Kol kas visi čia sukelti yra bezpredielni ūbagynai, kurie darant kelių rekonstrukcijas, yra naikinami. Kai kurie tempia ir iki „šalia kelio esančios teritorijos“.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKol kas visi čia sukelti yra bezpredielni ūbagynai, kurie darant kelių rekonstrukcijas, yra naikinami. Kai kurie tempia ir iki „šalia kelio esančios teritorijos“.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tie "ubagynai" yra šiandien, bus ryt ir dalis net dar labai ilgai. Pro jas bus daugelio ir važiuojama, ir parkuojamasi. Tad klausimas išlieka aktualus, kur ir kokia yra riba tarp kelio su KET ir "šalia esančios teritorijos". Ne visur taip vienareikšmiška, kaip buvo bandoma pasakyt.
Šalia kelio esančią teritoriją įsivaizduočiau bent jau kaip kažkieno privatų sklypą kuriame vykdoma veikla, o ne tiesiog atsitiktinę lopinėlį kuris vis platyn ir platyn yra išvažinėjamas marozų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąO kaip čia? Irgi visus nubausti turėtų, kad stato įstrižai?
bet čia tiesiog ženklo trūksta, pastatytų jog P statmenai ir problema būtų išspręsta.
- 2 patinka
Comment
-
Taip, ten turėtų irgi bausti, nes toks būdas nenurodytas.
Bendru atveju, aš manau, jog tai turėtų galioti visur. O dėl šalia esančių teritorijų ar sklypų, tai jie turėtų turėti numatytą ir suderintą įvažiavimą nuo gatvės. Jei šalikelėje nori statyti statmenai, tuomet turėtų būti tai nurodantis ženklas. Kuris bus ne šiaip pastatytas, o taip pat suderinus ir įvertinus aplinkybes. Juolab, dar labai tikėtina, jog dalis tokių teritorijų patektų tarp raudonųjų gatvių linijų. Deja, kiekvienas atvejis yra individualus.
Ir pabrėžiu, jog taip turėtų būti, toks teorinis modelis. Suprantu, jog skiriasi gatvių prioritetai, kategorijos ir "priemiestinės" ar industrinės teritorijos statusas ir tokios vietos paliekamos savaiminiam gyvenimo organizavimui. Bet paskui iš to ir kyla pasipiktinimai, kad va, "naikina stovėjimo vietas, ką dabar daryt reiks?". Arba aiškinimai (A1 pavyzdžiu), kad ten Panevėžy galima parkuotis ir negalioja KET.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
na tiesiog staytmas ant išvažinėtos žolės šalia kelio tikrai nėra legalus. čia kaip daugiabučių kiemuose - jeigu taip visi daro, dar nereiškia, kad taip galima.
Šalia kelio esančią teritoriją įsivaizduočiau bent jau kaip kažkieno privatų sklypą kuriame vykdoma veikla, o ne tiesiog atsitiktinę lopinėlį kuris vis platyn ir platyn yra išvažinėjamas marozų.
Viskas priklausys nuo vertinančio nuotaikos ir "stropumo". Nes taip galima ir visus važiuojančius į mišką grybauti bauduoti, juk legalių parkavimo vietų miške nėra. Kur ir kaip sustosi neužtverdamas keliuko?
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
galima ir visus važiuojančius į mišką grybauti bauduoti, juk legalių parkavimo vietų miške nėra. Kur ir kaip sustosi neužtverdamas keliuko?
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąNes taip galima ir visus važiuojančius į mišką grybauti bauduoti, juk legalių parkavimo vietų miške nėra. Kur ir kaip sustosi neužtverdamas keliuko?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Šaligatvis ten neužstatytas, plytelėmis grįstas pėsčiųjų takas ten baigiasi ties bordiūru. Tik man klausimas, kodėl net patys policininkai ten taip parkuojasi?
Kad ir šiuo parkavimo atveju: KET žinovų aiškinimu pastatyk išilgai kelio užstodamas kelias vietas, tai tikrai liksi aplinkinių nesuprastas...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
KET galioja visur, išskyrus ten kur yra specialiai duoti leidimai elgtis kitaip (Pvz lenktynių trasa). KET reglamentuoja eismą visur. Ir kelyje, ir autostradoje, ir kieme.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
KET galioja viešuose keliuose - jei teritorija uždara, iš esmės ten gali daryti ką nori (kol nenutinka eismo įvykis - nes kaltininką tai pagal KET nustato).
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKą aš ir sakiau! Kažkas gerai pelnosi iš tų perteklinių šviesoforų.
Comment
-
Nesutinku. Prašom tada duoti savo nuorodą su punktais. Pvz. pirmasis mano 55. punktas iš skilties Šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose (2012 m. buvo Reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose) senoje 2012 m. suvestinėje redakcijoje buvo 52. punktu ir originaliai buvo ten minėtas tas pats 100 m min. atstumas:
52. Rekomenduojama, kad reguliuojamosios pėsčiųjų perėjos būtų įrengtos ne per tankiai. Jeigu poreikis pereiti kelią yra visame kelio ruože, reguliuojamąsias pėsčiųjų perėjas tenka rengti ir mažesniu atstumu viena nuo kitos (apie 100 m).Paskutinis taisė dondc; 2024.10.29, 12:13.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu nustato pagal KET, tai vadinasi KET galioja, a?
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
jei nutiks eismo įvykis
Comment
-
Va tiek galioja ket uždaroj (ne viešoj) teritorijoj: https://youtu.be/GZe2NcAZRvM?si=3iKCNeaKEm-UEPQ1
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNesutinku. Prašom tada duoti savo nuorodą su punktais. Pvz. pirmasis mano 55. punktas iš skilties Šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose (2012 m. buvo Reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose) senoje 2012 m. suvestinėje redakcijoje buvo 52. punktu ir originaliai buvo ten minėtas tas pats 100 m min. atstumas:
Comment
Comment