment


                            Kiek iš tų taip važiuojančių ir taip teisių neturi ir nieko dėti nesiruošia?

                            Comment

                            Working...
                            X